אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
אני בדיוק רוכש מחשב חדש, חזק במיוחד [סה"כ עלות בסביבות 9000 ש"ח] ואני מעוניין בכרטיס קול איכותי, עם דגש על סרטים, מוזיקה ומשחקים - משהו שמספק הכל, ברמה גבוהה, עם חדות, גם בווליום גבוה - העניין הוא שהתחלתי להסתבך עם דולבי, DTS, THX - האם יש צורך בכל אלו? ואם כן, אילו כרטיסים תומכים בחלק מזה ומה זה אומר בתכל'ס? ואילו רמקולים יתאימו לי לצרכים האלה? חרשתי את גוגל וגם את החיפוש באתר הזה ויש ים דעות וכיוונים וביקורות עוד משנת 2002 .. אשמח לכל עזרה ודעה! נ.ב תקציב רמקולים 800+ ש"ח, וכרטיס מסך תקציב דומה.. תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 904 צפיות
-
-
יש לי רמקולים מסוג Logitech דגם LS21 ויש להם "שלט חוטי" שנראה כך: והוא מחובר לסאבוופר ולא ניתן לניתוק, אני לא משתמש ברמקולים האלו כבר ממזמן ואני מעוניין רק בשלט החוטי הזה כי הוא מאוד נוח ! רציתי לדעת האם ניתן לחתוך אותו בצד של הסאבוופר ופשוט להשתמש בו דרך אגב, כמו שאתם רואים, יש לו 2 יציאות, אחת למחשב ואחת לסאבוופר ... השאלה היא האם כשאני אנתק את הצד של הסאבוופר לא יקרה לו כלום ?
-
- 4 תגובות
- 904 צפיות
-
-
היי, תודה מראש לעונים, מחפש טלוויזיה לסלון, מרחק של 2.5-3 מטר. אין צורך בסמארט, אני עובד עם קודי, צפייה בתכני 720p ו1080 וגם בטלוויזיה חיה רגילה (ערוץ 2, 10) אין צורך בUHD, יכול להיות נחמד אם יהיה תלת מימד התקציב הוא 4k, יכול לחרוג במעט מהתקציב אם אין ברירה על מנת הלגיע לטלוויזיה המיוחלת. יש חיה כזאת? שוב, תודה מראש לעונים
-
- 0 תגובות
- 904 צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה מערכת סראונד שתתאים לי בעיקר לצפייה בסרטים ולמוזיקה. ההתלבטות שלי היא בין שני המערכות הללו, אני יודע שה G500 עם 310 RMS וה G51 עם 160 RMS . יש הבדל באיכות השמע בין שני המערכות האלו? או בעוצמת הווליום? יש לי חדר יחסית קטן ואני בהתלבטות בין המערכות הללו. תודה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 904 צפיות
-
-
-
אהלן, יש לי נייד של LG בעל מעבד P8600 עם כרטיס מסך 130M GT, והוא לא מצליח להריץ 1080P כמו שצריך.. יש למישהו רעיון מה הבעיה? אני משתמש KLMCODEC 538 וVLC PLAYER האחרון...
-
- 2 תגובות
- 904 צפיות
-
-
שלום חברים, לאחרונה שדרגתי מחשב ונאלצתי למכור את ה X-FI Elite pro עקב מחסור ב PCI . עכשיו אני מחפש מחליף ראוי . מהו הכרטיס קול הכי טוב כיום ? כעקרון אני רוצה כרטיס שיהיה טוב גם במשחקים וגם למוזיקה. הכרטיס יחובר למגבר . מה המלצותיכם ?! בגדול אין הגבלה בתקציב (יכול לעלות גם 2000 שח אם הוא שווה).
-
- 0 תגובות
- 904 צפיות
-
-
שלום הלך לי הספק כח של הרמקולים (חוט נקרע, הלחמתי אותו כבר פעם אחת והוא נקרע שוב) יש למשהוא מושג איפה אפשר להשיג ספק מקביל (עדיף של חברה אחרת) מנסיון גם הספק של JBL spyro/creature מתאים
-
- 3 תגובות
- 904 צפיות
-
-
שלום לכולם יש ליSound Blaster Live Value והתקנתי את הדריויר האחרון של ה-xp והוא אומר שמה ששם הכרטיס הוא Sound Blaster Live D800 מה זה בדיוק אם אני קניתי את הכרטיס Sound Blaster Live! Value מישהו יכול להסביר לי גם מזה ה-Value הזה ???
-
- 5 תגובות
- 904 צפיות
-
-
ראשית, אני מקווה שאני שואל בפורום הנכון. מעוניין לקנות כרטיס קול X FI EXTREME MUSIC . יש לי לוח אם ישן יחסית D850EMV2. פרטים טכניים עליו יש בלינק הבא http://www.intel.com/design/motherbd/mv2/ האם לוח האם הישן לא יוריד מהיכולות של כרטיס הקול המתקדם?
