אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום, כרגע ברשותי Shure SE535 שהן די טובות, אבל לא הרבה מעבר לאוזניות פשוטות שמקבלים עם הטלפון. ההבדל כמובן מורגש אבל לא משהו "מטורף".. מרגישים שהצליל יותר עשיר קצת ויותר מפורט אבל לא משהו קיצוני. אז רציתי לשאול אם כדאי לקנות Bowers&Willkins Pi7 S2, שהן אותו מחיר -+ כמו הShure, והאם לדעתכם הן עדיפות על ה535 מבחינת איכות הסאונד..? בבקשה להגיב רק מי שיש לו ניסיון וידע עם שני הדגמים. תודה רבה ומועדים לשמחה! 🙂
-
- 0 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אני מחפש רמקולים לחבר למחשב או לאייפוד בחדר. מצאתי את ה-ATP3 ב-150 יד שנייה או ה-VS4121 ב-140 יד שנייה.. מה עדיף?
-
- 5 תגובות
- 870 צפיות
-
-
שלום רב! ברצוני לרכוש את האוזניות הנ"ל, ושאלתי היא היכן ניתן לרכוש אותן בארץ? אינני מעוניין בקנייה מחו"ל בגלל הסיבוכים שכרוכים בה. -בתודה מראש, NerdX
-
- 0 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אני טס ביום שני בבוקר לפולין ורציתי לקנות מערכת סאונד חדשה חשבתי על מערכת 2.1 נחמדה למישהו יש המלצות?
-
- 1 תגובה
- 870 צפיות
-
-
אני יודע שה IRIVER iHP-100 החדש (עוד לא יצא לשוק) יכול להקליט ואני צריך את זה להרצאות.. האם האייפוד מסוגל?
-
- 1 תגובה
- 870 צפיות
-
-
שלום.. אני מחפש פיתרון לחיבור הממיר (הוט) לטלויזיה שהיא ללא סקראט. האפשרויות שלי: מהמיר אני מוציא סקראט ל SVIDEO לכניסה בטלויזיה השניה: מהמיר אני מוציא TV OUT של הכבלים (הברגה) אל ה TV IN בטלויזיה - ללא ההברגה..אני אקבל סטריאו? איפה אני אקבל יותר איכות? תודה!
-
- 4 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אוקיי אני קונה PS3, ובלי קשר, בבית צריכים גם טלויזיה חדשה. מרחק הצפייה מהטלויזיה יהיה בערך 2 וחצי או 2 מטר, ולכן אין צורך בטלויזיה יותר גדולה מ32 אינצ'. מאחר שכיום, ובמיוחד בגלל הPS3, נדרשת טלויזיה HD, אני רוצה לקנות HD. עכשיו הבנתי שבגדלים כמו 32 אינצ', אין צורך בFULL HD, משום שבכל מקרה לא ירגישו את ההבדל בעיניים. אם ברצוני לקנות HD READY, הבנתי שיש HD READY שתומכים ב1080 P (פרוגרסיב) ויש כאלה שלא. אני לא בדיוק הבנתי מה כן תומך ומה לא, אבל אני רוצה שהPS3 יתנגן בטלויזיה בטבעיות, בלי שהוא יצטרך לעשות downscale או משהו כזה. ממה שהבנתי, בHD READY יש תמיכה עד 1080i וזה אמור להספיק לא? בכל מקרה, האם מישהו יכול להציע לי את הסוג האידיאלי, במגבלת תקציב של 4000 עד 4300 שקל פלוס מ…
-
- 6 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אהלן אני ממשיך בחיפוש שלי אחר זוג רמקולים לחדר, ונתקלתי כמה פעמים בדגם הבא- JBL ENCOUNTER http://www.electrophoto.co.il/productspec.asp?id=864 האם הדגם יכול להתחבר לטלוויזה, ואם כן, הוא יעשה עבודה טובה לסרטים? האם הוא מנגן מוזיקה בצורה טובה מספיק בשביל משתמש רגיל?
