אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
תמליצו לי על רמקולים 2.1 או 4.1 כמו שאמרתי כבר שיהיו טובים ואיכותיים ולא של החברה ווינר במחיר: 350 ובסביבות.
-
- 7 תגובות
- 890 צפיות
-
-
יש לי Hauppauge PVR-150 MCE. מותקן על XP SP3. ה-tranceiver חובר ל-USB, בעיית ה-sticky keys נפתרה, והשלט עובד מצויין עם EventGhost. יש לי משהו כזה (כמו שמופיע בצד שמאל): את זה אני מניח שצריך לחבר לאחד משני השקעים שבאחורי ה-tranceiver (?) ולמה בעצם יש שני שקעים? ועכשיו מה? איזה תוכנות/דרייברים צריך להתקין? (אני משתמש ב-PowerCinema אם זה משנה במשהו) :s05:
-
- 0 תגובות
- 890 צפיות
-
-
יש לי Logitech Z560 ואני לא שומע את הסאב. מהסאב יוצאים 2 כבלים(בננות),אחד אני מחבר ושומע אבל את הסאב לא אז קניתי מפצל וחיברתי את שניהם לאותו חיבור אבל הסאב עדיין לא עובד. יש לי מאחורה 3 כניסות ובאחת אני מחבר את הרמקולים אבל שאני מחבר לשניים האחרים את הסאב זה לא עובד. מה אני עושה? דרך אגב יש לי (אם זה רלוונתי) לוח אם ג'יגבייט VAX,כרטיס מסך Leadtek Winfast Geforce 4 TI4200 MyVIVO 128MB DDR Video Card
-
- 2 תגובות
- 890 צפיות
-
-
לאחרונה התחדשתי בטלווזיה מסוג toshiba 32av500 אני לא יודע אם זה קשור או לא, אבל כשרק צד אחד של סאונד (L,R) מחובר הרעש לא מופיע. וכאמור רק כששניהם מחוברים בו זמנית יש את רעש... יש לציין הרעש הופיע מיד, בחיבור הראשון. (חדש נדנדש) בהתחלתי חשבתי שהממיר אשם, (ממיר ישן ואנלוגי) אבל חיברתי את הנגן שלי, עם כבל PL 3.5MM - AUX . ושוב, הרעש הופיעה רק כששני הצדדים של הסאונד מחוברים. האם מדובר על מוצר פגום? או שצריך\כדאי לנסות להגדיר משהו? יש עוד בדיקה שאפשר לעשות לפני שממשים אחריות ע"מ לוודאות שאכן הבעיה בטלווזיה?
-
- 4 תגובות
- 890 צפיות
-
-
רמקולים Logitech - X-540 Black 5.1 בלי טוויטרים 541 ש"ח רמקולים CREATIVE - Inspire T6100, 5.1 כולל 2 רמקולים עם טוויטרים 448 ש"ח עוצמת הקריאטיב עולה במיקצת על ההספק של לוג'יטק אבל מצד שני ללוג'יטק יש 2 רמקולים בכל מעמד לא יצא לי לשמוע אותם אז איזה מהם נותן צלילים יותר נקיים וטובים????
-
- 4 תגובות
- 890 צפיות
-
-
מתלבט בין השניים הנל. מחיר - 300 מול 600. שימושים - מוזיקה סרטים ומשחקים. תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 890 צפיות
-
-
שלום, האם אפשר, בשיר, להפריד בין שירת הזמר לצליל הרקע: הליווי ? אם כן, כיצד ? תודה !
-
- 0 תגובות
- 890 צפיות
-
-
אוקיי אז קודם כל תקציב : עד 300 כרטיס קול : Creative Audigy2 ZS Platinum Pro כל שאר המפרט נמצא מימין אם זה רלוונטי. אני צריך את האוזניות בשביל המחשב בלבד,חשוב לי שהם יאטמו את הרעש מבחוץ ושייתנו את התמורה הכי טובה למחיר הזה. אני מתלבט בין שני אלו : Sennheiser HD-201 (185 שקל) Sennheiser HD-202 (235 שקל) אני לוקח גם את אלו כאופצייה אם הם באמת טובות אז למה לא..יוכלו לשמש גם לנגן : sennheiser cx 300 (280 שקל) ועכשיו לשאלות שלי : 1. קודם כל האם אני יוכל בכלל לנצל את האוזניות האלו עם הכרטיס קול שלי? 2. ההבדלים בין ה 201 ל 202 הוא הבדל גדול ושווה בכלל את התוספת מחיר? או שהאוזן לא תבדיל בכלל בינהם? 3. אם יש משהו יותר טוב במחיר של עד 300 אני יישמח לשמוע עלי…
-
- 4 תגובות
- 890 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לשאול אם מישהו משתמש בדרייברים האלה(במיוחד עם AUDIGY 2 ZS) ברשת אומריפ שהם משפרים את איכות המוזיקה המון אני יודע שהם לא מתאימים למשחקים,אבל אני בעיקרון גם ככה משחק RPG,ככה שאפקטים מיוחדים לא ממש מעניינים אותי...
