אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
היי, אני מעוניין לקנות נגן במחיר של סביבות ה1500 ש"ח (לא נורא אם יעלה עוד כמה מאות שקלים למעלה) ואוזניות "תוך אוזן" במחיר של עד 300 ש"ח. נדרש נגן של לפחות 8 גיגה, לא חובה וידאו וגם לא הצגת תמונות, אני מחפש איכות שמע + עיצוב + חברה מוכרת וטובה. שמתי עין על הCreative zen Microphoto בשביל התחלה. אחרי זה ראיתי נגנים מדהימים של archos ושל rio אבל קשה לי להינעל על דגמים טובים וגם לא מכיר באיכותם. לעניין האוזניות שמתי עין על Sennheiser cx300. אם תוכלו לעזור במציאת נגן אודה לכם ואם יש לכם הצעה לאוזניות טובות יותר במחיר טוב יותר או חלופיות אז התודה תהיה כפולה.
-
- 5 תגובות
- 913 צפיות
-
-
הנגן הזה פשוט פיצי!!!!! טיפה יותר גדול משני מציתי זיפו. ממש הבדל קטן. יש לי תמונות - אבל לא יודע איך להעלות לאינטרנט. שמישהו יגיד לי איך ואני ישים פה תמונות. שאלה: אפשר לקבל המלצה לאוזניות? רק לא כפתורים.. ולא מהסוג שדוחפים לאוזן. רצוי גם בלי קשת. משהו איכותי. עד 200 דולר מקסימום, רצוי פחות. אם זה עם קשת... אז לפחות שזה יהיה קטן שאפשר ללכת עם זה... קשת מאחור זה סבבה. תודה מראש!
-
- 7 תגובות
- 913 צפיות
-
-
-
שלום חברים יש לי מע' רמקולים Logitech X-530 שקניתי אתמול חיברתי אותם היום ויש לי רעש סטטי כל כמה שניות , רעש כזה כאילו הכבל לא יושב טוב , מין פיצוצים קטנים כאלה , כמו הפרעות .. גם שאני שומע שירים (זה פחות קריטי) וגם שאין שום אודיו מהמחשב .. אם אני יושב ליד המחשב בשקט בלי לשים שירים זה רעש מטריף ומעצבן , כל כמה שניות.. ניתקתי אותם לגמרי מהמחשב וזה הפסיק .... מה זה יכול להיות? זה הרמקולים? או איזשהי הפרעה אלקטרומגנטית ? יש לי ראוטר אלחוטי , ניתקתי אותו אבל זה עדיין המשיך ... כדאי להחליף אותם בסט חדש/אחר ? תודה !!
-
- 0 תגובות
- 913 צפיות
-
-
יש לי עכשיו רמקולים Genius SP-330 שהם 16W ואני רוצה משהו חזק יותר אבל גם לא להגזים במחיר שיהיה 150 מקסימום 200, אני יודע זה לא סכום גדול אבל אם יש משהו במחיר הזה יותר טוב ממה שיש לי כרגע אני אשמח להמלצות, תודה רמקולים שיש לי כרגע...
-
- 8 תגובות
- 913 צפיות
-
-
בס"ד שלום לכולם!! מאוד מתלבט מה לקנות האם את iriver h320 או את iaudio x5l את השוני בינהם באופן כללי אני יודע אני מחפש לדעת הבדלים יותר עקרוניים בינהם .... למשל : א) מה זה Iriver juckbox ......... מה זה אומר ? האם יש את זה גם ל iaudio ??? ב) האם ב- iaudio ה usb to go מגלה כל נגן או disk on key מהסוג שלא צרכים כל התקנה שמחברים אותם למחשב ? ג) היתי בבאג גבעתיים והם חיברו ל iaudio את ה disk on key שלי מסוג lg-stick-256m וזה לא זיהה אותו ..... מה אתם יודעים על זה ? המוכר יותר חשב שיש בעיה במכשיר שלו תודה רבה לכולם ! שי!
