אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
סוף סוף הגיעו אוזניות ה PX-100 הם ממש נוחות כאילו והן לא שם איכות הצליל הרבה יותר טובה מהאוזניות המעפנות שהיו לי לפני... כעת ניתן לזהות המון יותר פרטים בשירים MP3 [וגם אין הדחיסה שמורידה פרטים...] אבל ציפתי ליותר מכך משום מה אני מרגיש שהן לא מנוצלות מספיק... [שומע מכרטיס קול מובנה] מה ניתן לעשות כדיי לשפר את העניין? :-\
-
- 8 תגובות
- 842 צפיות
-
-
אז ככה כמו כולם חשבתי על הZ-5500 אבל שמעתי שיש איתם כמה בעיות שהם מתחממים ומתכבים ושהם לא בנויים למוזיקה בגדול אני מחפש רמקולים למוזיקה וסרטים בעיקר שאינם צורמים לאוזן כרגע יש לי את הX-530 ודיי אהבתי את הסאונד שלהם אבל הוא קצת מתכתי צריך שיהיה להם כבל ארוך מאד לתלייה על הקיר יש הצעות?
-
- 2 תגובות
- 842 צפיות
-
-
אני מחפשת רמקולים למחשב בתקציב של 300-400 שקלים הרמקולים מיועדים לשמיעת מוסיקה. הבנתי לפי קריאה פה בפורום ש- altec ATP3 הכי מומלץ ויש לי 2 שאלות 1) איפה אפשר לשים את הסאב שלו? הוא נראה ממש ענקי אפשר לתלות על הקיר? לשים צמוד למסך LCD? 2) יש לי כרטיס קול די פשוט (On board). האם זה יספיק או כדאי גם לקנות כרטיס קול בשביל הרמקולים האלה? תודה למי שעוזר
-
- 1 תגובה
- 842 צפיות
-
-
היי, מישהו יודע אם כבר מוכרים בארץ נגן DVD שיודע לנגן גם CDs שיש עליהם קבצי WMA? תודה יובל
-
- 0 תגובות
- 842 צפיות
-
-
היי, אז בעקבות דיון אחר- החלטתי לפתוח את הדיון הזה, בו בתור התחלה אשאל את השאלה: מאיזה אתרים אפשר להזמין כרטיסי קול לארץ? (כמובן שכאלה בהם המחיר שווה את זה)
-
- 0 תגובות
- 842 צפיות
-
-
היי, יש לי מקרן Mitsubishi HC3100 עם מתקן תלייה כנ"ל: http://www.softec.co.il/product.aspx?p_id=3032 המתקן הזה לא יציב בגרוש, וכמה שלא מחזקים את הברגים, נגיעה קטנה בכבל HDMI שמחובר במקרן מיד מסיטה את המקרן. מישהו מכיר מתקן תלייה טוב? או מתאים ספציפית לדגם?
-
- 0 תגובות
- 842 צפיות
-
-
1. גם כאשר שם הסרט ושם קובץ התרגום (SRT) זהים, התרגום לא מופיע אוטומטית, אלא אני חייב ללחוץ על כפתור ה Subtitle ולבחור להפעיל אותו, האם יש אפשרות לקבוע שבמידה ויש קובץ תרגום באותו השם, הוא יופעל אוטומטית בהפעלת הסרט? 2. זמן התגובה של המכשיר איטי יחסית, יש Delay של בערך 2-3 שניות לאחר כל לחיצה על כפתור בשלט, האם כך המכשיר עובד וזה הכל, או שיש מה לעשות בנדון? (גירסת חומרה אחרונה מותקנת) 3. סרטי HD לא עובדים היטב דךר ה Wi Fi (נתקעים) אלא רק דרך ה Lan, האם המכשיר לא אמור להתמוך היטב גם ב HD על Wi Fi (באיכות טובה)? 4. שאלה שגולשת מעט לתחום אחר, האם יש אפשרות להוריד בצורה אוטומטית פרקים של סדרות מסויימות? האם הפתרון הוא רק מנוי ליוזנט? וגם אם כן, האם יש אופציה להורדה אוטומטית ב…
-
- 0 תגובות
- 842 צפיות
-
-
בקרוב מאוד אני אקבל מאחי את הרדיו דיסק שלו, וככה אני נפטר מהרדיו-דיסק המובנה (הגרוע-הורס-דיסקים) שיש לי כרגע. אני מחפש רמקולים...לא צריך ווליום מטורף, אני מעדיף איכות. מאיזה סכום אני מתחיל? לקדמיים, אחוריים..כל הסיפור בקיצור. ו..אין לי מושג מה המידות=), שברולט קווליר, מישהו יודע אולי..אולי יש למישהו?
