עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. היי יש לי בעיה מוזרה עם ה-Sound במחשב שלי. יש קבצי MP3 שמשמעים מצויין ואין בעיה, ולעומת זאת יש אחרים שעושים כל מיני בעיות מוזרות. הבעיות הכי נפוצות הן קפיצה דראסטית בעוצמת הקול של השיר או פשוט רעשים מטורפים של חריקות סתם ככה באמצע השיר. שלחתי את הקבצים לחבר והוא שומע אותם טוב. מה יכולה להיות הבעיה? אסף.

    • 3 תגובות
    • 838 צפיות
  2. Started by kobibm13,

    בעקבות זאת שאני קונה מחשב חדש ויש לו כרטיס קול עם תמיכה ב5.1 ערוצים אני מחפש מערכת סאונד לא יקרה אבל לא חרטא.. מצאתי שלושה דגמים שאולי יכולים להתאים... אודה לכם אם תעזרו לי לבחור בינהם.. או למליץ לי על משהו אחר במחיר של עד 300 שקל. http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1301402 http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1297677 http://p1000.co.il/hot_sale_product.asp?g_id=2782816 תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 838 צפיות
  3. אהלן! בתהליכי הקמת עמדת עגינה ללפטופ. יש מסך חדש, כרגע מחובר בVGA לצערי. יש לו כניסת DP, HDMI בנוסף, ללפטופ יש יציאת DP יש כבל HDMI, אין כבל DP לקנות מתאם DP לHDMI או שכבר עדיף לקנות כבל DP-DP? שאלה נוספת - מחפש רמקולים טובים (יחסית) שהם 2 או 2.1 באיזור ה-200 ש"ח (עדיפות מטה) (גם כך לרוב שומע באוזניות)

    • 3 תגובות
    • 838 צפיות
  4. Started by muli82,

    לא מזמן החליפו לי לוח אם כי הישן נדפק אבל בחדש ששמו לי הכרטיס קול המובנה יש לו רק חיבור אחד לרמקולים ובישן היה לי 3 לרמקולים ועכשיו יש לי סט רמקולים לא מחבורים למה אין מקום לחבר אותם אז אני צריך לקנות כרטיס קול משו נורמלי ולא יקר עד 150 שקל גג איזה יש? יש לי לוח אם GIGABYTE GA-P43ES3G תודה לעוזרים

  5. Started by LL@SS,

    שלום, אני מחפש מסך 42 הכי טוב שאפשר לקבל בתקציב בקן יחסית, המסך ישמש כטלוויזיה וכמסך מחשב בשביל חבר, אין אפשרות לחרוג מהתקציב יותר מידי , תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 838 צפיות
  6. Started by kondason,

    יש ברשותי כרטיס מסך HD4850 עם יציאה HDMI ויציאת S-VIDIO שבע פינים. בקיצור קניתי מתאם מ 7 פינים לבננה ו S-VIDIO רגיל. איך אני יכול לבחור בין המצבים? מתי לראות בטלויזיה ומתי לראות במסך מחשב הרגיל? יש איזה תוכנה שעושה את זה? תודה

  7. Started by Or ei,

    אחרי כל החיפושים זה מסתכם ב2 טלוויזיות שהכי מתאימות השימושים הם 50% מחשב 25% סרטים מהמחשב (720P)ו 25% YES sharp wd1e יתרונות : עדיפה בשידורים של YES ,ו 6ms חסרונות : תמיכת NR רק מהVGA samsung r81 יותרונות :תמיכת בNR דרך הHDMI חסרונות : איכות שידורים של YES פחות טובה אלה בעיקר השיקולים שלי מבחינת מחיר הם כמעט אותו דבר (מחיר עם אחריות יבואן מלאה)

    • 3 תגובות
    • 838 צפיות
  8. Started by Tall-Guy,

    שלום, לפני כמה ימים קניתי Ipod יש שניה. חוץ מאיכות השמע הבינונית (שאני מאשים את האוזניות בהם, אבל זה.. בהמשך) אני מרוצה. התחלתי אתמול להעביר שירים עם ה Itunes למכשיר עצמו. אני לא רוצה להתחיל לספר לכם על זה שבגלל ש Fileysystem שלו של מקינטוש הוא מגביל את השם הקבצים, אני לא רוצה לספר לכם ששום נגן נורמאלי (כולל Winamp) לא מוכן לנגן את ה m4a שלו, אני לא יתחיל לספר לכם כמה ההמשק לו נוח (למשל אם שינית מיקום של קובץ) וכמה בעיות הקידוד עושה. האם יש אלטרנטיבה ל Itunes? אני יודע שאנשים לפעמיים מעדיפים לקודד עם Lame, אבל אני מדבר על יותר מרק קידוד. ממשק לניהול קבצי Ipod מול ההארדיסק בצורה נוחה, ואם אפשר גם מקודד איכותי מבפנים. בכלל, אשמח לשמוע מיהי האיכות שמע המועדפת עליכם (אני…

