אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
קראתי את חוקי הפורום ואומרים שאסור לפרסם הודעות קנייה אבל האתר TRADE ZONE זה הודעת מחירה וקניה בינתיים אני לא קונה אני רק מחפש אוזניות גיימינג טובות בתקציב של 400 ש"ח יש המלצות? אפשר להשיג בתקציב הזה אוזניות 5.1? והכרטיס קול שלי מספיק טוב בכדי לשמוע בצורה טובה? בדקתי את הדגם של הכרטיס קול בתוכנה EVEREST וזה נותן לי 2 דגמים!!: Realtek ALC885/889A @ ATI SB600 והדגם השני הוא: ATI HD2xxx HDMI @ ATI RV670 תודה רבה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 851 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות טלויזיה 32". האם עדיף לקנות את הטלויזיה עם ממיר מובנה או להשתמש בממיר חיצוני (השקעה של 230 שקל). האם איכות הצפייה שונה?
-
- 1 תגובה
- 851 צפיות
-
-
הלכו לי האוזניות הקודמות של SS 5HV2 , ואני רוצה לקנות משהו חדש בעיקר למשחקי יריות , לשמוע צעדים ויריות ומאיפה האויוב יבוא.. חשבתי ללכת לדגם החדש של steelseries 7H , יש דברים יותר מומלצים ?
-
- 0 תגובות
- 851 צפיות
-
-
בין הIFP 700 לIFP800 לא מצאתי בכלל הבדלים..אפילו המשקל זהה, רק שגודל ה800 יותר קטן. (יש להם אותם נתונים מבחינת זמן סוללה וכל השאר) לעומת זאת, לIFP900 יש מסך צבעוני, יכולת הצגת תמונות, ו-40 שעות סוללה נטענת! ובאתר הם חוזרים ואומרים שהוא הFLASH הכי טוב שלהם - מבחינת איכות סאונד גם ההבדל הבולט לעין זה המחיר היותר יקר של סדרת ה900
-
- 6 תגובות
- 851 צפיות
-
-
היו לי את הSOLO7C של מיקרולב ורציתי להחליף למשהו יותר קומפקטי מהם, אז החלפתי אותם עם מה שהיה לי בסלון, שזאת מערכת 5.1 של LG http://www.lg.com/il/home-theater/lg-HT503SH אני מתכנן לחבר אותן עם כבל אופטי. אבל אני עדיין לא מוצא פטרון טוב יש לי בינתיים שני אפשרויות 1. לשים מאחוריי (30 ס"מ מאחורה) על ארון בגובה של 2מטר ככה, שני רמקולים במרחק 1.7 מטר, שנקודת הישיבה במרכז. את הרמקול המרכזי לשים מולי על המסך, שכמובן קרוב, ואת שני הרמקולים הקדמיים לשים לצד המסך. סאבוופר לצידי (30ס"מ מרחק מכל קיר) 2. לשים את שני הרמקולים הקדמיים והמרכזי כמו בקודם, אבל את הרמקולים האחוריים יהיו על שולחן מאחוריי באותו גובה כמו הרמקולים הקדמיים. הסאב יותר קרוב לקירות. מה נראה לכם עדיף?
