אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
32LG50FR איך הדגם הזה משיהו מכיר ? סכום עד 3000 ש"ח
-
- 0 תגובות
- 840 צפיות
-
-
אהלן חבר'ס..קודם כל,אני לא אוהב שגורמים לי לבזבז כסף סתם אז רק בקשה אחת לי אלייכם..מי שלא יודע דברים בבטחון מלא אני מתחנן - אל תגיבו. אני אשמח לשמוע דעות אבל מי שאומר לי משהו בתור עובדה - אבקש רק כאלו שבטוחים בעצמם במאת האחוזים. ובכן,היום יצא לי להתקל ברמוליםק הללו לאחר שעד לפני כמה ימים אפילו לא שמעתי על החברה הזו. נאמר לי שהרמקולים די איכותיים ומחיפוש שביצעתי הבנתי שהחברה לא רעה בכלל ויש כמה דגמים קודמים שאנשים מרוצים מהם בהחלט. לא מצאתי יותר מדי התייחסויות לדגם הספציפי הזה,וגם אלו שמצאתי היו מלפני זמן רב. אשמח לדעת אם משהו השתנה,אשמח לדעת איך הם לעומת ATP.. **ראוי לציין שאני לא מבין בסאונד כמעט בכלל,לכן אבקש לדבר איתי בגובה העיניים. בנוסף אני מבקש גם לא לזרוק ישר לאויר…
-
- 3 תגובות
- 840 צפיות
-
-
המחשב מחובר למערכת ולמערכת מחוברות אוזניות. אני שומע הרבה דרכן. אני צריך אוזניות איכותיתיות ונוחות עד 200 שקל, תודה!
-
- 3 תגובות
- 840 צפיות
-
-
-
יש לי צורך ברמקול למחשב ישן שמשמש לעבודה. אני צריך רמקול רק בשביל פידבק, ולכן חשבתי שיהיה נחמד לחסוך מקום, תסבוכת כבלים, וחיבור החשמל הנוסף. קיים כזה דבר ? עריכה: חיפוש בגוגל העלה שקיימים DRIVE BAY SPEAKERS רבים ומחירם לא יקר בכלל!! ורובם (אם לא כולם) מספקים גם כפתור עוצמה וגם יציאה לאוזניות וכניסה למיקרופון. השאלה עכשיו איפה אפשר לקנות את זה בארץ ? חיפשתי באתרים של KSP ואיבורי וגם התקשרתי לשאול, ואין להם. אני ימשיך לחפש ויעדכן. לא מבין למה לא מוכרים את זה בחנויות, זה פיתרון נפלא למחשבי עבודה. אני הולך לדבר עם KSP ואיבורי שיתחילו למכור אותם.
-
- 2 תגובות
- 840 צפיות
-
-
שלום לכולם, אחרי חצי שנה בלי רמקולים , ועם משכורת צבאית אשר לא מספיקה אפילו ליציאות. החלטתי שאני זקוק לרמקולים, אשמח אם תמליצו לי על רמקולים הכי טובים ואיכותיים אשר אפשר לקנות בתקציב של עד 200 שקל. הדגמים אשר ראיתי המלצות לגביהם בפורום הם: E510 2.1 Speakers של Eacan SBS370 של Creative חשבתי גם ללכת על S220 של Logitech שהם יחסית זולים ולפי ביקורות בזאפ גם יחסית איכותיים למחירם ובנוסף נשאר לי עודף לא קטן. בתודה, תומי
-
- 3 תגובות
- 840 צפיות
-
-
סוף סוף קניתי את ה ZV:M ועכשיו אני מחפש לצרף לו אוזניות איכותיות. אני מחפש אוזניות איכותיות, in ear שאוטמות ושאפשר לקנות אותם בארץ. התקציב שלי הוא עד 300 ש"ח, אפשר לחרוג טיפה. תודה לכל העוזרים.
