עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. שלום, אני מעוניין לקנות LCD 32 ואני צריך עזרה בבחירת החברה + הדגם בנתיים ראיתי את הדגם הזה Samsung LA32A450 LCD (קישור לדגם בזאפ - http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=708106 ) מה אתם אומרים עליו? האם יש הערות או המלצות אחרות? ד"א התקציב שלי הוא 3000-3500 ש"ח

    • 6 תגובות
    • 863 צפיות
  2. היי לפני כשנתיים שלוש, רכשתי בדיוטי פרי במחיר לא קטן של 200$, סט רמקולים לסראונד למחשב שכוללים: 2 קדמיים 2 אחוריים סנטר וסאב. הדגם הוא A3.500. הדגם מאופיין במקלט אינפרא אדום שמקבל פקודה משלט רחוק ובעל נורית חיווי שמראה אם יש חשמל או לא. לאחרונה שמעתי שיר עם באס מפוצץ בווליום גבוה, (כן אני יודע זו טעות) וכנראה שמשהו שם נשרף אני חושב, כי הוא נכבה באמצע השיר, וכשאני מחבר אותו לחשמל לא נדלק שום דבר.. יש השערות למה קרה? איך אפשר לתקן אולי? מצורפות תמונות.. מצטער על האיכות מצלמת אינטרנט.. תודה

    • 8 תגובות
    • 863 צפיות
  3. ערב טוב רבותיי המלומדים , מניסיונכם ! עד כמה איכותית יציאת האוזניות הקיימת במגברי שנות ה- 70 (וינטאג') ? כלומר , האם היאמיועדת גם עבור אוזניות הקשות לדחיפה הדורשות הגברה . כדוגמת ה - AKG 340 להזכירכם מדובר בעכבה של 400 אום . או שעדיף מגבר ייעודי לאוזניות . וכל פיתרון אחר , אמנם , זה חיסכון כספי , אבל גם חיסרון באיכות !! ניצוץ

    • 6 תגובות
    • 863 צפיות
  4. Started by ZiX,

    יש לי טלוויזיה 52 אינצ' של סמסונג מסדרת 650 (טלוויזיה פצצה..) ויש לי את המחשב HTPC הבא: AMD 5800+ לוח אם MA69VM-S2 2GB DDR2 800HZ Geforce 7600.. תודה..

    • 5 תגובות
    • 863 צפיות
  5. שלום, לאחר עיון בפורום ובהמלצות המון חברים כאן הגעתי למצב שאני מעוניין לקנות רמקולים 2.1 השימוש סרטים ומוזיקה. ואני נוטה יותר לכיוון ה X13 מה אתם אומרים?

    • 2 תגובות
    • 863 צפיות
  6. שלום אני חושב לשדרג את הרמקולים הישנים שיש לי במחשב. השימוש העיקרי ברמקולים זה למשחקים. אני מחפש משהו סביר אבל בתקציב נמוך. אני אישית לא מאוד מבחין באיכויות קול שונות. אני מגיע לאילת ולכן חשבתי לקנות ב- KSP אילת. כרגע האופציות שאני שוקל הם: Logitech S220 או Logitech Z313 (בעוד 26 שקל) אשמח לעצה תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 863 צפיות
  7. Started by simon 23,

    אם יש עליו ביקורות או חוות דעת ...

    • 1 תגובה
    • 863 צפיות
  8. Started by לוח שנה,

    כותרת, תודה.

  9. Started by godis,

    שלום, אני מעוניין לקנות מערכת לרכב.. משהו שיהיה בעוצמה סבבה.. כאילו לא חזק יותר מידי וגם לא חלש יותר מידי.. [עד 1000 ש"ח כולל רדיו דיסק] תודה.

    • 9 תגובות
    • 863 צפיות
  10. אני שוקל לקנות את האוזניות האלה, אבל כמה דברים מרכזיים מטרידים אותי כרגע (חוץ מהמחיר כמובן ). 1) לאוזניות יש התנגדות מאוד מאוד גדולה (300 אוהם). האם זה לא אומר שחייבים מגבר כדי לשמוע בהן נורמלי? מביקורות שסקרתי, עושה רושם שלא צריך מגבר, אבל אני רוצה לוודא. 2) ההתקן המבטל רעשים, דורש שתי בטריות. אני לא אוהב את הרעיון של תחזוקה לאוזניות. למישהו יש מושג לכמה זמן מספיקות הבטריות האלה, והאם יש "עונש" על שימוש בלי בטריות, מעבר לביטול המנגנון לביטול רעשים? 3) אם נתעלם מהמנגנון לביטול רעשים, ונתרכז באיכות שמע של האוזניות - האם יש אוזניות זולות משמעותית, עם אותה איכות פחות או יותר? כלומר, האם המחיר הוא רק בגלל המנגנון הזה, אם שיש ערך מוסף מעבר לזה? אני יודע שלאוזניות יכולה לה…

    • 2 תגובות
    • 863 צפיות
  11. Started by IdolAdmin,

    היי אני מחפש מערכת סראונד, הכל אצלי מתחבר מהמחשב משחקים טלויזיה מוזיקה די וי די..אז אני רוצה משהו איכותי מאמין של קריאטיב או לוג'יטק 5.1 אלה אם יש גם 7.1 ששווה להשקיע אבל אני לא סגור אם בכלל כדאי בשביל החדר שלי.. אז 5.1 ראיתי את ה MegaWorks THX 5.1 550 וה GigaWorks ProGamer G550W של קריאטיב..איזה מהם יותר טוב? ואיך הם מושווים לרמקולים של לוג'יטק ה Z5500 שהם קצת יקרים יותר אבל על איכות....

