אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום, כיום יש לי אוזניות גדולות וזולות של smartcom שמרגישות מצויין על הראש אבל אחרי חצי שעה אני מבין עד כמה הן לוחצות לי על האוזניים ועל הראש, פשוט בלתי-נסבלות. האיכות שמע לא קריטית - למוזיקה אני משתמש בנגן נפרד ואוזניות in-ear מצוינות של creative, כך שהדרישה היא אוזניות טובות (במסגרת התקציב), סגורות בעיקר למשחקי מחשב. אם אפשר שיהיו סראונד בכלל נהדר. לא מעניין אותי באסים, הפרדת צלילים וכו' כי בסה"כ אני יהיה בלהט המשחק. כן חשוב לי לשמוע מאין האויבים מגיעים במשחקי FPS. תודה!
-
- 4 תגובות
- 879 צפיות
-
-
שלום לכם, יש לי כבר שנה שלמה את ה-CX300 precision של sennheiser ואני הייתי ממש מרוצה עד עכשיו! אלו האוזניות in-ear הראשונות שלי, ובאמת שאני לא מתחרט לרגע.. החלטתי להשתדרג ולקנות אוזניות חדשות, ואני אשמח להמלצות שלכם =) אז ככה: התקציב - 300-400 שקל הצורך - אוזניות עם סאונד איכותי, קומפקטיות שאפשר לקחת לכל מקום, שאוטמות מהסביבה כמה שיותר (חשוב!) להבנתי, הסוג אוזניות היחידי המתאים לכך הוא ה-in-ear, תקנו אותי אם אני טועה.. אני רוצה להרגיש השתדרגות בסאונד מה-cx-300, נראה לכם אפשר להשיג שיפור רציני עם התקציב הזה? כמו שכתבתי גם למעלה, אני רוצה כמה שיותר לבודד את הסביבה ולא לשמוע כלום מבחוץ (ולא על ידי הגברת ווליום).. יש לכם הצעות? תודה מראש לעוזרים ! רן
-
- 2 תגובות
- 879 צפיות
-
-
אחרי כל ההמלצות בפורום חשבתי לקנות את האוזניות Sennheiser CX300 ואני רוצה לדעת אם מישהו מכיר חנות בירושליים שמוכרת אותם (אני לא מתכוון לקנות דרך האינטרנט)תודה
-
- 2 תגובות
- 879 צפיות
-
-
היי, יש לי טלויזיה TOSIBA 3430DXE 34 אינץ בת 10 שנים... חיבורים SCART S VIDEO רגילים. אני רוצה לצפות בסדרות שאני מוריד מהאינטרנט ב DVIX עליה עם כתוביות SRT SUB.. השאלה האם בישביל טלויזיה שהיא לא LCD שווה להשקיע ב DVD איכותי יותר כמו ה פיונר שממליצים עליו? או ללכת על ה DVD שקורא DVIX הכי זול שאני רואה בחנות כמו מחסני חשמל למשל?..... אין לי בעיה להשקיע השאלה אם הטלויזיה לא תנצל את האיכות של הפיונר אז זה סתם לא שווה את זה? האם יהיה הבדל ?
-
- 5 תגובות
- 879 צפיות
-
-
שלום לכולם , יש לי אפשרות לקנות מ-B&H או מ-Newegg , וחשבתי לקנות לי אוזניות... התקציב: 450 ש"ח (100$) . מטרות האוזניות: בעיקר מוסיקה, למרות שאשמח שיהיה טוב גם בתחומים אחרים (משחקים,סרטים וכו') . ז'אנר: ראפ הערות : [*] אנא לא לעבור את התקציב, אלא אם כן זה חורג ממש בקצת, או שמדובר במקרה מיוחד. [*] עדיפות לאוזניות קשת. [*] האוזניות כנראה ישמשו את נגן ה-Iriver H320 שלי, ומדי פעם גם לשימוש במחשב . לא יודע במה משניהם אשתמש יותר, כנראה במחשב. [*] אם זה משנה, יש לי כ.קול Audigy 2 ZS . תודה מראש לכל העוזרים !
