עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by SpLAsH,

    שלום, קנו לי נגן DeeJay בגודל ג'יגה כשאני מנסה להעתיק אליו דברים הוא מאפשר לי להעתיק אליו רק בסביבות ה700 מגה ואחרי זה רושם לי "Please remove the write protection" השאלה שלי היא האם זה נורמלי? כלומר האם המכשיר שומר לעצמו מקום מסויים בשביל תוכנות\דברים אחרים כמו הקלטות של קול מראש? ואם כן אז האם לפרמט את הנגן כדי לתת לי את כל המקום יהיה חכם? עדכון: לא בטוח לגבי המקום, אבל הנגן מאפשר לי להעתיק אליו 138 קבצים בדיוק ההודעה מופיעה כשמנסים להעתיק את הקובץ ה139 מישהו נתקל פעם בתופעה כזו?

    • 9 תגובות
    • 871 צפיות
  2. Started by itelweb,

    אז ככה... אני רוצה לקנות נגן MP3 וההגבלה שלי היא 250 דולר, וזה מה שמצאתי בינתיים באינטרנט (אם למישהו יש עוד הצעות אני בשמחה אקבל) Creative Labs Nomad Jukebox Zen Xtra 40 GB Rio Karma 20 GB RCA Lyra 20 GB RCA Lyra 1.5 GB תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 871 צפיות
  3. Started by Posford,

    שלום, רציתי להתייעץ איתך בנוגע לטלוויזיה הבאה: http://www.saleshop.co.il/Product.asp?Pid=GR373821&Cat2Cat1ID=1885&Cat2ID=0&aff=Zap〈=HE איך היא מבחינת מחיר? ו"תפוקה" שהיא נותנת עבור המחיר? האם היא שווה משהו? ואיך קוראים לשיטת שידור באיכות מאוד גבוהה אידפניישן משהו כזה? האם היא תומכת בזה? ועוד כמה שאלות בורות סליחה פשוט לא מבין בתחום. האם ניתן לחבר לטלוויזיה הזו DVD כמו כל TV? וממיר גם? תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 871 צפיות
  4. הייי אנשים.. אני רוצה לרכוש ת'הרמקול של Logitech Z 5500 בארה"ב ודוד שלי בא לבקר ת'משפחתי אז רציתי לנצל לקנות שמה יותר בזול.. אבל הקופסה של Logitech Z 5500 ענק מאוד והאם אפשר להביא לפה (לישראל)? מבלי שאני יקנס וגם שמעתי שמותר להביא למטוס עד 20 קילו האם זה נכון? בתודה

    • 4 תגובות
    • 871 צפיות
  5. Started by tomz,

    אוקיי אז ככה, אח שלי עובד באיזה חברת הייטק והוא קיבל מהם כרטיס קול של GAINWARD (???) דבר ראשון פתחתי ראיתי התרשמתי נראה נחמד והכל כל כניסה שאני מכיר נמצאת וכו' חיפשתי בכל האתרים של GAINWARD ובאתרי חומרה, לא מצאתי מידע עליו או תמונה כמוהו לפי דעתי הוא בא בבאנדל מסויים עם כרטיס מסך וכל מיני שטויות בכל מקרה רציתי לדעת אם מישהו מכיר אותו ויכול לתת לי טיפה פרטים תמונות: http://www.tomz.us/card1.jpg http://www.tomz.us/card2.jpg http://www.tomz.us/card3.jpg http://www.tomz.us/card4.jpg http://www.tomz.us/card5.jpg http://www.tomz.us/card6.jpg

    • 8 תגובות
    • 871 צפיות
  6. היו לי תרמקולים האלו 6 שנים http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=451502 הם נהרסו ליפני חודש ושמעו בהם מצויין. שמעתי על הרמקולים האלו http://ksp.co.il/?enter_zap=1&uin=12989&utm_source=zap&utm_medium=cpc&utm_campaign=zap איך הם? האם האיכות שלהם יותר גבוהה מאלו שהיו לי בעבר? כי הנתונים שם באנגלית ואיך הרמקולים האלו בכללי?