-
- 0 תגובות
- 841 צפיות
-
-
שלום לכם . אני מעוניין לירכוש בקרוב מאוד טלויזית פלזמה חדשה. התקציב שברשותי נע כאמור בין 10,000 - 15,000 שח לכול היותר. הדרישות שלי הם שהמסך יהיה לפחות 42 אינצ'(בתקציב שלי נראה לי שזה המקסימום שאני יכול להרשות לעצמי) והכי הכי חשוב שזה יתמוך באופן מלא בטכנולוגיית ה -" high definition ", הכוונה היא שלא רק שזה יוכל ליקלוט את השידורים ב HD אלה גם יאפשר ליראות באיכות הזאת. מאחר ואין לי כמעט שום ידע בנושא אני פתוח לכול הצעה ממכם. תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 841 צפיות
-
-
http://www.macaudio.cz/sub/redattack_reflex_30.html כמה לדעתכם הוא שווה במצב חדש (לא משומש)? במידה ואני רוצה לחבר אותו למגבר+ 2 רמקולים, על מה אתם ממליצים?
-
- 3 תגובות
- 841 צפיות
-
-
טוב השאלה שלי די מתקשרת לשאלה פה של UDI: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=314266.0 פשוט רציתי לפרט קצת מנקודת מבט שלי: קניתי את הרמקולים לפני 3 שבועות ככה,ומהרמקולים הקדמיים שומעים מצויין וסה"כ מהצד הקדמי של המערכת(2 רמקולים+סנטר+סאב) אני אכן נהנה מאוד.אבל הבעיה היא עם הרמקולים האחוריים: המערכת מהיותה 5.1 אמורה לתת סראונד ואכן יש סאונד שיוצא מהרמקולים האחוריים(גם בניגון סטריאו,כלומר הכרטיס קול מבצע פיצול 2 ערוצים ל5)אבל הסאונד הוא מאוד מאוד חלש ובקושי נשמע. מאז שקיבלתי את הרמקולים סיימתי 3 משחקים חדשים:ביושוק COD4 וקרייסיס,כאשר ביושוק וCOD4 מוגדרים ל5.1(בקרייסיס לא היה איפה להגדיר פשוט) ושום חלק במהלך שני המשחקים האלה לא גרם לי להסתובב אחורה או אפילו להר…
-
- 2 תגובות
- 841 צפיות
-
-
ראשית אבד לי דיסק התוכנה שמגיע עם הנגן. לא כל השירים מופיעים לי תחת התיקייה של music אלא בודדים בלבד, כך שאיני יכול לדפדף לפי אמן\שיר\אלבום וכו'... אני יכול להכנסר לשירים רק דרך ה browser. מישהו יודע איך מתקנים זאת??????
-
- 4 תגובות
- 841 צפיות
-
-
שלום. יש לי שאלה על HD שתמיד רציתי לשאול. האם סרט באיכות HD יוצג יותר איכותי במסך LCD של 32 אינץ מאשר מסך מחשב 22 אינץ? אני בכלל לא הבנתי למה צריך מסך תומך HD. הרי גם במסך CRT 17 אינץ שיש לי, רואים יותר טוב סרט באיכות HD מאשר סרט באיכות אחרת. איך זה הולך כל העניין הזא. אפשר בבקשה הסבר מובן, ממישהו שמבין. תודה
-
- 6 תגובות
- 841 צפיות
-
-
מחירי השילוח באייבי גבוהים. בברכה.
