אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
חג שמח! רציתי לשאול, יש לי מחשב נייד עם יציאת VGA בלבד, אני מעוניין לחבר אותו לטלויזיות ישנות (component,composite) האם קיימים כבלים זולים בשוק שעושים את העברה הזאת? או האם אני צריך איזה ממיר שעולה מאות שקלים? אני אשמח גם לדעת באיזה מקרים אני צריך את הממיר. תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 908 צפיות
-
-
הם מתכננים להוציא? או שזה הולך להישאר ככה?..
-
- 3 תגובות
- 908 צפיות
-
-
לפי מה שהבנתי בטלויזיות LCD בגודל 32 אינץ' לא ממש שמים לב להבדל בין FHD ל- HDR. אז מה הטעם לקנות FHD בגודל כזה? ודבר שני, שמעתי שבטלויזיות FHD איכות התכנים של ה-SD נמוכה יותר מאשר ב- HDR. זה נכון? כי אני רוצה לקנות טלויזיית 32 אינץ' של סמסונג LCD ומתלבט בין ה-C450 ל-C530. אני יושב בערך 2 מטר ממנה ומשתמש בה לטלויזיה ו-PS3. אז אם ההבדל בין ה-FHD ל-HDR לא מורגש ושידורי הטלויזיה ייראו רע יותר ב- FHD כבר עדיף לי ללכת על ה-C450, לא ככה?
-
- 2 תגובות
- 908 צפיות
-
-
שלום, אני קונה מחשב חדש ואזדקק לכרטיס קול שיעבוד בצורה טובה עם Steinberg Cubase. התקציב הוא, כאמור 500 ש"ח. תודה מראש לעוזרים!
-
- 9 תגובות
- 908 צפיות
-
-
יש לי את כרטיס הקול CREATIVE Audigy 2 Value, והייתי משתמש בלוח הבקרה שבא על הדיסק שלו, שמאפשר לשנות מצב נגינה (רוק, אלטרנטיבי וכו') של הקול ועוד כל מיני טוויקים. הבעיה היא שהדיסק נאבד, ובאתר של CREATIVE לא מאפשרים הורדה מלאה של הדיסק, רק הורדת עדכונים! או שאני לא עשיתי חיפוש טוב באתר שלהם. יש אולי תוכנות אחרות (טובות) שיכולות לבצע את אותם הפעולות? אולי אפילו מקור הורדה לדיסק של כרטיס הקול... תודה
-
- 4 תגובות
- 908 צפיות
-
-
כן שלום :] אני עכשיו מתחיל לשפר לי את המחשב בצורה הקפית יותר.. אז ככה אני מתחנן לקנות עכבר, מארז, רמקולים 5.1. עכבר אני לוקח כנראה 510MX. מארז אני לוקח כנראה סופרלטאנט. עכשיו נשארת לי השאלה איזה רמקולים לקנות.. אני רוצה 5.1 אבל אין לי תקציב כי עדיין לא יודע מתי אני יקנה.. אני עכשיו מתחיל לחסוך לכל זה..אז ככה פחות או יותר כמה עולים רמקולים טובים 5.1 (אני לא ציך משהו ממש ממש מוגזם אלא במחיר סביר) רוב המטרות שלי זה מוזיקה למשיחקים יש לי אוזניות. תודה לעוזרים :]
-
- 6 תגובות
- 908 צפיות
-
-
כן עדכון עם עברית הפוכה ב FILE TREE יצא! גם לגרסה האמריקאית! בעדכון יש עוד כמה דברים אבל זניחים לעומת העברית! http://iriver.com/html/company/press/copr_news_view.asp?idx=144 אגב זה לא כולל עברית ב ID3 אז אוהד אם אתה יכול תערוך גם את הגרסה הזאתי ?