    • 4 תגובות
    • 838 צפיות
  9. שאלום, חברים. יש לי ידידה שקנתה אוזניות IN EAR שלשום, דגם ATH-CKL200 של חברת Audio Technica. היא לא מרוצה מאיכות השמע ורוצה לדעת עד כמה שווה להשקיע באוזניות כפתור / IN EAR, אם בכלל כדאי. יש טעם לקנות אוזניות יקרות יותר? ההבדל באיכות השמע יכול להיות כ"כ מהותי? בעקרון, אנחנו מחפשים אוזניות כפתור או IN EAR מומלצות עם עדיפות ל-IN EAR, שיאטמו כמה שיותר טוב רעש. (ושהחוט עצמו לא יעשה רעש, כמו של הדגם המדובר.) ובעצם, במה יותר חשוב להשקיע, באוזניות או בנגן עצמו? מה יותר משפיע על איכות השמע מבין השניים? היא משתמשת ב-Sandisk Sansa Clip 4GB והנגן עצמו עובד טוב, אבל השאלה היא אם איכות השמע שלו מספקת ביחס לנגנים היום או שמומלץ להשקיע כבר בנגן חדש וזהו? (ראיתי שעל נגנים צריך לשאול בפורו…

    • 0 תגובות
    • 838 צפיות
  10. Started by SubX,

    מישהו יודע? אני מתכוון לארץ הנוכחית שמייצרת אותה היום.

    • 4 תגובות
    • 838 צפיות
  11. Started by avatar,

    שלום רב, האם יש טעם להתקין כרטיס SB AUDIGY 2 על מחשב חדש עם מערכת הפעלה WINDOWS VISTA? לפי מיטב הבנתי רוב הפונקציות שלו יהיו מנוטרלות ממילא. (האלטרנטיבה היא להשתמש בכרטיס הקול המובנה בלוח.) תודה מראש למשיבים.

    • 8 תגובות
    • 838 צפיות
  12. Started by MDK,

    אחרי שראיתי מפרט טכני ותמונות של Z680 מה זה התבאסתי... אני קניתי לפני איזה שנה וחצי - שנתיים את הרמקולים Z560 שהם בעצם אותו דבר רק 4.1 ולא 5.1, לא תומכים בSURROUND אמיתי של DOLBY \ DTS ובלי מגבר.. עכשיו הרמקולים שלי בכללי במצב טוב, למרות שלאחד מהם התפרק חלקית ה"כיסוי" של הרמקול ואיזה חלק מהכפתור של הM3D נאבד לי..אבל חוץ מזה הם במצב מצוין יש איזה מצב שאני אוכל למכור או להביא ליבואן \ לחנות ולקבל את הסט החדש עם תוספת תשלום או משהו? 8) לפי מה שראיתי הפסיקו לייבא את זה היבואנים של לוג'יטק אז בעצם הZ680 מחליף אותם, למרות שחסרים רמקולים בטווח שבין הHI-END לMID-END.. מה אתם אומרים? אני מבזבז את הזמן שלי בלחלום? נ.ב. - הרמקולים הZ560 לא מופיעים יותר באתר הרשמי ...

    • 0 תגובות
    • 838 צפיות
  13. Started by gilad_mos,

    שמתי לב שכשאני מקשיב ב H340 יש רעש רקע מציק כל הזמן (מן הסתם אם שומעים חזק לא שומעים אותו ) מישהו מכיר את התופעה? האם יש לה פתרון? תודה גלעד

    • 4 תגובות
    • 838 צפיות
  14. שלום לכולם! כרגע יש לי microlab SOLO 7 (לא 7C (הבדלי הספק)) ואני רוצה להוסיף סאב כי זה מה שבאמת חסר לרמקולים הללו. אני מחפש סאב אקטיבי במחיר גג עד 700 ש'ח. אני לא מכיר חברות או הספקים כדאיים (כש הSOLO 7 עם 110W RMS) לכן אשמח לשמוע את דעתכם! תודה רבה

  15. Started by wrecker,

    הורדתי מספר שירים לדוגמא כקובץ של DTS באיכות גבוה עכשיו שאני מפעיל אותם בווינאמפ הוא לא מנגן אותם הפעלתי במדיה פלייר קלאסיק וזה עבד עכשיו ברגע שאני מגדיר על SPDF במגבר זה רושם DTS אבל שומעים מין נקישות בהפסקה של שניה או שתיים כאלה ולא שומעים מוזיקה.. רק שאני מחזיר ל5.1 זה חוזר לPCM ושומעים... ובכלל מזה PCM ??