-
- 7 תגובות
- 870 צפיות
-
-
שלום. יש לי רמקולים קריאטיב T5900, 5.1. הכרטיס שלי הוא הכרטיס האון בורד,שיש לי בלוח החדש של אסוס- P5DGC DELUX , שהוא 7.1 ונחשב טוב מאוד. שאני שם מוסיקה או צלילים מסויימים, ומגדיר שגם האחורים יופעלו, אני שומע דרכם. אך שאני צופה בסרט, שהוא מקודד ל AC3, או רואה סרט DVD אורגינל, אני לא שומע דרכם כלום. גם קבצים שהרצתי, שאמורים לעשות בדיקה של כל רמקול בנפרד, השמיעו בכל רמקול צליל מדוייק, ורק באחוריים הבדיקה לא השמיעה כלום... אשמח אם תוכלו לעזור לי בזה,כי זה מבאס לשמוע סרטים לא כמו שצריך לאחר שקניתי רמקולים בשביל זה במיוחד... תודה לכולם
-
- 9 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אממ בשעה טובה יש לי מחשב חדש... ואני זקוק לאוזניות של גיימרים שכוללים מיקרופון עכשיו חשוב לי מאוד ואני מדגיש מאוד שיהיו קלות ונוחות ואיכותיות. התקציב שלי הוא עד 150 ואם משש צריך חריגה עד ל 200. תודה על העזרה והזמן.
-
- 6 תגובות
- 870 צפיות
-
-
מחפש תוכנה שתשעה ROTATE ל וידאו! פשוט צילמתי וידאו ויצא מהופך
-
- 0 תגובות
- 870 צפיות
-
-
היי אני צריך המלצה לאוזניות סגורות לטלוויזה סרטים וקצת מוזיקה. תודה לעונים.
-
- 3 תגובות
- 870 צפיות
-
-
שלום, קניתי לפני יומיים רמקולים חדשים של מיקרולאב דגם x23 מIVORY. היום עיצבתי אותם בכל החדר וכשאני שומע בסאונד גבוה שומעים את הסאב משמיע רעשי צרצורים מעצבנים ביותר. לא משנה איפה מיקמתי את הסאב הרעשים נמשכו. זה אמור להיות ככה?אני כבר מתחרפן, זה רמקולים שניים בתוך ארבעה חודשים שעושים לי בעיות.. מישהו יכול לעזור?תודה!
-
- 3 תגובות
- 870 צפיות
-
-
ההבדל בניהם הוא 400 שקל בערך (זו לא בעיה מבחינתי) והגודל של ה-H320 הוא פי 4 אבל העיניין הוא שהאם יש ל-H10 פונק' שאין ב-H320 \0תמיכה בעברית וכו') או אולי כדאי ללכת על ה-iAUDIO 20G באותו המחיר כמו של ה-H320? מה אתם אומרים?
-
- 10 תגובות
- 870 צפיות
-
-
האם מישהוא יודע האם יצא X5L בארצות הברית? אם כן מה מחירו ואיפה ניתן לקנות אותו באזור לוס אנג'לס? אם הוא לא יצא בארה"ב מתי הוא אמור לצאת?
-
- 2 תגובות
- 870 צפיות
-
-
שומעים אנשים , קניתי אוזניות MDR 200 ואין לי עצבים כל שעתיים להוציא ולחבר את הרמקולים או ההפך אז השאלה שלי , אם יש איזה שהו פלאג-אין או תוכנה או משהו , שכאשר אני יחבר את שתיהם אני יגידיר לו מה להפעיל או משהו בסגנון ???????????? בתודה רבה רבה רבה , אור פרג'
-
- 3 תגובות
- 869 צפיות
-
-
אהלן אני צריך המלצה לרמקולים למחשב עד 170 שקל עדיף 2.1 לשימוש בסיסי(אפילו הרמקולים של ה 30 שקל היו מתאימים לי אבל אני רוצה להשקיע טיפה) תודה לכל העוזרים
-
- 12 תגובות
- 869 צפיות
-
-
לאחר סקר שוק מקיף ביותר וקריאה של הרבה מאוד ביקורות, נראה כי ה- iriver בהחלט המכשיר בעל מס' הרב ביותר של יתרונות. אך ממש לפני שהחלטתי לקנותו גיליתי שלא ניתן לעשות playlists במכשיר עצמו אלא רק להעביר רשימות השמעה מה- winamp, האם הדבר נכון??? אני רואה בזה חיסרון מוחלט אשר עולה על כל יתרונות המכשיר. תודה רבה על עזרתכם.
