עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by sam1441,

    קיבלתי היום לוח חדש GIGABYTE GA-P35-DS3L - חיברתי אותו למארז, פה הלכתי לאיבוד. יש שני כבלים שאפשר לחבר ללוח, 1. AC 97 2. HD AUDIO כשמאחד מהם יוצאים חמש זרועות נוספים שאין לי מושג איפה לחבר אותם. כדי להוסיף על הבלבול, יש על הלוח שקע בשביל SPIDIF, אבל דווקא לזה אין לי חוט. מה עושים פה בכל הכבלאידה הזו? איזה מהנ"ל אני אמור לחבר בכלל ושיהיה לי SPDIF בפרט? ניר.

  2. יש לי בכרטיס מסך 2 חיבורי DVI ןחיבור S-VIDEO עכשיו הבנתי שעם הS-VIDEO עדיף לא לחבר כי זה איכות נמוכה ולא שווה, עם הDVI אני יחבר, עכשיו לחבר את זה לHDMI או ל RCA? לא הצלחתי למצוא איך אני בודק אם הכרטיס מסך שלי משדר HD אז מה עדיף לקנות? ויש לי בטלוויזיה גם מאחורה חיבור RGB )PC( אז אולי עדיף עם זה? אני פשוט הולך מחר לקנות את הכבל ולא יודע איזה צריך

    • 6 תגובות
    • 881 צפיות
  3. Started by gambak,

    שלום, אני מתכנן לקנות מחשב חדש ואיתו גם רמקולים חדשים. התכנון הוא לקנות logitech x530. לא משהו מפואר מידי, אבל בהחלט שידרוג על הרמקולים עלומי השם שיש לי כיום. בכל מקרה, השאלה שלי היא האם כרטיס onboard כמו זה שבא עם http://tms.co.il/product/5298 ז (Gigabyte GA-EP35-DS3) ינצל את האכויות של ה530, או שחייבים לקנות כרטיס קול יעודי? ואם לקנות, אז איזה מומלץ? משהו זול שמתאים ברמה לרמקולים... תודה.

    • 2 תגובות
    • 881 צפיות
  4. Started by asdasdasd,

    רציתי לדעת אם יש טעם להשקיע ברסיבר שיש לי כיום (יישן) RX-845 מהבחינה של לקנות לו רמקולים איכותיים . כרגע מחובר לו רמקולים של מערכת AIWA והכל מחובר למחשב. מישהו שמע על הרסיבר הזה ? האם הוא טוב בייחס לגיל שלו ? או האם כדאי להחליפו כבר ?

    • 0 תגובות
    • 881 צפיות
  5. מה ההבדל בין הנגן למינידיסק? האם ניתן להקליט ממש מכל מכשיר למינידיסק כלומר: מתוך מערכת סטיראו/טלויזיה/מחשב/מקור חיצוני למיני-דיסק ? האם לכל המינידיסקים ניתן להקליט שיר כקובץ MP3? האם יש הבדל משמעותי בין הדגמים השונים? ומה הכי מומלץ? בכלל, מה עדיף מינידיסק או נגן MP3? תודה

    • 2 תגובות
    • 881 צפיות
  6. שלום אני רוצה לעשות מערכת שמיועדת בעיקר לקולנוע ביתי (גם למוזיקה אבל פחות בהרבה). מה שאני מתכנן לרכוש זה ככה : מגבר - Yamaha rxv 661 רמקולים קדמיים רצפתיים - Wharfedale Diamond 9.5 (main) רמקולים אחוריים מדפיים - Wharfedale Diamond 9.0 (rear) סנטר - Wharfedale Diamond 9cc (center) לפי הבדיקה שלי בזאפ כל זה יעלה לי 8160 ש"ח ובחנות שהלכתי אליה הורידו לי המון וגם נתנו לי מתנה וכל זה ב 7430 כדאי לרכוש או לא? תנו דעתכם על המערכת הזו. תודה רבה נ.ב לא שכחתי SUB פשוט אחי יביא לי את שלו.