    • 0 תגובות
    • 837 צפיות
  16. שלום התחדשתי היום ב ATP 3 רציתי לדעת אם צריך לפתוח אותם כי בינתיים שמעתי בהם רק איזה 5 שירים כי לא ידעתי אם צריך או לא... בכל אופן אם צריך אז איך בדיוק.. תודה ושבת שלום לכולם עריכה: כרטיס קול X-FI PLATINUOM

    • 6 תגובות
    • 837 צפיות
  17. Grado SR80 vs Sony mdr-v150 מבחינת הגודל לא הקלאסה. זאת אומרת מה יותר גדול מבחינת מיימדים. 1.http://www.gradolabs.com/product_pages/sr80.htm 2.http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000092YPR/103-3109395-8437465?v=glance \\\ http://images.amazon.com/images/P/B000092YPR.01._SCLZZZZZZZ_.jpg אשמח לתשובות מהמכירים בדגמים אלו. {לי יש את ה-150 אני פשוט רוצה חוות דעת על הגודל של ה-80 ביחס ל-150}

    • 2 תגובות
    • 837 צפיות
  18. היי, אשמח להמלצה או טיפ בקשר לכרטיס סאונד אכותי למחשב המדיה סנטר בסלון המחובר לCreative Megaworks 500, המתאים בעיקר לסרטים אבל גם קצת משחקים מדי פעם. הכיוון הכללי הוא בתקציב של +-1,000 שח, משהו כמו Creative X-Fi Titanium Fatal1ty תודה!

    • 1 תגובה
    • 837 צפיות
  19. חבר שלי טוען שכן...קניתי את האוזניות סוני לחוד ואני רוצה נגן FLASH שיתאים מבחינת התנגדות..ויש לאוזניות שלי כבל מאריך מטורף של איזה 40 ס"מ...הבנתי שגם זה משפיע על הזרימה עכשיו יש לאוזניות : High power 30mm Neodymium driver Gold plated connector אני לא יודע כמה אוהם אבל מה אתם אומרים?

    • 4 תגובות
    • 837 צפיות
  20. Started by pure perfection,

    מה קורה?? תגידו יש לי את המערכת M111 , אני יכול לחבר אותה לרסיבר במקום למחשב ?? תודה

  21. Started by SubX,

    תהנו

    • 3 תגובות
    • 837 צפיות
  22. Started by shlosi,

    שלום לכולם, וכמו רבים פה אני לא מבין הרבה ברמקולים. כרגע יש לי Logitech X-230 2.1 שלא מספקים אותי. אני מחפש זוג חדש של 2.1 באיכות ובהספק גבוהים יותר. חשוב לי שהסאב לא יעלה בהרבה על המידות של הסאב הנוכחי- 22.8x15.2x23.5 כי טכנית לא יהיה לי מקום לשים אותו. אשמח לכל חוות דעת. תודה רבה לכולם.

  23. מה דעתכם טובים או לא?

    • 6 תגובות
    • 837 צפיות
  24. Started by 246810,

    אם הX16 עדיף על הX13 אז למה עשו באתר ביקורת על הX13 ולא על הX16? דרך אגב המוכר בחנות אמר שאם אני רוצה מוזיקה יותר עם טרנסים ובומים אז הX13 עדיף אבל עם אני רוצה להקשיב למילים ולשמוע ברור אז FC330 מתאימים.דרך אגב איך הם? ולסיכום הX13 ו16 הם עם שלט מה קורה אם זה מתקלקל? זה אחת הסיבות שאני מעדיף ללכת על הFC330 אני אשמח אם תוכל לתת לי יתרונות וחסרונות של שלושת הרמקולים או אולי ביקורות כדי שאני אוכל להחליט סופי תודה על כל העזרה (אני כבר שובר את הראש בנוגע לקנייה הזאת למעלה מחודש)

    • 0 תגובות
    • 837 צפיות
  25. Started by tintin,

    טוב אז ככה. היה לי למשך שנתיים E2C של SHURE, אבל אתמול הכבל הימני ליד האוזן התפוצץ כנראה מרוב סיבובים, כי צריך לסובב את האוזניה בתוך האוזן, ולא שומעים מהצד הימני, דבר דומה קרה לי עם ה SENHISER 477 לפני כמה חודשים. עכשיו אני לא יכול לשמוע לא בנגן ולא לראות סרטים במחשב כמו שצריך!!!! איזה באסה. לפי דעתי יש לי עדיין אחריות על השור, יש להם שנתיים אבל אין לי קבלה, קניתי אותם ממש השבוע לפני שנתיים. לפי דעתכם באג יחליפו את כל האוזניות בגלל שהכבל התפוצץ?, או שיגידו שאני גרמתי לזה ולא יחליפו? הכבל של השור חזק אבל מרוב סיבובים הוא כבר התחיל להתקמט בעוד אזורים. רציתי לשאול אותכם איך האוזניות האלה מEBAY? http://cgi.ebay.com/Ultimate-Ears-Super-fi-3-Studio-In-ear-Earphones-Clear_W0QQit…

    • 1 תגובה
    • 837 צפיות

דיונים חדשים בפורומים