עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. שלום. תוכלו לראות את הכרטיס מסך שלי במפרט שלי . הבעיה : כאשר אני לוחץ על הכפתור ההקלטה זה מקליט כרגיל ושומעים צליל מהטלויזיה אך כאשר אני שומר את ההקלטה ולאחר מכן אני נכנס לקובץ השמור לא שומעים קול.. ניסיתי לשנות פורמט הקלטה פורמט הצליל אבל לא עוזר... לא יודע למה... ד"א אני לא יודע למה אבל יש לי רעשים מוזרים כאלה מהכרטיס קול שלי לפעמים... נגיד אני מפעיל את הרמקולים על הקול הכי גבוה אז אני שומע את הצלילי של החשיבה נגיד... זה כזה צליל של בלון משתפשף...

  2. Started by peralon,

    אני מחפש חנויות באיזור המרכז\ירושלים שאני יכול לבדוק את הPX200 של סנהייזר יש חנויות כאלה? תודה

    • 2 תגובות
    • 885 צפיות
  3. שלום, יש לי מישהו שיביא לי אוזניות מאמריקה מניו-יורק ככה שהחנות הכי טבוה שאני מכיר שם זאת www.jr.com אם מישהו מכיר חנות טובה יותר אני אקבל המלצות בשמחה... המטרה של האוזניות היא אך ורק מוזיקה... חשוב לי שיהיה באס סבבה ושהאוזניות לא יעטפו את האוזן ולא יכנסו אליה אלה רק יצמדו לאוזן עצמה כמו הסנהייזר PX-200 שעולות בJ&R (הלינק שנתתי) 60 דולר.... איך הם? ואיזה עוד אוזניות שנכנסות בתקציב ומתאימות לתיאור שנתתי קיימות? תודה רבה מראש, ניר.

    • 4 תגובות
    • 885 צפיות
  4. Started by thegame998,

    היו לי אוזניות טובות עכשיו השתמשתי בהם איזה חודשים ככה ואז נהרסה אוזניה אחת וזה לא האוזניות היחידות שנהרסו לי בצורה כזאת יכול להיות שהרמקולים דופקים תאוזניות?

    • 12 תגובות
    • 885 צפיות
  5. שלום!. יש לי נגן ZEN MICRO 5 GIGA. אני מדליק אותו והוא לא עולה. מגיע לי הסמל של CREATIVE ואז הוא נתקע וכלום לא עובד. מה אפשר לעשות? תודה.

    • 11 תגובות
    • 885 צפיות
  6. Started by Unavoidable Encounter,

    שמעתי שאפשר להוריד עידכון לfirmware ויאפשר לראות עברית בנגן הצלחתי להוריד איזה משהו אבל זה הראה לי הפוך את העברית וזה רק הראה את שם השיר שמנוגן בעברית ולא ברשימת קבצים יש לי מכשיר אירופאי.. יש איזה עידכון שאפשר להוריד ויעשה עברית נורמלית? תודה!

    • 7 תגובות
    • 885 צפיות
  7. Started by coolpix23,

    שלום לכולם. יש לי בעיה בלחבר את המערכת למחשב. המערכת בנוייה מ5 רמקולים וסאב אחד. עכשיו ברגע שאני מחבר את כול חיבורים למחשב אני מקבל סאונד רק בסאב ובשני רמקולים. כול השאר אינם מגיבים או שמגיבים בסאונד נורא נורא חלש חייב לציין שהכול עבד קשורה עד אתמול כשהתקנתי וינדוס 7 חדש שרכשתי לאחר שהנהנתי מספיק מגירסת ה"דמו" שניגמרה לה לאחר הפירמוט לא משנה איך שאני משחק (ושיחקתי כבר בכול האופציות האפשריות) לא מצליח להפעיל את כול הרמקולים עכשיו עוד משהו שאיני מצליח להבין. יש לי את התוכנה: realtek hd audio manager שבעזרתה שאני שולט על הרמקולים. שם מוגדר 5.1 ערוצים וכשאני מבצע בדיקה בתוכנה כול הרמקולים עוברים את הבדיקה בהצלחה ומשמיעים סאונד. ברגע שאני סוגר אותה ופותח ituns או media playe…

    • 1 תגובה
    • 885 צפיות
  8. כרגע אני מתלבט בין Microlab x23 לבין Logitech X-540 יש דגם אחר של רמקולים 5.1 שאוכל לקנות לחדר בינוני שיתנו את העוצמה הכי חזקה בלי נפילה של איכות הסאונד עד 650 ש"ח? אני בעקרון מחפש את העוצמה הכי חזקה שאפשר להוציא במחיר הזה (5.1)

    • 2 תגובות
    • 885 צפיות
  9. שלום לכולם, רכשתי אתמול smart tv מחברת samsung מדגם 40d5500. חיברתי את הטלוויזיה באופן חוטי אל הראוטר שלי... הבעיה שאני לא מצליח לאתר ערוצים שונים , וכל עיקר הטלוויזיה בנוי על 150 ערוצים שונים מהעולם ומצב ניהול תוכניות.. אני יודע שהעניין עדיין חדש פה בארץ אבל אם מישהו יתנסה כבר בעבר ויכול לעזור אני אשמח. תודה.

