אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
לאור המבצע שיש על ה ADA880 , חשבתי להחליף את הרמקולים ( הג'נריים והמעפנים במיוחד ) שלי , במשהו חזק הרבה יותר . בעיקרון די אהבתי את ה ADA880 , אבל אני בכל זאת שואל בשביל לקבל את המקסימום ביצועים לכסף ( שעבדתי בשבילו קשה .. ) שלי . השימוש העיקרי של המשחקים הוא מוזיקה וסרטים , כך שבמשחקים אפשר קצת לזייף ... בעיקרון התקציב שלי הוא בסביבות ה 700 שקל , אפשר לחרוג טיפה , אבל עדיין עדיף לרדת מתחת . רק עוד דבר אחד - יש לי Epox 8RDA+ , הכרטיס קול המובנה יספיק לי ? או שאני צריך לקנות אחד בנפרד ? נ.ב עשיתי חיפוש , אבל באמת שלא מצאתי ת'ראד שיכול ממש לעזור לי .
-
- 9 תגובות
- 844 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לרכוש מכשיר המסוגל לנגן דיסקים של mp3 עד 300 ש"ח אין לי בעצם שום דרישות מעבר לזה, רק שחיי הסוללה לא יהיו איזה שעתיים מסכנות ואני חושב שעדיף שהסוללות יהיו נטענות, כדי לחסוך בכסף תודה
-
- 7 תגובות
- 844 צפיות
-
-
הכותבת אומרת הכל, אני קיבלתי הצעה על רמקולים פשוטים שעולים 320 ש"ח אבל הם מבחרה לא ידוע ואני לא בוטח במוכרים... אשמח לקבל הצעות
-
- 6 תגובות
- 844 צפיות
-
-
ממממ יקר לי לשלם למוסטופ 100 דולר יותר על משלוח אני בסה"כ מעוניין לקנות GMINI , אין אפשרות לקנות ביותר זול , או חנות ששולחת ישירות ? תודה רבה.
-
- 8 תגובות
- 844 צפיות
-
-
המכשיר הזה פשוט ענק הוא עושה הכל קורא וידאו קורא אודיו קורא תמונות מאחסן קבצי מחשב יש לו נפח של 20 GB והוא מקליט כמובן קול ווידאו הוא קליל, נורא קטן, ויש לו מסך של 4 אינץ' אני כבר התאהבתי בו אהבתי את הרמקול המובנה, תוספת ענקית... מחיר: 450$ (2020 ש"ח) לא מהארץ. תמונות מהמיני בוק שעשיתי לו : ליד השלט שלו וליד נוקיה 6100 http://rotter.name/User_files/nor/41b823595234ac5b.jpg בתוך הנרתיק (שנתפס גם בחגורה) בעריסה גודל ביחס ליד
-
- 7 תגובות
- 844 צפיות
-
-
שלום הרמקולים הישנים של המחשב שלי נשרפו אתמול, ואני צריך עזרה בבחירת רמקולים חדשים. אני רוצה רמקולים 2.1 ואני לא צריך שהם יהו בעלי עוצמה גבוה של ווליום, תודה על העזרה.
-
- 3 תגובות
- 844 צפיות
-
-
-
רציתי לדעת אם יש כבל סטנדרטי ליציאת CHANGER מרדיו לרכב, או שלכל חברה/דגם זה משהו שונה.... בגדול אני מעוניין לחבר את הנגן MP3 שלי, ליציאת CHANGER של הרדיו, זה בעייתי (בנושא ההגברה וכו')? ואיזה כבלים אמורים להיות מתאימים לכך ?
-
- 0 תגובות
- 843 צפיות
-
-
שלום יש לי רמקולים של לוגיטק x-220 ואת הרמקולים של קריאיטיב הsbs370 ואני שומע די בווליום גבוה רציתי לשאול האם זה הורס את האיכות של הרמקולים הוא שאם יכולים לההרס ואני גם מוריד את עוצמת הבס דרך האיטונס ושומע בווליום גבוה האם זה הורס?.