-
- 10 תגובות
- 840 צפיות
-
-
יש לחבר שלי מחשב חדש עם לוח אם של msi עם כרטיס קול מובנה שכתוב שקוראים לו sov8 ויש וינדוס אקס פי וזה אמור לזהות את הכרטיס קול אוטומטית בעיקרון אבל אני לא יודע למה זה לא. בכל מקרה התקנתי לו את כל מה שקשור ללוח אם עדכנתי את הוינוס ועדיין זה לא עזר. יכול להיות שצריך להוריד דרייברים לכרטיס קול אבל אני לא יודע מאיפה. תודה
-
- 3 תגובות
- 840 צפיות
-
-
שלום. יש לי LOGITECH Z560 והכרטיס קול שלי הוא זה שבא עם הלוח אם(גיגבייט VAX). השאלה שלי היא אם אני אקנה כרטיס קול(משהו בסביבות 500 שקל) אז האם בכלל יש שיפור ואם כן איזה בדיוק ובמה הוא יתבטא. מה ההבדל? מה זה נותן ואם אפשר אז גם המלצות לכמה כרטיסים טובים. תודה.
-
- 2 תגובות
- 840 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות אותם אם מישהו יוכל להגיד לי חוות דעת עליהם
-
- 6 תגובות
- 840 צפיות
-
-
http://www.skypc.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=1180 מה זה המחיר הזה מה מיוחד בהם
-
- 2 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שלום..מכיוון שאני בצבא יוצא לי לשמוע די מעט מוזיקה,לכן החלטתי לקנות נגן MP3. אחרי שעברתי והשוויתי בין מספר נגנים נותרתי מבולבל,בעיקר בגלל חוסר היכרות עם המכשיר שמונע ממני להעריך תכונות מסויימות בו. לכן פניתי אליכם בבקשת עזרה.... בכל אופן הדרישות שלי מהמכשיר הן כדלקמן: -קיבולת כמה שיותר גבוהה (עד 20 ג'יגה) -אורך חיי בטריה ארוך ו/או מכשיר שצורך מעט כוח. (אם יש מטען כחלק מהעסקה תגידו לי) -נוחות יחסית לתפעול (כפתורים ברורים,קלות יחסית לניווט בין הספריות) -ממשק העלאה נוח (עדיף שיכלול תמיכה בUSB2.0...) -עדיפות לדגם קשיח יותר שלא יתפרק מכל נגיעה או דפיקה -אפשרות שימוש במכשיר גם ככונן לכל דבר+תמיכת ממשק בדבר. -מחיר כמה שיותר ריאלי (אין בעיה כספית,אך חבל לשפוך כסף לריק) לא מעניין …
-
- 6 תגובות
- 839 צפיות
-
-
אהלן אני מחפש לקנות רמקולים 5.1 למחשב שמעתי על Logitech z506 שהם טובים ובמחיר סביר של 430₪ וקראתי בכמה מקומות על Microlab x23 אבל לא נראה לי שזה למחשב, תקנו אותי אם אני טועה. השימוש הוא בעיקר למשחקים וקצת לסרטים בחדר של 3.5X3 מטר. אני כנראה אצטרך להאריך את הכבלים לבד, עם כבל איכותי כמובן. זה יכול לגרום לי לבעיות מיוחדות? אני אשמח לקבל כמה הצעות תודה
-
- 3 תגובות
- 839 צפיות
-
-
דבר ראשון אני רוצה להגיד תודה באופן כללי לכל העוזרים(גם אם זה לא לי באופן אישי) אני חושב שהפורום הזה עוזר להרבה אנשים לחסוך כסף ולחסוך מעצמם טעויות ברכישה.שכן היום קשה מאוד לתת אמון ולסמוך על דברי מוכרים בחנויות השונות. דבר שני,אני על סף רכישה של המסך הנל,אני פשוט נתקלתי ב 2 הדגמים האלה,שנראים זהים לחלוטין,וכל מה שמפריד בינהם זה האות H וכמה מאות שקלים(300 בערך) לפי אתרי האינטרנט.רציתי לדעת אם יש הבדל בינהם. ואם אני כבר בנושא,למרות שאני די נחרץ בדעתי לרכוש מסך של פיליפס,משהו רואה סיבה שאשנה את דעתי ואקח לדוגמא -samsung b550 או מסך אחר לצורך הענין,בסכום דומה-4300-4700 תודה מראש ובשורות טובות לכולם.