-
- 2 תגובות
- 913 צפיות
-
-
בשביל משתמש ממוצע כמוני... כ.קול של EPOX 8RDA+ מה אתם אומרים עליהם?: Genius SW 5.1-Channel Surround Sound System ב 480 שקלס או אלה: Genius SW-5.1 Deluxe Value 5 Channel Surround Sound System ב 440 שקלס ומה ההבדל ביניהם ד"א אני לא ממש מבין בזה...
-
- 3 תגובות
- 913 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני רוצה לקנות PS3, וגם אני רוצ לחבר את המחשב לטלווזיה, וגם סתם אני רוצה לשדרג את הטלווזיה בביתי, ושמעתי כבר המון פעמים את המושג HD. מה זה בדיוק HD? כול טלווזיה דקה כיום היא HD? מה בערך המחירים והאם מומלץ לקנות בארץ? תודה לעוזרים! אלון
-
- 5 תגובות
- 913 צפיות
-
-
שלום שלום איך אפשר לחבר את המערכת הנ"ל למחשב PC, Windows 7? ניסיתי לחבר עם כאבל HDMI. המחשב מזהה את המערכת כשהיא על מוד TV אבל אין קול. אני לצערי בורה בנושא...בכמה מקומות ראיתי שצריך אולי כרטיס קול-אבל אלו התייחסו למכשירים יותר ישנים. האם אני צריכה כאבל אחר מ-HDMI רגיל (אופטי??)? פרטים נוספים: הכניסות והיציאות בסאבוופר הן: החיבורים לרמקולים HDMI (TV(ARC)) HDMI (BD/DVD) Digital audio in (TV)opt1)+AUX (opt 2) בכללי אני מתכוונת להשתמש במערכת להקרנות במקרן אבל רוצה גם לשמוע בה מוסיקה. תודה מראש וברכות
-
- 1 תגובה
- 913 צפיות
-
-
שלום לכולם! לפני הכל חיפשתי בפורום ובאינטרנט שעות ולא מצאתי פתרונות מכיוון שלמגבר שלי אין יציאות כמו של מגברים של אנשים שעזרו להם כבר.. אז ככה: יש לי רסיבר SANSUI RZ6005AV (500W) כניסות/יציאות: שקע אנטנה AM שקע אנטנה FM שקע כניסת CD/VCD שקע כניסת AC-3 (FL/FR, SL/SR, CEN, SW) שקע יציאת סב-וופר סט נקודות חיבור רמקולים יש לי מערכת קולנוע ביתית 5.1 וכרטיס קול CREATIVE AUDIGY 2 הנה הכניסות/ יציאות שלו (להוריד את הרווח אחרי ה COו) http://up352.siz.co .il/up2/eimtzyjm1jxo.png אני רוצה לחבר מהמגבר את היציאות הבאות שקע כניסת AC-3 (FL/FR, SL/SR, CEN, SW) - כל יציאה כזאת זה כבל RCA ל 3.5 MM השאלה שלי היא לאיפה לחבר בכרטיס קול של CREATIVE את כל החוטים האלו ?ומה להגדיר במחשב…
-
- 1 תגובה
- 913 צפיות
-
-
שלום לכולם . לפני כמה זמן (באמת שבלי כל סיבה ) התחילה לצוץ לי בעיה מוזרה באוזניות : כמו שאתם יודעים יש שישה רמקולים באוניות הללו , ומשום מה (אלוהים יודע למה ) הרמקול המרכזי בצד ימין לא עובד ! כמובן שהדבר מעצבן אותי מאוד ! במשחקים זה משפיע מאוד... אז ניסיתי לתקן את הבעיה במספר דרכים : 1) בדקתי את האווזניות אצל חבר והם עבדו 100% ! 2) עידכנתי דריברים של הסאונד . ( לא עזר..) 3) ניסיתי לשנות את החיבורים למחשב..אך לפי החוברת ולפי הנשמע הם מחוברים בסדר הנכון . **יש לציין שאלה אוזניות חדשות שקיבלתי רק לפני יומים ! , אין בהם פגמים ולא עברו התעללות . עזרה בבקשה...אני מתחרפן !
