עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by Ran B,

    שלום לכולם. שמח שוב לבקר כאן, כמובן. אחרי משכורת נחמדה מהבית קפה, חשבתי בקניית נגן MP3. אין לי תקציב ל-IPOD למינהם, או לנגן מבוסס על דיסק קשיח. לא רק שאין לי טעם, אני לא פריק מוזיקה ששומע 1000+ במקביל. יש לי בקושי 50 שירים במחשב, וגם לא את כולם אני שומע. לכן חשבתי לחסוך בהוצאות וללכת על נגן מבוסס על זיכרון פלאש. ואם מדובר פה על נגן מבוסס זיכרון פלאש, מיד עולה לראש פרמטר חשוב מאוד - איכות זיכרון הפלאש. (שגם חבר שלי אמר לי באמת שצריך שיהיה זיכרון פלאש איכותי, על מנת שאיכות השירים לא תיהיה ברמה נמוכה, יש אמת פחות או יותר בדברים האלה, לא?). לכן, ידעתי שאני צריך חברה שמייצרת זיכרונות פלאש (ניידים כאלה) אמינה, בעל שם טוב ובקיצור - טובה. לא היססתי לחשוב על SANDISK כטו…

    • 6 תגובות
    • 900 צפיות
  2. 1)האם אפשר להחליף את הכבל הענק שלו לכבל יותר קטן ודק? 2)אני רואה שהכיתוב "shure" שעל האוזניות מתחיל להימחק,מה שיגרום לאוזניות להיראות זולות יותר,האם זה בכלל אמור להימחק ככה?.

    • 0 תגובות
    • 900 צפיות
  3. שלום, יש לי מערכת מיני ואני רוצה להפטר ממנה. אבל להשתמש ברמקולים. הרמקולים מחוברים בחיבור רגיל של רמקולים כשלכל רמקול יש כבר שחור ואדום. יש דרך לעשות איזה התאמה ולחבר את הרמקולים לכרטיס קול שלי? תודה

    • 7 תגובות
    • 900 צפיות
  4. Started by alex15,

    שלום .. אני צריך אוזניות אלחוטיות תקציב 300 -400 שייח .. חברה ידועה ..ולא איזה חברה לא ידויעה ..ושלא יתקלקל כי הזוג השלישי עכשיו היום התקלקל לי ...אז החלטתיי שאני הולך על אוזניות אלחוטיות הכי טוב אבל שלא "יתקלקלו "... יש אפשרות חריגה מהתקציב ...

    • 4 תגובות
    • 900 צפיות
  5. זה משהו שאף פעם לא ממש הבנתי (גם לא ניסיתי יותר מדי, אבל בכל מקרה...) - אם יש יציאה דיגיטאלית מנגן סי די ישר לתוך מגבר מאד איכותי, למה צריך בעצם נגן איכותי? איזה הבדל זה עושה? על פניו הייתי משער שהאות שהרסיבר מקבל יהיה זהה בכל מקרה שכמדובר במקור דיגיטאלי, גם אם הוא מאיכות נחותה. הרי זה מידע, מסודר בצורה בינארית לגמרי. כשאני מעתיק משהו למחשב מדיסק באמצעות כונן גרוע, המידע שאני אקבל יהיה זהה לחלוטין למקור בכל מקרה. אולי הוא לא יצליח לקרוא דיסק סרוט, אולי ייקח לו יותר זמן, אבל כשהמידע מגיע, הוא מגיע 1 ל-1 כמו המקור, אז מה משנה? בקיצור, מה ההשפעה של נגן זול על האיכות בלבד (כלומר: יוצאים מנקודת הנחה שהוא קורא הכל ומספיק מהר כדי להוציא אות יציב) אם בכלל יש כזו, ולמה?

    • 4 תגובות
    • 900 צפיות
  6. Started by rocknroll,

    יש לי מחשב ישם P4 3.0 GHZ , עם כרטיס מסך GFORCE 6200 וגיגה זכרון. המחשב לא סוחב סרטי HD , האם החלפת כרטיס מסך למשהו טוב יותר תפתור את הבעיה, או שהמעבד חלש מדי/ מעט מדי זכרון ?

    • 0 תגובות
    • 900 צפיות
  7. אהלן כמו שכתבתי בכותרת אני מתלבט ברכישת רמקולים לאחי שיעבדו ב2 ערוצים 2.1+סאב מיועד רק לשמיעת מוזיקה לא סרטים משחקים וכו'. אני מתלבט בין http://www.alteclansing.com/index.php?file=north_product_detail&iproduct_id=vs4121blk ל http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/home_pc_speakers/devices/208&cl=us,en שניהם בערך עולים בין 340-370 לי אישית יש את ה X530 ואני אוהב את איכות הסאונד מה שכן הבאס קצת "צעקני" ולא מפיק צליל נקי. תודה על העזרה .

