אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
מחפש תחליף ראוי לCX 55 האהובות שלי שגוססות (צד ימין כמעט מת) מחפש עד 150 ש"ח כולל משלוח, עם באס טוב, שיהיו IN EAR כמו הסוג של הCX 55. מצאתי הרבה ביקורות טובות על ה Brainwavz M5 שכוללות אפילו IN LINE לסמארטפונים (פלוס רציני!), אבל המקום היחידי שמוכר זה MP4NATION וקצת יקר לי שם, לפחות כרגע בלי מבצע. האם מישהו יכול להמליץ על אוזניות העונות על המפרט הנ"ל? תודה מראש...
-
- 0 תגובות
- 887 צפיות
-
-
כמו הכותרת,האם שווה להתקרב אליהם ? או שעדיף (Inspire 4.1 4400) ? ההתלבטות היא בין שתי המערכות האלה...
-
- 0 תגובות
- 887 צפיות
-
-
שלום. הגיע הזמן לקנות DVD אחרי שנים של וודיאו(כן כן, אני באיחור, אני יודע) אני מוכן להשקיע 500-600 שקל, בתמורה למשהו *טוב* ולא זבל. דרישות ככה: שיקרא DIVX (אני מניח שברובם יש) יתמוך בכתוביות בעברית כמו שצריך REGION FREE אם אפשר, וזהו בעצם... תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 887 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מחפש רמקולים 2 עם סאב, למחשב בתקציב של עד 300 בערך, אם אפשר בפחות אשמח.. במחשב אחר יש לי את הLogitech x230 ואני יותר ממרוצה איתם, אשמח למשהו ברמתם, באכות שמיעתם ובאיכות הבאס שלהם.. הבנתי שהCreative A300 יכול להיות נחמד אך אני פתוח להצעות. (עולה 210 מiqpc שם אני קונה) תודה [br]פורסם בתאריך: 16.11.2008 בשעה 18:10:32 הבנתי גם שהx240 הם אחלה..אשמח להצעות או להשוואות בין שני אלה
-
- 6 תגובות
- 887 צפיות
-
-
לפני שנה וחצי בערך קניתי cx300II ב120 ש"ח בערך עם אחריות שנתיים - החלפה בחדש (לאחר חודשיים האוזניות התקלקלו ואכן החליפו לי בחדש מהמדף בלי לשאול שאלות) הייתי מרוצה מהם עד השמים עד שהאוזניות נעלמו. אני רוצה לקנות חדשות חיפשתי באינטרנט ו... המחיר קפץ בבערך 100 ש"ח לאחריות מקורית וההחלפה בחדש נעלם מהפרסומים מה קרה? החליפו יבואן? פיספסתי משהו? מישהו מכיר חנות שמוכרת מקוריות עם אחריות במחיר שפוי? חזירות לשמה! יש אוזניות מקיבלות באיכות באזור המאה שקל? (לשימוש עם sansa clip)
-
- 1 תגובה
- 887 צפיות
-
-
ברמוני לרכוש נגן אודיו נייד , ראיתי את הנגנים מבוססי דיסק והם גדולים מדי , לכן אני מחפש משהו נורמלי במחיר של עד 600 ש"ח שאני אוכל להעביר אליו לפחות 5-6 אלבומים באיכות של 192kbps . ראיתי את המינידיסק הנ"ל - sony MZ-NE410 ב435 ש"ח במזומן . שאלתי היא כזאת : האם יש משהו יותר טוב במחיר הזה ? ומה העיקרון של המינידיסק ? כלומר איך הוא עובד ? תודה נ.ב - לינק המוצר http://www.tuki.co.il/details.asp?id=566&lead_id=&look=
-
- 7 תגובות
- 887 צפיות
-
-