-
- 10 תגובות
- 879 צפיות
-
-
לאחרונה רכשתי רמקולים חדשים (Altec Lansing VS4121) ובסלון נמצאת לנו מערכת סטריאו של סנסוי, מהמעפנות שנראות טוב ב200$ בדיוטי (נקנתה לפני כמה שנים טובות). אנחנו לא בית שרואה הרבה DVD אבל זה נחמד שיש מערכת כלשהי שכן רואים... השאלה שלי, כדאי לחבר איכשהו (אם אפשר לחבר חיבור בננה לDVD) את הLuxeon במקום הסנסוי? בעקרון היא אמורה להתחבר... ואפשר אולי איכשהו לקמבן משהו איזה שילוב נגיד הקדמיים של הסנסוי + הקדמיים של הלוקסיאון בתור אחוריים+ סאב של לוקסיאון? פשוט הלוקסיאון יחסית לא מאכזבת בווליומים נמוכים והסאב מאוד מאוד מורגש מה שלא קיים בסנסוי... אם למישהו יש רעיון לקומבינה אני אשמח לשמוע... בעקרון אני מאמין שהסנסוי יותר איכותית אבל חסר סאב *רכישת מערכת או כל רכיב מעבר לכב…
-
- 0 תגובות
- 879 צפיות
-
-
אהלן, אני מחפש כרטיס קול איכותי עם כניסת XLR. בתור אחד שלא מבין הרבה בתחום, על מה צריך להסתכל בבחירת כרטיס קול? אגב, הממשק לא משנה (USB / PCI). כל עזרה בנושא תתקבל בברכה
-
- 1 תגובה
- 879 צפיות
-
-
שלום לכולם , רציתי לשאול איך הרמקולים האלה http://www.eacan.com.cn/e-e1100a5.htm ולמי שיש אותם אשמח לדעת אם הם שווים את המחיר היחסית זול 450 ש"ח ? אני לא מחפש איזה מערכת משהו מפוצץ. בסלון יש לי קולנוע ביתי וסטיראו למוזיקה ב 15000 שקל (: אני פשוט רוצה משהו נחמד שיעשה את העבודה במשחקים וקצת מוזיקה שאני ליד המחשב זה הכל. אם יש לכם הצעות יותר טובות במחיר הזה אשמח לשמוע... רק אל תציעו את ה 4400 של INSPIRE כי אני שונא ת'צליל של הקיראטיב. דרך אגב , הרמקולים EACAN בדגם 4.1 דומים קצת לאלה שעולים חצי מהקריאטיב נשמעים פי 10 טוב מהם .. בגלל זה רציתי לדעת לגבי הדגם 1.5 למי ששמע. תודה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 879 צפיות
-
-
היי... לא נכנסתי לפורום שנים אבל זה תמיד מקום טוב לחזור אליו להתייעץ על דברים שאני לא מבין בהם. אני רוצה לבנות לעצמי מערכת סאונד ניידת חזקה שתיהיה בעצם קופסא עם רמקולים מגבר (ואם צריך קרוסאובר) וסוללה נטענת. יש לי בבית רמקול גדול של isophon חסר מעש שאפשר לדעתי להכין ממנו את העניין. הסאב שלו גדול נראה לי 8.5' יש גם מיד 4' וטוויטר... (כשאני מחבר אותים למערכת שלי אני מרגיש שרק הסאב עובד... אפשר לבדוק תעניין הזה) לפי מה שרשום על זה זה 8 אום watt80 ו60 RMS הרמקול קצת כבד אבל לדעתי הכי פשוט להכין מזה תמערכת. מצאתי באיביי סוללת ליטיום 12v 9800mah שאמור להספיק לכזה רמקול... במקרה הרע אפשר לקנות עוד בטריה... זה דיי זול. עכשיו אני מגיע למגבר... יש באיביי איזה חרא זול http://cgi.eba…
-
- 0 תגובות
- 879 צפיות
-
-
חשוב לי איכות טובה באוזניות, לא קריטי לי אם יש מיקרופון או אין.אני מעוניין באוזניות אטומות לרעש מסביב - שמקיפות את כל האוזן,כרגע יש לי HD555 שהן מעולות, אבל הHD פתוחות ואני שומע את אבא שלי מפליץ מהסלון. בכל אופן השימוש העיקרי יהיה בעיקר למשחקים. ראיתי כמה סוגים, קראתי קצת ביקורות על Sennheiser PC330 Headset שעולות סביבות 540 שקל, קיבלו ביקורת לא רעה בכלל. והתעניינתי גם בHD 200 של סנהייזר רק לא ממש הבנתי אם הן אטומות לרעשים או לא. אני לא נעול על כלום ככה שאני מוכן לשמוע עוד הצעות. טווח מחירים עד 650 שקל מבחינתי תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 879 צפיות
-
-
ובכן מסתבר בסוף שהDVD כן עובד, לפחות הקטע של השמע. איך אני יכול לחבר את הDVD למחשב כך שישמעו בסראונד או לפחות בסטריאו? להלן צילומים של היציאות של הDVD והמחשב: המחשב ניסיתי לחבר כבל שבצד אחד הוא 3.5MM ובצד השני הוא מתפצל לשתי בננות אדום ושחור וחיברתי אותם לAUX אבל כל מה ששמעתי זה רעש סטטי [הרמקולים של המחשב היו מחוברים ליציאת האוזניות שנמצאת בקדמת הDVD. למרות שניתקתי את כניסת הAUX הרעש הפסיק...] האם יש דרך לחבר את הרמקולים?
