עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. אני מחפש אוזניות מוביליות וקלות לאיכסון, חשבתי על אוזניות כפתור אבל אני צריך שהן יתפסו חזק לראש כי אני מתכוון לרוץ איתן. לא יודע אם זה משנה, אבל אני שומע בעיקר מטאל, קצת רוק, ויש לי iaudio x5l. תודה מראש לכל העוזרים.

    • 6 תגובות
    • 852 צפיות
  2. Started by Marokai,

    אני שחקן SC2 מקצועי, ואני רוצה לקנות אוזניות איכותיות לגיימינג. אפשר המלצות? תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 852 צפיות
  3. כל רמקול שיש לי אני מחבר לורוד וכל מיקרופון לירוק? או שיש מצבים שזה ההפך?

    • 2 תגובות
    • 852 צפיות
  4. הרסיבר - http://hi-fi.co.il/sg_product~RXV367~35~253.htm הרמקולים שהמליצו לי - http://hi-fi.co.il/sg_product~270~35~262.htm , זה מתאים לרסביר מבחינת אום וDB? ואם יש עוד המלצות?

    • 0 תגובות
    • 852 צפיות
  5. Started by 1nstall,

    היי אבא שלי נימצא עכשיו בבסט ביי בארה"ב, והוא שואל אותי איך האוזניות SONY MDR-V300, אני חייף תשובה דחוף כי עכשיו הוא נימצא בחנות. תודה מראש Install לחץ כאן

    • 4 תגובות
    • 852 צפיות
  6. שלום לכולם, אני רוצה לחבר את המחשב שלי למערכת הקולנוע הביתי שמורכבת מפלסמה, רסיבר ורמקולים 5.1 . עכשיו, עם המסך לא היתה לי יותר מדי בעיה אבל אני לא בטוח איך מחברים את הכרטיס קול והרסיבר. מישהו אולי יודע איך אני מחבר כרטיס קול Creative X-Fi ExtremeMusic ורסיבר Pioneer VSX-515 ? אני מצרף תמונות של החיבורים של הכרטיס קול והרסיבר. כרטיס קול: רסיבר:

    • 1 תגובה
    • 852 צפיות
  7. Started by asafmor,

    כפי שציינתי מקודם תכננתי לקנות את ה H340 בארה"ב בגלל המחיר הזול אבל בגלל שהבנתי שאי אפשר לעשות עדכון FRIMWARE לגרסה הזאת ולראות סרטים אני לא בטוטח אם זה כדאי משהו יכול לעזור לי בהחלטה אם כדאי או לא לקנות? או לחכות שבאירופה ירדו המחירים או משהו

    • 2 תגובות
    • 852 צפיות
  8. Started by k_700,

    אמממ רצוי מנועה, עכשיו רמקולים שיהיו סבירים וזולים. וכרטיס קול שיהיה גם זול אבל שיכלול סאב וופר ו3 או 4 רמקולים.

    • 3 תגובות
    • 852 צפיות
  9. אוקיי אז ככה זה המפרט שאני הולך לקנות השאלות שלי הם האם אני אוכל לראות טלויזיה במחשב ? ודבר שני: והאם אוכל לעבוד עם המחשב על מסך הטלויזיה ללא חיבור קאבלים? מעבד- Q9300 +Arctic cooling Freezer 7 Pro לוח אם - GIGABYTE GA-P35-DS3L- ? ספק כוח- Enermax Liberty 400W 30A @ 12V כרטיסי זיכרון 2 יח'- G.Skill DDR2 2048MB 800MHZ Dual Channel CL4 דיסק קשיח- Western Digital 500Gb 16MB WD5000AAKS כרטיס מסך- Gigabyte nVidia Geforce 8800GT 512Mb GV-NX88T512HP (Gigabyte 8800GT G92 512MB DDR3 Zalman Cooling מארז- p180\p182 המסך שלי כרגע לזמן הקרוב הוא SAMSUNG 793 DF אך בעתיד הלא רחוק אני אחליף כנראה ל-DELL 2007WFP אשמח אם תעזרו לי.