-
- 0 תגובות
- 839 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות נגן בנפח של 1G בתקציב של עד 600 ש"ח והבנתי שהכי כדי לקנות את ה IAUDIO G3 כדי לקנות? *****הנושא השתנה קצת
-
- 7 תגובות
- 839 צפיות
-
-
YAMAHA NATURAL SOUND CD-3 מישהו מכיר את הנגן הזה? מישהו יודע כמה שווה היום נגן כזה? האם הוא נחשב טוב? תודה
-
- 1 תגובה
- 839 צפיות
-
-
קניתי כבל svideo-rca חיברתי למחשב ולטלויזיה, הכל היה בסדר. אבל במקום לראות את התמונה בטלויזיה בצבע היא הייתה בשחור לבן. המחשב שלי הוא מחשב חדש לחלוטין, כך שהבעיה היא לא במפרט הטכני. הטלויזיה היא מתוצרת גרונדינג-גרמניה. אם מישהו יוכל לעזור לי לראות את התמונה בצבע אני אודה לו מאוד. לעזרה או השאירו הודעה בפורום או במייל lionet1@walla.co.il
-
- 0 תגובות
- 839 צפיות
-
-
שלום לכולם ניסיתי לחבר את המחשב שלי לטלוויזיה והכל עובד טוב מבחינת התמונה.. אבל בסאונד יש לי בעיה שאני שומע רעש מיותר כזה שלא נפסק לשניה... גם ברמקולים של המחשב שלי שמעתי אותם אבל רק שהגברתי לעוצמות חזקות.. ופה אני שומע את זה גם בעצומות חלשות (ברסיבר) יש לי כרטיס קול creative audigy se 5.1 רסיבר yamaha rxv-620 וחיברתי את זה על ידי 3 חוטים שלכל ערוץ יש חוט.. (בננה מהמחשב ל- 2 rca ברסיבר) כאילו למי שכבר הבין זה לא דיגיטלי.. כל עזרה תתקבל בברכה
-
- 2 תגובות
- 839 צפיות
-
-
מה דעתכם על האוזניות האלה http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=1058_1060&products_id=4415 ואלה http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=1058_1060&products_id=7864 ואוזניות אחרונות הפעם זה סוני http://www.pdastore.co.il/Product.asp?Pid=sony-street-ip&Cat2Cat1ID=14&Cat2ID=91&aff=zap איזה מהם יותר טובות? אני צריך אותם למחשב... משחקין/מוזיקה קיצר כל מה שעושים על המחשב איך הם??? ואפשר לצאת איתם החוצה יעני עם הMP3 בלי שאנשים יסתכלו עליי כמו על משוגע?? (הם ניראות ממש מפלצתיות) מי שיש לו אותם שיגיד לי איך הם.... תודה...
-
- 9 תגובות
- 839 צפיות
-
-
היי. יש לי מארז עם יציאות Sound Out ו In. לאן אני צריך לחבר את הכבלים שלהם בשביל שהם יעבדו?
-
- 2 תגובות
- 839 צפיות
-
-
Ihave JBL Encountere can iput the subwoofer near the computer its will not destroy some detail there?
-
- 4 תגובות
- 839 צפיות
-
-
מה אתם אומרים על הליין החדש של סנהייזר? שווה משהו?
-
- 6 תגובות
- 839 צפיות
-
-
אין לי מושג אם קוראים לזה טיפ או ספוג או עיגול קטן ששמים על אוזניות INEAR , אבל האוזניות שלי לא מספקות אטימה מלאה ואני רוצה לקנות גם כמה טיפים טובים (אני מזמין מEBAY) יש איזה חברה שמייצרת (אני קונה Sennheiser CX 400 ) במיוחד או שזה של SENNHEISER אבל עוד כסף ?
-
- 0 תגובות
- 839 צפיות
-
-
אמריקאי או ארופאי(US או ER), ומה בדיוק ההבדל בינהם?
-
- 5 תגובות
- 839 צפיות
-
-
בדקתי היום בחנות באיזור שלי לגביי זוג רמקולים ורסיבר עד 3000 ש"ח. המוכר הראה לי זוג רמקולים רצפתיים שממש מצאו חן בעיניי: klipsch sf1. לפי אתרים באינטרנט מחירם נע בין 4000-5000 ש"ח, המוכר הציע לי אותם ב 1800 ש"ח מכיוון שהם מתצוגה וזה הזוג האחרון שישנו בחנות. עכשיו אני בהתלבטות גם לגביי המחיר שנראה לי תמוה ( נמוך מאוד ביחס למחיר המקורי) וגם לגביי קנייה של מוצר מתצוגה. יש דעות בעד\נגד?
-
- 7 תגובות
- 839 צפיות
-


