עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by Sifo Jen,

    היי! לטלפון שלי יש A2DP והוא נגן המוזיקה הראשי שלי, הרדיו שלי כרגע זה רדיו פשוט שבא עם MAZDA3 בלי LINE IN ועם CD PLAYER, אני רוצה לשמוע את הMP3 שלי ברדיו ואני מוכן להשקיע ולהחליף את הרדיו, השאלה שלי האים יש כזה דבר רדיו תומך A2DP? ואם אין, האים יש לכם רעיונות אחרים לאיך לחבר את הפלאפון לרדיו? כרגע הוא מחובר בעזרת משדר רדיו ואני ממש לא מרוצה מהחיבור הזה.

    • 8 תגובות
    • 845 צפיות
  2. ברשותי לוח gigabyte p35-ds3 דרישות: הכרטיס יהיה פנימי לכרטיס יחוברו רמקולים Microlab SOLO 7C המטרה היא לנצל את הרמקולים ולהפיק מהם את המיטב !

    • 2 תגובות
    • 845 צפיות
  3. Started by דני זוקו,

    מה יותר משתלם לקנות? יש טעם לקנות: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=721237 , במקום LCD fullHD (בערך באותו הגודל) ? (יש תקציב).

    • 0 תגובות
    • 845 צפיות
  4. Started by RayZ,

    אני צריך המלצה לאוזניות עם מיקרופון סגורות (כאלה שנסגרות על האוזן ממש ובקושי שומעים את מה שמתרחש מסביב), בסביבות ה 250 ש"ח. צריך שיהיו בנויות טוב (שאחת האוזניות לא תפסיק לעבוד פתאום אחרי חצי שנה), וכמובן איכות טובה.. תודה.

    • 4 תגובות
    • 845 צפיות
  5. Started by mistaarvim,

    שתיהן HD READY, איזה 37" יותר טובה?

    • 3 תגובות
    • 845 צפיות
  6. http://www.nanashops.co.il/sale.php?sale=2901301&refid=6 יש לי פלזמה LG PX4 האם זה אמיתי שזה משפר כלכך הרבה את האיכות תמונה ?

    • 6 תגובות
    • 845 צפיות
  7. Started by Chymes,

    ברצוני לקנות נגן יד שנייה בגלל אילוצי תקציב. איזה דברים אני צריך לבדוק בנוסף לנזק פיזי / שריטות?

    • 5 תגובות
    • 845 צפיות
  8. Started by 3gh,

    אני רוצה לקנות רמקולים עם סאבופר משהו בסיסי לא יקר מידי וחשוב שיהיה שקע לאוזניות כי לא בא לי לחבר לUSB של המחשב זה ממש לא יהיה לי נוח. בבקשה תנו לי לינק מפנדס על דגם שאתם ממליצים , תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 845 צפיות
  9. שלום! יש לי דיסק מקורי שעשיתי לו ריפ לFLAC, והאייטיונס שלי לא מפעיל אותו. לאיזה פורמט כדאי לי לעשות לו קונברטר מבלי לאבד איכות? ובאיזו תוכנה? תודה לכם

    • 3 תגובות
    • 845 צפיות
  10. Started by hananr,

    האם מישהו מכיר את הכרטיס Avermedia Super 007 מה האפשרויות לעבוד איתו עם ממיר של הכבלים? האם ניתן לתכנת אותו להקלטה גם מתוכניות של הכבלים. צריך עזרה דחופה. http://www.zap.co.il/compModels.aspx?modelid=692839

    • 2 תגובות
    • 845 צפיות
  11. שלום לכולם, יש לי כרגע אוזניות שהזמנתי מעלי אקספרס, Bluedio T6S שבסה״כ עבדו בסדר. הבעיה היא שבחיבור למחשב (בלוטוס) יש רק שמע, המחשב מזהה שיש מיקרופון אבל כשאני מגדיר אותו ככניסת שמע הוא לא עובד. אני מחפש אוזניות אלחוטיות שיעשו את העבודה. כאלה עם ANC, שיהיה OvearEar נוחות ושיהיו אלחוטיות. יש חיה כזאת? אין לי בעיה להוציא עד אזור ה800 ש״ח פלוס מינוס. תודה מראש