    • 7 תגובות
    • 852 צפיות
  10. Started by NightWing,

    טוב, אז אחרי העזרה המצויינת שקבלתי פה בפורום, ההתלבטות היא בין שני הכרטיסים: 1. Creative X-Fi Titanium Fatal1ty 2. Asus Xonar D2 (לא D2X, בהמשך) שימושים - משחקים, מוסיקה וסרטים . מחשב עם Vista Business 64. שמיעה בעיקר באוזניות Audio-Technica ATH-M50 או רמקולים כל שהם של קריאייטיב, לא משהו מיוחד (2.1). האמת, לו זה היה אפשרי, הייתי קונה את ה-Auzentech X-Fi Prelude, אבל אחרי שיחה עם FoxPC (שמייבאים אותם ורק אצלם היה בכלל כרטיסים של Auzentech [בארץ ז"א]), מתברר שזה אבוד והם לא יביאו עוד כי אין מספיק דרישה. (אגב, אם מישהו יודע על מקום שכן מחזיק את הדגם הנ"ל - בבקשה, אבל בבקשה תספרו.) קיצר, בחזרה לשאלה. אני יודע של-D2 יש איכות שמע טובה יותר. אני יודע שלקנות creative (ובטח משהו…

    • 2 תגובות
    • 852 צפיות
  11. אח של חברה שלי רוצה לקנות jbl creature 2.1 אמרתי נשאל פה לפני שהוא קונה.

    • 14 תגובות
    • 852 צפיות
  12. שלום ובוקר טוב! יש לי מחשב חזק ואני משחק הרבה ושומע מוזיקה המחשב שלי מחובר למערכת סטריאו של JVC בת 7 שנים שרק הAUX עובד,הדיסקים וקסטות כבר לא.מחוברים למערכת שני רמקולים גדולים ושומעים הכל סוף הדרך אפילו שאין לה סבוופר לפני שבוע קיבלתי מתנה רמקולים 2.1 של BOSE עם סבוופר שכתוב 1800W מה עדיף: המערכת JVC ללא סבוופר או של BOSE עם סבוופר? האם מרגישים את ההבדל כאשר יש סבוופר לכאשר אין? תודה רבה ליאור

    • 3 תגובות
    • 852 צפיות
  13. Started by lolerxd,

    טוב קודם כל תודה ענקית לאנטולי אין לי מילים לתאר כמה הוא עזר לי ולא התייאש מהשאלות המייגעות שלי אנטולי- אין אנשים כמוך בנאדם! דרך אגב בהתחלה חשבתי לכיוון של diamond 9.1 אבל אחרי ששמעתי אני חייב לומר שהם נשמעו אפילו יותר גרוע מהאלטק הישן שלי ה9.2 הרבה יותר מסיביים, באסיים ומפורטים - הם ללא ספק קפיצה ענקית באיכות אבל לא בהכרח במחיר פרטים טכניים: רסיבר - ימהה RXV361 רמקולים - wharfedale diamond 9.2 סנטר KLH MODEL 942 (קיבלתי מתנה עם הרסיבר ) כבל אופטי HAMA ועכשיו לחלק האומנותי - התמונות: לפני: אחרי: שידה בבניה עצמית (עזרתו של אבא כמובן) הסאונד פנטסטי וההנאה לא נגמרת יאללה תגובות!

    • 0 תגובות
    • 852 צפיות
  14. שלום לכל המומחים, אני עומד לקנות מחשב חדש בימים הקרובים, שעיקר מטרתו תהיה עריכת סאונד ברמה מקצועית עם תוכנות כמו קיו-בייס, פרוטי לופס וכו... כמובן שיחובר אליו גם סינטיסייזר. אני לא בקיא בכרטיסי קול, ושקלתי לקנות את ה - Creative X-Fi Elite Pro אבל שמעתי שהוא נועד יותר עבור גיימרים, ולא למטרות שלי. לכן אשמח לקבל מכם המלצה לגבי כרטיס קול שיעשה את העבודה כמו שצריך, בתקציב של עד 1500 ש"ח בערך. תודה!!

    • 1 תגובה
    • 852 צפיות
  15. http://www.engadget.com/entry/1234000680057883/ מתחרה ב IPOD NANO ?

    • 9 תגובות
    • 852 צפיות
  16. שלום, רציתי לדעת מה כדאי בשביל לנגן סרטי DIVX (לא HD) בטלויזיה, נגן DVD בעל יכולת ניגון של קבצים מהסוג הזה, או מחשב HTPC? יש לי נגן DVD שלכאורה אמור לנגן סרטים בפורמט הזה, אבל במציאות הוא מדלג על פריימים כמו מטורף, כך שעולה השאלה האם יש נגנים שיכולים באמת לנגן DIVX כמו שצריך. מבחינת מחיר/תקציב, מכיוון שכרגע אין לי צורך ב HD או משהו מיוחד, אז העדיפות היא פשוט "הכי זול שינגן כמו שצריך". ועוד נקודה: האם יש נגנים עם הגמישות של HTPC מבחינת יכולת של הוספת קודקים עתידיים, ניגון כתוביות וכו'? תודה א"ב

