עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by ranlandau,

    שלום, אני מחפש מכשיר, המחיר לא קריטי, שידע להתחבר ב WIFI לכוננים שלי ולהקרין משם AVI MKV MP4 ובנוסף, אוכל להלקיט באיכות HD ולשלוח בפורמט מוכר, היש כזה דבר?

    • 0 תגובות
    • 878 צפיות
  2. Started by Triple-z,

    יש היום ומחר מבצע 50% הנחה על הרבה מוצרים באתר של זאג וחשבתי לרכוש את האוזניות שלהם. מישהו יודע איך הם? האם הם יהיו נוחות לריצה? http://www.zagg.com/audio/smart-buds.php

    • 0 תגובות
    • 878 צפיות
  3. מחפש אוזניות סראונד בעיקר לcounter-strike שימושים נוספים הם סרטים של HD בשביל זה הסראונד, ומוזיקה. גם כן לאייפון ולאייפוד (כן יש לי גם וגם).

    • 9 תגובות
    • 878 צפיות
  4. יש לי כאן בעיה עם הסאונד בסרטים מסויימים.. התקנתי divx xvid ac3 ניסיתי להפעיל עם התוכנות : divx player windows media player 9 bsplayer winamp בכולם אני רואה את הסרט אבל אין סאונד.. ממש מוזר. למישהו יש רעיות? זה שם הקובץ של הסרט : X.DVDrip.AC3.DivX.iNTERNAL-TNL.CD1.avi תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 878 צפיות
  5. שלום לאחר שחיכיתי כמעט 3 שבועות ל-HD 457 הם לא הגיעו אז התקשרתי הבנתי שלא ידוע כל כך מתי יגיע אז ביטלתי את ההזמנה. אני צריך המלצה לאוזניות אחרות, השימושים זה משחקים ומוזיקה במחשב תקציב עד 250 כולל משלוח(17 שקל אם זה בארץ ותלוי מאיפה תביאו אם זה חנות או מוכר מחו"ל- רק אם יש מציאות בבקשה) העדפות: אוזניות קשת "פתוחות"(מבחינת הסאונד, כלומר לא אטומות) תודה מראש, לירן [br]פורסם בתאריך: 4.03.2009 בשעה 18:19:20 ^^[br]פורסם בתאריך: 6.03.2009 בשעה 12:57:33^^איך ה-Koss Porta Pro ? זה רק במידה ואני קונה מאיביי ואני לא מתלהב על הרעיון כך שבכל זאת אני מעדיף המלצה לאוזניות בארץ

    • 1 תגובה
    • 878 צפיות
  6. מיועדות לשמיעת מוזיקה (עברית, רוק), טלויזיה וסרטים. http://www.mediagalaxy.co.il/rec/1825 או http://www.mediagalaxy.co.il/rec/1813 אם יש אופציות נוספות (כיסוי מלא לאוזן, אפשרי עם מיקרופון) בסדר הגודל של המחירים של הנ"ל, אשמח לשמוע אותן.

    • 2 תגובות
    • 878 צפיות
  7. Started by IG,

    הי. אחרי פירמוט התחילה אצלי בעייה מאוד מעצנת: כל כמה שניות יש תקיעה בסאונד לשנייה- כאילו השיר נתקע על תו מסוים ו"מפרפר" אותו (עושה מעין "גרררר" על התו...) שללתי בעיית דריירים, עכשו אני מכבה את המחשב כדי לשלול בעיית חיבורים... אם למישהו יש עוד רעיון לגבי מה יכולה להיות הבעייה אני אשמח לדעת. מדובר בכרטיס קול creative sound blaster live! 5.1 מהגירסה הישנה יותר (עם שבב EMU10K1...) תודה לעוזרים. עידכון: ניקוי מגעים לא עזר... אגב, שמתי לב עכשו שהתקיעות האלה תוקעות לי את כל המערכת... הבארים הקופצים בתצוגה של הוינאמפ גם נתקעים במשך הפירפורים...

    • 8 תגובות
    • 878 צפיות
  8. Started by ZivX,

    אחים שלי, תמליצו לי על רמקולים למחשב בסביבות 500-600 שח.. עכשיו אני לא יודע מה לבחו, 2.1 4.1 5.1? תעזרו לי.. הרמקולים הם לסרטים מוזיקה ומשחקים. תודה!