-
- 11 תגובות
- 869 צפיות
-
-
השאלה בכותרת. ובכמה הייתם מוכרים את האייפוד הזה? תודה.
-
- 8 תגובות
- 869 צפיות
-
-
מה העניינים? במחשב שלי יש כרטיס קול מובנה על לוח האם (EP45-DS3 של ג'יגהבייט). עכשיו, לא יצא לי לבדוק יותר מדיי, אבל נראה לי שהוא מזייף בסראונד. שיחקתי Brothers in Arms, ובהשוואה למחשב הישן שלי, שעליו היה כרטיס קול של Genius ב-100 שקל, זה נשמע מוזר. גם אם אני פותח את הוינמפ ומתחיל לשמוע מוזיקה, המוזיקה מנוגנת רק ברמקולים הקדמיים (נכון, השיר לא מותאם ל-5.1, אבל בכרטיס הקול הפשוט שהיה לי שמעו בכל הרמקולים, ושמעו טוב). למה אני לא מעביר את כרטיס הקול מהמחשב הישן? יציאת האמצעי/באס נדפקה, ורק ערוץ אחד נשמע משם. למה אני לא קונה חדש? אני לא רוצה סתם לקנות ולגלות שיצאתי פראייר ושזו בעיית הגדרות. כרטיס קול מובנה לא אמור לעשות בעיות? הם באיכות טובה, או שתמיד כדאי לקנות כרטיס חיצוני ל…
-
- 5 תגובות
- 869 צפיות
-
-
שלום אני דיי אוהב טרנסים... ואני אוהב לשמוע אותם בווליום גבוהה אבל הקטע שבמערכת 2.1 YAMAHA שלי זה לא ממש הולך הסאב של המערכת - אתם בטוח מכירים : http://img157.echo.cx/img157/271/1234568ee.jpg כאילו זאת מערכת טובה ( למחשב ) אבל היא פשוט לא עושה לי את זה אני חשבתי על לשים עוד 2 רמקולים גדולים למעלה על קצה הסיפרייה 1. אתם אומרים ישמעו יותר טוב? 2. האם צריך לקנות כרטיס קול? מכיוון שאין לי כרגע והוא ON-BOARD על הלוח אם 3. כמה סיפור כזה עולה , והאם צריך לחבר את הרמקולים החדשים למחשב או לרסיבר? 4. האם מפצל אודיו ל2 יציאות , מוריד מאיכות השמע ? נ.ב - ברסיבר אין עוד מקום ליציאות מאחורה תודה
-
- 8 תגובות
- 869 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות נגן MP3... עד 1200 שח... כמובן שאפשר למתוח אותו כלפי מעלה אם ממש יש צורך בזה... אני צריך נגן איכותי עם צליל איכותי! הכי איכותי בתקציב!! מקום? 1G מספיק בהחלט... מוכן "להחליף" רדיו ורשמקול שבנגן, בעד איכות צליל... רצוי שהנגן יבוא עם אוזניות טובות! תודה רבה לכם!
-
- 10 תגובות
- 869 צפיות
-
-
לפני חודש התחילו ליבא טלוויזיות של אמוי לארץ, אבא שלי (כמו טמבל) הזמין על סמך המלצה בלבד... טלוויזיה LCD 40" ב 11 אלף שקל, יכול להיות שווה משהו או לא ?
-
- 12 תגובות
- 869 צפיות
-
-
האם יש אפשרות לחבר כרטיס קול חיצוני USB ל-2 מחשבים בו זמנית עם כבל USB ? אם יש מפצל כזה ל-USB.... מצאתי אחד כזה....נקרא :4-Port USB 2.0 High-Speed 4-computer to one device sharing switch אבל לא מצאתי בארץ אחד כזה...
-
- 1 תגובה
- 869 צפיות
-
-
האם מישהו יודע איך מחברים יציאת קול קידמית במארז ללוח האם? צירפתי תמונה של החוטים ותמונה של חוברת ההוראות של לוח האם. אציין שדגם לוח האם הוא MSI K9N NEO V1 [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 869 צפיות
-