-
- 6 תגובות
- 890 צפיות
-
-
היי, נמצא בארה"ב עוד שבועיים ובמקום לקנות בארץ את Morel MT2 שהם 5 רמקולים קטנים שיחוברו למגבר Denon 1912 חושב לקנות שם רמקולים משודרגים יותר רק דבר נוסף חשוב... שיהיו בצבע לבן! את הסאב בגלל גודלו ומשקלו אקנה בארץ, כנראה שהוא יהיה PSW10 של Morel אשמח להמלצה או כל טיפ בנושא תודה!
-
- 0 תגובות
- 890 צפיות
-
-
ערב טוב , אני יציין שאני דיי חדש ואני לא כל כך מבין בעסק אשמח לעזרה קניתי מערכת קולנוע ביתית, עכשיו חיברתי אותה והשאלה שלי היא איך אני יכול להפעיל ת'רמקולים בטלוויזיה? אוטוטו מתחיל משחק של ריאל הייתי רוצה לשמוע דרך הרמקולים. אני יציין שיש לי רק 3 כבלים, 1 hdmi , אחד צהב של וידיאו, ואחד של הרדיו, האם צריך קבל נוסף כלשהו? אם כן, איתכן שלא קיבלתי אותו באריזה?אשמח מאוד לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 890 צפיות
-
-
בזמן האחרון, ראיתי דיי הרבה משחקים שמשתמשים בטכנולוגיה הזאת של קריאטיב, ואני מעריך שהמגמה הזאת רק תתגבר בעתיד. רציתי לשאול האם ההרקולס תומ בטכונולוגיה הזאת או שהיא בלעדית לכרטיסים של קריאטיב ? כי זה יכול להיות דיי משמעותי לעתיד.. תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 890 צפיות
-
-
תקציב עד 1000 ש"ח אפשר להביא אוזניות גם בפחות! לא חובה לנצל את כל התקציב... מה השימושים שלי: מוזיקה 70 % סרטים 20% משחקים 10% כרטיס הקול שיש ברשותי: יש לי כרטיס קול חיצוני של steel series 7.1 בקשות מיוחדות: שלאוזניות יהיו באסים מטורפים, עוצמה מטורפת אטימות מוחלטת שאני ישמע באופן מושלם שיר.. הערות: יש לי היום את siberia v2 של steel series אני לא מחפש אוזניות ברמה הזאת (כן אני יודע שאלה אוזניות מצוינות ברמה גבוהה) אני רוצה כמה דרגות מעל if u know what i mean תודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 890 צפיות
-
-
שלום לכולם אני לא מצליח לחבר את הרסיבר ליציאה SPDIF של הכרטיס קול בלוח אם אם אני מחבר את הDVD ליציאה הנ"ל המגבר מוציא צלילים אבל כאשר אני מחבר את זה ל RCA של הכרטיס קול הוא לא משמיע דבר מישהו הצליח להפעיל את ה - SPDIF בלוח LANPARTY של DFI ??? תודה לעונים
-
- 6 תגובות
- 890 צפיות
-
-
https://www.kickstarter.com/projects/revols/revols-premium-quick-custom-fit-wireless-earphones נשמע מעניין, מה דעתכם?
-
- 0 תגובות
- 890 צפיות
-
-
הסנהייזר CX 281 שלי בדרך לשווק חיים (צריך לשחק עם המגעים של אוזניה ימין בשביל שהסאונד לא יתחרבש) ואני מחפש אוזניות חדשות שיתנו סאונד לא פחות/יותר איכותי. חשוב שיהיו גם עמידות, כי אני אונס אותן (חייל). תודה.