  12. שלום לכולם, להלן כמה שאלות, אני מקווה שתוכלו לענות לי עליהן: 1. מה המרחק המירבי שאני יכול לעבוד עם כבל RCA ולצפות שהוא יעבוד? 20-30 מטר יעבוד? 2. מישהו יודע היכן ניתן להשיג שקעים (לקיר) של RCA (עדיף שיתאים ל- GEWISS)? 3. מישהו יודע היכן ניתן להשיג כבל RCA איכותי באורך שציינתי? 4. יש לי ממיר של HOT, הממיר מתחבר לטלוויזיה/כרטיס טלוויזיה באמצעות כבל TV COAX רגיל. אם אני אשתמש במפצל על היציאה של הממיר ככה שאני אוכל לחבר גם לטלוויזיה וגם לכרטיס טלוויזיה בו זמנית הממיר יעמוד בזה? או שתהיה ירידה באיכות של התמונה? מישהו ניסה פעם? בתודה מראש, עומר. נ.ב. אם לא ניתן לפרסם פה שמות של חנויות אשמח אם תפנו אליי באמצעות הודעה פרטית, ICQ: 98136519 או דואר אלקטרוני: omershk@gmail.co…

    • 3 תגובות
    • 845 צפיות
  13. Started by nadavt26,

    יש פה קבוצה גדולה שממש מבינה ויש פה לא מאט שלא מבינים בכלל (כמוני) וכדי שבפורם ברמה כזאת יהיה כמה מאמרים/קישורים לאתרים אחרים שאפשר ללמוד מהם על הנושא אם אתם מכירים תפרסמו בבקשה תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 845 צפיות
  14. היי אני רוצה לקנות טלויזיה עם תמיכה מלאה ב-HD בגודל 32 אינץ' יש לכם המלצות? תודה

    • 5 תגובות
    • 845 צפיות
  15. ברשותי X-FI ELITPRO ויש לי דרייברים מעודכנים, אבל, אני לא מוצא את הדרייבר לקופסה החיצונית הזאת שמגיעה עם כרטיס הקול- כך שאני לא יכול להשתמש בה כלל חוץ מלהגביר ולהנמיך. והבקשה שלי... די ברורה (לא?!), מישהו יכול להביא לי קישור לדרייבר הספציפי הזה?

    • 7 תגובות
    • 845 צפיות
  16. Started by XMB,

    אהלן, אני מנסה לחבר את ה Logitech Z-2300 שלי לטלויזיה (או יותר נכון לממיר). זו מערכת 2.1, כאשר 2 הרמקולים נכנסים לתוך הבאס/מגבר וממנו יוצא כבל אחד שבקצה הוא RCA המתחבר למחשב. השאלות שלי: 1. מחיפוש קצר ברשת, ראיתי שאני צריך חיבור Y, כזה: Amazon.com: Monster THXAI-YF-NF THX Certified Mono Female RCA to Stereo Male RCACable Adapter: Electronics האם ה THX CERTIFICATE חשוב? או שכל כבל גינרי יעשה את העבודה? (הרמקולים הם (THX CERTIFICATE 2. אני צריך כבל של לפחות 6-7 מטר (20ft, אני גר בארה"ב) מהחיבור של הרמקולים לממיר עצמו (הוא תלוי על הקיר), איך ואיפה אני מוצא כבל איכותי? ניסיתי לחפש ב AMAZON/EBAY כולם 2 זכרים ל 2 זכרים ואין 2 נקבות ל 2 זכרים (לפחות לא זבל סיני שכולם מתלונ…

    • 0 תגובות
    • 845 צפיות
  17. Started by TzV-EyE-GeR,

    שלום, מתלבט בין קנייה של אחד הדגמים של MICROLAB 6C/7C לבין מדפיים יד שניה שיתחברו למגבר ישן שברשותי. התקציב באזור ה-1000 שקל, אך אינני יודע שום נתון על המגבר הקיים וגם ברשת לא כל כך הצלחתי למצוא פרטים. מה דעתכם בנושא? האם יש לכם המלצות לגבי רכישת הדגמים שלעיל, או המלצות לגבי מדפיים יד שניה שנכנסים בתקציב. מעבר לכך אספר ש-90% ממוזיקה שאני שומע היא מהמחשב. תודה.

    • 6 תגובות
    • 844 צפיות
  18. Started by eliil1,

    מחפש להחליף את ה2.1 CREATIVE (שת'כלס מאוד אהבתי, פשוט הם הלך נדפקו כבר) בתקציב עד 500 ש"ח , רצוי מאוד פחות, אבל על איכות לא מתפשרים ,כך שאם יהיה משהו ממש טוב ב500 ש"ח , סבבה. אני צריך שיהיה REMOTE CONTROLLER איזהשהו , אם זה שלט, או כל דבר אחר. לפי מה שהבנתי ה GigaWorks T3 JBL CREATURE II אמורות להיות בחירות טובות , לא? תודה.