-
- 2 תגובות
- 843 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש רמקולים למחשב (סטריאו, ללא סאב) בתקציב של בסביבות 200 ש"ח . המלצות ?
-
- 4 תגובות
- 843 צפיות
-
-
שלום יש לי כמה שירים שעצמם מוקלטים חלש, האוזניות שלי משמיעות אותם על פול ווליום וזה נשמע בסדר אך לא מספק. אשמח אם מישהו יתן לי תוכנה שאיתה אפשר להגביר את הווליום יותר מברירת המחדל.
-
- 3 תגובות
- 843 צפיות
-
-
יש בו הרי DVD השאלה שלי אם הוא קורא MP3....? חשבתי לחבר אותו למערכת פה...... איתן
-
- 10 תגובות
- 843 צפיות
-
-
היי, האם יש אפשרות לחבר מערכת רמקולים 5.1 שמיועדת למחשב, לטלוויזיה ושישמעו סראונד (הצפייה בטלוויזיה מתבצעת דרך USB או סטרימר לצורך העניין)? אם כן איך עושים את זה? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 843 צפיות
-
-
שלום לכולם עד היום המחשב שלי היה מחובר לטייפ ישן או למערכת מיני ישנה ודפוקה אני רוצה להחליף את העסק הזה במשהו שגם ייראה טוב וגם ייתן סאונד טוב יותר הצרכים שלי : מגבר שיתחבר למחשב שלי , וזוג רמקולים מאוד חשוב שלמגבר תהיה יציאה לאוזניות (אני רואה סרטים וסדרות מהמחשב , עם אוזניות בלבד) הלוח שלי בא עם כרטיס קול שהיציאות שלו נראות ככה : http://img.photobucket.com/albums/v156/kidney_stone/audio.jpg 2 רמקולים איכותיים שיתחברו למגבר. נכון, מדובר במערכת שתנגן סאונד מהמחשב בלבד אז למה לא לקנות זוג רמקולים איכותיים למחשב ? לא יודע, האמת היא שהרמקולים לא ימוקמו בצידי המחשב אלא מעל הספריה שלי וגם חשוב שהמערכת תדע לנגן בווליום ממש גבוהה , בלי "להקרע. תמונה עכשווית של הספרי…
-
- 5 תגובות
- 843 צפיות
-
-
אני חייב לקנות היום או מחר אוזניות אז חשבתי על ה MX 400 או 500 ואל תציאו לי את ה550 כי זה לא יגיע עד מחר תודה
-
- 0 תגובות
- 843 צפיות
-
-
המחשב אצלי מחובר גם לטלוויזיה וגם לרמקולים של המחשב יש לי את כרטיס הקול הזה: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=26978 כיצד אני מחבר את שניהם במקביל?
-
- 1 תגובה
- 843 צפיות
-
-
שלום, יש לי מספר שאלות על ערוצי אודיו: 1.איך אני יכול לוודא שהקבצים שברשותי(סרטים, סדרות) תומכים במספר ערוצי אודיו כdolby digital truehd או dts master audio?(פרט ללשמוע כמובן...) האם יש תוכנה כלשהי שיכולה לוודא זאת או שאפשר לעשות זאת דרך חיפוש בפרטי הקובץ? 2. איך אני יכול לוודא שהמחשב שלי יכול לפענח מספר ערוצים?(יש לי קודקים מסוג shark007, גרסא 2.3.8, uמערכת הפעלה מסוג window 7 ) 3.אם שומעים סרטים/סדרות באמצעות אוזניות, האם הערוצים מתחלקים לימין ושמאל(2.1 -ובעצם 1.1 בכל אוזן) או ששומעים בשני הצדדים אותו הדבר(1.1)? 4.כשחסרים רמקולים, לאין הולכים הערוצים שחסרים?(כשיש רק 2.1 אבל צריך 5.1 לדוגמא) האם לא שומעים אותם או שהם מושמעים דרך הרמקולים הקיימים? תודה.
