עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by someone,

    קניתי אוזניות (לא חשוב ממש איזה, רק שהן יכולות להיות ממש חזקות בדיסקמנים וכאלה) ומשום מה שאני מנסה לשמוע איתן במשחקים אני שומע נורא חלש... אין אפשרות להגביר איכשהו? חיברתי אותן לאן שהרמקול התחבר קודם, ועכשיו הגברתי כמה שאפשר דרך המשחק ודרך הVOLUME CONTROL, וזה עדיין חלש.. יש משהו שאפשר לעשות?

    • 4 תגובות
    • 844 צפיות
  2. כאמור , אני מחפש לרכוש מחנות , רמקולים 5.1 עבור ה PC שלי - כאשר החיבור לזוג האחורי הינו אלחוטי. ללוגיטק היה דגם 5450 ולקראטיב היה G550 אבל אני לא מוצא אף חנות באיזור המרכז (או בכלל?) אשר יש לה אותם במלאי. מישהו יכול לתת לי עיצה או לעזור בהפניה מתאימה ? תודה מראש לעוזרים. ;D

    • 0 תגובות
    • 844 צפיות
  3. היי קניתי LCD חדשה לחדר של סמסונג אם זה משנה בכל מקרה יש לה חיבור USB והיא HD אני מחבר את הכונן החיצוני שלי ל-USB של הטלוויזיה והכל עובר יופי.. אני נכנס לסרט מסויים ואז שאני רואה אותו הסרט מופיע עם תרגום אבל לא מובן כזה התרגום בעברית ורואים אותו במין ריבועים כאלה (כל אות ריבוע) משהו מוזר.. הסרטים לא עם תרגום מובנה כי זה HD.. יש איזה שהיא דרך לשנות את זה?? איזה שהוא כפתור שאמור להיות בשלט?? למה לא ראיתי משהו כזה.. תודה

    • 1 תגובה
    • 844 צפיות
  4. Started by ORrrr,

    שלום חברים, ברצוני להזמין מאיביי כבל כזה שיתחבר לי לנייד ולמערכת של המכונית. עכשיו יש שם מכל הסוגים בכל המחירים (למרות שמעטים שולחים לישראל), ובכל זאת, רציתי לדעת האם אני יכול להסתפק בכבל שאני קונה בדולר כולל משלוח ממוכר אמין או שחבל על הכסף ועדיף לי לקנות כבל יקר יותר שיהיה מזהב וגם איכותי יותר? האם אני גם אשמע הבדל באיכות שמע? תודה מראש, אור.

    • 0 תגובות
    • 844 צפיות
  5. kenwood kr-v6050 הוא טוב? והאם שווה לתקן אותו?

    • 0 תגובות
    • 844 צפיות
  6. Started by Zakash,

    שלום לכולם, אני צריך כרטיס טלויזיה פשוט שישדר לי מהיס מקס למחשב, לא צריך איכות HD או איכות משגעת, סה"כ שירארה לי כמו טלויזיה אבל אני צריך שהשלט שבא עם הכרטיס טלויזיה יעבוד כשלט גם ל Windows media center. מחפש את הדבר הכי זול שיכלול את מה שפירטתי. תודה רבה מראש!

    • 3 תגובות
    • 844 צפיות
  7. אני מתעניין במערכת לחדר קטן בתקציב של כ2500-3000 ש"ח. חשוב לי לקבל איכות סאונד גבוהה ככל האפשר ושיהיה פרולוג'יק 2. שמעתי אונקיו HT-S590 ופיוניר 151 וממש לא אהבתי (חוץ מזה שהסאב פסיבי בראשונה). בנוסף שמעתי ימאהה (אני לא בטוח בדגם, אולי RXV450) וגם הרמן 132 עם מרנץ SS1460. את אותם רסיברים שמעתי גם עם אינפיניטי TSS450. ההרמן היה הרבה יותר טוב מהימאהה. לגבי הרמקולים התלבטתי אבל אולי האינפיניטי :. ???

    • 3 תגובות
    • 844 צפיות
  8. Started by wta,

    אם פותחים את הרמקול הראשי אפשר לנתק ממנו את הסאב?