-
- 0 תגובות
- 841 צפיות
-
-
טוב אחרי התלבטויות קשות על הרבה מאוד רמקולים החלטתי שאני מעוניין יותר במוזיקה מסרטים ומשחקים ואיני צריך 5 רמקולים אז בחרתי ב-z4 ואני הולך לקנות אותם כנראה מחר או מחרתיים... רשום שיש בשלט חיבור לאוזניות ו-aux עכשיו לפי מה שהבנתי אפשר בעזרתו לחבר נגן לרמקולים. 1. איזה כבל אני אצטרך בשביל להשתמש ב-aux ואיפה אני יכול להשיג אותו? 2. חיבור ה-aux איכותי כמו שאני יחבר את המכשיר דרך הכבל 3.5 מ"מ? 3. החיבור אוזניות איכותי כמו שאני אחבר את האוזניות לחיבור המקורי? 4. אפשר בעזרת השלט לשלוט על הבאסים והעוצמה באוזניות? 5. זה יהיה איכותי לחבר את הנגן דרך קבל ה-aux ואת האוזניות דרך החיבור בשלט? 6. אם אני מחבר את האוזניות לשלט זה עושה mute לרמקולים? 7. אם אני מחבר את הנגן דרך קבל ה-au…
-
- 4 תגובות
- 841 צפיות
-
-
אז ככה.... האחוריים פשוט לא חזקים כמו הfront עכשיו בגלל הצורה של החדר שלי ובגלל שתליתי את הקדמיים ואת האחוריים על הקירות, הייתי צריך כלבים מאריכים השתיים האחוריים מחוברים באמצעות מופה RCA ל RCA, ואחריהם בא כבל 3 מטר RCA לRCA שמתחבר אל הסאב עכשיו הקידמי שמאלי גם מחובר ככה, רק עם כבל 1 מטר במקום 3 (הכבל הוא בידיוק באותו יצרן) ניסיתי להחליף בין החיבורים של האחוריים לקידמיים בשביל לבדוק אם זה אולי משהו בכרטיס קול (אונבורד) וה"קדמיים" (האחוריים בעצם) עדיין יותר חלשים החלפתי בין המופה-ים למניהים בשביל לבדוק אולי אחד מהם הוא הנאחס... עדיין אותו דבר עכשיו לי נראה שזה הכבל יש למישהו רעיון מה אני עושה? הכבלים אגב הם סתם של איזה חברה oscar front שקניתי בהום סנטר . 2X RCA…
-
- 3 תגובות
- 841 צפיות
-
-
יש לי DVD של פיונייר DV393S, יש לו 2 יציות אודיו, זאת אומרת 2.1 סה''כ, חשבתי לעצמי במקום לקנות מגבר לקנות מפצל ל5.1 ולחבר רמקולים מוגברים. השאלה אם יש דבר כזה בכלל..כי זה סתם עלה בראשי העניין המטורף הזה. ועוד משהו, אשמח אם תציאו ערכת קומפוננט טובה בטווח של עד 1000 ש''ח.