-
- 6 תגובות
- 913 צפיות
-
-
ברצוני להחליף כנראה את הממיר(במידה שאני לא יצליח לסדר את הישן) אני רוצה ממיר וצלחת לוויין יותר טובה וחדשה ואיכותי ואמין ואני רוצה להשקיע במשהוא אמין ויחסית זול וטוב ולשלם פעם אחת בלי תשלום חודשי=מחפש משהוא מומלץ וזה מיועד לזוג מבוגרים אפילו הייתי אומר קשישים אני מעוניין שהוא יקלוט את התחנות הישראליות ובמיוחד ערוצים בערבית וקצת באנגלית ואם אפשר עוד מהעולם חשבתי על עידן + אבל אני לא ממש יודע מה לגבי ערוצים מהעעולם וכמה זה בערך עולה? וחוץ מזה האם מישהוא מכיר חברה/מתקין איכותי וטוב ואמין ובמחיר שפוי בצפון או שיכול להגיע לצפון= אזור מגדל שליד טבריה אשמח לתגובות, הצעות, המלצות וכל מידע שישפוך אור בנושא
-
- 1 תגובה
- 913 צפיות
-
-
שלום, אני מתלבט בין כמה LCD ואני לא יודע איך לבחור.. עדיף לקנות חברה כמו סמסונג/LG... או עדיף לקנות טלויזיה לפי הנתונים לה (גם חברות פחות מוכרות כמו SANSUI/HAIRE וכו') תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 913 צפיות
-
-
היי, מחפש לקנות לי מכשיר DVD איכותי והומלץ לי Pioneer 400. למרבה הפתעתי, אין לו יציאת אודיו אופטית אלא קואקסיאלית . האם יש ירידה משמעותית באיכות האודיו בקואקס דיגיטלי לעומת אופטית ?
-
- 2 תגובות
- 912 צפיות
-
-
היי יש לי GTXP 7.1, וכשאני מנגן איתו MP3 AVI MPEG וכו הוא משמיע מעין "פיצוצים" כל 2-3 שניות [אין לי את הבעייה הזו שאני מחבר אותו דרך ה-AUX לכרטיס TV] ניסיתי PCI אחר ובדקתי שהוא לא משתמש ב-IRQ תפוס - לא עזר מפרט: WIN XP SP1 P4 2.4C HT 2X256 DDR 3200 GIGABYTE GA8IPE1000 PRO CHIPSET INTEL 865PE תודה על כל רעיון
-
- 5 תגובות
- 912 צפיות
-
-
אוקיי יש לי רסיבר JVC מדגם - RX-6012 עם כרטיס קול לייב של קריאייטיב 5.1 עכשיו זה עובד לי על פרולוג'יק (שתי ההרמקולים הקידמיים סטריאו והאחוריים מונו) ואני לא אוהב את זה אני רוצה שהוא יעבוד לי על דולבי דיגיטל או על DTS וברסיבר שלי יש מפענח DTS ודולבי דיגיטל ואני יודע שהלייב יכול לעשות דולבי דיגיטל איך אני עושה את זה? אני פונה אליכם בתקווה שתעזרו לי כי אני יודע שרובכם עובדים עם רסיברים ויש לכם ניסיון בזה תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 912 צפיות
-
-
אני רוצה לשדרג קצת את החדר, ואני מתלבט מה לקנות מסך מחשב או טלוויזיה עכשיו יש לי מסך 17 אינץ' (שאני מאד מרוצה ממנו, הוא של MAG ואצלי יותר מ3 שנים, אבל הוא כבר קטן מדיי ) רוב השימוש שלי הוא במחשב,וגם את הסרטים אני רואה רק דרך המחשב ( אין לי ממיר בחדר, ואני גם לא רוצה ) עכשיו : אני לא יודע מה עדיף, להשאר עם המסך הזה רק לשימושים של מחשב, ואת הסרטים והמשחקים לראות על מסך טלוויזיה או פשוט לקנות מסך מחשב גדול .. לדוגמא 24 ? מה אתם ממליצים ?