    • 0 תגובות
    • 885 צפיות
  10. Started by Roy.T,

    יש לי טלויזיה HD שמחוברת בקבל HDMI ל4850, כדי לצפות בסרט HD שיש לי במחשב אני חייב כונן בלו ריי או שיש תוכנה כמו WMP למשל שמסוגלת להראות סרטים באיכות הזאת?

    • 9 תגובות
    • 885 צפיות
  11. אני מחפש המלצה לטלוויזיה 32", מרחק צפייה לא גדול (חדר שינה). צריך תמיכה בHD, חיבור למחשב וכו'. מה הולך היום, LCD? LED? התקציב די גמיש, אני רואה בזאפ ש4K יכולים לקנות כמעט כל טלוויזיה 32". זה פחות או יותר התקציב, למרות שאם יש משהו איכותי בפחות, כמובן שרצוי. תודה!

    • 2 תגובות
    • 885 צפיות
  12. שלום אני מחפש אוזניות טובות למשחקים .. ראיתי את המדוזה 5.1 אבל אבל זה כבר נורא ישן... מה האוזניות הכי טובות שניתן למצוא היום למשחקים ?

    • 4 תגובות
    • 885 צפיות
  13. Started by SyndromE,

    סתם, חשבתי שאולי לפני שאני ממשיך \ משנה את הטראק משהו רוצה לתת את דעתו... מדובר בטראנס... פסיכודאלי ככה ככה, 133BPM - טראק די איטי, אבל אתם יודעים איך זה, הכל תלוי במצב רוח :DJsmile: FL Studio 6.0.8 + VST Instruments http://www.filehosting.cc/file/17370/Road-to-the-7-th-well--unfinished--mp3.html עריכה: סיסמא: hwzone

    • 3 תגובות
    • 884 צפיות
  14. לצערי האוזניות חייבות להיות מ"באג"... הסיפור הוא כזה. לי היו JBL REFERENCE 220 ולאח שלי היו AKG 324P ושנינו היינו מאוד מרוצים. שני הזוגות שבקו חיים ונתנו אותם לתיקון במסגרת האחריות. כעבור שבוע וחצי חזרו אלינו ואמרו לנו שאי אפשר לתקן את האוזניות ובגלל ששני הדגמים לא נמכרים ב"באג" יותר נאלץ לקחת שני זוגות אחרים. הם מציעים לנו זיכוי של 420¤ על שני הזוגות בתקציב הזה אנחנו צריכים לבחור משם אוזניות.. אני מחפש 2 זוגות ברמה של האוזניות שהיו לנו ולצערי לא נראה לי שיש להם בבאג דבר כזה. מצורף לינק לדף האוזניות שלהם באתר: http://www.bug.co.il/fpage.asp?c=308&t=12 אנחנו מעוניינים באוזניות מסוג IN EAR ... האוזניות יחוברו לשני נגני COWON IAUDIO 7 שלי ושל אח שלי. עדיף לא ל…

    • 11 תגובות
    • 884 צפיות
  15. אני צריך טלויזיה כמה שיותר גדולה ואיכותית עד 10000 שקל (מעל 37 אינצ' לפחות) אפשר LED אם יש בכזה מחיר אבל אם לא אז LCD גם סבבה תודה עדיף מחברות כמו LG SAMSUNG PHILIPS וכו' מוכרות תודה

    • 0 תגובות
    • 884 צפיות
  16. מה לדעתכם עדיף ולמה? 1: http://cgi.ebay.com/High-Quality-CMOY-Headphone-amp-Burr-Brown-OPA2227_W0QQitemZ190325218833QQcmdZViewItemQQptZAU_Electronics_Audio_Amplifiers?hash=item2c50445e11&_trksid=p3286.c0.m14 2: http://cgi.ebay.com/Micro-Cmoy-headphone-amp-Opamp-2227-Amplifier_W0QQitemZ260454633701QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item3ca44e50e5&_trksid=p3286.c0.m14 3: http://cgi.ebay.com/New-Black-Jelly-CMOY-OpAmp-Headphone-Amplifier-Amp_W0QQitemZ230359753156QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item35a282e1c4&_trksid=p3286.c0.m14 תודה עריכה: נוספו עוד 2 להתלבטות: 4: http://cgi.ebay.com/PORTABLE-HEADPHONE-AMPLIFIER-RA-1-Special-Edition_W0QQitemZ2…

    • 3 תגובות
    • 884 צפיות
  17. Started by HoT-DoG,

    שלום לכולם לפני כמה ימים ביקרתי בחנות אודיו בסביבתי. באתי עם אבי כדאי לראות מערכות רמקולים לקולנוע ביתי. לאחר שמיעות והצעות הוא הציע לנו סט של DENON. הוא השמיע לנו אותו מול הסט של MISSION שהיה לו שם והDENON נשמע הרבה יותר טוב אז מה אתם אומרים? :

    • 4 תגובות
    • 884 צפיות
  18. אני קונה בקרוב מיקסר, כנראה של סוני, רציתי לדעת אם מיקסר מחליף את התפקיד של הכרטיס קול? גם מבחינת הקלטות וגם ניגון לייב. תודה.