-
- 4 תגובות
- 908 צפיות
-
-
אז כמו שהבנתם יש לי מגב מסוג JVC RX-5042 (קצת ישן) ואני מנסה לחבר סאב שיש לי (גם ישן יחסית) מסוג המילטון (לא משהו אכותי אבל סאב) הבעיה שאני לא מצליח להשמיע סאונד בסאב (זה בעיקרון מערכת קולנוע ביתית שאני מנסה להשתמש בבאס שלה) מישהו יודע אם אני מנסה לעשות משהו שהוא לא אפשרי?? משהו שתדרים או משהו כזה?? כי אני ממש ממש לא מבין בזה.. אגב ברסיבר העברתי את מצב הסאב ל ON והגדרתי מערכת רמקולים 2.1 ונסתי גם 5.1 צרפתי כמה תמונות.. http://up353.siz.co.il/up2/1j2kafmjzzyj.jpg http://www.siz.co.il/view/vixfngklzyzg.jpg.htm תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 908 צפיות
-
-
אבא שלי ביקש ממני שאני אמצא בשבילו טייפ מנהלים דיגיטלי. אני נוסע עוד כמה ימים לארה"ב והוא רוצה שאני אקנה שם אבל אני לא מבין בזה ואני לא יודע מה לקנות. בבקשה תמליצו לי עד אחד שיעלה בסביבות ה500-800 ש"ח או 110 עד 180 דולר. תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 908 צפיות
-
-
רכשתי APEX 815 והכל אחלה. מציג תרגום תקין. רק כשאני משנה שפה בתפריט עצמו הוא מציג לי עברית הפוכה. מישהו נתקל בזה\מכיר\יש אפשרות לסדר?
-
- 0 תגובות
- 908 צפיות
-
-
יש לי עכשיו בבית Auditek 4.1 (הסוובפר כמו מגבר), ומתכנן לקנות עוד מערכת -2. ויש לי לוח GIgabyte NF4 ULTRa-9 עם כרטיס קול בנוי של .REALTEK השאלה אם אני יקנה את ה AUDIGY 2 אוו את ה X-fi XtremeMusic אני ירגיש שיפור שיהיה שווה תהשקעה?? וווליום חזק ואיכותי יותר במוזיקה ובמשחקים, אוו שלא שווה.
-
- 14 תגובות
- 908 צפיות
-
-
אחי יהיה בהונג קונג מחר ורציתי לדעת אילו אוזניות עדיף לי להגיד לו ליקנות? חשבתי על סנהייזר מהדגמים האלה: HD485 HD555 HD595 חשוב לי שכשאני יסתובב עם האוזניות מידי פעם ברחוב אני לא יראה איתם כמו קוף... כי יש לי אוזניות מעפנות של סוני והחלק החיצוני של האוזניה יותר מידי בולט החוצה, כמו אוזניות שיש בבצפר וזה מגעיל... כמו הסמיילי הזה :DJsmile: אז בעיקרון מנסיון שלכם איזה מהאוזניות נשמע לכם הכי טוב ואילו אוזניות לא בולטות החוצה כמו בסוני שהיו לי? ושאלה אחרונה וחשובה, הוא ימצא שם אוזניות כאלה בכלל?! תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 908 צפיות
-
-
היי, שמתי לב שיש לי מהמחשב הקודם כרטיס קול PCI של איזו חברה מוזרה SWEEX, עם 5.1.... רציתי לדעת האם כדאי להרכיב אותו במקום ה OB הרגיל שיש לי..אם זה עדיף..ולא יהיו רעשים מוזרים כמו שיש לפעמים מהאון בורד...?
-
- 8 תגובות
- 908 צפיות
-
-
שלום! ברצוני לרכוש רמקולים למחשב 2.1, המיועדים לשמיעת מוסיקה סטריאופונית (קלאסית וג'אז). אני מתלבט קשות בין שני דגמים: Altec Lansing FX6021 או- MX 5021 יש למישהו דעה בנושא?
-
- 2 תגובות
- 908 צפיות
-
-
שלום חברים.. ראשית אני חדש פה, מעיון בפורום התרשמתי שבהחלט יש פה אנשים מקצועיים שמבינים דבר או שניים, מקווה שתוכלו לעזור.. אז ככה: ברשותי יש טלוויזיה אל.סי.די של פאנסוניק רסיבר של אונקיו TXSR607 רמקולים 5.1 של הרמן קארדון HKTS 30BQ/230 לפטפופ סוני ואיו VGN-FW250J הבעיה היא כזו: כיום בשביל לראות סרטים אני מחבר את המחשב לרסיבר(יש למחשב יציאת אייץ' די) ומשם לטלוויזיה, אני יודע שזה פוגע באיכות התמונה. התמונה היא לא הבעיה, רואים מדהים, כל סרט אייץ' די. הבעיה היא בסאונד, איך אני מוציא סאונד מהמחשב בנפרד ולא דרך יציאת האייץ' די? כשהמחשב מחובר הרסיבר לא נותן את אופציית PLII או שאר אופציות שנותנות חוויה קולנועית אמיתית.. מה הפיתרון? ואם יציאת הS400 שיש לי בלפטופ יכולה לעזור? או …
-
- 0 תגובות
- 907 צפיות
-
-
משום מה כל פעם שאני מחבר גם את הטלוויזיה וגם את המחשב מתחיל להיות לי רעש סטטי מאוד מציק במיוחד כאשר אני מזיז את העכבר, הדבר לא קורה בכלל כאשר הרמקולים מחוברים אך ורק למחשב לכן זה אינו נגרם מהחומרה של המחשב שלי או הכרטיס קול לצורך העניין. רציתי לדעת אם מישהו נתקל בדבר כזה? עריכה: שכחתי לציין שזה גם לא קורה כאשר הרמקולים מחוברים לטלוויזיה בלבד.
