אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
אז הגיע הזמן לשדרג לאוזניים מערכת סאונד חדשה. בתור התחלה אני חייב לציין שאני לא ממש מבין בתחום הזה. אז מה טוב ? מה רע ? מה משתלם ? האם כדאי ללכת על סט למחשב או אולי כבר להוסיף ולקנות מערכת יותר רצינית עם רמקולים שווים ? מטרות : משחקים, טלוויזיה, סרטים, ומוזיקה. חדר: קטן אבל יכול להשתנות בשנה הקרובה לבינוני פלוס. רעיונות :, המלצות , נימוקים , וחילוקי דעות יתקבלו בברכה ;D תודה מראש לכל המגיבים
-
- 6 תגובות
- 888 צפיות
-
-
שלום רב לכולם! אני מעוניין בהמלצה לרמקולים שיתמכו בכרטיס הקול שלי עד 700 ש"ח! (אולי קצת יותר) מה דעתכם על Creative Inspire 5.1 t5900? (אותם אני משיג ב-700 ש"ח) או שעדיף להסתפק ב- Creative Inspire 5.1 5200 שעולים כ-600 ש"ח? תודה לכולם!!! אדי
-
- 11 תגובות
- 888 צפיות
-
-
כמו בכותרת, אני מחפש נגן שיתמוך לי בפורמט Evo, מיספר סרטים אינם עובדים לי מקורם הוא חלקם Blu-Ray וחלקם Hd-Dvd ניסתי את כול הנגנים האלה. Wmp Vlc Zoom Player Mpc PowerDvd RealPlayer כול אלה לא עבדו. תודה מראש לעוזרים!!
-
- 4 תגובות
- 888 צפיות
-
-
תראו אני מתכנן עכשיו לקנות את אחד מהמכשירים האלה, אבל אל תכעסו, לא באתי לשאול איזה יותר כדאי אלא האם כדאי עדיין לקנות אותם למרות שהם ישנים כבר... הh320 כבר בכלל לא מיוצר כבר והx5 כבר ישן.... לא יקרה מצב שאני אקנה אחד מהם ועוד חודש חודשיים פלוס, ייצא להם דגם המשך ואני אצטער שלא חיכיתי עוד קצת וקיבלתי מכשיר חדש.... חוץ מזה שלא יעשו לי בעיות עם האחריות? כי זה בטח הסטוק האחרון של החנויות בארץ של הh320 וכשהם יפסיקו למכור אותו, ולא מייצרים אותו כבר איך יממשו את האחריות עליו? בתודה, נדב.
-
- 3 תגובות
- 888 צפיות
-
-
שלום אנשים: קודם כל, אני מחפש מערכת סאונד טובה למחשב למשחקים ומוזיקה בסביבות ה-500 ש"ח, עם אפשרות לחרוג ב- 100/200 ש"ח אם המערכת ממש שווה את זה... אז חשבתי על VS4121 של אלטק אבל מקריאת רשמים של אנשים (בעיקר בחו"ל) הבנתי שישנן עם הרמקולים 2 בעיות רציניות: 1. לרמקולים יש בעייה רצינית עם צלילי mid-range במוזיקה, הם מפיקים אותם באיכות נמוכה או כלל לא. זה קורה בעיקר בצלילים אקוסטיים.. הבנתי שזה איכשהוא קשור לעובדה שהטוויטרים מופנים כלפי מטה.. 2. הסאב-וופר משמיע רחש סטטי (hum) מעצבן למדי שמובחן מאוד כשאין צלילים יותר גבוהים בו-זמנית. הבנתי שזה קשור לזרם החשמל הביתי אזל זה בחו"ל... מישהו כאן מכיר שהבעיות האלה אכן מופיעות ברמקולים האלה, ואם הן רציניות? ד"א המלצות גם על Log…
-
- 2 תגובות
- 888 צפיות
-
-
שלום לכולם, התקלקלו לי השבוע האוזניות ולכן אני צריך אוזניות חדשות. היו לי אוזניות Creative EP-650 ושחיפשתי בזאפ מצאתי דגם שנראה דומה EP-630 , האם יש ביינהם הבדל ? אם למישהו יש המלצה לאזוניות אחרות אני גם פתוח להצעות: תקציב: עד כ-200 ש"ח גג, סוג אוזניות: כמו של מה שהיו לי (אני חושב שהמינוח הוא In ear), שימוש: בעיקר לנגן clip plus ולפעמים אני מחבר למחשב נייד שלי ושומע בהן סדרות. בתודה, אמיר
-
- 1 תגובה
- 888 צפיות
-
-
חבר שלי הביא למסיבה מערכת RX5062 JVC 2 ערוצים מתחילת המסיבה המערכת הריצה שירים חופשי בלי בעיות אחרי שעתיים של עבודה פתאום מופיע לנו OVERLOAD בהתחלה חשבנו שהמערכת התחממה אז נתיקנו אותה מהחשמל למרות שחבר שלי שהביא אותה טען שהוא שמע איתה שעות שירים ואף פעם זה לא הופיע לו אחרי 10 דקות חיברנו שוב את המערכת וישר הווליום היה על 20 הגבנו את הווליום ושמענו מין טיק ואז ישר הופיע OVERLOAD אז למה הבעיה דחופה כי אמא של חבר שלי לא הסכימה לו לקחת את זה למסיבה והיא לא הייתה בבית והוא בכל זאת לקח ועכשיו המערכת עדיין רושמת OVERLOAD שעוברים את 20 בווליום למרות שהיא לא פעלה במשך 12 שעות אז מה עושים הלך חלק ? הלכה המערכת ? יש כפתור בהגדרות אולי ? בבקשה זה דחוף אנחנו שוקלים לקנות חדשה ואנחנ…
-
- 0 תגובות
- 888 צפיות
-
-
רגע לפני שאני קונה מחר את ה40D550 ב3000 ש"ח דעות אחרונות? חוות דעת על הטלויזיה הזאת?
