עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by parker,

    חבר שלי שוקל לקנות נגן mp3 והוא לא יודע איזה לקנות, רציתי לדעת מהם הנגנים הטובים יותר במחיר הגון, ואיפה ניתן לרכוש אותם

    • 7 תגובות
    • 834 צפיות
  2. שלום, אני מחפש מגבר יד שניה שאמור להתחבר למחשב. המקום בגודל 60 מטר. אין לי צורך ביותר מ 2 ערוצים. רק לשמוע מוזיקה. איזה דגמים אתם ממלימים לחפש? ראיתי מודעות שמציעות מגברים של rotel : rx 855 -ב 400 ש"ח rx-496- ב 600 ש"ח הרמן קרדון ב 750 ש"ח אשמח להכוונה, מוכן גם לעלות בתקציב. רוצה מגבר טוב.

    • 2 תגובות
    • 834 צפיות
  3. היי, יש לי את הSOLO 7. הגיע הזמן וקניתי להם מדפים, עכשיו אני רק צריך לקנות 6 מטר כבל לרמקול. תוכלו להמליץ לי על משהוא איכותי שלא עולה יותר מידי?וכמובן גם לא זול מידי...משהוא טוב שיוכל להוציא את המקסימום מהם. תודה

    • 1 תגובה
    • 834 צפיות
  4. Started by redti,

    אני רוצה לקנות 32 לחדר , חשבתי על LED סדרה 5 של סמסונג, גם קיבלתי עבורה מחיר הגון של 2600 , יש משהו יותר טוב בחוץ בגודל הזה ? או שזה עושה את העבודה..?

    • 0 תגובות
    • 834 צפיות
  5. שבוע טוב אני מחפש רמקולים לסלון של 35 מטר מרובע שיחוברו למגבר DENON AVR1909 נכון לעכשיו אני מעוניין ב2 רמקולים עם אופצייה לסאב אם תחשבו שזה הכרחי לסאונד איכותי תקציב עד 1400 ש"ח

    • 2 תגובות
    • 834 צפיות
  6. נגן הMP3 CD שלהם? אמור לספק מוזיקה לעשר שעות. מישהו?

    • 2 תגובות
    • 834 צפיות
  7. מחפש מכשיר במחיר של 150-300$ בארה"ב עם אוזניות טובות(האוזניות לא צריכות להיות כלולות במחיר), כאשר הדבר הכמעט יחיד שחשוב הוא איכות הצליל. כל האפשרויות האחרות לא חשובות. 8-16 GB זה מספיק. כלומר מהו המכשיר שמספק את איכות הצליל הגבוהה ביותר בטווח המחירים הזה. בעיקר לשמיעת רוק/מטאל

    • 8 תגובות
    • 834 צפיות
  8. Started by IlyaN,

    התוכנה מזהה את הCD כמדיה בכונן אבל כל תפריט הAction מנוטרל (באפור) וכשאני מנסה לסמן אותו בטבלת נתונים זה מייד עובר לunchecked, כלומר נשאר לא מסומן. עוד לא יצא לי להיתקל בבעיה כזו, מה ניתן לעשות בנדון?

    • 0 תגובות
    • 834 צפיות
  9. Started by yuval_cohen,

    למישהו ידוע על בעיות דריברים או בעיות אחרים של הפורטיסימו3 עם המערכת ווינדוס מילניום? (קראתי את התרד שמישהו פתח פה לא מזמן.. רציתי לדעת אם מישהו יודע על עוד בעיות..) תודה

    • 1 תגובה
    • 834 צפיות
  10. הראשונה לאחר שינוי לא כוללת dvd ועולה 1540 שקל http://www.p1000.co.il/hot_sale_product.asp?g_id=4075438 והשניה http://www.p1000.co.il/hot_sale_product.asp?g_id=4013475 עם מגבר משודרג וסט כבלים 1990 לא כולל dvd

    • 6 תגובות
    • 834 צפיות
  11. התלבטות הגדולה היא בין הAKG 26P לבין הסנהייסר CX300. הIn Ear לא ממש חשוב לי אבל זה בונוס איזה מהן יותר איכותית? והאם יש אופציות טובות יותר או שכדי לי לשקול בתקציב הזה? תודה.