-
- 3 תגובות
- 904 צפיות
-
-
חיברתי פעם ראשונה את המחשב לטלויזיה (כבל VGA), שיניתי SOURCE בטלויזיה למחשב אישי, ויש מסך שחור בטלויזיה- מה עוד יש להגדיר ? ( מ"ה WINXP)
-
- 1 תגובה
- 904 צפיות
-
-
חיברתי על כבל rca שתי מתאמי Pl נקבה בשביל שאני יוכל לחבר אותו לכרטיס קול (emu1212m) ומהצד השני חיברתי לרסיבר,הכרטיס מותקן על המחשב ושאני בא ופותח שיר במדיה פלייר אני לא מקבל קול ברמקולים למרות שהרסיבר דולק והכרטיס מחובר אליו. מה ניתן לעשות??
-
- 11 תגובות
- 904 צפיות
-
-
שלום, אני צריך המלצה לטלויזיה (שטוחה?) בגודל 29' + שתהיה במחיר 3,000 +/-. ??? היא תהיה בסלון, אין ממש מקום ליותר מפני שאין מקום על המזנון... :-\ יש המלצות? מעוניין בכל מיני פיצ'רים נחמדים, חדות טובה, צבעים, אם זה אפשרי עם קצב ריענון גבוהה ( ??? ), שטוחה. תודה מראש, ואם אפשר לקבל המלצות לחנויות לביקור כדי להתרשם.
-
- 1 תגובה
- 904 צפיות
-
-
רכשתי אוזניות רגילות (הכוונה לגודל רגיל- עורפיות אם זה עוזר למישהו). כאשר מחברים אותם למחשב, כל עוד הרמקולים פתוחים יש צליל כזה מעצבן, שדומה לצליל הזה כאשר פותחים את הרמקולים על עוצמה מלאה ולא מפעילים בהם כלום. כאשר האוזניות מחוברות, והרמקולים כבויים, אין את הצליל. רק כשפותחים אותם ישר הוא מתחיל (שוב אני אומר, גם כאשר העוצמה היא 0. העיקר שהם דלוקים). ניסיתי לחבר את האוזניות גם לרמקולים אחרים במחשב אחר, שוב - אותה בעיה בדיוק. כאשר אני מחבר אבל את האוזניות ישר לכרטיס הקול, אין את הרעש הנ"ל. כמובן שישר חשבתי שהבעיה היא באוזניות עצמן, לכן הלכתי והחלפתי לאוזניות עורפיות אחרות. הבעיה נשארה בדיוק אותו הדבר. האם למישהו יש מושג איך אפשר לתקן, או לפחות להפחית את הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 903 צפיות
-
-
תקציב: 300-400 ש"ח אוזניות - אין העדפה... כדברי חבר שלי: שהדיסקים לא יקפצו בנסיעות, לא כרבים מהדיסקמנים שמפרסמים אנטי שוק גבוה אך הלכה למעשה קופצים בריצות נסיעות וכד', ווליום גבוה יחסית ואפשרות הרצה קדימה בשיר עצמו ובנוסף שמחירו יהיה בטווח הנ"ל ללא חשיבות לשם המותג. תרגום עבורכם: חוצץ נתונים גדול, נצילות גבוהה של האוזניות... וכן, כבר ניסיתי להסביר לחבר שלי את חשיבות המותג :-\ 10x!
-
- 1 תגובה
- 903 צפיות
-
-
היי אני בדרך לקנות נגן חדש וכנראה שזה הולך להיות נגן של 60 גיגה כי כבר עכשיו יש לי 26גיגה מוסיקה ואני חושב קצת קדימה הבנתי שהנגן היחיד ששווה משהו הוא האיפוד ב60 גיגה רציתי לדעת אם יש משהו טוב יותר בסדר גודל הזה וגם הבנתי שב60גיגה הזמן סוללה ארוך במיוחד לא כמו ב30.. האם זה נכון? דבר שני הוא שאני צריך תוכנה איכותית שאני אוכל להפוך את הדיסקים שלי לMP3 עדיפות רבה לכזו שיודעת לבד את השמות של השירים ועוד יותר לכזו שמכירה גם דיסקים ישראלים תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 903 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש מערכת 5.1 למשחקים וקצת סרטים אבל בעיקר משחקים, עד 600 ש"ח הלוח אם - כרטיס קול שלי זה : Gigabyte EX38 גודל חדר 3x3 חלל. כמו כן מה ההבדלים בין X530 ו X540 של לוג'יטק, ומה הוארך של הכבלים האחוריים ב X540 האם כבלים מאריכים של RCA מורידים איכות ?