    • 3 תגובות
    • 900 צפיות
  8. Started by Zeev86,

    אהלן. חשבתי ללכת על הטלוויזיה הזאת: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=822243 התקציב שלי 2000-2500 שקל. אין לי צורך לא בSmart TV ולא בתלת מימד. האם שווה לקחת את הדגם הנל, ואם כן, מאיזו חנות? אם לא, אשמח להצעות נוספות. תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 900 צפיות
  9. Started by denis20,

    חשוב לי שיהיה יפה קטן איכות קול מצוינת ותוספות ... תודהההההההההההה

    • 7 תגובות
    • 900 צפיות
  10. בימים האחרונים היה לי ויכוח קשה עם אנשים שונים בבסיס בקשר לאיכות סאונד בנגנים. הם טוענים שאיכות סאונד תלויה בעיקר באוזניות ובאיכות הקובץ ובגלל זה אין טעם להשקיע סכומים אסטרונומים בנגני "פוזה" כמו אירייב, איאודיו, ריו וכל השאר.בדיסקמן, הם טוענים, בכלל אין הבדל. לטענתם, דיסקמן לנקו ב-200 ש"ח מנגן באותה איכות כמו דיסקמן אירייב ב-800 ש"ח. אם זה נכון, מה טעם לשלם תוספת ניכרת בשביל נגן מבית אירייב? למה אתם לא קונים סתם מכשיר ג'נרי וחוסכים מאות שקלים? ובכלל, במה תלויה איכות סאונד?

    • 1 תגובה
    • 900 צפיות
  11. סתם שאלה שמטרידה אותי די הרבה זמן. נגיד אני יושב באוטובוס בדרך לעבודה, ואני מפעיל את הנגן X5 ומתחיל להקשיב למוסיקה (CX300). אחרי כמה שניות אני מתחיל לשמוע את עצמי נושם/מתנשף או מה שזה לא יהיה, ומרגע לרגע בצורה כבדה יותר! ברגע שאני מוציא את האוזניות, ההרגשה הזאת נעלמת! יש לכם אותה גם, או שזה דפק ספציפי אצלי? מי שלא רוצה לענות ברצינות, שלא יטרח.

    • 11 תגובות
    • 900 צפיות
  12. אני מחפש לקנות זוג רמקולים אחוריים לתלייה מהתקרה אבל בסכום של כ- 600 ש"ח וכמובן הכי איכותיים שאפשר . השאלה אם יש חיה כזאת ? תודה רבה

  13. Started by BooMMachiN,

    אז ככה, שלחו אותי מפורום אחר, ואמרו לי שאתם ספצים בכרטיסי קול (: עקרונית, אני מחפש כרטיס קול (בין 500-1000 ש"ח) שיתאים למתחיל בקיובייס כל העוזר יבורך ;D

    • 6 תגובות
    • 900 צפיות
  14. Started by shon,

    אהלן חברה, אם משהו יוכל בבקשה לעזור לי בקישור או הפניה לאתר או תוכנה בה אפשר למצוא אפקטי סאונד רבים, (בייוחד "סוויש" אם משהו מכיר)

    • 0 תגובות
    • 900 צפיות
  15. Started by ndhp,

    יש לי רמקולים שאפשר לחבר להם כבל כמו בתמונה המצורפת, הבעיה היא שהם מקבלים רק את צד ימין, ולכן החלטתי לקנות PL מונו. חיפשתי המון ולא מצאתי, אפשר בבקשה לינק או שם של חנות שבה אני יכול להשיג אחד כזה?

    • 1 תגובה
    • 900 צפיות
  16. Started by ytoledano,

    אני עכשיו קונה נגן מבוסס הארד דיסק באיזור ה20 ג'יגה + וחשוב לי לשמר את האיכות שאני מקבל מהמחשב, כשאני שומע הכל בWAV לא מכווץ. זאת אומרת, כן מכווץ אבל רק ב APE ככה שלא מאבדים כלום. אני רואה את זה במעט מאוד נגנים, אבל הIPOD בולטים עם תמיכה בפורמט Lossless של Apple, ולא אכפת לי להמיר כל מה שאני מעביר למכשיר הנייד, אבל מה שכן אכפת לי זה זה לשלם יותר מדי על IPOD כשאני יודע שיש חלופות יותר טובות, והכי מעצבן אותי שזה לא כונן נייד שאפשר לחבר לכל מחשב. מעניין אותי אם קריאה של כזה פורמט גומרת את הבטריה יותר מהר, כי יש מצב שצריך לעבוד יותר על הפתיחה של הפורמט לWAV... עוד משהו שחשוב זה שידור בFM לאוטו, אבל לא אכפת לי אם זה בתאם נפרד שמתחבר למצית (רק שלא יעבוד על בטריות). אין איזה טבל…