    • 5 תגובות
    • 834 צפיות
  12. Started by BeRo,

    אני מת לשמוע OGG VORBIS ברמקולים שלי, אפשר למצוא אותם בקאזה?

    • 1 תגובה
    • 834 צפיות
  13. Started by yakir4u,

    http://www.tms.co.il/product/8802 Microlab FC-530

    • 0 תגובות
    • 834 צפיות
  14. אם יש לי דיסקים מקוריים ואני רוצה להעביר אותם למחשב אבל בלי לאבד מהאיכות שלהם (lossless) אם איזה תוכנה זה אפשרי?

    • 4 תגובות
    • 834 צפיות
  15. Started by sirka,

    שלום קניתי מחשב חדש ואני מתלבט בין כרטיסי הקול שקימים בשוק העבודה שאני יעשה עם המחשב והכרטיס זה : הקלטות ועריכה של כלים אקוסטים (הקלטות ביתיות ולא דרושה איכות מיוחדת או אפקטים חזקים) כתיבת מוזיקה במקלדת ועבודה בCUBASE שמיעת מוזיקה (וגם וסרטים) מחובר למחשב רסיבר יוקרתי וחמישה רמקולים איכותיים השאלה איזה מהכרטיסים יאפשר לי לעשות את הדברים האלו (מבחינת חיבורים פיצרים איכות וכו...) Auzentech X-Meridian emu 1212 emu 1820 X-Fi Rme HDSP 9632 אשמח לשמוע מה דעתכם

    • 2 תגובות
    • 834 צפיות
  16. התחדשתי ב Logitech Z-5500 שאגב מדהימים השאלה היא איזה אפקט לבחור במצב של מוסיקה : Six Channel Direct Stereo Stereo x2 Pro Logic II Movie Pro Logic II Music דרך אגב ה Pro logic האלה הם מצבים שהופכים סטריאו לסראונד ...

    • 6 תגובות
    • 834 צפיות
  17. יש לי כרטיס קול סאונד בלסטאר לייב 5.1 של קריאטיב ורמקולים קריאטיב 1+2 סאב דגם אינספייר השאלה שלי היא כזאת יש לי בכונן הcd יציאה דיגיטלית וגם בכרטיס קול יש יציאה דיגיטלית. אני כרגע מחובר ביציאה אנלוגית רגילה .עם אני יחבר את הכונן +הכרטיס ליציאות הדיגיטליות העם אני ישמע יותר טוב דיסקים או שלא יהיה שינוי? ואיפה אני מוצא חיבורים כאלה מה שיש בחנויות מחשבים זה רק חיבורים אנלוגיים. תודה לכל מי שעונה

    • 1 תגובה
    • 834 צפיות
  18. Started by Rhx,

    שלום,אני קונה את האוזניות הבאות : http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16826106306 צריך לדעת האם הם טובות משתלמות למחיר שלהם ? תודה.. !

    • 8 תגובות
    • 834 צפיות
  19. שלום, תחילה אני צריך המלצה לחנויות טובות, רצוי באיזור הדרום. התכנון הוא: מגבר, 5 רמקולים, ואיזה DVD או אפילו בלו-ריי. הדרישה היא חיבור לYES ב HDMI, אם אפשר אז גם שני חיבורים. חיבור USB וחיבור נוסף לרמקולים. יכול להיות שצריך גם חיבר ל DVD או שזה ה USB? אשמח הצעות לרמקולים. איך רצוי לחלק את הכסף בין כל הרכיבים? הבנתי שהמגבר צריך להיות 30 אחוז מהעסקה.. זה נכון? אשמח לשמוח הצעות מומלצות שלכם. בן