-
- 1 תגובה
- 843 צפיות
-
-
דוד שלי (ארה"ב) עוד מעט מגיע לפסח ויש את הגראדו 225 ב200$. שווה או לא? אני שאלתי כבר כמה חנויות (גדולות) ואף אחת לא נותנת לשמוע אותן בתצוגה... מה עושים? והאם הן שוות את המחיר? תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 843 צפיות
-
-
שלום לכולם קראתי לאחרונה את הסקירות של האתר על האוזניות של מדוזה וממש התלהבתי ואני שוקל לקנות בקרוב אוזניות מהסוג הזה של 5.1 קראתי על : Medusa ProGamer דור ההמשך וקראתי גם על : Speed Link Medusa 5.1 Headset על הדגם הראשון שיצא להם עכשיו רציתי לשאול האם קימים אוזניות של 5.1 יותר טובים מאלו שמוזקרים פה? אם קיים בחול אז זו גם אופציה טובה. ושאלתי השניה אם לא קימות אוזניות יותר טובות ,מה יותר טוב מבין המדוזות,כי קראת ויש מלא גירסאות שונות לגבי זה??!!
-
- 6 תגובות
- 843 צפיות
-
-
במשך שנה ומשהו אני משתמש באוזניות Sennheiser 212HD. אני חולה על האוזניות האלו, יושבות לי בול על הראש, האיכות מצוינית, ומה לא. אבל, בגלל בעיות טכניות, אני נאלץ לקנות סט אוזניות שמשולב בו מיקרופון - מה שאין ב-212HD. לאחר קצת תשאול, הגעתי למסקנה כי רוב האנשים ממליצים את ה-5H V2 של Steelseries לעבודה. עקרונית, אין לי בעיה לשלם את ה-500 ומשהו שקל, אבל השאלה היא: עד כמה זה באמת שווה? יחסית ל-212HD, מה איכות הסאונד של ה-5H? המיקרופון איכותי כמו שהוא מתיימר להיות? ולבסוף, האם לקנות את כרטיס הקול שבא יחד עם האוזניות שווה את הקנייה? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 843 צפיות
-
-
אחי הקטן ( הוא לא כך כך קטן הוא כבר חמור גדול..) קנה את x-530 של לוגיטק. בין החדר שלי לשלו יש קיר גבס והסאב שלו הורג אותי. איך אני יכול להשתיק את הסאב? אני ממש אומלל
-
- 1 תגובה
- 843 צפיות
-
-
שלום. יש לי רמקולים 5.1 וכרטיס קול מעפן של AC97 5.1 ורציתי לדעת עם יש אפשרות למפענח AC3 שיפריד את הערוצים לכל רמקול ורמקול תודה. ו אין לי כניסה אופטית לרמקולים ואין רסיבר
-
- 4 תגובות
- 843 צפיות
-
-
זה בא אם דרייבר CMI USB 106 SOUND CONFIG אני שומע הכל חוץ מה SUBWOOFER מישו יודע מה לעשות ?
-
- 9 תגובות
- 843 צפיות
-
-
שלום לכולם ....יש לי נייד מדגם HP DV2815NR ואני לא מבין מדוע סרטי HD מקרטעים ל? יש לי את חבילת הקודקים של CCCP וסרטים רגילים פועלים כמו שצריך, כאשר אני נכנס למשאבים אני רואה שהסרט גומר לי את כל משאבי המעבד...תודה מראש לכל העוזרים....
-
- 7 תגובות
- 843 צפיות
-
-
היי !!אני רוצה לקנות מחשב חדש ורציתי להשוות בין 2 כרטיסי קול שונים : חבר שלי קנה מחשב ואיתו ה Creative 5.1 Value ויש שם אפקטים מדהימים תוכנה שמצורפת לכרטיס ובה אפקטים של שינוי הצלילים והזמר באותו השיר ... כרטיס זה עולה 250 שקל הכרטיס השני הוא FORTISSIMO III 7.1 עכשיו אותו אני לא מכיר ... אבל אומרים שהוא מצויין ... עכשיו האם האפקטים של ה CREATIVE VALU 5.1 הם כמו של הכרטיס הזה ? תציעו לי ואם אפשר פרטים למי שיש כרטיסים אלו ... תודה רבה !!! ;D
-
- 2 תגובות
- 843 צפיות
-