-
- 9 תגובות
- 879 צפיות
-
-
-
עד עכשיו חשבתי על הדגם של LG Scarlet 42LH70YR ב6500 ש"ח. ועכשיו מוכר מסוים המליץ לי על הטלווזיה TH-L42S10 של pansonic ב5690 ש"ח בטענה שהטלוויזה הנ"ל זולה וטובה יותר מהLG. אשמח לשמוע האם יש אמת בטענתו .
-
- 1 תגובה
- 879 צפיות
-
-
יש לי כרגע את ה audigy 2 מותקן במחשב ואני סה"כ מרוצה. עם זאת, יש לי אפשרות להשיג את ה xtreme audio או את ה xtreme fidelity (שאין לי מושג איפה הוא ממקום ביחס ל xtreme audio) במחיר מוזל. השאלה שלי היא האם השדרוג הוא בכלל כדאי. האם אני אשים לב לאיזה שהו הבדל בסאונד? או בכלל בביצועים של המחשב במשחקים או בדברים אחרים? עוד שאלה נוספת שעלתה לי, איך הכרטיסי קול המדוברים מתחרים ב asus xonar?
-
- 7 תגובות
- 879 צפיות
-
-
-
מה אתם אומרים על זוג Wharfedale Diamond 8.4 רצפתיים כקדמיים, זוג Diamond 8.2 כאחוריים, וסנטר של הסדרה? שווה כמערכת רמקולים שתיכנס בתקציב? מה אתם אומרים על הרמקולים? טובים? ואיזה רסיבר כדאי לקחת שהוא ייסתדר עם הרמקולים? אני לא רוצה רסיבר חלש שלא מתאים לעוצמה של הרמקולים ואז או הוא או הרמקולים יישרפו אם אני אגביר את הווליום. אני צריך שהכל ייכנס בתקציב, על מה אתם ממליצים ומה אתם אומרים?
-
- 7 תגובות
- 879 צפיות
-
-
מצאתי אצל אבא שלי רסיבר כמו חדש של JVC. הדגם: Jvc R-S5 איך הוא, שווה משהו? (שווה לי לחבר אליו את הרמקולים שלי של לווג'יטק x-530 ? למחשב) תודה
-
- 8 תגובות
- 879 צפיות
-
-
בגדול אני משחק. צריך אוזניות איכותיות למשחק. יש לי כרטיס קול XFI אז צריך משוה שימעו טוב מהם.. בנוסף גם אני שומע שירים וסרטים באוזניות. 60 אחוזים משחקים 20 סרטים ו20 שירים. ככה בערך מתחלק שימוש באוזיות שיש לי כרגע. בא לי לעבור לאוזניות איכותיות יותר. תודה .
-
- 1 תגובה
- 879 צפיות
-
-
אני זקוק לעזרה בבחירת נגן MP3 בתקציב של 500 ש"ח, אם יש אפשרות למשהו ממש יותר טוב - אפשר להגדיל את התקציב ל-700 ש"ח. חשוב לי מאוד שיהיה נפח גדול מסוג פלאש, איכות ועוצמת סאונד טובה וחזקה, קלות שימוש (iPod נחשב כקל לשימוש). חשבתי ללכת על e250, אבל אני לא בטוח בקשר לגלגלת שלו - היא לא כמו ב-iPod, היא באמת זזה - בגלל זה יש סיכוי שהיא תתקלקל (בעכבר שלי לדוגמא, הגלגלת כבר לא נתספת טוב ובגלל זה אני לא אוהב חלקים נעים). על מה אתם ממליצים? מה אתם אומרים על ה-e250?