    • 3 תגובות
    • 881 צפיות
  7. אוקי, יש לי כרגע מערכת 2.1 של קריאייטיב שהיא נחמדה אבל גם הכבל שלה נהרס, ואני רוצה משהו יותר עוצמתי. המערכת תיהיה כמעט אך ורק למוזיקה ואולי מידי פעם לסרט פה ושם. עשיתי חיפוש ועדיין לא הבנתי איזו מערכת יותר עדיפה בתקציב של עד כ1000 ש"ח הZ2300 או הMX6021. כמו כן ריאתי גם שאתם ממליצים על מערכות בתצורה 2.0 למשל מיקרולב 6C ,שזו נשמעת אופציה נחמדה, אך אני צריך גם באס מאחר וסגנון המוזיקה העיקרי שלי הוא פסיכודאלי - דארק פסיכודאלי, שחייב באס עוצמתי . הדרישות שלי מהמערכת, איכות ובאס עוצמתי כמה שיותר. אשמח לשמוע הכוונות ועזרה

    • 1 תגובה
    • 881 צפיות
  8. ערב טוב. אני עומד בפני רכישת מחשב חדש, ואני זקוק להמלצות על סט 2.1 איכותי. כרגע יש לי Creative I-Trigue 3200, אני נהנה ממנו כל דקה, ולכן חשבתי על ה-I Trigue 3600 בתור סט למחשב הבא. קיבלתי המלצות מחברים על Logitech, וזה גורם לי להתלבטויות קשות. ההתלבטות היא כזאת Creative I-Trigue 3600/3800 או Logitech Z3E/Z4. מה דעתכם? לגבי המחיר, לא כ"כ משנה כי הסט יגיע מגרמניה (המחירים שם נמוכים להפליא). תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 881 צפיות
  9. Started by Garm,

    עונת הקיץ התגנבה לה עליי ואני מוצא את עצמי מזיע כמו חמור בגלל הA900 הסגורות. חשבתי לעצמי שאולי אחבר את הPX100 למחשב בשביל שהאוזניים שלי לא יצלו כשאני משחק בו. השאלה שלי היא, האם יש הבדלים כלשהם בין שלל הכבלים המאריכים למיניהם שניתן לרכוש בחנויות אלקטרוניקה ואודיו, או שמה עדיף לי פשוט לרכוש את המוצר הזול אך לא הזול ביותר בנמצא. אדגיש כי סביר להניח שאשאיר את הכבל מחובר לכרטיס הקול העלוב שלי למען נוחיות עתידית. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 880 צפיות
  10. אני רוצה לקנות את הממיר הזה להמרת סרטי וידאו אנלוגים האם למישהו יש ניסיון עם הכרטיס הזה

  11. Started by X - DreaM,

    יש לי כרטיס קול sound blaster live! value יש לי עכשיו 4 רמקולים גדולים עם מגבר אבל הוא נשרף ותיקון עולה יותר מרמקולים חדשים.... אז אני רוצה לקנות רמקולים 5.1 חשבתי על הרמקולים האלו: http://www.pchardware.co.il/docs/pd1963465961.htm או על הרמקולים של לוגיטק אם אני ישיג הנחה.....אין תקציב!! הכרטיס הזה מתאים ל5 רמקולים? ??? אם לא על איזה כרטיס קול אתם ממליצים(משהו זול......) X - DreaM :-*

    • 1 תגובה
    • 880 צפיות
  12. Started by אבשה,

    שלום, אני רוצה לקנות נגן דיוידי לשימוש פשוט. אני צריך שהוא יקרא גם צרובים ושזה לא יהיה הדיוידי האלה שאתה קונה בסופר ותגיד שלום אחריי חודש. אני צריך אחד פשוט במחיר לא גבוהה ואני צריך לדעת בערך מחירים ובגלל זה עדיין אין לי תקציב אז אני מקווה שתעזרו לי עם זה. תודה.