-
- 0 תגובות
- 851 צפיות
-
-
שלום לכולם, מעולם לא צפיתי בשידור כלשהו באיכות HD, והייתי שמח לנסות. יש לי כמה סרטים על המחשב, והייתי מעוניין לצפות בהם בLCD שיש לי בסלון. מה הדרך הכי יעילה (וזולה, אם אפשר) לעשות זאת? אני דיי פוסל את האופציה להעביר את המחשב+המסך לסלון, רק כדי לחברם לטלויזיה... קצת בלאגן נראה לי.. תודה לעוזרים! 0:
-
- 6 תגובות
- 851 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני רוצה לבצע המרה למספר קסטות וידאו ששוכבות אצלי בבית, אני מחפש את הפתרון הזול ביותר (לא משנה לי אם זה יהיה VIVO או פתרון USB) המחשב שלי הוא קצת ישן P4 1800 GHz , 768 RAM והכניסות USB שלי הם 1.1 לכן נראה לי עדיף שהפיתרון יהיה VIVO (AGP)VHS ל DVD - מחפש פתרון זול ואיכותי כמובן שחשובה לי האיכות אבל בהשקעה סבירה.. רציתי לשמוע על מה אתם ממליצים תודה
-
- 9 תגובות
- 851 צפיות
-
-
שלום, החלטתי להחליף טלווזיה, יש בידי 2100 ש"ח, בבקשה תמליצו לי על טלווזיה, חשוב שיהיה חיבור USB בנוסף לצפייה בסרטים/תמונות. תודה!
-
- 6 תגובות
- 851 צפיות
-
-
ברוך השם קניתי אותו התקנתי אותו (יש לציין ההתקנה ממש קלה)עם הדרייבר הכי עדכני(דרך האתר) חיברתי למערכת הצנועה שלי וממש תאווה לאוזניים צליל מפורט מאוד מהגבוהים עד הנמוכים. ומאוד אהבתי את הבאסים . במיוחד בשיר קצבי . באס חזק הדוק וגם הנמוכים מפורטים מאוד. מערכת התופים של נקמת הטרקטור קמה לתחיה אצלי בבית. וגם בווליום גבוה הצליל איכותי ומפורט. בקיצור מרוצה מאוד. דרך אגב קניתי את הכרטיס בהמלצה של פורום של מוזיקאים ואכן צדקו כרטיס ברמה ממליץ http://www.m-audio.com/products/en_us/Audiophile192-main.html
-
- 7 תגובות
- 851 צפיות
-
-
Creative שידועה במכשירי Mp3 איכותיים חשפה עוד 2: אחד שנקרא Nomad Jukebox Zen NX כנראה שהוא המתחרה ל IPOD החדש....גם מזכיר קצת את ה IPOD בעיצוב... http://asia.creative.com/products/portaudio/jukebox_zen_nx/ והשני Nomad Muvo NX, אין ספק שהוא שיפור משמעותי לMuvo הקודם http://asia.creative.com/products/portaudio/muvo_nx/ מה דעתכם ? שווה, לא שווה? עדיף על ה IPOD?
-
- 2 תגובות
- 850 צפיות
-
-
חיברתי היום את ה-ada880 החדש שלי ויש לי בעיה שלפעמים זה מפסיק פתאום להשמיע לאיזה חצי שנייה בערך ואז חוזר להיות רגיל וזה קורה ככה כל דקה בערך במשך כמה דקות ואז מפסיק ואחרי כמה זמן זה חוזר לעוד כמה דקות ומפסיק.... מישהו מכיר את זה?.. נ.ב, מישהו יודע מאיפה אני יכול להוריד בדיקה של AC3? או איך אני מפעיל את הבדיקה שאפשר להוריד מהביקורת על ה-ada880? כי זה לא עובד לי... תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 850 צפיות
-
-
הדגם שקניתי הוא: LA40R71B של חברת Samsung. הנה כמה תמונות להתרשמות: העניין הוא כזה - הרזולוציה של הסאמסונג היא 1366x768 ובכלל המפרט הוא כזה: 5000:1 יחס ניגודיות 1366x768 רזולוציה 178 מעלות זווית צפייה 500 cd/m2 בהירות 8 ms זמן תגובה מפרט טוב לכל הדעים נכון? עכשיו שמתי עין בינתיים על טלויזיה של חברת BENQ (קצת פחות טובה מסאמסונג, האמנם?), עם מפרט שכזה: 800 :1 יחס ניגודיות 1920X1080 רזולוציה 176ומעלות זווית צפייה 550 cd/m2 בהירות 8 ms זמן תגובה הדגם הוא: DV3750, כאמור של BENQ כאשר עוד הבדל גדול הוא שהיא 37 אינץ'. המחירים הם פחות או יותר אותו דבר.. מה דעתכם חבר'ה? אני צריך להסגר על זה בשישישבת כשבמוצ"ש אני כבר אדאג לבטל את ההזמנה…
