אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום אני רואה סרטים דרך המחשב ועכשיו קניתי טלוויזית 3D הורדתי סרט של 3D ועכשיו שאני רוצה לראות את זה דרך המחשב הוא לא משדר לי את זה ב 3D אבל אם אני מחבר דרך USB את הסרט לטלוויזיה עצמה אני רואה ב 3D. אז איך אני יכול לראות דרך המחשב גם ב 3D? מישהו אמר לי שיכול להיות שזה בגלל שיש לי כבר HDMI ישן ואני צריך דגם חדש HDMI 1.4 הגיוני?
-
- 0 תגובות
- 872 צפיות
-
-
קניתי את ה X-FI ולאחר המון נסיונות ממש לא הצלחתי לקבל את מה שרציתי אני הולך להחזיר אותו או למכור נראה מה יקרה עכשיו אני מחפש כרטיס קול שיחליף אותו היציאה צריך להיות אופטית, שיכנס לרסיבר ויוציא 5.1 אני קיבלתי המלצה פה לAuzenTech HDA X-Plosion 7.1 DTS Connect http://ksp.co.il/hmain.php?uin=3526 עכשיו אני לא יודע אם זה האופטימלי בשבילי גם אם יש המלצות למשהו אחר זה יהיה טוב אבל אני רוצה שהכרטיס יוציא הכל ב5.1 מוסיקה סרטים משחקים
-
- 9 תגובות
- 872 צפיות
-
-
האם קיים? כי בכל האתרים זה לא מוזכר...אבל זה נגן של 750 שקל ככה שצריך להיות לפי דעתי
-
- 5 תגובות
- 871 צפיות
-
-
שלום, אני מתנצל על הכותרת שלוקה בחוסר אינפורמטיביותת קלה, זהו הסיפור:בהתאם להמלצות שקיבלתי מחברי פורום זה הזמנתי PS42B450 (של סמסונג), החנות טוענת שזהו דגם מיושן,"בסוף חייו",ובמקומו,וללא תוספת מחיר (ואף כולל התקנה מתנה) היא מציעה לי את הדגם PN42C430 (גם הוא של סמסונג). האם כדאי להענות להצעת החברה ? תודה מראש על כל העזרה, אמיר
-
- 1 תגובה
- 871 צפיות
-
-
האם מישהו מכיר מקום טוב ואיכותי לתיקון מגברים ? כמו רפי האוזמן של הרמקולים ? יש דבר כזה? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 871 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני רוצה לקנות את הרמקולים האלה, רק רציתי לדעת מה המידות של הסאב...אם יש למישהו אותם או יודע בכלל...בבקשה לעזור! ואם יש אותם למישהו ויכול להמליץ או ההפך...עזרה תתקבל! תודה..
-
- 3 תגובות
- 871 צפיות
-
-
אני מיזמן מחכה ואתמול ההורים קיבלו כסף ויש תקציב!!! קטן אבל יש! אני רוצה ליקנות משהו איכותי 5.1 אמרו לי LOGITEK הם הכי איכותים במחיר שפוי אני ממש אשמח אם מישהו יתן קישור לחנות מיכרז שמוכר בזול כי אני זוכר שהיה פעם אבל איפה? ועוד שאלה אני צריך גם כ.קול כי שלי מסריח VIBRA 128 חשבתי על 5.1 LIVE אבל אומרים לי חברים שעדיף AUDIGY הכל מיועד בעיקר למישחקים קצת מוזיקה וקצת סרטים בערך 3-5 שעות ביום מישחקים 0.5-1 מוסיקה ו3-5 שעות בשבוע סרטים אני לא יודע איזה כרטיס עדיף אומרים שהAUDIGY ינצל אותם טוב יותר אבל אם אני רוצה אותו אני צריך לחסוך עוד כמה חודשים עד שיהיה מספיק...הכי חשוב הרמקולים כ.קול אני יכול להיתפשר דרך הגב יש לי מחשב די חלש P3-800 אומרים שזה משפיע על משהו,עלמה איך בבקשה…
-
- 4 תגובות
- 871 צפיות
-
-
איך אני יודע איפה לחבר בכרטיס קול את הקדמיים את האחוריים את הסאב\סנטר על הכרטיס עצמו זה לא רשום :-\
-
- 1 תגובה
- 871 צפיות
-
-
היי שאלה למומחים מתלבט בין pioneer lx304 לבין Yamaha rx-v6a תודה מראש לכל העונים.