    • 5 תגובות
    • 880 צפיות
  13. Started by dan_dekel,

    אהלן חבר'ס לאחר שקניתי את המוצר הבא אני יכול להגיד בוודאות - זו אחת ההפתעות הטובות שהיו לי מבחינת יחס מחיר - ביצועים . הסאונד והעוצמה של המערכת הבאה, פשוט לא להאמין. מדהים. מדובר על הדגם הבא: SoniCGear EVO 8 קישור: http://www.sonicgear.com.sg/?id=2&pcid=19&pid=208 המחיר של זה בארץ הוא בסביבות ה520 ש"ח. מה אתם אומרים ? אני ממליץ בחום. איכות הסאונד שלו מדהימה.

    • 3 תגובות
    • 880 צפיות
  14. שלום כולם היום קניתי אוזניות חדשות בומביה בומבה אבל יש בהם בעיה החביור שלהם למחשב ענקי של סטריאו עכשיו איך זה אמור להתבחר למחשב ? איך אני מחבר אותו למחשב ? יש מתאם ?

    • 7 תגובות
    • 880 צפיות
  15. אני צריך רמקולים למחשב...אני מעדיף 5.1 אממ...חשבתי על משהו לא רציני, ה X-530 של לוגיטק. כי אני צריך במחיר הזה...לא יותר יקר. יש רמקולים ברמה טובה יותר במחיר הזה? ואני לא מתפשר על 2.1 אני פשוט חייב 5.1 בכ"מ, אם אתם מביאים משהו יותר טוב, אז תגידו לי בבקשה למה הוא טוב יותר. תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 880 צפיות
  16. אהלן יש לי מערכת רמקולים למחשב של קריאטיב (אינספייר 2.1) ובעוד כמה ימים אני אמור לקבל רסיבר ישן ורמקולים (שני רמקולים). אם אני אקנה את הfortisimo 3 אני יוכל להפוך את שתי המערכות האלו למערכת 4.1? כלומר לחבר את הקריאטיב ביציאה של הקדמי ואת הרסיבר ליצאיה האחורית. כרגע יש לי ויברה 128 אם זה משנה משהו

    • 2 תגובות
    • 880 צפיות
  17. Started by tic0n,

    שלום לכולם, היום קניתי את הסאב וופר + 4 רמקולים של LogiTech דגם z-540, משום מה, לא יוצא קול משני רמקולים שעכשיו קניתי. הלכתי לאתר שלהם וכתוב משהו עם הכרטיס קול?, לא יודע.. יש לי תכרטיס קול מהלוח אם NFORCE2, הם אומרים שם שצריך לזה משהו עם surround, לא ממש הבנתי, או שצריך להוריד כל מיני דרייברים?. אולי אתם תדעו מה לעשות? אני ממש עצבני והרמקולים האלה לא בדיוק "זולים" תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 880 צפיות
  18. Started by nazgull,

    שלום אנשים, כמו שהכותרת אומרת, אני רוצה לחבר את הcreative 2.1 לטלויזיה או ליאס...לא מצליח לחבר אותה באופן רגיל..והידע שלי באודיו הוא די מינימלי... יש ברשותי כבל של אדום לבן וחיבור מרכזי האדום ולבן ובצד השני חיבור אחד. תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 880 צפיות
  19. אמממ, קודם כל, תודה שנכנסתם. עכשיו, אני מעוניין לקנות נגן מבוסס HD, שיהיה מ 4 G +. חשבתי על הקריאטיב, או האייפוד, או האיי ריבר, אני לא בטוח. עכשיו, אני הייתי מעוניין לשמוע את המלצתכם, מקומות לקנות (גם בחו"ל, מישהו שאני מכיר בא משם), ולמה אתם ממליצים, בראשי פרקים. חשוב לי: שיהיה שלט, זאת חובה. גודל קטן. זמן סוללה סביר. זה עקרונית, כמובן שישנם עוד דברים, אבל אלו העיקריים. דווקא הנפח משני, כי 4 או 20, שניהם מספיקים. בתודה מראש, גבריאל.