-
- 3 תגובות
- 850 צפיות
-
-
אני מחפש נגן MP3 עם אפשרות להעברה של תמונות ( USB 2 GO או סלוטים לכרטיסי זכרון ) יש לי את המצלמה Sony DSC-T1 ואני מחפש נגן שיתמוך במצלמה, סוג כרטיס הזכרון של המצלמה הוא Sony Memory Stick DUO. אני יפרט בקשר לדרישות המכשיר: 1) זמן בטרייה ארוך, זמן הטענה קצר 2) 40GB ומעלה ( עדיף 60 -80 ) 3) אפשרות של הכנסת כרטיס הזכרון ישירות למכשיר והעברת התמונות למכשיר או כבל USB מהמצלמה למכשיר. 4) מכשיר קטן וקל אני מניח שיש מבחר דיי גדול אבל אני לא ממש מכיר תתחום הזה. אני מחפש חברה מוכרת וטובה לפי מה שהבנתי ה IRIVER H340 לא תומך במצלמה שלי אז חשבתי על הIPOD PHOTO כי הוא בעצם בדיוק מה שאני צריך רק השאלה האם הוא תומך במצלמה שלי ? והאם יש משהו בתחום הזה שהוא יותר טוב מIPOD PHOTO? האם…
-
- 8 תגובות
- 850 צפיות
-
-
-
מחפש את הרמקולים (אפילו אחד) הכי פשוטים שאפשר.. במחשבי מותג נייחים, ישנו רמקול פנימי כזה (לא של הצפצופים שקיים בכל מחשב).. אפשרי גם במחשבים (לא מותג) שאני קונה למשרד? נ.ב. המטרה היא אסתטיקה ולא לחסוך כמה שקלים. תודה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 850 צפיות
-
-
שלום רב, יש לי מספר קבצים שמכווצים ב- 320kbps. אני רוצה להוריד את האיכות שלהם ל 64 או 128kbps כדי להכניס יותר שירים לפלאפון (גם ככה אני לא ארגיש בהבדל). האם ישנה תוכנה (עדיף חינמית, אבל אפשר גם כזאת שעולה כסף) שמורידה איכות של קבצים. תודה, yosda-boy.
-
- 7 תגובות
- 850 צפיות
-
-
ממש התרשמתי מהאוזניות של זלמן, הן באמת שוות את זה? בהנחה שהן שוות ואני קונה אותן- הולך להיות לי לוח אם עם כרטיס קול שתומך בקול 6 ערוצים. אני בדקתי בביקורות וראיתי שיש לאותו לוח אם חיבור Line In אחד, חיבור מקרופון אחד וחיבור רמקול/אוזניות אחד. האוזניות האלה דורשות 3 חיבורי קול (אחורי, מרכזי וקדמי), מה אפשר לעשות בנידון?
-
- 4 תגובות
- 850 צפיות
-
-
שלום לאחרונה מיקמתי מחדש את הסולו 6 שלי, יש שיפור גדול אבל עדיין לא הצלחתי לפתור את בעיית הבס אצלי. אז ככה- הבס יוצא די מרוח ומוגזם בתדרים הגבוהים יותר ולפעמים לא מספק (תוף באס נשמע חסר נפח ומת וגיטרה באס מגמגמת בין תדרים כלומר רק בחלקם שומעים) או חזק מדי בתדרים הנמוכים יותר (גיטרה בס מהדהדת בתדרים הנמוכים מאוד, אני מניח שכאן זה כבר תלוי בהקלטה) הוא מאוד מעייף את האוזן. כרגע המיקום הוא ככה https://picasaweb.google.com/101482066480014312009/Pics#5618797340962027586 את המרחק מהקיר האחורי ניתן לשנות ושיניתי די הרבה (בין 30 ל50 CM), אבל אני בכל זאת לא מצליח להפטר מהבעיה, הרמקולים מוטים מעט לכיוון עמדת ההאזנה אם זה משנה. איך אני יכול לגרום לבס להמרח פחות ולהיות מדויק יותר? ושל…
-
- 0 תגובות
- 850 צפיות
-
-
חשבתי שירצו לראות את זה גם פה אז הנה: http://www.arcadia.co.il/wizforums/display_topic_threads.asp?ForumID=7&TopicID=889&PagePosition=1 תהנו!