  17. Started by SD Project,

    אז ככה, לא מזמן בניתי קופסאות לשתי סאבים שהיו זרוקים לי בחדר, יצא קטלני... עכשיו אני יודע שאם אני מחבר אותו ככה ישיר למגבר הוא נותן את כל הצלילים (נמוכים, בינוניים וגובים)... האם מיש'ו יודע או יכול לעזור לי למצוא מדריך לבניית קרוסאובר (מפצל צלילים) לסביבות ה100-150 וואט Rms שאני יוכל לשמוע בהם רק צלילים נמוכים... תודה רבה [move]אולי בכל זאת ?![/move]

    • 0 תגובות
    • 852 צפיות
  18. שלום, אני מחפש אוזניות - בעיקר למשחקים. אני מעדיף אוזניות "מסיביות" שמחסות את כל האוזניים (לא יודע איך לקרוא להם...). התקציב הוא עד 300 ש"ח, אשמח לעזרה. תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 852 צפיות
  19. Started by Shumy2,

    איפה מוכרים ?

    • 2 תגובות
    • 852 צפיות
  20. Started by DjMorpheu5,

    שלום. התקציב שלי הוא עד- 500 ש"ח. אני רוצה אוזניות איכותיות בעיקר למשחקים ושמיעת מוזיקה לכן צריך מיקרופון. יש דגם הזה של Medusa Home Edition : http://www.pascal-sh.com/product.asp?productid=602&CatCode=58 ויש גם את : Sennheiser PC 161 : http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=1058_1850_2636_2660&products_id=19047 אני רוצה שתגידו איזה דגם עדיף, לצרכים שלי. והאם יש משהוא שעדיף על שניהם, אני קונה רק מישראל. תודה.

    • 5 תגובות
    • 852 צפיות
  21. אז ככה, המטרה שלי היא לקנות רמקולים 2.1 לחדר עד סוף החודש , שיתחברו גם לטלויזיה וגם לנגן MP4 שברשותי. התקציב כ350 ש"ח. המועמדים : 1. Altec Lansing VS4121 - ניתן להשיג 372 ש"ח בIVORY 2. לוג'יטק X240 - מחיר 272 ש"ח 3. JBL CREATURE 2.1 - ניתן להשיג ב350 ש"ח בBUG (יש לי קופון של 50 ש"ח עד סוף החודש) מה הרמקולים שיפיקו לי את מרב האיכות ויתאימו לצרכים שלי ? והאם ההבדל באיכות בין הזולים ליקרים שווה את הפער ?

    • 1 תגובה
    • 852 צפיות
  22. Started by OmerNeu,

    שלום אני כבר חשבתי לקנות רמקולים די זמן ואני רואה שהATP3 מומלץ וגם היצור שלו הופסק שמתי לב שATP3 עלה פעם 290 ועכשיו זה מתחיל ב320 בזאפ ו370 בסקאי פי סי ששם אולי אקנה (הסניף קרוב אלי, אני גר ברחובות) אז רציתי לדעת אם יש משהו במחיר הנוכחי של ATP3 שיותר איכותי או שיותר יתאים לי אני שומע מוסיקה קלאסית וגם משחק משחקים (בגלל המשחקים הורדתי את הרעיון של 2.0) אז אין לי ממש צורך בבאס עצבני אבל שיוסיף אפקט במשחקים ובנוגע לדגם שאמור להחליף את ATP3 (לא זוכר את השם) לא נראה לי שכדאי לי כי גם הסלולרי והראוטר יהיו קרובים לרמקולים (לפי בעיות שהוזכרו לגבי אותו דגם) אז אשמח מאוד לחוות דעתכם על האם לקנות ATP3 במחיר הנ"ל או לקנות משהו אחר תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 851 צפיות
  23. אז ככה כמו שהכותרת אומרה אני חשבתי על GARDO SR-80 השאלה שלי יש משהו בסכום הזה שיותר שווה מה SR-80 האאוזניות מיועדות ל iriver ihp120.

    • 5 תגובות
    • 851 צפיות
  24. Started by j-cool,

    אני צריך תוכנה לעריכת מוסיקה על מה אתם ממליצים לי???

  25. Started by Konst1988,

    שלום לכולם. ברשותי כרגע הכרטיס קול של קריאטיב, הרשום בכותרת, ואני קונה מחשב חדש עם לוח אם של גיגהבייט GA-M55S-S3, שמכיל כבר כרטיס קול מובנה. רציתי לשאול, באיזה כרטיס כדאי לי להשתמש? אני יודע שבדרך כלל כרטיס חיצוני יותר טוב, אבל הכרטיס הזה כבר די ישן והלוח חדש, אז אולי הוא עדיף? יש לי מערכת 5.1 של קריאטיב, והבנתי שגם ה ONBOARD יסתדר איתה לא רע. תודה לעונים. הלוח: http://tw.giga-byte.com/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ClassValue=Motherboard&ProductID=2316&ProductName=GA-M55S-S3

    • 3 תגובות
    • 851 צפיות

דיונים חדשים בפורומים