-
- 0 תגובות
- 887 צפיות
-
-
קניתי לעצמי עכשיו מחשב חדש ואיתו קניתי גם מערכת רמקולים 5.1 creative 5400. עכשיו אני מעונין שתהייה לי אפשרות לשמיעה בכל הרמקולים לא רק כאשר אני רואה די וי די אך גם כאשר אני שומע מוזיקה זה יכול להיות נחמד לשמוע סאונד מכל הכיוונים. לכן אני צריך תוכנה אשר תגרום לכל 5 הרמקולים לפעול ולא רק ל-2 (הימני והשמאלי) כאשר אני שומע מוסיקה. דבר שני אני מחפש תוכנה שבא אני אוכל להגדיר את מיקום הרמקולים ביחס למקום בוא אני נמצא, בכדי שהיא תתאים את רמת הווליום וכו'. בתודה מראש ניב
-
- 5 תגובות
- 887 צפיות
-
-
-
שלום, ישלי בסביבות ה-1200 שקל +- להוציא על רמקולים ואני מעוניין לקנות את ה-621 של אלטק או את ה-2.1 של klipsch prosound, איפה לעזאזל אני מוצא אותם ?! הזמנה מחו"ל זה לא ממש אופציה כי אני לא מוכן לקחת את הסיכון לפאק במוצר מה שישלח אותי ליבואן-יצרן ובסוף לעזאזל..... תודה,
-
- 2 תגובות
- 887 צפיות
-
-
בימים אלו החלפתי את מערכת ההפעלה שלי בHTPC מויסטה לXP. התקנתי את הכל מהתחלה והכל עובד מצויין למעט דבר אחד. המחשב שלי מחובר למגבר בכבל אופטי. הבעיה היא שאני מקבל סלט ביציאות הסאונד - כשאני לוחץ על הדמית הרמקולים הקדמיים במחשב , במציאות אני שומע את האחוריים , את הסאב והסנטר אני לא שומע כלל וכשאני לוחץ כל הדמיית הקדמיים אני לא מקבל שום צליל. חיפשתי בכל מקום בתוכנה ולא מצאי שום דרך לתאם את היציאות . הסרתי והתקנתי דרייברים עדכניים לREALTEK אך ללא הועיל. בויסטה העסק עבד מצויין הערות - לוח האם GIGABAYT GA-MA69GM-S2H
-
- 6 תגובות
- 887 צפיות
-
-
קניתי לוח ראשי של gigabyet זה הלוח: http://www.giga-byte.com/products/8pe667pro.htm על הלוח יש כרטיס קול תומך 5.1 רמקולים : Realtek ALC650 מה אתם אומרים עליו? זה שווה משו או שיותר כדאי להשקיע בכרטיס קול חדש? וגם תגידו מה דעתכם כללי על הלוח
-
- 3 תגובות
- 887 צפיות
-
-
מחפש אוזניות עמידות - קנייה ב EBAY - תוך אוזני אוזניות שאפשר למשוך אותם ולא יהרסו כל כך מהר כמו לריצה שיקנו לתוך האוזן ישירות לפלאפון עם מיק
-
- 0 תגובות
- 887 צפיות
-
-
כרטיס: Creativ sound blaster live value רמקולים: כעקרון זה חבילת 4.1 של 4 רמקולים + סאב. את השניים הקדמיים החלפתי ב2 רמקולים ממערכת ישנה שהם רמקולים גדולים וטובים יותר. בעיה: שמתי לב שפתאום השירה נשמעת חלושה יותר זאת אומרת המילים בשירים על רקע המוזיקה נשמעות חלשות יותר. עכשיו זה לא שהפעלתי איזה פלאג אין של קריוקי... אני ממש ממש לא בקטע וגם לא שיניתי שום דבר בהגדרות בזמן האחרון וניסיתי לשמוע דרך כמה תוכנות (וינאמפ 3 ומדיה פלייר) ואני מקבל את אותה תופעה... מישהו יכול להסביר או יותר טוב להציע פתרון ????????? המחשב זה המערכת שלי !!!!!!!!! May all be happy and full of love ארז עריכה: עליתי חלקית על הבעיה... הכרטיס מוציא כאילו רק ערוץ אחד (שמאל) וזו הסיבה שאני שומע רק חלק מהסא…
-
- 1 תגובה
- 887 צפיות
-
-
שלום, אחי קיבל מגזין של ניופאן שבו נגן MP4 מבית Crown, דגם CR-650. המחיר של הנגן נראה זול למדי, 256MB עולה שי איפ"א + 59 שקל, 512MB עולה השי + 189 שקל, ו1GB עולה השי + 396 שקל. הנגן בעל מסך קטן שאת מידותיו בדיוק אינני יודע, בעל 65000 צבעים, מסך OLED. יש לו רדיו FM ובגלל המסך בעצם יש לו אפשרות להעביר קבצי תמונה וסרטונים קצרים - גימיק ולא יותר אחרי הכל כמה שירים + סרטים אפשר להכניס ב1GB? מה שאני שואל בעצם האם זה שווה?כדאי?מחיר טוב? האם יש פרט כלשהו שכדאי לשאול את הנציג בעת רכישה? האם יש נגן דומה/יותר טוב/איכותי יותר במחיר פחות או יותר זהה? תודה!