-
- 10 תגובות
- 903 צפיות
-
-
מעוניין באוזניות מהסוג הזה לפעילות ספורט איזה דגמים מומלצים תודה והמשך שבת מהנה
-
- 2 תגובות
- 903 צפיות
-
-
אוקי אז אחרי שבדקתי איך הפלאג אין הזה עובד על VMC , ניסיתי ב mce2005 רץ על vpc 2007 הוא אכן נוסף לMC, אבל שאתה בוחר בו ,לא קורה כלום ,חוץ מצליל של בחירה ,הוא לא תומך ב 2005? או שאני פספסתי משהוא ? למי שלא מכיר ,זה בעצם תוסף ל MC, שיש לו גישה ל FDD show ,מה שהוא מאפשר בעצם זה להחליף נגיד פס קול של סרט ,לבטל כתביות וכו' ,ישר ממשק הMC, ויש לו עוד כמה דבריפ נחמדים ,עם אין שום דרך אז יצרך לנסות את VMC ,עם כי המערכת שעליה זה יותר לא חזקה במיוחד ..
-
- 0 תגובות
- 903 צפיות
-
-
יש איזה שהיא אופציה לכבות תרמקולים חוץ מהלחצן מאחורה? דרך השלט אולי ? כי מאחורה הוא מאפס את ההגדרות של הבאס והטריבל.. ובוא נגיד שאין זה בסדר להשאיר אותם דלוקים? זה הורס תמגבר או משהו?
-
- 1 תגובה
- 903 צפיות
-
-
שלום, יש לי כבר מעל 5 שנים את הסט ALTEC LANSING ADA880 יש לו בעיות קצת עם החשמל והגיע הזמן להחליף אותו התקציב כרגע לא מאפשר לי ללכת על מערכת רצינית של מגבר ורמקולים ונראה לי שאני ישאר עם אותו סגנון של רמקולים איכותיים למחשב התקציב הוא 1000+- בעקרון המחשב נמצא בסלון של הדירה והרמקולים צריכים ישמשו בסלון למוזיקה וסרטים אני בדילמה אם לקחת 2 טובים של סטריאו כמו SOLO7 או ללכת על סראונד עם סאב 5.1 כמו הדגם X15 עד עכשיו הייתי עם סאב, האם ב-SOLO7 יש מספיק באס איכותי להחליף סט עם סאב? שניהם בתקציב הייתי רוצה לשמוע חוות דעת על מה עדיף והאם אלו הם הדגמים המומלצים או שיש עוד דגמים טובים ולא יקרים מידי? אולי ALTEC? או שאולי בכלל כדאי לי ללכת על יד שניה ולמצוא מגבר ושני רמקולים במחיר ט…
-
- 2 תגובות
- 903 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות רמקולים ואני מתלבט בין שני רמקולים אני מתלבט בין ה2500 של creative http://www.gamapc.co.il//Product.asp?Pid=260105&Cat2Cat1ID=27&Cat2ID=0&aff=Zap או שאני יכול להוסיף עוד 100 ש"ח ולקנות את הJBL הזה: http://www.c-comp.co.il/show_details.asp?prod_id=778 שווה את התוספת?
-
- 8 תגובות
- 903 צפיות
-
-
הוא קנה עכשיו לוגיטק 5500 משהו כזה והוא שואל אם כדי לו לקנות X-FI או להישאר עם מה שיש לו על הלוח (יציאה דיגיטלית - SPDIF משהו כזה) מה אתם אומרים..? האם יהיה שינוי גדול?
-
- 10 תגובות
- 903 צפיות
-
-
האקוליזר של Winamp גרסה 2.81 הוא כרגיל מאפשר לך לכוון אותו ב10 אופציות בסיסיות וגם לבחור מכיוונים שונים שנעשו על ידי מפתחי התוכנה אבל אותי מעצבן שלא משנה איזה כיוון שאני לא יעשה בו הוא לא מספיק טוב אני רוצה שהאקוליזר יכוון את הבס בצורה טובה יותר ואני לא מצליח לעשות את זה עם האקוליזר הרגיל, למישהו יש מושג איזה פלאג ממש איכותי אני יכול להוריד ומאיפה כדי לכוון את זה יותר טוב? עברתי כבר על כל הDSP באתר של Winamp וגם שם לא מצאתי שם דבר איכותי שעוזר לי. :-\
-
- 0 תגובות
- 903 צפיות
-
-
אני מתלבט בין שני הנגנים הנ"ל המחיר אינו משמעותי,כיוון שאני מקבל את הנגן כמתנה מהדודים באמריקה. אני יודע שב605 יש הרבה יותר מקום כך שהוא נמצא ביתרון מבחינתי אבל מה שבאמת חשוב לי זה האיכות של המוצר והערך המוסף שלו למשל באיזה מן הנגנים אם בכלל אפשר לגלוש באינטרנט בחופשיות? האיכות של הוידאו אן הסאונד אינם חשובים לי. כך שבאמת הדבר העיקרי שחשוב לי זה מאיזה נגן אני אהנה יותר, תתיחסו אלי בתור ילד קטן שאוהב לשחק עם הצעצועים האלקטרונים שלו תודה אורי
-
- 5 תגובות
- 903 צפיות
-