-
- 10 תגובות
- 879 צפיות
-
-
איזה מהם יותר טוב? (המחיר הוא כמעט אותו מחיר) תודה
-
- 7 תגובות
- 878 צפיות
-
-
יש לי בעיה ברמקולים שלי בחדר.. הם מוציאים רעש מעצבן .. http://www.flurl.com/attachments/2005/Nov/11/FLURL-dot-com-4833-noise.mp3 אבל מה שמוזר זה שיש לי מפזר חום בחדר עם 3 מצבים.. מאוורר וחום ב2 דרגות.. כשאני שם אותו על מאוורר הרעש אותו דבר אבל כשאני מעביר אותו לאחד הדרגות של החום פתאום מפסיק הרעש מהרמקולים.. יש למשהו מושג למה זה ואיך אני יכול להפסיק את הרעש הזה מהרמקולים???
-
- 5 תגובות
- 878 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה במחשב כשכאשר אני שומע מוסיקה, אם זה בנגן או ביוטיוב, המוסיקה כל כמה רגעים נתקעת וממשיכה, מתקעת וממשיכה. ניסיתי לעדכן את הדרייבר של הכרטיס קול, ניסיתי להפעיל סריקה על המחשב באמצעות אנטי וירוס, ולא מצאתי שום דבר. הבעיה לא נפתרה לי, כבר יחסית הרבה זמן יש לי את הבעיה הזאת, וכל פעם זה רק מחמיר. למישהו יש אצע או המלצה מה לעשות בכדי לפתור את זה. נכון לעכשיו אני רואה את הפיתרון כפירמוט של המחשב, אך אני לא בטוח אם גם זה יפתור את הבעיה. אם זה רלוונטי אני מחובר באמצעות רסיבר למחשב באמצעות חיבור אופטי. תודה רבה לעוזרים מראש.
-
- 3 תגובות
- 878 צפיות
-
-
אני לא ממש מבין בכרטיסי טלוויזה מה לבחור חברים? (אני רוצה איכות תמונה כמו טלוויזה לכול דבר!) תודה!!!! אני מחפש כרטיס טלוויזה למסך שלי מה לבחור? (יש לי מסך רחב 22 אינץ רזולוצה 1600 ומשהו על 1000 ומשהו לא זוכר בדיוק עם נגדיות 1:10000 ומהירות 2 מיליסקנד ) אני רוצה להפוך אותו לטלוויזה + מחשב ... יש לי מערכת הפעלה וויסטה פרימיום זה מה שהציעו לי לא יודע מה לבחור.? אני רוצה בדיוק כמו טלוויזה לא משהו חרא. זה: אין לי מוסג אם הוא טוב כלל! לא מכיר ! http://www.hardware.co.il/showproduct.aspx?prodid=11611 או זה שהוא יחסית זול ואמרו לי שהוא יתמוך בסנטר בוויסטה וזה מעולה אבל האיכות יורדת.(אני רוצה ממש כמו טלוויזה) http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=477 המליצו לי מאוד גם על ז…
-
- 7 תגובות
- 878 צפיות
-
-
קודם כל אחרי איזה חודש שלם שאני מחפש כל פיסת מידע אפשרי על האוזניות הבאות שאני הולך להזמין מחו"ל הגעתי להחלטה. עכשיו אני רק צריך שתגידו לי מה דעתכם על מה שהחלטתי. טוב אז ככה, החלטתי להזמין את ה-Koss Portapro שעולות כ-35 דולר בארה"ב מהאינטרנט. למה בחרתי אותן? הם ישמשו אותי גם לבחוץ עם נגן MP3 וגם לבית על המחשב. הן קטנות, אמנם לא הכי יפות אבל לפעמים צריך להתפשר בחיים. היום הייתי באדר סוכנויות (תודה רבה ל-Anatoli שהמליץ לי על החנות הנפלאה הזו.) והאזנתי לכמה דגמים וגם ל-Portapro שהן הכי היו מוצאות חן בעייני מרוב הבחינות. המחיר שלהן הוא ממש נמוך יחסית לאיכות. ובין הדברים הכי חשובים שגרמו לי ללכת עליהן היה שיש עליהן אחריות לכל החיים לא משנה מה קורה. דורס אותם טרקטור א…
-
- 3 תגובות
- 878 צפיות
-
-
עבור ידידה שלי שמתעסקת בעריכה של סרטים בנוסף לכך גם קצת שמיעה של מוזיקה.
-
- 1 תגובה
- 878 צפיות
-