נתחיל מזה שאני די חדש בעסק של הסראונד והשטויות. יש לי רסיבר ימאה 6.1 תומך דולבי דיגטל כמובן. רציתי לדעת אם אני אוכל לחבר את הכרטיס קול שבא עם הלוח אם לרסיבר דרך חיבור אופטי/קואקסיאלי ולקבל דולבי דיגטל בסרטים שקודדו ב-AC3. בנוסף יש לכם אתרים עם דמואים של דולבי להריץ על המערכת לבדוק אותה? תודה על העזרה
-
- 9 תגובות
- 887 צפיות
-
-
שלום, קניתי היום כבל DVI ל HDMI, חיברתי אותו למחשב ולLCD שיש בחדר ומשום מה אני לא מצליח לראות תצוגה בטלוויזיה בחדר. שיחקתי בהגדרות ב NVIDIA פה ושם שמתי DUAL VIEW וכו' אבל עדיין לא הצלחתי לקבל תצוגה בטלוויזיה. אודה למי שיוכל להסביר לי איך לקבל תצוגה בטלוויזיה. בנוסף קניתי כבל שמתחבר ביציאה אחת ל OUTPUT בכרטיס קול ולצד השני ל2 RCA זכר על מנת להעביר קול מהמחשב לטלוויזיה, אודה גם למי שיוכל להסביר לי איך לעשות גם זאת. תודה רבה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 887 צפיות
-
-
המלצה לאוזניות (in ear) לmp3 עד 500שח. אפשר לחרוג אם זה שווה את זה . ה E2C נחשבות לאוזניות טובות? תודה רבה.
-
- 6 תגובות
- 887 צפיות
-
-
כל יום בממוצע יש פה שאלה של "איזה רמקולים 2.1 לקנות" וכולם קופצים שהATP טובים למחיר שלהם, בלה בלה בלה.... אולי תעשו הודעה "דביקה" שכתוב בה פשוט "רוצה רמקולים 2.1 - תעשה חיפוש בפורום" או משהו כזה. הייתי כותב בנושא "רוצה רמקולים 2.1 תקנה ATP" אבל זה יהיה כמו פרסום... אז... בלי שום קשר לאיכות הרמקולים כי גם ככה אני לא מכיר אותם אישית,זה פשוט ניראה לי מטופש כל הנושא
-
- 5 תגובות
- 887 צפיות
-
-
חשוב שה DVD יקרא את רוב סוגי הפורמטים וכמובן כתוביות בעברית שלא יהיה הפוך וישמור על סימני הפיסוק. אין לי בעיה שה DVD לא יקרא כתוביות בשפה אחרת או יציג כתוביות בשפה אחרת הפוכות. בהצלחה חשבתי על ה DVD הזה : Fujicom CDP001 אבל הבנתי שהוא בעייתי. אשמח לשמוע על ההמלצות שלכם. תודה
-
- 3 תגובות
- 886 צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנית היודעת להציג את הפרטים של קבצי מולטימדיה התומכת ב(כמעט) כל הקודים המוכרים ?? יש לי את VideoInspector - אך היא אינה מספקת !!.. למשל בקבצי MP4 - היא אינה מציגה שום פרטים
-
- 6 תגובות
- 886 צפיות
-
-
אהלן אנשים.. בבעלותי ATP3, ולאחרונה חשבתי על לשדרג ל-Creative I-Trigue 3600.. בעיקר שומע מוזיקה, קצת פחות סרטים.. לכן אני הולך על ה-2.1. קודם כל- מי שיודע על מערכת 2.1 טובה יותר בתקציב של ה-3600, כולי אוזן. ועכשיו- אני שואל האם ה- Creative SB Audigy 2 ZS יהיה מסוגל להוציא את המקסימום מה-I-Trigue 3600? או שצריך ללכת על משהו כבד יותר..? תודה רבה לעונים.
-
- 7 תגובות
- 886 צפיות
-
-
חובה שיהיה מסך עם תאורה. עדיף כזה שתומך ב"דפדוף" בשיר (העברה של כמה שניות בשיר) עזרה בבקשה !!! תודה.