    • 7 תגובות
    • 880 צפיות
  20. Started by cold fire,

    שלום אני מחפש לחבר שלי מתאם S-Video לנייד, חשבתי שבהתחלה בכל נייד יש את היציאה הנ"ל אבל מסתבר שאין אותה בנייד (הוא קנה אותו לא מזמן) בכל אופן השימוש הוא חיבור הנייד לטלוויזיה (לראות בטלוויזיה סרטים מהנייד) מצאתי את המתאם הזה http://www.p1000.co.il/shop/Templates/groupsalesproduct.aspx?AuctionId=7727979&CurTab=ProductDetail#CurTab הוא שווה משהו? אני לא בדיוק יודע כמה שווה להשקיע בכזה מתאם כי השימושים לא רצינים תודה

    • 4 תגובות
    • 880 צפיות
  21. H10 הסדרה המלאה מופיעה כעת רשמית באתר של IRIVER: http://www.iriver.com/html/campaign/cebit2005/cace_index.asp

    • 11 תגובות
    • 880 צפיות
  22. Started by vilifood,

    שלום, אני מתקשה במציאת אתר לצפייה ישירה שפשוט יתן לי לינק ויטען לי את הפרק, אני יודע שאני נשמע בוק, אבל על איזה אתר אתם ממליצים שמציע פרקים גם עם כתוביות?

    • 0 תגובות
    • 880 צפיות
  23. האם שוק כרטיסי הקול עד כדי כך חרא בגלל המונופול של קריאטיב? כי אני לא רואה בדיוק תחרות והכרטיסי של קריאטיב הרבה זמן בשוק וגם המחירים שלהם לא יורדים. למה לא תובעים אותה שתיתן תמיכה בEAX5?! בגלל חוסר התחרות. ומה הסיבה באמת שהיא נתנה לחברות אחרות לשהתמש בתקן הEAX2 שלה? אני פשוט מחפש כרטיס קול כבר המון זמן ואני לא רואה שיוצא משהו שבאמת יתן ביצועים מצוינים ובעל הטכנולוגיות החדשות ביותר במחיר ארקטיבי (כמו בשוק כרטיסי המסך אההמ 4850 אההמ 9600GT אההמ), ולא איזה כרטיס שעומד כבר בראש הביצועים שנה. אשמח לתשובה ולהמלצה לכרטיס משתלם כיום,ומה באמת הולך לקרות עם השוק הזה, כי לפי מה שהבנתי לא ממש הלך למיקרוסופט עם הורדת התמיכה בוויסטה בEAX.

    • 8 תגובות
    • 880 צפיות
  24. מחר בעזרת השם אני קונה מגבר +גיטרה הגיטרה :IBANEZ GSA-60 המגבר :Roland Cube 15 Combo [תמונה של 'לוח הבקרה'] עכשיו רציתי לחבר אליו אוזניות. ב. איזה אוזניות מומלצות יש, שאני לא יאבד מהצליל של הגיטרה? (התקציב הוא באזור ה200 אבל אם אוזניות במחיר הזה זה זבל אז אני ישיקיע יותר] אני מתלבט בין 3 אוזניות : http://a.zap.co.il/model.asp?model_id=479886 http://www.ozniyot.co.il/Product.asp?ProID=76 http://www.mnd.co.il/41502/Koss_PortaPro_ מה הכי טוב מבנהים? יש אוזניות אחרות יותר טובות מהם[במחיר הזה ] בקשה דחוף! תודה

    • 3 תגובות
    • 880 צפיות
  25. Started by Mayan_S,

    אני מעוניין לקנות טלויזיה 42 FULL HD , יש לי מספר חברות שאני מוכן לקנות מהן, מצאתי כמה דגמים שנראים לי מספקים. רציתי לבקש חוו"ד של אנשים שיש להן אחד מהדגמים האלו. אם הם מרוצים מהמוצר , אם היו הפתעות רעות וכו הדגמים 42 LCD FULL HD פנסוניק דגם TH-L42U20 http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1SVTHL42U20 42 LCD FULL HD מסדרת Toshiba Regza דגם: 42RV600. http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=JW42RV600 42 LCD LG Full-HD עם 4ms וחיבור USB Divx בפורמט HD http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1HC42LD460 42 LCD LG Full-HD עם 4ms וחיבור USB Divx http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1HC42LD420 תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 880 צפיות

דיונים חדשים בפורומים