    • 0 תגובות
    • 834 צפיות
  20. Started by Runny,

    שמתי לב שלאחרונה היתה ירידה חדה במחירים, ולכן ברצוני לקנות מכשיר קורא DivX התומך בכתוביות במחיר מינימלי (350 ש"ח לערך) 1. מה מומלץ ? 2. היכן ניתן למצוא את עדכוני החומרה לDivXים הזולים ? בתודה מראש

    • 1 תגובה
    • 834 צפיות
  21. Started by idonimni,

    אני רוצה להמיר את הקלטות וידאו המשפחתיות כך שאני אוכל לצפות בהם בנגן DVD וכמו כן אוכל לגבות אותם על ההארד דיסק החיצוני. חשוב לי שהאיכות הוידאו והסאונד תהיה טובה, שלא יהיו קרטועים ושאני אוכל לערוך את הסרטים האלה במחשב אם אצטרך. מה האפשרויות שיש כיום לעשות את זה? קראתי במדריך הזה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3104121,00.html על כל מיני אפשרויות מומלצות ולא מומלצות אבל קודם כל זה נכון לשנת 2005 ואני מאמין שכיום ב2010 יש עוד פתרונות ודבר שני זה לא מוסבר עד הסוף איך עושים את זה. ודבר אחרון, יש לי סה"כ 20 קלטות וידאו להמרה- האם יצא לי יותר זול להביא את הקלטות לחנות פרטית מאשר לבצע את זה בעצמי? אם כן אז תמליצו לי בבקשה על חנות טובה באיזור המרכז (עדיף רמת גן) שהמרתם א…

    • 1 תגובה
    • 833 צפיות
  22. בלי מגבר חיצוני.. רק הכרטיס קול של המחשב?? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 833 צפיות
  23. כרטיס הקול שלי בלוח אם לא עובד כמו שצריך.... ואני נאלץ להשתמש בכרטיס קול USB נוראי של Steelseries שקיבלתי עם האוזניות הקודמות שלי :\ והגיע הזמן להחליף אותו! השימושים שלי לאוזניות הם בעיקר משחקי 3D, אבל גם סרטים ומוזיקה. ככה שכרטיס הקול שאני ירצה לקנות יהיה טוב עם כולם. ויש לי התלבטות בין שני כרטיסי קול: Asus Xonar D2X או Creative Sound Blaster Z? (או, ZX) מה יותר יתאים לדגם האוזניות שלי? (Audio Technica AD700) ובמידה ובעתיד אני ירצה לשדרג את האוזניות (A900X) הם יעבדו כמו שצריך איתם? ולא תהיה נפילה כל כך משמעותית באיכות סאונד? תודה לעוזרים!

    • 1 תגובה
    • 833 צפיות
  24. מדובר ב DTT , השיטה הדיגיטלית החדשה לשידורים בטלויזיה אני מעוניין לדעת , - מה זה בעצם? איזה טכנולוגיה זה עובד? ואיפה אפשר לקנות כזה למחשב-נייד/נייח?

    • 2 תגובות
    • 833 צפיות
  25. Started by McLarenF1,

    יום הולדת מתקרב ואני מתחיל לחפש לעצמי מתנה... בטח אלה יהיו רמקולים , שאני חולם עליהם כבר איזה שנה... חחחח.... אז יש לי בערך 700~ עם הובלה ... חיפשתי בפנדה ומצאתי משהו טוב לדעתי, אלה CREATIVE INSPIRE 5400 5.1 שיוצא שהם עולים בערך 700 ש"ח עם ההובלה. עכשיו , מה שבקשר לכרטיס קול שלי , הוא און בורד על לוח של ABIT , SOUNSTORM של NVIDIA (5.1) החדר שלי הוא 3X3 מטר וגובה בערך 2 , זה חדר בטחון והשאלה שלי היא , אם הרמקולים האלה הכי עדיפים במחיר כזה? האם זה מקום טוב בין התיקרה והקיר לרמקולים ? גם קראתי את המדאיך לקניית רמקולים או משהו כזה , וזה ממש לא למתחילים ... קיצור לא הבנתי

    • 8 תגובות
    • 833 צפיות

דיונים חדשים בפורומים