    • 12 תגובות
    • 878 צפיות
  9. Started by 1nstall,

    היי אבי נוסע לארה"ב והחלטתי ליקנות אוזניות, אני צריך המלצה לאוזניות איכותיות סגורות ב70$ אם ץוכלו לתת לינק לחנות אני אשמח בתודה מראש Install

    • 7 תגובות
    • 878 צפיות
  10. Started by CocainHore,

    אהלן חברים, חבר טוב שלי קונה רמקולים חדשים ממש בתחילת שבוע הבא. שתי האופציות היחידות שהוא רוצה זה אחת מאלו שבכותרת מכיוון שלי יש את האלטק לאנסין הוא התלהב אבל מאוד התלהב מצד שני מהלוג'יטק, לפי מה שהוא קרא באינטרנט ובביקורות. עכשיו הוא משתמש בהם המון למוזיקה \ משחקי מחשב וסרטים - עם נחלק את זה מדויק זה ככה : 50 אחוז משחקים , 25 אחוז מוזיקה , 25 אחוז סרטים. הוא לא מעוניין במערכת 5.1 , אם יש המלצות ל 2.1 ברמה הזו אני אשמח, אבל עוד יותר הוא ישמח לשמוע מה עדיף ה Altec או הלוג'יטק בעיקר מבחינת עוצמה ואיכות.

  11. חשבתי על האין אייר של JBL JBL Reference 220 כרגע עולות, 240 בבאג. האם לדעתכם זאת הבחירה ההכי טובה שלי? תודה.

    • 8 תגובות
    • 878 צפיות
  12. Started by קפוניה,

    עזרה=איך ממירים קובץdtsבסרט hd כי הlg led 42 מעלה את הסרט אבל בלי כל וכתוביות התקשרתי לlg והם אמרו לי שהטלויזיות שלהם לא קוראות קבצי dts ואין להם עדכון גירסא אבל אפשר להמיר לקבצים אחרים בבקשה עזרה

    • 2 תגובות
    • 878 צפיות
  13. Started by *Roe.S,

    שלום, (וואי הרבה זמן לא הייתי פה) יש לי פה איזה 10 שירים שהם לא קובץ MP3 וזה ממש חרא אז אני צריך תוכנה שתהפוך את השירים לקובץ MP3 תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 878 צפיות
  14. Started by Y.k,

    היי לכולם, אני צריך עזרה קטנה בבחירה של אוזניות. אני רוצה לקנות אוזניות בעיקר בשביל משחקים וסרטים, ללא שימוש במוזיקה. אני צריך שהאוזניות יהיו אטומות מכיוון שאני אשתמש בהם בסלון בעיקר בלילה. השימוש שלהם לא יהיה מקיף מידי אבל אחי אמר לי שכדאי לי לקנות חצי סגורות. אני צריך גם שהם יהיו יחסית ארוכות (5M). אם מישהו יוכל לתת לי דגם מ ebay שלא עובר את ה 50$ (כולל משלוח) אני אודה לו ממש. ההבנה שלי בתחום שואפת לאפס ובאמת אין לי מושג מה איכות האוזניות המוצעות היום למכירה. תודה מראש, יקיר.

    • 3 תגובות
    • 878 צפיות
  15. אני מחפש רמקולים למחשב לשימוש כללי (מוסיקה , youtube וכאלו . פחות משחקים). כמה דברים שחשובים: חשוב לי שהרמקולים יהיו יחסית קומפקטים ושיכילו יציאת אוזניות. מחיפוש קל בפורום הבנתי ש microlab מומלצים , אבל רוב הדגמים שלהם לא ממש עונים על הדרישות (יש להם רמקולים יחסית גדולים מדיי , לפחות אלו שממליצים עליהם פה) . מצאתי כמה רמקולים שלהם שנראים מתאימים: http://www.microlab.com/?r=21systemen&st=full&id=647 http://www.microlab.com/?r=21systemen&st=full&id=584 אבל אין לי מושג לגבי האיכות שלהם. אשמח לעצות , תודה !

    • 0 תגובות
    • 878 צפיות
  16. Started by vbasic,

    רציתי לקנות נגן mp3 שנראה לי דיי נחמד , ויש לו המון תכונות וקיבלות ענקית של זיכרון 40G למרות שהוא לא ציבעוני הוא דיי טוב בשבילי. רציתי לדעת מהם שלבי הפיכת הממשק לעברית באופן כללי בנגנים. ואיך אפשר לדעת אם ניתן לעשות עיברות גם בנגן המדובר. הנגן נקרא : X's Drive VP3320 http://www.usbid.co.il/ProductDetails.aspx?prodID=240 אתר היצרן: http://www.vosonic.com/index.php?php_mode=spec&php_itemid=34 לא לפחד לפרט...