    • 5 תגובות
    • 900 צפיות
  17. אהלן אני משתמש במשך כשנה כבר בJBL REFERENCE 220 ומאושר עד הגג לאחרונה הוא החל לעשות בעיות, אז אני אקנה חדשות. שאלתי היא האם לקנות את אותו המוצר או שמה יש דגמים חדשים שצריך לבדוק.מעוניין בחנות באזור השרון וחשוב שהבאסים יהיו מודגשים. תודה[br]פורסם בתאריך: 22.07.2010 בשעה 18:44:58 מצטער על ההקפצה אבל אני צריך לסגור את זה עוד היום...

    • 1 תגובה
    • 899 צפיות
  18. Started by amarn,

    היי אני מחפש אוזניות IN ERAS טובות עם שרידות גבוהה (שלא מפסיקים לשמוע בצד אחד אחרי שמגלגלים את הכבל) תקרת מחיר 300 ש"ח. כמובן שאחרי השרידות מגיעים מאפיינים של איכות שמע טובה ובידוד. האוזניות מיועדות להשמעת מוזיקה בנגן MP3. תודה מראש על כל המלצה

    • 1 תגובה
    • 899 צפיות
  19. אם יוצאים מנקודת הנחה שכל שלושת הרכיבים הללו הם באיכות מעולה וצריך להחליט אם לחבר האוזניות לרסיבר או לכרטיס. תודה

    • 6 תגובות
    • 899 צפיות
  20. אז ככה.. חבר שלי יש לו מחשב נייד של דל.. הוא מחפש מערכת סטריאו נורמלית שתומכת AV .. בשביל לחבר אותו בצורה כלשהיא (הוא יודע איך) למחשב הנייד הקטע שבדקנו חנויות חשמל.. ואמרו לו שהמערכות היום לא תומכות בAV... וניתקלנו במערכת סטריאו נחמדה מאוד... http://www.nokout.co.il/Product.asp?Pid=SCAK770&Cat2Cat1ID=3&Cat2ID=11&aff=Zap〈=HE הקטע שיש שם אפשרות חיבור למחשב בצורה אלחוטית.. אבל לא ברור אם זה מחשב נייד או נייח ואם נייד אז איזה התקן אמור להופיע בנייד על מנת לתמוך באפשרות של השמעת שירים במערכת הסטריאו ללא כבל.. או האם צריך לקנות בנוסף התקן בלוטות שתומך בזה.. רשום שזה כולל קישור אלחוטי למחשב מוכן..מה זה אומר בבקשה תעזרו לי!! האם אפשר לחבר את הסטריאו שיש באתר למחשב נ…

    • 0 תגובות
    • 899 צפיות
  21. Started by mani007,

    אני מחפש אוזניות לmp3 ב250 שקל אפשר למצוא משהו סביר בתקציב עכשיו לא אכפת לי שהאוזניות יהיו קליפס כפתור קשת רק שלא יהיו גדולות מידי

    • 7 תגובות
    • 899 צפיות
  22. היי. אני מחפש אוזניות ל-iPod(שאקנה בחופש) אך שיהיה נוח גם לחברן למחשב דרך הרמקולים. האוזניות צריכות לחסום רעשים חיצוניים במידה ניכרת, כיוון שאני מרבה לנסוע באוטובוסים. התקציב הוא כמצויין בכותרת אך עם אפשרות חריגה של כחמישים ש"ח במקרה ומדובר בסט טוב.

    • 7 תגובות
    • 899 צפיות
  23. Started by malcolmx9,

    ידידה שלי ביקשה שאני אמליץ לה על נגן 128MB (איו צורך בזיכרון גדול יותר), שיהיה בעל איכות שמיעה טובה. התקציב הוא 300 ש"ח. זה מספיק? ובאמת שאין צורך בנפח יותר גדול, אז בבקשה אל תתחילו להמליץ על נגנים של 256MB ויותר, כי זה סתם מוסיף לה כסף!

    • 7 תגובות
    • 899 צפיות
  24. Started by aquarius,

    איך המערכת הבאה יחסית למחיר? http://www.mushi.co.il/Item.asp?id=632

    • 2 תגובות
    • 899 צפיות
  25. Started by iceman6969,

    יש לי כיום APEX dvx2102 שהובטח בזמנו שקורא Divx ואת כל הפורמטים האפשריים אבל בפועל איכות התמונה ממש גרועה! האם קיימים עדכונים עבור דגם זה DVD APEX dvx2102 ? תודה רבה מראש.

    • 4 תגובות
    • 899 צפיות

דיונים חדשים בפורומים