-
- 0 תגובות
- 871 צפיות
-
-
שלום, יש לי 2 מערכות רמקולים, ATP3 ו-Creative SBS250. חיברתי את 2 המערכות ליצירת מערכת כוללת של 4.1 ערוצים. עכשיו, יש לי בעיה, אם אני רוצה להנמיך את המוזיקה באמצע מזחק, אני צריך להנמיך ב2 המערכות בנפרד, דבר שהוא פיזית לא נוח, אבל גם פוגע באיזון שהושג אחרי מספר גדול מאוד של נסיונות כיוון. עכשיו, עלה לי רעיון, לק/בנות פוטנציומטר, שתיהיו לו 2 כניסות של הרמקולים (נקבה) ו2 יציאות כמו של הרמקולים (זכר). למישהו יש רעיון?
-
- 1 תגובה
- 871 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות את IRIVER IHP 120 ופשוט ראיתי שבארץ המחירים ממש ממש יקרים האם אפשר לקנות אותו באתר בחו"ל שעושה גם משלוחים לישראל במחיר זול יותר? (אין לי מישהו שנוסע לחו"ל למקומות שיש בהם את ITIVER אז אני לא יכול לבקש ממישהו לקנות לי) תודה
-
- 4 תגובות
- 871 צפיות
-
-
המחשב עבר פירמוט לאחר וירוס ואין דריברים ל"כרטיס קול" שמותקן ON BOARD פתחתי את המחשב וראיתי איזה צ'יפ אחד שרשום עליו INTEL (יכול להיות שזה של הלוח אם ) (המעבד הוא פנטיום לא יודע מאיזה סוג) וראיתי שגם רשום על צ'יפ אחד CREATIVE .. אז נראה לי שהצ'יפ של הכרטיס קול זה של CREATIVE מאיפה אני מוצא דריברים? לא מצאתי באתר שלהם כי הכל קשור שם ל PCI.... יש למישהו רעיון מה לעשות? ההתקן מופיע בסימן שאלה בDEVICE MANGEר הווינדוס זה WIN98 SE! תודה!!
-
- 3 תגובות
- 871 צפיות
-
-
החלטתי לקנות מערכת סטריאו לחדר , אני מתלבט בין כמה דברים . בידיעות ' ממון ' יש כל יום שישי מכרז , והמכרז האחרון היה זה - מערכת מיני סטריאו - מערכת מיני סטריאו של פנסוניק , דגם SC-AK410 , עם קורא דיסקים צרובים , שלט רחוק , דאבל - קאסט על שליטה אלקטרונית , מנגן MP3 , עוצמת שמע של 300 וואט , מחסנית לחמישה תקליטורים עם אפשרות לתכנות . המחיר של המערכת הזו עומד על 1150 ש"ח . תאמינו לי שאני לא מבין בזה כלום , ממש כלום . האפשרות השניה שלי , היא לקנות מערכת סטריאו שאתם תמליצו לי עליה , בתקציב של עד 1200 שקל . האפשרות השלישית שלי היא לקנות רמקולים למחשב , שיהיו חזקים לסרטים ולמוזיקה , ואני אשתמש במחשב בתור מערכת . התקציב עומד על 1200 ש"ח ... יש המלצות ? ד"א , אני בכל מקרה מחב…
-
- 8 תגובות
- 871 צפיות
-
-
איך אני שומע מהטלוויזיה?
-
- 9 תגובות
- 871 צפיות
-
-
שאלה בכותרת. באמת חשוב לי נמאס לי שזה נופל ועכשיו זה גם אבד
-
- 0 תגובות
- 871 צפיות
-
-
אני קונה את הכרטיס מחר.עכשיו יש לי רסיבר של JVC די מתקדם עם המון כניסות ורציתי לדעת לאיזה כניסה הכי מומלץ לחבר על מנת לקבל את הסאונד הכי טוב שאפשר.כרגע אני עם 2 רמקולים בלבד שמחוברים למערכת. וגם כמה עולה כבל דיגיטלי? תודה לכולם על העזרה
-
- 3 תגובות
- 871 צפיות
-
-
שמעתי איזה שמועה על זה פעם מישהו יכול לאמת או לשלול?