    • 3 תגובות
    • 878 צפיות
  17. Started by shaithebest,

    שבת שלום לכולם ברשותי מסך LCD LG 37 1:100000 FULL HD 2 MS מסדרת הסקרלט שהוא כרגע בסטטוס בתול אני מחפש הגדרות מדוייקות כדי לקבל מקסימום איכות תמונה מירבית בקריטריונים הבאים(מדובר בהגדרות במסך עצמו ולא בחיבור מהמחשב זתומרת נצא מנקודת הנחה שאין מחשב מחובר אלא רק ממיר של הוט עם כבל HDMI): חיסכון באנרגיה מצב תמונה backlight ניגודיות בהירות חדות צבע גוונים על איזה רמה מדוייקת צריך להגדיר כל אחד מהדברים? אחכ אני אשאל על בקרה מתקדמת תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 878 צפיות
  18. Started by eran256,

    מפעם לפעם אני מעוניין להקליט תוכניות וסדרות מסווימות , ולכן אני מתכנן לרכוש את אחד מהמכשירים הנ"ל. מהו המכשיר העדיף? מהם היתרונות והחסרונות של כל אחד? מחיר? שעות הקלטה בHOT MAGIC (לא מצאתי מידע, רק נפח)? איכות? וכו' במקרה ועדיף כרטיס טלוויזיה, הייתי מעוניין בהמלצות. תודה מראש, ערן.

    • 2 תגובות
    • 878 צפיות
  19. Started by LazyBurger,

    היו לי בעיות בהקלטה עם המיקרופון, אז ניסיתי לעדכן את הAUDIO STUDIO ועכשיו זה לא עולה לי בכלל, מישהו יכול להביא לי את הדרייבר המעודכן ביותר או דרך לפתור את הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 878 צפיות
  20. רמקולים ממש זולים שעדיין יהיו באיכות בסדר... אני לא צריך סאב וופר, לא צריך משהו איכותי - אני מאוד רחוק מאודיופיליה. באמת הכי זול שעוד אפשר להגיד שהוא טוב

    • 9 תגובות
    • 878 צפיות
  21. Started by AmirNadav,

    שלום.. אבא שלי מעוניין בנגן mp3. הוא רוצה שיהיה בו אופציה להקלטה (באיכות טובה..), רדיו, ולפחות 1GB מקום (גם 1gb מספיק). חיבור Line-in, רצוי אך לא חובה (רק אם נכנס בתקציב). תקציב, 1000 ¤ (אנחנו קונים בארה"ב) תודה לעונים.

    • 10 תגובות
    • 878 צפיות
  22. Started by gal1,

    אני צריך עזרה בבחירת רמקולים מוגברים עד 1500 שקל תודה

    • 4 תגובות
    • 878 צפיות
  23. Started by Chymes,

    אני רוצה לקנות דיסקמן איכותי, אבל לא יותר מידי יקר. תקציב: 400 ש"ח.

    • 6 תגובות
    • 877 צפיות
  24. אנחנו עכשיו מחפשים לקנות טלויזיה 42 אינג ואף יותר גדולה.... יש כל כך הרבה דגמים וסוגי טכנולוגיה לכל חברה... אנחנו כנראה נקנה טלויזיה בסגנון של ההקרנה האחורית... על מה הייתם ממליצים? אני רואה דיי הרבה techtv והם כולם שם מדברים על ה DLP ועד כמה שהם טובות... ועל טלויזיה ספציפית של סמסונג/ עם אני לא טועה זאת אחת מאלו (בעיקרון כולןDLP http://www.gearbits.com/archives/000063.html http://www.samsung.com/Products/TV/ProjectionTV/TV_ProjectionTV_HLM437W.htm http://www.popsci.com/popsci/bown/article/0,16106,387780,00.html עם יש משהו אחר? יותר טוב? משהו חדש איכותי יותר אולי שיוצא בקרוב?

    • 2 תגובות
    • 877 צפיות
  25. Started by Aner,

    שלום. עם המחשב שאני מתכנן לקנות אני רוצה גם מערכת סאונד נחמדה. חשבתי על 4.1 : Creative Inspire 4400 4.1 black או Altec Lansing AVS500 4.1 איזה מביניהם עדיף? אבל זה מציאותי? , או שמפאת גודל החדר זו הגזמה, ועדיף לקחת 2.1....? (אם 2.1, איזה כדאי במחיר סביר, לא כמו ה-ATP3 שמחירו בשמיים) תודה.

    • 5 תגובות
    • 877 צפיות

דיונים חדשים בפורומים