    • 0 תגובות
    • 871 צפיות
  7. שלום חברים. היום קיבלתי טלוויזיית LCD, מה שסולל את הדרך למערכת מדיה מגניבה בבית, שמבוססת על windows 7 (את ה- LCD חיברתי עם כבל D-Sub 15, למי שמתענין). השימוש העקרי שלי הוא לראות סרטים בפורמט mkv, כרגע 720p, כי זה מה שהמעבד שלי מתמודד איתו וטוב לי עם זה. לפני כמה שנים קניתי DVDR והשאיפה שלי היא לחבר את המחשב אל המכשיר כדי להשתמש ב- רמקולים (5 + באס) כדי לצפות בסרטים. השאלה היא איך אני עושה את זה. למחשב שלי כרגע אין יציאות אודיו מתוחכמות, חוץ מהיציאה הרגילה לרמקולים (השקע הירוק) יש כאן תמונה שהעלה מישהו של ה- DVDR שלי, עם כל החיבורים - http://img12.imageshack.us/i/cimg1639.jpg אין ספק שאני יכול לחבר את היציאת אודיו הרגילה מהמחשב שלי ל- RCA האדום והלבן עם כבל שממיר, אבל אנ…

    • 6 תגובות
    • 871 צפיות
  8. קניתי את הנגן הנל והיום לאחר שנפל לי מהכיס על הרצפה הוא פשוט הפסיק לעבוד, בקיצור יש עוד נגן מומלץ באזור ה 300-400 שקל , 512 mb ושיהיה קטן ויתאים לריצות? תודה רבה

    • 10 תגובות
    • 871 צפיות
  9. Started by NetSpider,

    מצאתי שיש אתר אחד שמוכר אותן ,בשלוש דגמים : 448nis Medusa 5.1 Surround Headset Multimedia.1 505 nis Medusa 5.1 USB Headset For NB.2 224 nis Medusa 5.1 Add-On.3 אני מבין שבאתר הביקורת היא על הדגם הראשון ? ולא מצאתי שום מידע על ה Add-on , מה זה בדיוק ?

    • 4 תגובות
    • 870 צפיות
  10. Started by Bose,

    מומלץ לקרוא עד הסוף ולא לעבור לסיכום זה רק יגזול רבע שעה מזמנכם ואני ממש נהנתי לקרוא. http://www.techno.co.il/article.php?p=30&page=1

    • 5 תגובות
    • 870 צפיות
  11. שלום יש לי כרטיס קול AC97 על לוח האם . יש לו 3 יציאות/כניסות דו שימושיות. כלומר - אם מחברים להם רמקולים 5.1 הם יציאות ואם מיקרופון אז הם כניסות ויציאות. השאלה היא - אם אני משתמש בכל 3 המחברים עבור רמקולים, איך אני יכול בכל זאת להשתמש במיקרופון? חשבתי על מיקרופון USB אבל לא נראה לי שזה פתרון כל כך זול. תודה.

    • 8 תגובות
    • 870 צפיות
  12. Started by gogoman,

    רציתי לשאול אם כרטיס הטלויזיה הזה(Hauppauge WinTV-PVR-150 MCE-Kit) אפשר לראות איתו ממירי הוט ולהקליט איתו תוכנייות ואם הוא פועל בxp והאם ניתן ליראות את הממיר בלי שהמחשב דלוק?

    • 6 תגובות
    • 870 צפיות
  13. Started by GAL_FX,

    יש לי קצת כסף ואני רוצה לקנות אוזניות ..... יש לי 100 דולר עם קצת חריגה ..... עכשיו האזניות יקנו בארצות הברית אם אפשר חנות בנוי יורק ..... אני חשבתי על כמה אוזניות Shure e2c או sony mdr-ex71 שמעתי בסוני שמקבלים הפלאפון שלהם ואהבתי מאודד ביגלל זה אני עם נתייה לסוני וגם הם יותר זולות מהE2C אני רוצה לדעות עם ההפרש שווה את זה או שלא .. אני רוצה לדעת עם יש עוד דגמים טובים במחיר הזה תודה גל

    • 8 תגובות
    • 870 צפיות
  14. Started by bg1987,

    אני מתכוון לקנות טלויזיה, וממש התלהבתי מה LA32B530 של סמסונג, זאת טלוזיה FHD, אבל רוב התוכן שאני רואה הוא 720P, XBOX וסרטים. מרחק הצפיה הוא בערך 2.5 עד 3 מטר, האם מהמרחק הזה שווה לי להשקיע בFHD או שאני יכול להסתפק בHDREADY? והאם לראות תכנים של HDR בFHD יראה פחות טוב?