    • 6 תגובות
    • 863 צפיות
  12. Started by qlp,

    ישלי כרטיס פשוט 128 MB עכשיו אני רוצה לחלק אותו לשני צדדים יענטו sterio בישביל לטקלט מהמחשב איך אני יכול או שאני חייב עד כרטיס קול?

    • 3 תגובות
    • 863 צפיות
  13. Started by YAHOOGEEK,

    הרגע קיבלתי את האוזניות הללו "הבעיה" (אם אפשר לקרוא לזה בעיה) שהחלק הפנימי (IN EAR) לא יושב במלואו אלא רק חצי, האם זה אמור להיות ככה? תמונה (מגוגל תמונות) להמחשה איך האוזניות יושבות, גם אצלי ככה אני לא מצליח להבין האם זה אמור להיות ככה או לא, ואם כן - מה ההיגיון? חצי מהסאונד בורח החוצה, מה שגם זה לא הכי נוח כי נכנס לך לתוך האוזן חצי מהפלסטיק הקשיח, זה שלא מכוסה בגומי מישהו ?

    • 0 תגובות
    • 863 צפיות
  14. שמעו זה ממש דחוף אני מתכוון להזמין את הרמקולים כבר ביום ראשון בבקשה עזרה וכמה שיותר מהר!! אני רוצה להזמין את הרמקולים הנ"ל,(Z-5500) השאלות שלי: הם טובים או שיש יותר טובים במחיר?. שמעתי שהם לא יכולים להיות פתוחים יותר מרבע שעה כי הם ניסגרים עקב חום,זה נכון?. אני קונה אותם מהאתר newegg.com ודודה שלי מארצות הברית מביאה לי אותם ארצה,רציתי לדעת האם אני אצטרך לשלם מכס?,או שרק בהזמנה לארץ אני צריך?. -ואם כן צריך לשלם זה קל "להבריח" אותם(?) מישהו עשה את זה? אם למישהו יש אותם הוא יכול להגיד איך הם? תודה מראש לכל העונים זה ממש דחוף אני ממש חייב תגובות ושיענו לי על השאלות אסור לי שדודה שלי תחזור בלי הרמקולים אסור לי לפספס את ההיזדמנות! ושוב תודה מראש לכל העונים זה ממש …

    • 8 תגובות
    • 863 צפיות
  15. Started by game kILLer,

    האם הרמקולים האלה דורשים כרטיס שתומך ב 4.1 ?? או שכרטיס VIBRA128 מספיק?

    • 1 תגובה
    • 863 צפיות
  16. אני יודע שזה לא השיקול העיקרי בקניית לוח אם ! אבל מעניין ,בכולם יש 6 ערוצים ובנוסף איך הם בהשוואה לכרטיסי קול אחרים (לא מובנים) מבחינת איכות צליל ? תודה

    • 1 תגובה
    • 862 צפיות
  17. אבקש את עזרתכם בהרכבת מערכת לסלון של אמי מה חשוב יותר ומה פחות בפריטים האלו? איזה דגמים כדאי לבחון? מה עדיף , מערכת סראונד או 2 רמקולים גדולים? אשמח לקבל כל מידע רלוונטי ואת המלצותיכם

    • 10 תגובות
    • 862 צפיות
  18. הכרטיס קול ONBOARD שלי מזייף כניראה ולכן אני צריך כרטיס קול חדש איזה כדאי לי לקנות כדי שאני יוכל להקליט סאונד בצורה טובה דרך הכרטיס קול ? במחיר של עד 300 בואו נגיד.. CREATIVE SB LIVE 5.1 זה בחירה טובה ?

    • 1 תגובה
    • 862 צפיות
  19. Started by Alfies,

    אני רוצה לקנות מגבר\רסיבר בעיקר למוזיקה (סטראו), תמליצו לי בבקשה על החברות ודגמים של מגברים\רסיברים בתקציב עד 2500 ש"ח. האם זה טוב להשתמש במערכת במכשיר DVD ולא במכשיר CD? תמליצו לי גם על חברות הרמקולים איכותיים שאני לא אבזבז זמן בחנות בלשמוע רמקולים גרועים!

    • 9 תגובות
    • 862 צפיות
  20. שלום לכולם... אני רוצה בזמן הקרוב לקנות מחשב ואני מתלבט בין שני הכרטיסי קול האלו אני רוצה לדעת במה שני הכרטיס תומכים כמו למשל dts dolby digital וכו'... לכל העוזרים תודה רבה כי אני חייב את המידע בזמן הקרוב לפני קניית המחשב

    • 3 תגובות
    • 862 צפיות
  21. Started by Rockstatement10,

    יש לי במחשב כרטיס קול מובנה של Realtek מדגם ALC662. כעקרון אני יודע שהוא לא מיוחד או משהו כזה כי הוא מובנה, אבל רציתי לשאול איך הוא בתור מובנה? האם זה דגם ישן של Realtek?

  22. Started by RoNeR,

    יש לי רמקול מוגבר (כמו האלה של הdj) ומערכת חלקים ישנה של סוני שמחוברת למחשב...יש אפשרות לחבר את הרמקול המוגבר למערכת? או ישירות למחשב במקביל למערכת..

    • 0 תגובות
    • 862 צפיות
  23. והרעש הזה הוא גם כשהמחשב לא מוציא סאונד. וזה לא בא מהרמקולים או מהמגבר. ניסיתי לחבר התקנים אחרים וזה לא קורה. להתקין מחדש את הכרטיס קול? יכול להיות שזה בגלל שעשיתי OC ללוח ולמעבד? האם כרטיס קול PCI יעזור?

    • 5 תגובות
    • 862 צפיות

דיונים חדשים בפורומים