-
- 3 תגובות
- 907 צפיות
-
-
אני צריך לקנות רמקולים עד 700-800 שקל. אני הולך לחבר את הרמקולים לדיוידי בסלון כך שצריך להיות סאונד טוב. כמובן שאני מדבר על סראונד כך שצריך 4/5 רמקולים + סאב. על מה אתם ממליצים?
-
- 6 תגובות
- 907 צפיות
-
-
המקרן optoma hd 33 מחובר בכבל 1.4 HDMI כרטיס מסך hd 6450 power DVD 12 arcsoft total medai thatre יצא לי לראות עשרות סרטי 3D ואני חושב שהאפקט pop put לא עובד אצלי טוב או לא עובד בכלל. הפעלתי SBS , bluray FSBS ..... קראתי לא מעט שאנשים אומרים שבאפקט הדמויות ממש יוצאות מהמסך לפעמים עד 2 מטר ויותר, מה שאני מקבל זה נראה שזה נוגע במסך ואולי טיפה יוצא יותר. יש לי הרגשה שאני מפספס משהו וזה המון, אוליי דרייבר של המקרן או של המשדר , או צריך לכוון את המשדר רעיונות ?
-
- 0 תגובות
- 907 צפיות
-
-
מה שנימע, אני מעונין ליקנות רמקולים במחיר של 400-500 שקל, אני שומע דאבסטפ HARD STYLE ודברים בסיגנון בעיקר, אלב לפעמים גם רוק מטאל וכו'... תודה רבה לעוזרים!!
-
- 1 תגובה
- 907 צפיות
-
-
שלום רב. יש לי מספר מכשירים בעלי יציאה/כניסה אופטית ובמהלך השנים נעלמו לי הכיסויים השחורים הקטנים האלו. יש למישהו מושג מהיכן אפשר להשיג מכסים כאלו?
-
- 0 תגובות
- 907 צפיות
-
-
הU3 http://www.bug.co.il/nconfigout.asp?psn=2699&ser=1 ה G3 http://www.bug.co.il/nconfigout.asp?psn=2398&scat=318&tcat=33 או הU2 http://www.bug.co.il/nconfigout.asp?psn=2394&ser=1 ? תודה מראש לעוזרים...
-
- 11 תגובות
- 907 צפיות
-
-
קניתי לפני כחודש את המיני דיסק שדגמו MZN707, בכל מקרה כשאני מקליט דרך המחשב(דרך התוכנה שסופקה ביחד עם המינידיסק) שירים מפורמט mp3,wma אז יכול להיות לי שיר לדוגמה של 7 דקות שיקח למיני כמה שניות להעביר אותו אבל פתאום להיתקע כמעט דקה על שיר עם גודל זהה או אפילו יותר קטן - ממה זה נובע ואיך אפשר להימנע מקצב העברה איטי שכזה... נ.ב. את כל ההקלטות אני עושה על סוג הקלטה LP2
-
- 4 תגובות
- 907 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מכשיר איפוד וידאו 30 GB אני צריך אוזניות שישמשו אותי בשמיעת המוזיקה בשעת אימון ספורט הכולל ריצה ואימון משקולות.. אשמח לתגובות מהירות ולהמלצה על אוזניות אולי משימושכם האישי, אשמח לקבל דגמים מסוימים והמלצות! חשובה לי איכות הסאונד והווליום..אני מוכן להשקיע כסף על מנת לקבל את זה.. בתודה אביתר
-
- 12 תגובות
- 907 צפיות
-
-
שאלה פשוטה, כמה באמת מספיק לסלון קטן? יש לי אפשרות לקנות 2 אקטיבים של 60W, לכל צד 30W, לא הצלחתי למצוע שום טבלה ברשת כמו שיש נגיד גודל מסך למרחק צפיה, יש משהוא כזה לעוצמת רמקולים וגודל החדר?
-
- 3 תגובות
- 907 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שתעביר לי את הקבצים מMP3 לקבצי ASF או דרך אחרת ללא תוכנה
-
- 0 תגובות
- 907 צפיות
-