-
- 1 תגובה
- 887 צפיות
-
-
מישהו פה אולי מכיר אתר טוב שיש בו הרבה סוגים של רמקולים כולל המחיר שלהם ותיאור עליהם?
-
- 2 תגובות
- 887 צפיות
-
-
-
רכשתי את הכרטיס הנ"ל, אך איני מצליח להגדיר את איכות השמע למצב אופטימילי. חיברתי את הרמקולים בחיבור "בננה" שמסופק ומשום מה הסאב במקום לתת באסים מנגן כמו רמקול רגיל. מה לא עשיתי נכון?
-
- 2 תגובות
- 887 צפיות
-
-
אהלן, חיברתי למחשב כבל באופן המוצג בתמונה. ואת הקצה השני ל-AUX של המערכת סטריאו. אבל משום מה אני שומע רק מרמקול אחד ולא משניהם. .. מה אני עושה? [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 887 צפיות
-
-
אפשר לחרוג מעט מהתקציב אם יש באמת סיבה מוצדקת וכדאית... אני מחפש טלוויזיה סביב הגודל 32" או 37". מסך עם איכות צבעים וחדות גבוהה וכמובן ששווה את הכסף. שימושים - חיבור למחשב (רק לסרטי HD) ו"YES" רגיל (לא HD). מרחק צפייה - 2.5-3 מטר. מה אתם אומרים על LA37A550? או על 32LG53FR? תודה רבה לכולם!!!
-
- 6 תגובות
- 887 צפיות
-
-
מה אתם חושבים עליו? למישהו אולי יש אותו שיוכל בצורה אובייקטיבית לספר על המכשיר? אני רוצה לקנות אותו כי הוא זול ורציתי נגן שיראה לי גם וידאו שאני יוכל להעביר את השיעור בכיף אז אם מישהו יכול לספר לי קצת את דעתו על המכשיר אני אשמח. תודה.
-
- 5 תגובות
- 887 צפיות
-
-
מקריאה מקיפה באינטרנט קראתי רק ביקורות טובות על שתי האוזניות האלו מבחינת המחירים בארץ שניהן קרובות.. אז איזו לדעתכם עדיפה? והאם כ. קול audigy 4 se יזיז אותן בהגינות?
-
- 6 תגובות
- 887 צפיות
-
-
לאחר שנדפקו לי המדוזה 5.1 וגיליתי שהפסיקו לייצר אותן קיבלתי פיצוי כספי על סך של 350 ש"ח (המחיר שקניתי את האוזניות) מה אתם ממליצים למשחקים במחיר הזה? אם זה יהיה בסביבות ה400 ש"ח זה גם יהיה טוב.
-
- 5 תגובות
- 887 צפיות
-
-
שלום לכל חבריי הפורום היקרים, לאחרונה לאחר מפגש האוזניות של האתר HT שנערך בחנות קונקטור עלה הרצון לעוד מפגשיי אוזניות ועם טעם לעוד. במפגש עצמו וגם לפני כן עלה הרעיון לארגן אצלי בדירה מפגש אוזניות יחסית מצומצם של כ-10 איש (15 במקס'). הרעיון הוא למפגש ביום שישי הקרוב (27/9) משעה 9 בבוקר עד 2 בצהריים בערך. המיקום הוא בישוב הקטנטן שלי שצמוד לזכרון יעקב (תתכן אולי איסוף טרמפ מרכבת בנימינה). יש לציין שמטרת השירשור היא קודם כל בדיקת התעניינות מצד חבריי האתר וכי תהיה קדימות למשתמשים בעליי ציוד רציני וכבד יותר. כל מי שמעוניין מוזמן להשאיר לי בפרטי הודעה בה הוא יציין: *שמו הפרטי *מייל *טלפון נייד *ציוד שמעוניין להביא בברכת חג שמח, יוגב
-
- 0 תגובות
- 887 צפיות
-