-
- 0 תגובות
- 850 צפיות
-
-
הכותרת די אומרת הכל, אני מחפש לקנות אוזניות פול סייז שילכו עם הלפטופ שלי, אוזניות סגורות, יתרון למתקפלות או ניידות. אני קונה אותן לקראת הלימודים באוניברסיטה, שאוכל לשבת עם הלפטופ ולהנות מהמוזיקה שלי בצורה מעולה ובלי לשמוע רעשים של הסביבה. הדגמים שעליהם הסתכלתי ובינם אני מתלבט (תרגישו חופשי להציע דגם אחר, אלה פשוט נותנות את ה-feel הכללי של מה שאני מחפש): Sennheiser HD555: http://www.headphonereviews.org/headphone/Sennheiser/HD555 Bose OE http://reviews.cnet.com/headphones/bose-oe/4505-7877_7-32123892.html TECHNICS RPDH1200 http://www.djbooth.net/index/dj-equipment/review/technics-rpdh1200-headphones/#features Philips SHP-8900 http://www.techenclave.com/reviews-and-preview…
-
- 2 תגובות
- 850 צפיות
-
-
שלום לכם, קניתי LCD 32 של LG, הדגם הירוק (החסכוני יעני) FULL HD. וחיברתי אליו ממיר תקין של HOT עם הכבל של ה 3 צבעים (אדום צהוב לבן) ואני מקבל תמונה אבל יש עליה פסים כאלה שזזים מלמעלה למטה וגם מקבל אודיו אבל גם בו יש מין זמזום מפריע כזה. ניסיתי להחליף כבל ועדיין אותה בעיה ואין לי מושג מה לעשות, רעיונות? תודה
-
- 2 תגובות
- 850 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני זקוק להמלצה על סט רמקולים 5.1 למשחקים, סרטים ודי.וי.די. של הופעות חיות עד 500 ש"ח. קראתי ביקורות מאוד חיוביות על ה-Logitech X530 בזאפ ורציתי לדעת האם הם האופציה הכי כדאית. חוץ מזה, האם משתלם לקנות מערכת יד שניה כשמדובר במערכות כאלה? או שעדיף חדשה?
-
- 4 תגובות
- 850 צפיות
-
-
אני מתכוון ל bundle של audiohq ו playcenter ועוד .., איפה אני יכול להשיג אותם כי באתר של creative אין .
-
- 1 תגובה
- 850 צפיות
-
-
שלום לחברי הפורום אני מחפש רמקולים למחשב (רצוי CREATIVE ) בחיבור 2.1 עם כניסה דיגיטאלית, כלומר אני רוצה לחבר את יציאת ה SPDIF מהמחשב ליחידת הסאב (שהיא גם הרכזת של הרמקולים) לכניסה הדיגיטאלית של הרמקולים אשמח מאוד אם תיעצו לי גם על רמקולים מחברות אחרות .... בתנאי ששומעים בהם סוףףףףףף FireFlash
-
- 3 תגובות
- 850 צפיות
-
-
אבא שלי בארה"ב ואני צריך למהר ולהגיד לו איזה נגן לקנות לי... מה הנגן MP3 שהכי כדאי לי לקנות בטווח של 150$? אה כן, ועוד המלצה לנגן בטווח ה300$-400$
-
- 4 תגובות
- 850 צפיות
-