    • 5 תגובות
    • 844 צפיות
  9. Started by chenrp,

    שלום יש לי לוח אם אינטל 965LT עם כרטיס קול מובנה. הכל עבד יופי ב WINDOWS XP וחשבתי גם שב WINDOWS 7. אבל שמתי לב שאין יכולת מיקרופון. התקנתי דרייבר כלשהו וזה הרס לי גם את השמיעה. אשמח אם מישהו יוכל לעזור במציאת דרייברים ללוח אם שלי. תודה. הסתדרתי תודה.

    • 0 תגובות
    • 844 צפיות
  10. אני רוצה לשדרג את המערכת סטריאו שלי הרמקולים ישמשו לשמיעת מוזיקת רוק, קלאסית... כרגע חשבתי על ה- Tannoy MX-2 (מצאתי אותם באחד הלוחוץ ב- 900 ש"ח) זה כדאי? איך הרמקולים? האם יהיה לי שיפור משמעותי ביחס למה שיש לי עכשיו?

    • 3 תגובות
    • 844 צפיות
  11. Started by starline,

    שלום אני לפני קניית מערכת לחדר,חשוב לי להגיד שאיכות השמיעה חשובה לי מאוד ואני רוצה רמקולים שישמשו אותי לאורך זמן, אולי אפילו בעתיד כשיהיה לי בית משלי.. כרגע יש ברשותי מגבר של חברת ימאהה דגם rx-v795a מגבר 5.1 ערוצים צבע זהב. (לא השחור) תמונות: https://picasaweb.google.com/dvirper/dDxaVJ עכשיו התלבתי בין שתי מערכות: הראשונה דורשת מגבר והיא של חברת פיור אקוסטיקס: pure acoustics qx9007 http://www.crazyedi.co.il/products/101365 לבין המערכת של חברת מיקרו לאב שיש עליה המון המלצות: microlab solo 7c http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=724685 אני מודע לכך שהמערכת השניה לא דורשת מגבר. רציתי לדעת יתרונות וחסרונות של המערכות.. אשמח לקבל חוות דעת על עוד מערכות בערך בתקציב של עד 190…

    • 2 תגובות
    • 844 צפיות
  12. יש לי במחשב כרטיס קול בעל 4 יציאות סטריופוניות יציאות לרמקולים מקדימה, יציאה לרמקולים מאחורה, יציאה לרמקולים מהצדדים, ויציאה לסאב (בנוסף למיקרופון וכניסה חיצונית) יש לי 6 רמקולים (רמקולים של מערכת סטריאו) לקדימה אחורה וצדדים. לאותם רמקולים אין מגבר פנימי ולכן כרטיס הקול אינו יכול לספק להם עוצמת קול ברמה מספיקה ולכן שומעים חלש. אני מחפש מגבר שיוכל לקבל את 4 היציאות של המחשב ויוכל להוציא אותם אל 6 הרמקולים שלי (וגם לסאב למרות שאין לי) שמעתי שמגבר מסוג Integrated Amp נותן לי את המענה ? מישהוא מכיר מגברים מסוג זה שמתאים לבעייה שלי או כל מגבר שיכול לתת מענה לבעייה שלי (אני לא מחפש ריסיבר כי הוא יקר מאוד ו אובר קילינק בשבילי, אני מחפש מגבר פשוט) תודה רבה מראש ski_farm

  13. Started by idan1836,

    יש לי אייפוד פוטו, ורציתי לחבר אותו לטלויזיה. הצלחתי להשמיע דרך הטיוי עם כבל RCA פשוט (מבננה אחת מתפצל ל2). הפעם רציתי להראות תמונות דרך הטלויזיה, ויש ברשותי כבל כמו הRCA אבל שמתפצל מבננה אחת ל3 בננות (צהוב,אדום,לבן). שאני מחבר את הכבל לטיוי אז שומעים את המוזיקה ויש רעש כמו של ערוץ לא מכוון ברקע. מה עושים ? האם הכבל הזה טוב ? (בתמונה למטה) או שצריך כבל אחר .. http://wdic.asuka.net/plugins/rca-plug.jpg