    • 2 תגובות
    • 844 צפיות
  19. Started by lir@n,

    שלום כולם, החלטתי לפנק את עצמי בנגן MP3 בנפח שיספיק לי, בין 4-6 ג'יגה שני המכשירים שהכי נראים לי כרגע הם המיני איי פוד והקריאטיב, עכשיו אני רק צריך להחליט לכל אחד יש את ההיתרונות הבולטים שלו, אבל השאלה היא מי יותר עדיף ומי יותר איכותי מבחינת סאונד? בתודה מראש, לירן

    • 2 תגובות
    • 844 צפיות
  20. Started by yair23,

    לפני 4 ימים הורדתי את המערכת הישנה והרמקולים למחסן .. תפס יותר מדי מקום ואבק .. בקיצר חשבתי לקנות INSPIRE 4.1 4400 Creative ורציתי לשאול אם אלה רמקולים טובים. ועוד שאלה למישהו שיש לו אותם, אפשר לתלות אותם על הקיר ? כי אני יודע שיש רמקולים שזה קצת בעייתי איתם ..

    • 2 תגובות
    • 844 צפיות
  21. Started by Tzion,

    הכוונה בעיקר לDD ו-DTS האם זה בשביל מערכת שאין את המפענחים האלה ברסיבר? או זכמו שאלמרו לי פעם אבל זה לא נראה לי הגיוני: חייבים שהDVD ידע לפענח את זה גם אם יש את זה כבר במגבר... או יותר נכון, חייבים שיהיה את זה גם ברסיבר וגם במגבר ???

    • 1 תגובה
    • 844 צפיות
  22. Started by satlan1,

    שלום, קניתי LCD של טושיבה 37RV733 . שאני מדליק אותה לוקח לה משהו כמו 30 שניות להדלק.. אם אני מכבה אותה אחרי שהיא כבר דלוקה, ומדליק שוב, היא בתוך 3-4 שניותי נדלקת. דיברתי עם טושיבה אמרו לי שזה קשור כנראה למתח גבוה בחשמל.. אבל בתכלס יש לי עוד 2 טלוויזיות שלהם בבית, ובהן הכל תקין והן נדלקות מהר. *מדדתי שוב פעם אחרי שהיא הייתה כבוייה שעה - 55 שניות לקח לה להידלק - ועוד 5 שניות להציג את הערוץ שבממיר.. אתם חושבים שכדאי להחליף את המוצר? תודה!

    • 2 תגובות
    • 844 צפיות
  23. Started by Icel,

    אני מחפש בנרות לקנות כבל או מתאם, מוידאו קומפוננט לכניסת מסך DVI או VGA. המסך שלי הוא סמסונג 2333sw . מה שכן מתאתי היא קופסת מיתוג/ממיר, שעולה 350 ש"ח. אני מקווה לפתרון זול יותר.

    • 3 תגובות
    • 844 צפיות
  24. Started by borg,

    אני מעוניין בנגן DVD איכותי מולטיזון שתומך בכל הפורמטים, כולל תמיכה מלאה בכתוביות בעברית בכל סוגי הקבצים הקיימים, ותמיכה בעדכונים דרך האינטרנט. לפי המפרט שלו, Xoro HSD4000 עונה על הדרישות, והוא כולל גם קורא כרטיסי זיכרון מובנה. העניין הוא שבביקורות בזאפ כתוב שהתמיכה שלו בכתוביות בעברית גרועה (יש לו delay). השאלה שלי היא האם מישהו מכיר את הנגן הזה באופן אישי ויכול להמליץ עליו, ובמידה והבעיה שהזכרתי אכן קיימת בנגן, אז האם היא נפתרה באמצעות עדכון קושחה.

    • 10 תגובות
    • 844 צפיות
  25. Started by Nemesis,

    היי, יש לי Grado SR-60 אשר משמשות כאוזניות המחשב שלי. מחוברות ליציאת האוזניות של Audigy 2 ZS לעיתים הן מעט מעוותות את הצליל, והבעיה אינה במקור. הווליום לא מאוד גבוה. האוזניות האלה דורשות הגברה מסיבית יותר גם ברמה כזו, בשביל סתם לא לחרחר?

    • 9 תגובות
    • 844 צפיות

דיונים חדשים בפורומים