-
- 8 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום אני מתלבט בין 3אפשרויות בין Harman Kardon SoundSticks לבין z2300 של לוגיטק לבין fx4021 ההפרש במחיר זניח תודה
-
- 4 תגובות
- 886 צפיות
-
-
בכ.מסך שלי יש SVIDEO,אבל בטלווזיה אין,האם יש כבל שהוא מצד אחד SVIDEO ומצד שני קומפוזיט? כדי שאני אוכל לחבר את המחשב לטלווזיה. תודה.
-
- 7 תגובות
- 886 צפיות
-
-
הי, רכשתי לא מזמן את המסך LCD של פיליפס 42PFL8404H. חיברתי אליו מחשב באמצעות כבל HDMI 2 HDMI ומתאם DVI למחשב (ווינדוס 7 כרטיס מסך RADEON 9600). הכל עבד טוב ויפה עד אתמול שהטלויזיה לא קולטת יותר סיגנל מהמחשב וניסיתי לחבר לכל כניסות הHDMI בטלויזיה. חיברתי את קצה הHDMI למסך מחשב והוא הציג את התמונה. יש לציין שמדובר בכבל ארוך (5 מטר). שניסיתי לחבר באמצעות כבל של 3 מטר שעובד לי במקום אחר, לא התקבלה תמונה בטלויזיה ולא במסך מחשב. עוד אציין ששני הכבלים פשוטים. יותר מדי מידע? יש עוד- שחיברתי את הכבל הקצר לטלויזיה ולרסיבר, הטלויזיה קלטה את השידור מדי פעם יש למישהו מושג קלוש מה הולך פה? אני די מיואש ומתאר לעצמי שהבעיה בטלויזיה אבל רוצה להיות בטוח לפני שאקח אותה לתיקון …
-
- 3 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום, ברצוני לקנות כרטיס קול שיש לו יציאה אופטית, לצורך חיבור לרסיבר דגם ימהה RXV-620 (סידרת ה TopArt) . כרגע יש לי כרטיס קול של קריאיטיב 5.1 live אבל אין לו יציאה אופטית. לכן המליצו לי לקנות כרטיס קול כשהמטרה היא רק היציאה האופטית ולא איכות שאר היציאות והמעבד הדיגיטלי של הכרטיס. אלו שתי הכרטיסים שמצאתי: הראשון: Terratec 512i with Digital and Optical output http://www.exlmarket.co.il/exlmarket2/product-spec2/img/terratec512i.jpg אתרהיצרן: http://www.terratec.net/index.html השני: cyberSound ACS200 http://www.pandas.co.il/images/apache.jpg אתר היצרן: http://www.pandas.co.il/redirect.php?action=url&goto=www.apache-micro.com%2Fenglish%2Fhome-products%2Fmmedia.html מי מבי…
-
- 3 תגובות
- 886 צפיות
-
-
אני שומע רק ברמקול אחד. החיבור הוא HDMI מהמחשב לרסיבר, ובנוסף כבר RCA שיוצא מהמחשב ומחובר אל המקום הייעודי ברסיבר (אדום ולבן). רק הערוץ של הכבל הלבן עובד. אני צריך לקנות מפצל כלשהו? בעיה בהגדרות? אשמח למענה בן
-
- 5 תגובות
- 886 צפיות
-
-
אוקיי אז יש לי את הקובץ של העידכון קושחה אבל איך אני עושה את זה בלי להרוס גם אין לי אחריות זה מארה"ב. ויש לי עוד בעיה איך משתמשים בתוכנה שקיבלתי עם הג'ימני כי רק איתה אפשר לעשות שזה יהיה אלבומים אם מעבירים אז זה לא עושה. הקובץ של הקושחה זה קובץ AOC אחד. קישור: http://www.archos.com/download/firmware.html ועוד שאלה ששכחתי להוסיף. היו כמה עידכונים לג'ימיני תסתכלו בפירוט הבא http://www.archos.com/download/firmware/Gmini400_OS_Update_History.txt עכשיו השאלה היא אם בעידכון הסופי כבר הכל כלול כי אני קיבלתי רק עכשיו את המכשיר לא עשיתי עידכונים קודמים??