    • 13 תגובות
    • 844 צפיות
  14. Started by tom123p,

    היי, יש ברשותי טלוויזה 32" מהדגם הנדון. טלוויזיה נהדרת - רק שהתקלקלה לי רואים את המסך מאוד כהה ושום ניסיון לתקן זאת על ידי שינוי של הפרמטרים של הבהירות, הנגודיות ואחרים לא עזר... מי שמכיר את הטלוויזיה יודע שהיא מאוד כבדה וביקור טכנאי + העברה לישפאר, בהנחה שהוא לא יצליח לסדר את הטלוויזיה, תעלה 390ש"ח - בלי לתקן בכלל.... האם למישהו יש רעיון מה התקלקל בטלוויזיה ? והאם בכלל היא ברת תיקון ? תודה

    • 6 תגובות
    • 844 צפיות
  15. יש מערכת רמקולים 5.1 (די זולה לא משהו יקר והיא גם די ישנה בלי רסיבר -סאב אקטיבי)...חשבתי לשים רמקולים של מערכת סטיראו (משנת 200 בערך של ENWOOD) האם עדיף לשים אותם כרמקולים קידמיים במקום הרגילים שהגיעו עם המערכת 5.1?? תודה מראש... ;D

    • 5 תגובות
    • 844 צפיות
  16. Started by nimi7,

    הקיצר אני רוצה ליקנות מאמריקה את המכשיר ואמרו לי שהוא לא יכול להיות דיסק און קי בגלל שיש להם חוק מסוים באמריקה אז רציתי לישאול שעם למשל אני מוריד עידכון אירופאי או קוריאני המכשיר יוכל להפוך לדיסק און קיי??? או שזה לא כל כך פשוט כמו שאני חושב?? תודה מראש נמרוד

    • 6 תגובות
    • 844 צפיות
  17. Started by iib,

    לדעתי השלט LCD של ה M3 היה הדבר הגאוני ביותר במכשיר... מי צריך להוציא את המכשיר מהכיס רק בשביל ה U/I. פשוט גאוני... חסרונו ב X5 צורם - צורם מאוד. מישהו יודע איך/כיצד ניתן להשיג את השלט בלבד? בלי האמצעי הזה אני די נוטה לכיוון ה M3 למרות שכסף הוא כמעט ולא פונקציה (בשביל המכשיר + שלט אני מוכן לזרוק 2500 ש"ח) ואני מעדיף לקנות מכשיר שלא אוטו-טו מפסיק היצור שלו.

    • 7 תגובות
    • 844 צפיות
  18. שלום האם הכרטיס PVR150 (הרגיל) מתאים למארזים בגובה 14 סמ להלן הקישורים: כרטיס http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=477&CatCode= מארזים http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=713123 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=718239 תודה מראש שייקה

  19. Started by ag43,

    המחשב שלי מחובר לטלוויזית 42 FHD בחיבור HDMI. כל פעם שאני מותח סרט תוכנתית כדי להוריד את הפסים מלמעלה ומלמטה הסרט מקרטע מדי פעם. ניסיתי את KLITE MEGA PACK + 64 BIT ואת SHARK CODECS + 64 BIT ולא ראיתי הבדל. מה שמשגע אותי הוא שהביצועים הם בדיוק כמו במחשב הישן שלי (פנטיום 4). אני משתמש בWINDOWS 7 64 BIT. אין הבדל בין MPC HC לWMC.