    • 2 תגובות
    • 884 צפיות
  19. Started by slrr,

    לשמוע מההתקן הדיגיטלי+אנלוגי? איך עושים את זה? אם בכלל.. לוח אם asus p5q pro turbo

    • 6 תגובות
    • 884 צפיות
  20. תראו אני לא יודע מה העלויות ואני לא מבין בזה בכלל אז אני צריך עזרה מהיסוד בעקרון אני רוצה לשדרג את המערכת שיש לי בטויוטה RUNX שלי.. לקנות לה רדיו דיסק עם MP3 (רצוי כניסת USB) טוב מערכת רמקולים ומגבר.. אני לא יודע בכלל כמה זה עולה אבל אני רוצה משהו במחיר נורמלי ושהשמע יהיה טוב.. 2000+- זה מחיר נורמלי לדבר כזה? תודה

    • 7 תגובות
    • 884 צפיות
  21. Started by Men7a,

    שלום אני מעוניין לקנות מערכת קולנוע לחדר, הוא לא גדול במיוחד בערך 4 מטר מרובע. אני רוצה לחבר אליך מחשב,יס,סוני 3 ו x360 אני רוצה שיהיה לפחות 2 חיבורים של hdmi רסיבר ורמקולים 5.1 אני לא יודע מה המחירים אני מעוניין להשקיע עד 2000 שקל אבל אם אין במחירים האלה אין לי בעיה להשקיע עוד. תודה מראש על העזרה!

    • 2 תגובות
    • 884 צפיות
  22. Started by kdani,

    שלום לכולם, לא יודע אם זה הפורום המתאים, אבל אם למשהו יש מושג איך משיגים שרטוט חשמלי של ה-סאב הזה (חבר צריך לתקן) פניתי ליצרן, והוא מפנה כמובן למעבד שרות של היבואן.... תודה, דני

  23. אני צריך משהו בנפח 512 מגה או ג'יגה, שיהיה פשוט להפעלה. לא רוצה לשלם יותר על אופציות שיהיו מיותרות כמו רדיו, voice recorder וכו'. די חשוב שיוכל לנגן גם WMA, אבל אני אתפשר גם על נגן טוב שלא עושה את זה. אם מישהו מכיר ויודע לספר על נגן ספציפי שתומך בעברית (או אפשר לשדרג לו FW לגרסה שתומכת עברית) זה מאוד מאוד מאוד יעזור לי (הבנאדם לא שומע מוזיקה לועזית! בכלל!) אני לא מכיר כ"כ את מה שהולך בארץ וגם יוצא מנק' הנחה שיהיה יותר זול לקנות בארה"ב אבל אם אני טועה, אני אשמח אם תתקנו אותי. תודה מראש!

    • 10 תגובות
    • 884 צפיות
  24. המלצה לרסיבר (מגבר?) + רמקולים עד 2000 ש"ח שיתנו תמורה טובה לכסף בשביל לראות סרטים בטלוויזיה דרך המחשב. כרטיס קול 5.1 סטנדרטי

    • 2 תגובות
    • 884 צפיות
  25. Started by רק מרק,

    לאחר שקראתי כל סקירה אפשרית וכן את מדריכי ההוראות של שני הנגנים הנ"ל אבקש את עזרתכם בעניינים הבאים: א. הבנתי שכדי להשתמש ב ifp799 כדיסק און קי יש לעדכן את הפירמוור שלו, אך אז העברת הקבצים היא רק בקצב של usb 1.1. הייתי רוצה לדעת האם במצב זה ניתן גם להעביר שירים מהמכשיר למחשב (דבר הנמנע לפני העדכון, בשימוש בתכנת ניהול הקבצים המקורית). כמו כן אולי מישהו יודע להעריך האם בעיית קצב ההעברה האיטית תיפתר על ידי עדכון עתידי נוסף? ב. האם מישהו יודע להעריך האם עתיד להיכתב עדכון לתמיכה בעברית מימין לשמאל לשני המכשירים? ג. האם מישהו מכיר את בעיית ה samsung בסדר הקבצים, שכשהאותיות הראשונות של שם הקובץ זהות הוא איננו מתחשב בשאר? ד. האם מישהו מכיר את בעיית ה samsung במחיקת ה settings האיש…

    • 4 תגובות
    • 884 צפיות

דיונים חדשים בפורומים