-
- 5 תגובות
- 912 צפיות
-
-
שלום לכולם, אחותי הפכה לבעליו הגאים של רדיו דיסק סוני חדש אשר נרכש בקנדה, אך , אבוי, כמובן שהוא מקודד בשיטה אמריקאית ולכן לא ניתן לקלוט תחנות רדיו אשר משדרות בתדרים זוגיים. ידוע לי שבד"כ ישנו איזשהו קוד במכשיר עצמו, אשר מאפשר לעבור לשיטת קידוד אירופאית. אם מישהו יוכל להפנות אותי לאתר שמספק פתרונות לבעיות מסוג זה, או הצעות מקוריות לפיתרון, אשמח לשמוע. בתודה מראש
-
- 2 תגובות
- 912 צפיות
-
-
כשזה תקוע עד הסוף אני שומע קקה באיכות חרא ואפילו אני לא שומע חלק מההרצים... אבל שזה על חצי תקעיה אני שומע מעולה! למה?!@
-
- 4 תגובות
- 912 צפיות
-
-
אני שוקל לקנות רמקולים 4.1 לכרטיס אודיג'י. ממה שראיתי רמקולים 4.1 (קריאטיב, לוג'יטק) מתחברים לכרטיס בשני חיבורים - זוג הערוצים הקדמי וזוג הערוצים האחורי מאיפה מגיע המידע של ערוץ הסאב? או תקנו אותי אם אני טועה. במערכות 5.1 יש חיבור נוסף משותף לסנטר וסאב ואז מקבלים DD מה שאני לא מבין למה הויתור על הסנטר צריך לגרור גם ויתור על הסאב. איך אפשר לשמוע משהו דמוי DD רק שערוץ הסנטר יחולק לזוג הקדמי?
-
- 1 תגובה
- 912 צפיות
-
-
יש לי רמקולים 5.1 YAMAHA TSS-1 הם עובדים עם כרטיס קול O/B האם אני אשמע הבדל עם AUDIGY 2 ? גם עם כרטיס מובנה הרמקולים טובים.. אבל האם האיכות אפילו תשתפר עם כרטיס ?AUDIGY
-
- 6 תגובות
- 912 צפיות
-
-
שלום ! אני מחפש אוזניות למשחקים + מיקרופון תקציב עד 400 ש"ח
-
- 0 תגובות
- 912 צפיות
-
-
שלום רב, אני מחפש נגן mp3 זיכרון 512מגה היתי רוצה לישמוע מה אתם ממליצים - אני חשב לקנות את זה: http://www.zap.co.il/fs.asp?PID=67068319&Saletype=2&sog=C-MP3Player אם יש אותו למישהו רציתי לדעת איך הוא (או בסיגנון שלו empire וכו') ואם יש עליו שליטה בסיפריות מה דעתכם על: http://www.camera4less.co.il/product.asp?pID=446&cID=100 (ביחד עם יו אס בי סטיק) או אולי: http://www.camera4less.co.il/product.asp?pID=481&cID=100 ?
-
- 8 תגובות
- 912 צפיות
-
-
שלום לכולכם, אני מעוניין לרכוש רמקולים 2.1 עד 300 ש"ח למוסיקה וצריך המלצה. תודה.
-
- 3 תגובות
- 912 צפיות
-
-
אני מקווה שזה הפורום בו עלי לשאול את השאלות שמפורטות בסוף דברי אילו. לפני 10 ימים קניתי נגן דיוידי פיוניר DV320S . בבדיקה שעשיתי הסתבר שהמכשיר תקול לפחות בקריאת תקליטורי DVD הן בסרטים מסחריים (תקליטורי סרטים רגילים מספריית וידאו בנפח 8.5 גיגה) והן בתקליטורים DVD צרובים (4.7 גיגה סרטי DIVX ). הסרטים מנוגנים טוב בהתחלה אבל המכשיר ניתקע בזמן הצגת הסרטים (לאחר פרק זמן שבין 10 דקות ל- 60 דקות). המדיה של הסרטים תקינה לחלוטין (הסרטים קנויים חדשים לגמרי והצרובים הם על מדיה איכותית וצרובים במהירות איטית למדי). אין שום תקלה בהרצת אותם סרטים מכוננים על המחשב. הנגן של פיוניר ניבדק חלקית גם בהרצת סרטי DIVX על מדיה של 700MB והרצת סרטי DIVX על DOK USB עד עכשיו, בכל הנסיונות הללו הפ…
-
- 0 תגובות
- 912 צפיות
-