    • 2 תגובות
    • 844 צפיות
  20. Started by Shachar1986,

    אהלן, זוהי הודעה ראשונה שלי בפורום אז קודם כל מתנצל מראש אם אעבור על חוקים כלשהם. אני מחפש אוזניות סגורות OVER THE EAR (בבקשה לא להגיד לי ביטס של דר. דרה)בעיניי אוזניות ממוצעות בעלות מטורפת פשוט בעל מיתוג מטורף. אני מחפש איכות צליל נקי ולא מעניין אותי אם אני נראה מגניב או לא עם האוזניות. הדרישות שלי הן כאלה. 1.צליל נקי ורפידות נוחות שיהיה אפשר לשמוע לזמן ממושך. 2.עדיפות לכבל שמגיע עם שלט לאייפון שנותן אופציות של לחיצה אחת לעצור,שתיים להעביר שיר קדימה,שלוש לשיר אחורה וכו' 3.מחיר נע בין $100-$250 (אני אקנה רק מחו"ל לא מחנויות בארץ. 4.עדיפות לאוזניות שנותנות באס טוב אבל מנגנות שירים כגון רוק מטאל דאבסטפ ופופ גם בצורה טובה. תודה רבה לעוזרים. ולא שאני אומר שאין לכם הבנה בנושא …

    • 0 תגובות
    • 844 צפיות
  21. אני מעוניין באוזניות למטרת מוסיקה, אוזניות in ear כלומר אלה שנכנסות לאוזן הגמישות. התקציב הוא עד 120 ש"ח תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 844 צפיות
  22. שלום, עכשיו חזרתי מאופיס דיפו על קנייה של טייפ מנהלים דיגיטאלי מבית SAFA בדגם SR-M160 ואני התאכזבתי קשות... אני מחזיר אותו אפילו שהוא נראה ממש טוב ובאים איתו מלא דברים שימושיים - הקלטה מפלאפון וטלפון, מיקרופון חיצוני בנוסף לפנימי, כבל יו אס בי, אוזניות איכותיות והנגן עצמו... אני ניסיתי להקליט גם עם המיקרופון החיצוני וגם עם הפנימי ואני אומר לכם, זווועעעהה!!!! הקלטתי בסלון ובעוד מקומות ואי אפשר שלא לשמוע את ההד הזה או מה שזה.. שומעים שזה ממש לא איכותי וממש קשה להבין מה שאומרים. זה כאילו ששמים לב שאני מקליט את מה שאני מקליט בתוך מקום סגור [נסו להיכנס לשירותים ולהקליט משהו או לדבר בפלאפון ותראו מה זה אבל זה יותר גרוע]. אני רוצה להחזיר את זה אבל אני מחפש משהו אחר שיהיו לו פונק…

    • 7 תגובות
    • 844 צפיות
  23. Started by The UnKnown,

    I am using the ATP3, and the bass is not so muddy ... i dont really like it. Anyway i connected the inspire's sub... to the rear channel in the audigy... right now i am on 4.1 mode on the audigy, its ok or there is some double streo option in the sound card and if it does where specifically can i find it ? Sorry for the bad language.. i am trying to practice as much as possible and i am pretty hurry right now! Have a GREAT day !

    • 0 תגובות
    • 844 צפיות
  24. Started by Bh,

    קניתי LCD של HAIER דגם L37A8A, היא מחוברת עם חיבור SCART לממיר של יס. יס משדרים חלק מהתכנים בפורמט 4:3 וחלק מהתכנים בפורמט 16:9. כאשר אני עובר בין תכנים שמשודרים בפורמט שונה, הטלוויזיה משנה את ה-Zoom שלה בהתאם לתוכן המשודר. כלומר, שאם אני צופה בתוכן של 4:3 הטלוויזיה משנה את ה-Zoom שלה ל-4:3 ולהיפך. חיפשתי בהגדרות של הטלוויזיה ולא ראיתי אפשרות לבטל את זה. מישהו יודע למה זה קורה? איך מבטלים את זה? תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 844 צפיות
  25. Started by Amit Shani,

    אהלן אני מחפש רמקולים עד 500 שקל בתכלס תקציב לא מעניין אותי אבל אני פשוט לא איזה מעריץ גדול של סאונד זה לא כזה משנה לי פשוט כרגע כולם אומרים לי שיש לי חרא רמקולים ושאני ארגיש הבדל... אז בקיצור רמקולים חמודים עם בס אני מניח. הדגשים שאני מחפש זה שהרמקולים עצמם לא יהיו עבים, שיהיו מעוצבים כאלה חמודים, דגש על מראה ולאו דווקא על איכות. בתודה מראש, עמית.

    • 1 תגובה
    • 844 צפיות

דיונים חדשים בפורומים