-
- 1 תגובה
- 886 צפיות
-
-
חיפשתי נגן מסוג FLASH איכותי. לאחר סקירה וחיפוש ארוכים מאוד הגעתי ל"קו הגמר" עם שלושה מכשירים בסגנון דומה: ה IRIVER 799, ה SAMSUNG YP-MT6Z וה iAudio G3. מבין השלושה הוא הזול ביותר ובאופן חד וחלק גם האיכותי ביותר! ל IRIVER מספר בעיות משמעותיות והעיקרית שבהן היא שהוא איננו מופיע באופן אוטומטי ככונן נייד עם חיבורו למחשב ויש להשתמש בתכנה המיוחדת לו. ישנו עדכון Firmware שפותר זאת אך יוצר בעיות אחרות והן: קצב העברת נתונים איטי הרבה יותר, ומגבלת אפשרות הקלטה ל 96KBPS. אלו הן בעיות משמעותיות ומהתכתבות עם IRIVER הבנתי שהן בלתי פתירות גם בעתיד. מלבד זאת ה IRIVER ארוך בערך בשני ס"מ מה IAUDIO. היתרון שלוהוא שהוא מציג פונטים בעברית ובעתיד אולי גם בכיוון הנכון מימין לשמאל. ה SAMSUNG …
-
- 1 תגובה
- 886 צפיות
-
-
אם אני מוריד סרטים שהם בעלי איכות צליל של ac3 ,כלומר לסרט יש יותר משני ערוצי שמיעה. האם כרטיס קול בעל יציאה וכניסה אופטית יספק אות למגבר חיצוני שהסרט ישמע באיכות של ac3,כמו שרואים סרט בdvd עם סאונד של ac3 כוונתי היא לא לחבר לכרטיס סט של רמקולים אלא לחבר את הכרטיס למגבר חיצוני. צירפתי קובץ שמדגים את איכות הסאונד של הסרט תודה.
-
- 5 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום. 1. יש לי ממיר מסוג WandTV http://www.dealextreme.com/p/wandtv-usb-dvb-t-tv-tuner-with-remote-8325. אני רוצה להשתמש בו ב-media center אבל המחשב לא מזהה אותו. יש לציין שמחשבים אחרים כן מזהים אותו. 2. יש לי מדפסת hp j5783. לאחרונה, בכל פעם שאני מדליקה אותה אני נדרשת לעשות מחדש alignment של מחסנית הדיו. זה אומר לתת לה להדפיס דף ניסיון. בנוסף, את ה-alignment מהזכוכית (המקום במדפסת ממנו סורקים) המדפסת לא מצליחה לעשות בכלל. מה לעשות?
-
- 0 תגובות
- 886 צפיות
-
-
-
שלום חברים, היום קניתי מפצל וכבל. חיברתי את המפצל לכרטיס קול, למפצל חיברתי את הרמקולים של המחשב שלי (ATP3 המדהימים) ובנוסף חיברתי גם עם הכבל שקניתי את הרמקולים של המערכת סטריאו שלי (רמקולים גדולים מאוד, כמו מהסבנטיז כאלה, ובכלל זו מערכת ישנה). עכשיו יש לי בחדר מערכת 4.1 עם סאונד וסראונד מדהימים. הבסים כאן זה כמו מועדון... אבל השאלה שלי היא האם זו באמת מערכת 4.1?! כלומר, האם כרגע אני יכול לשלוט רק ברמקול האחורי שמאלי וכדו'? כי מהנסיונות שלי לא נראה לי שזה ככה..... אם כן, אז מה בעצם ההבדל בין מה שיש לי כרגע למערכת 4.1 ולמה מה שעשיתי בעצם לא נחשב למערכת 1.4 עם אפשרות שליטה על כל אחד מהרמקולים בנפרד? תודה מראש, ניר.
-
- 5 תגובות
- 886 צפיות
-