-
- 5 תגובות
- 871 צפיות
-
-
אני טס לשבועיים לארה"ב ואני רוצה לקנות רמקולים 4.1 (בעיקר למשחקים....) והבנתי שהכרטיס שיש לי עכשיו לא מתאים ל 4.1.... (והוא מובנה) אז מממ אני מחפש רמקולים 4.1 וכרטיס מסך שיתאים עכשיו ממממממ איך הרמקולים האלה? Creative Inspire 4400 (4.1) הם שווים משו? מממ אם לא אז יש לכם איזה משו אחר? תודההה ;D
-
- 7 תגובות
- 871 צפיות
-
-
שלום, יש לי בבית טלויזיה FULL HD ואני רוצה לראות בה סרטים איכותיים, אך למרבה בצער כשאני מחבר דיסק און קיי עם הסרט לטלויזיה הוא לא טוען את הסרט ברציפות כלומר הוא חייב לטעון באותו רגע של הצפייה ולכן כל רגע הסרט נתקע והוא ממשיך לטעון עוד טיפה.. בנוסף ניסיתי לחבר את הטלויזיה למחשב נייד דרך כבל HDMI אבל מישום מה הטלויזיה לא מעלה את המחשב.. מה אפשר לעשות בשביל לראות ברציפות את הסרט? כמובן שדיסק לא בא בחשבון בסרטים של 10 גיגה ויותר.. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 871 צפיות
-
-
-
יש לי את הרמקולים microlab solo7c יש לי כרטיס קול מובנה ואני לא מרוצה ממנו בגלל שהוא עושה לי רעשים שאני שומע מוזיקה עושה לי כול איזה דקה רעש כזה מציק "ציוץ" כשאני מחבר את הפאלפון שלי ושם מוזיקה אני לא שומע את הרעשים אני רוצה לקנות כרטיס קול ואני לא כול כך מבין בזה התקציב שלי הוא 200-400 אפשר גם יותר אם זה שווה את זה אבל אני לא הולך להשקיע אלפי שקלים עכשיו בזה סה"כ זה רמקולים זולים את אני ישמח מאוד עם תוכלו לעזור לי ולהמליץ לי על כרטיסי קול תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 871 צפיות
-
-
סופשבוע נעים לכולם (: יש לי רמקולים שקיבלתי (לא חדשים) של creative. דגם SBS 2.1 370. הרמקול השמאלי עובד כמו שצריך אבל הרמקול הימני לא משמיע קול בכלל. עשיתי גם בדיקה דרך המחשב שעוברת על שני הרמקולים וגם שם הימני לא משמיע קול. אודה מאוד לעזרה. אם צריך עוד פרטים אשמח לספק (אני לא מבינה גדולה בזה, אז אם תוכלו להגיד מה אני צריכה לחפש). תודה!
-
- 1 תגובה
- 871 צפיות
-
-
שלום היום קניתי את הMICROLAB SOLO6C חשבתי על זה המון לפני שקניתי ומצאתי אך ורק מיקום אחד אפשרי לרמקולים ולשולחן בחדר, אין שום אפשרות להחליף מיקום של משהו, כל רעיון שיהיה יגרום להמון בעיות בתפקוד של הדברים בחדר. עכשיו במיקום הזה יש לי הדהוד ממש ממש כבד באזור ה100-150 הרץ. ניסיתי לשים את הרמקולים בקצה השולחן ולהתרחק ולשמוע ככה וזה נפתר לגמרי והיה נשמע מדהים, ואגב זה גם היה נשמע הרבה הרבה יותר חלש מאשר המיקום שעושה הדהוד. (אבל זה מיקום רק לבדיקה כשאני יושב באמצע החדר לרגע, לא משהו אפשרי.) הנה תמונה של המיקום הנוכחי של הרמקול השמאלי, הימני ממוקם בצורה דומה ישר מול הקיר בצד ימין אבל אין לידו ספריה. לרמקולים יש פורט אחורי שמגדיל מאוד את הבעיה. אבל גם כשדחפתי אל הפורטים את ה…
-
- 3 תגובות
- 871 צפיות
-
-
שלום, רציתי לקבל המצלות בנוגע לטלויזית חדר, בגודל 26 אינץ' מקסימום , השימוש שלה יהיה עבור המחשב, ולצפיית שידורי טלויזיה ( yes ), חשוב שתיהיה איכותית כדי שתתאים לישיבה ממושכת מול המחשב בעיקר. מרחק מקסימלי לצפייה בטלויזיה בחדר, 2.5 מטר. בנוסף אני מעוניין לברר עבור טלויזיה לסלון, מרחק צפייה מקסימלי 3 מטר, כנראה בגודל 37 אינץ' מקסימום מהידע המועט שיש לי בדבר. חשוב שהטלויזיות יהיו בעלות שם איכותי בשוק שיחזיקו לטווח ארוך, טווח המחירים : לחדר עד 4 אלף שקל, לסלון עד 5.5 אלף שקל. תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 871 צפיות
-
-
שלום היום קיבלתי את הטלוויזיה 47lh50 עכשיו יש בא כניסת USB 2 וניתן לצפות גם בסרטים דרכה. כאשר אני מכניס את ה-DOK שלי היא בכלל לא מזהה אותו, הDOK שלי הוא של SANDISK 16G דגם cruzer מערכת קבצים של FAT 32. תודה מראש עריכה: עם USB אחר עובד,מה יכולה להיות הבעיה שבגללה הוא לא מזהה את הDOK הספציפי הזה?
-
- 0 תגובות
- 871 צפיות
-