-
- 3 תגובות
- 889 צפיות
-
-
אהלן ערב טוב ושקט עד כמה שאפשר לכולם בדקתי אוזניות באתר של KSP והייתי ממש נעול על הדגם ORC של ראזור שעולות 280 ואז ראיתי עוד איזה אוזניות- בצבע אדום עם דפנות מתפרוקות ושיש לזה גם מיקרופון מדונה . עכשיו נכנסתי ואני לא מוצא אותן - יכול להיות הפסיקו למכור - בכל אופן אני לא זוכר איזה דגם ואיזה יצרן זה היה . המחיר שלהן היה 350 . בכל אופן אם למישהו יש מושג על מה מדובר אשמח ללינק וכו כן אם אפשר המלצה לאוזניות בטווח מחיר הזה שהם גם לגיימינג וגם למוזיקה. לא מחפש משהו מיוחד לשימוש יום יומי רגיל . תודה שיהיה שקט ורגוע עד כמה שאפשר .
-
- 0 תגובות
- 889 צפיות
-
-
היי, יש מבצע בימים הקרובים באמאזון.. הסנהייזר האלה (CX475) ב40 דולר (~160 ש"ח) אני קונה מאמאזון ב25$ ומשלוח יעלה לי 15$.. http://www.amazon.com/gp/product/B005QXAAOC/ref=s9_simh_gw_p23_d0_g23_i1?pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_s=center-3&pf_rd_r=02HQVSR2XQA8PH0S3Y6J&pf_rd_t=101&pf_rd_p=470938811&pf_rd_i=507846 כדאי לקנות? אני כבר המון זמן מחפש אוזניות IE.. תודה על העזרה :-)
-
- 0 תגובות
- 889 צפיות
-
-
אני צריך המלצה לטלוויזיה עד 1800 כאשר הגודל צריך להיות עד 26 אינץ. המלצות יתקבלו בברכה! תודה
-
- 3 תגובות
- 889 צפיות
-
-
יש לי 4 רמקולים של AIWA , הגדולים האלה הנה תמונה בקיצור יש לי כאלה 4 ואני רוצה לחבר אותם עם רסיבר למחשב , לחבר כבל מהרסיבר למחשס ואתה 4 הרמקולים שיש להם חיבור כזה של שתי חוטים שנכנס לרסיבר עם קליפסים קיצור אתם יודעים. תביאו לי איזה המלצה לרסיבר טוב שיהיה עם שלט. תודהה[br]פורסם בתאריך: 17.01.2009 בשעה 21:18:56 עוד משהוו שרציתיאני יחבר את הרסיבר עם כבל AUX בצד אחד שלו שתי יציאות אדום ולבן ובצד שני יציאה כמו של אוזניות ירוקה כזאת , ואני רוצה גם להעביר עוד כבל מהרסיבר לממיר של YES שגם בצד אחד יש לו שתי יציאות אדום לבן ואותו דבר צד שניי תודה
-
- 2 תגובות
- 889 צפיות
-
-
2 נגנים הגיעו לישורת האחרונה,מה לבחור? ה u3 של iaudio או T-10 של iriver u3 T-10
-
- 11 תגובות
- 889 צפיות
-
-
נכון לעכשיו יש לי טלויזיית CRT עד שנקנה טלויזיה חדשה (בקרוב ), הבעייה היא שקשה לעבוד על הוינדוס עם רזולוציה כזאת נמונה (איזה רזו' זו ד"א ? ) אני בעיקר משחק ורואה סרטים אבל קשה לי לראות את הכתוב (שמות תיקיות וקבצים) איך אני יכול לפתור את הבעיה?
-
- 8 תגובות
- 889 צפיות
-
-
http://bug.co.il/prodtxt.asp?psn=2059&scat=199&tcat= http://bug.co.il/prodtxt.asp?psn=93&scat=199&tcat= מה יותר טוב ? ד"א הולך עם הכרטיס CREATIVE Audigy SE 7.1
-
- 0 תגובות
- 889 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות רמקולים למחשב שלי שיהיו 5.1 עם עוצמה ואיכות מחפש משו בסגנון של הLogitech X-530 השכוחים חחח אין תקציב מוגדר כרגע...
-
- 5 תגובות
- 889 צפיות
-
-
אוקי אני בטוח שהרבה כבר שאלו את השאלה הזאת אבל אני ממש רוצה לקנות ואני ממש לא יודע מה לבחור. בשום חנות שאני מכיר לא היה את שתי האוזניות האלו ביחד ולא יכולתי להשוות מה גם שלא שמעתי לא את זו ולא את זו. קראתי באיזה אתר שהPMX 100 יותר טובות מהפורטה פרו. מה דעתכם? האם הבאס בPMX100 רועש מדי? מבחינת נוחות וכל השאר לא מעניין אותי עדיפות ראשונה שלי היא איכות הסאונד בשמיעת כל סוגי המוזיקה. תודה!
-
- 2 תגובות
- 889 צפיות
-