-
- 4 תגובות
- 841 צפיות
-
-
כרגע ברשותי רמקולים לוג'יטק 530 עקב שינויים בחדר אין באפשרותי להשתמש ברמקולים האחוריים כך שלמעשה מחוברים כרגע רק פרונט סנטר וסאב ! מעוניין למכור אותם ולקנות רמקולים חדשים 2.1 או 2.0 או על פי הקריטריונים הבאים : שימושים : 80% מוסיקה - מקור מחשב פורמט MP3 ו- PLAC כרטיס קול gigabyte p35 ds3 ON BORD 15% סרטים 5% משחקים החדר הוא 15 מ"ר המרחק בקו ישר ביני למרכז {המסך} 2 מטר ברשותי כרטיס קול של חברת m-audio revolutions 5.1 לא הצלחתי להפעיל אותו עקב חוסר דרייברים לווינדוס 7 על כן קיימת אפרות לקניה של כרטיס קול במידה והכרחי והשיפור יהיה משמעותי ! אני חושב בעיקרון על SOLO 6 או 7 אני חושב יותר על SOLO 6 .... בתודה מראש LIMER
-
- 4 תגובות
- 841 צפיות
-
-
איך הרמקולים האלו Logitech® X-530 5.1 מחירים 502
-
- 7 תגובות
- 841 צפיות
-
-
יש לי ברשותי נגן DVD של חברת סנסוי שנקנה בדיוטי פרי הסוג הראשון שהגיע לארץ, ביררתי ומצאתי שהיצרן של המכשיר היא חברת שינקו והמכשיר הזהה של חברת שינקו יודע לקרוא פורמטים: SVCD VCD MP3 וכמובן DVD הסנסוי שהגיע לארץ יודע לזהות רק DVD - מקוריים וצרובים AUDIO CD מקוריים ולא את כולם. האם עדכון החומרה ישפר את המצב אני אשתמש בעדכון של המכשיר התאום עם תוית שינקו עליו, מעניין האם המכשיר יוכל לזהות תקליטורים צרובים לאחר מכן, הוא הצליח לזהות איזה תקליטור צרוב של VCD ולאחר מכן סירב לזהות אותו או תקליטורים צרובים בכלל. נא עזרתכם לכל מי שיש לו ניסיון עם המכשיר הזה.
-
- 2 תגובות
- 841 צפיות
-
-
יש לי מערכת דיי ישנה,אבל עם שתי רמקולים ולא מזמן קניתי רמקולים של Sonic Gear EVO 3 עכשיו ישנה אופציה לחבר את הרמקולים או את המערכת עצמה אפילו למחשב וככה יהיה לי תרמקולים של המערכת וגם תרמקולים של הEVO 3?
-
- 0 תגובות
- 841 צפיות
-
-
חברת TEN Technology's, מציגה את השלט האלחוטי ל-iPod. 8) LOS ANGELES, June 12 /PRNewswire/ -- TEN Technology is proud to announce a hot new product: The TEN naviPod -- the first wireless remote control for the Apple iPod®. naviPod is the first wireless remote for the iPod consisting of a receiver that plugs into the top of the iPod and a 5-button infrared remote control that produces the same functions as the Apple iPod wired remote. "naviPod is really going to foster a change in the idea of stereo systems. With the naviPod and a pair of speakers, the iPod becomes a true alternative to the conventional stereo system," says John Lin, CEO and founder of TEN Technolog…
-
- 4 תגובות
- 841 צפיות
-
-
בנובמבר הקרוב, דודים שלי נודסעים לארה''ב, לצערי איני יכול להצטרף אליהם, אז שלחתי להם בקשה קטנה לעניין, אני לא יודע איזה אוניות להגיד להם להביא, A900, sr225, ועוד כמה אופציות שאני לא זוכר כרגע. או שמא, אני אקנה את הזוג יד שנייה של ROTEMAN אשר פרסם מודעה ב TRADEZONE שהוא מוכר DT 880 כולל מגבר[MINI AQUA HEAD], שלא הבנתי אם יש הבדל באיכותו, לאחיו הגדול, כל זה ב1650ץ. אני שומע המון ראפ, היפ הופ, רוק קליל, בRP-21 שלי, ללא מגבר על OB =\\ הכל מקרה, הם יביאו לי מארה''ב 1212M כך שבקשר למקור אני מסודר. מה כדי לי לעשות ? להשאר עם ה RP-21 ? לקנות את ההצעה של ROTEMAN ? לקנות אוזניות מחו''ל ? אני מתוסבך
-
- 8 תגובות
- 841 צפיות
-
-
שלום , רציתי לדעת איך אני יכול לחבר את האייפוד שלי לרכב ? חוץ מחיבור עם כבל RCA מהאייפוד לרכב, יש עוד דרך/דרכים כלשהי/כלשהם לחיבור האייפוד ? ראיתי באיזה תמונה שחיברו את האייפוד עם הראש המלבני הזה שמקבלים עם האייפוד שבקצה השני שלו יש חיבור אחר במקום הUSB. תודה על העזרה ..
-
- 9 תגובות
- 841 צפיות
-
-