    • 2 תגובות
    • 870 צפיות
  15. אוקיי אז אני כנראה קונה את ה-ATP3 וקראתי כמה דברים על ברייק-אין שהוא משפר את הביצועים וכאלה. אני רוצה לדעת איך עושים כי אני רוצה לפתוח את הרמקולים כמו שצריך שיהיה סבבה לשמוע בהם. אז איך עושים את זה? ואיך זה בדיוק משפר את הצלילים? תודה רבה!

    • 4 תגובות
    • 870 צפיות
  16. יש ברשותי מערכת קריאייטיב T7900 7.1 אני משתמש בה על כרטיס קול פנימי אני מעוניין בחוויה יותר מעצמיה של סאונד מחפש כרטיס קול ל 7.1 שיהיה במחיר סביר ניגש לעניין גג עד 600 שקל שיוכל לעבוד טוב אם הרמקולים האלה ולהעצים תחוויה אם יהיו המלצות שחורגות טיפה מעל המחיר שנתתי גם בסדר אבל עדיף שלא יודה אם תסדרו לי תראש אם אתן מבינים בנושא למה מכל מה שקראתי ביקורות יצאתי מדעתי (:

    • 2 תגובות
    • 870 צפיות
  17. Started by adibs7,

    שלום לכולם יש לי כרטיס מסך geforce 250 gts(עם חיבור hd) וחיברתי ל lcd את המחשב בעזרת כבל hd תמונה אני רואה הבעיה היא שאין שמע...מה יכול להיות הבעיה? תודה לעוזרים.

    • 7 תגובות
    • 870 צפיות
  18. Started by Ram23,

    התחדשתי בLCD חדשה סקארלט 37 full hd וכשאני מפעיל סרטי XVID וכו ישנם ריצודים מעצבנים נסיתי כל הגדרה אפשרית,הצילו!

    • 4 תגובות
    • 870 צפיות
  19. Started by tiny86,

    שלום חברה, אתמול קניתי סט רמקולים 2 קדמיים + 2 אחוריים + סנטר ו 2 סאב וופרים דגם BQ - 108 עם מגבר pioneer VSX-422 השאלה היא: איך לחבר את שני הסאבים למרות יש רק יציאת RCA אחת !?!!!! הערה: "כל הרמקולים וסאבים שקועים לקיר" ... והנה תמונה לכל היציאות במגבר : והנה תמונה לסאב BQ-108 : נא עזרתכם.. תודה.

    • 2 תגובות
    • 870 צפיות
  20. האם ניתן לשחק במשחי מחשב כגון GTA 4 , FIFA , NBA וכו' ע"ג מסך LCD 42 FULL HDאינץ באיכות טובה כמובן ? אני מניח שזה קשור לכרטיס המסך אבל האם הם בנויים למסכים בגודל כזה ? אשמח לקבל המלצות לכרטיס רלוונטי במידה ויש כזה

  21. Started by .nimiking.,

    אני צריך אוזניות בתקציב של 300 ש"ח פלוס מינוס. איזה אוזניות הכי מומלצות(אני ממש לא מבין בנושא)

    • 7 תגובות
    • 870 צפיות
  22. Started by TscR,

    שלום לכולם היום קיבלתי את הZ-5500 שלי ויש לי בעיה. כששמים על 6 ערוצים [ששומעים בכל הרמקולים] ברמקולים הקידמיים שומעים יחסית חלש. אבל שאני מעביר נגיד לסטאריו פתאום שומעים בהם חזק [בלי לשנות את העוצמה] האם יש דרך לכוון אותם בנפרד? תודה

    • 8 תגובות
    • 870 צפיות
  23. Started by IlyaN,

    מחפש כאלה לשים בין הנגן למגבר, משהו כזה: http://www.amazon.com/IsoNode-Pro-Anti-Vibration-Feet-Large/dp/B0018BK24O/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1313612475&sr=8-2 גובה צריך להיות לפחות 3 ס"מ. מישהו מכיר משהו כזה בארץ? תקציב באיזור ה100 ש"ח.

    • 0 תגובות
    • 870 צפיות
  24. Started by GOVNER_T.S.Y,

    האם אפשר לחבר כבל קומפונט (כלומר 5 יציאות ) לחיבור טלוויזיה רגיל (כלומר החיבור הצהוב הזה ) g0vner_x3

    • 1 תגובה
    • 870 צפיות
  25. Started by omri_ro,

    תשופפו: http://www.acsi.de/iRiver/pictures/iHP-120_Teile_A.jpg מקווה שהHD'S של טושיבה עמידים....

    • 7 תגובות
    • 870 צפיות

דיונים חדשים בפורומים