עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by TRX IL,

    מה דעתכם על הדגם הזה והאם שווה להפרד מ200 שקלים עבורו ( אין באפשרותי להזמין מחו"ל )

    • 2 תגובות
    • 914 צפיות
  2. שלום, קניתי גיטרה חדשה (תגידו תתחדש (: !!) אני רוצהלחבר אותה למחשב ולנגן באוזניות שיש לי. להקליט לנגן וכו' איך מחברים פיסית את הגיטרה לכרטיס? יש מתאמים מיוחדים שאני צריך לקנות? כל הסבר יעזור לי המון תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 914 צפיות
  3. יש לי ת'atp3 ורמקולים של טלויזיה טושיבה (משו בומבה ). את הסאב של ה-atp3 אני מחבר ליציאה הירוקה בכרטיס קול (SB 5.1 Live!) ואת הרמקולים של הטלויזיה, שאין בהם סאב, אני מחבר ליציאה השחורה. ברשותי עוד זוג רמקולים שאני יכול לחבר אחד מהם. לאיזו יציאה לחבר את הרמקול הנוסף?

    • 1 תגובה
    • 914 צפיות
  4. Started by maverick,

    יש לי כמה קטעים של מוסיקה ממקומות שונים וכל אחד בווליום אחר. איך אני יכול לבצע נורמליזציה של כולם? אני יודע שיש תוכנות שעושות את זה אבל לפי מה מכיילים?

    • 0 תגובות
    • 914 צפיות
  5. אני רוצה זוג רמקוליים חזקים מאוד למוזיקה, חזקים לשמיעת מוזיקה עם בס מעולה וחזקים למסיבות בבית, קיבלתי המלצות על 2 סדרות רמקולים של סרוין וגה אחת זאת סידרת E והשניה נתנו לי דגם של רמקול V12F, דבר ראשון אני רוצה לדעת מי מהסדרות האלה חדשה יותר, ומי מתאימה יותר לצרכים או עם בכלל יש לכם המלצות אחרות, תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 914 צפיות
  6. שלום, אני מעוניין לקנות אוזניות אלחוטיות שישמשו אותי לצפיה בטלויזיה. התקציב הוא סביבות 400-500 ש"ח כמובן שהאיכות חשובה אבל גם הנוחות (לא רוצה שיכאבו לי האוזניים אחרי האזנה ממושכת) לקנות מחו"ל זאת בהחלט אפשרות אני מאוד אשמח לשמוע המלצות תודה !

    • 0 תגובות
    • 914 צפיות
  7. שלום לכולם אני רושם הודעה נוספת כי לקודמת אפ אחד לא ענה.. ברצוני לבטל את האפשרות של השמעת כמה ערוצים ביחד .כלומר,אני רוצה שברגע שאני אשמיע מוזיקה במדיה פלייר כל תוכנה אחרת המשמיעה מוזיקה או צלילים תיחסם והצליל שהיא מנגנת לא ישמע . רק המוזיקה במדיה פלייר איך אני עושה את זה. את צלילי הווינדוס ביטלתי אבל אני עדיין סובל מהבעיה כשאני מקבל איזו אפליקציית פלאש לדוגמה באיזה אתר.. ואז אני יכול את הפליקציה בערוץ השני בנוסף למדייה פלייר.. איך אני יכול לבטל את זה

    • 1 תגובה
    • 914 צפיות
  8. איזה חברה מתמצאת יותר בכרטיסי קול וברמקולים איכותיים אבל במחירים שלא עוברים את ה1000...

    • 1 תגובה
    • 914 צפיות
  9. Started by marvje,

    הייתה לי בעיה בכרטיס קול המשולב שבלוח אם שהחיבור למיקרופון נדפק, גרדתי כסף קניתי כרטיס קול חדש היום ב 70 שקל :[ חיברתי הכל וזה אני מחבר תמיק לא שומעים כלום, רק שאני נותן נשיפה חזקה על המיק רואים כזה משהו קטן ברשמקול.. איך אפשר לסדר את זה ? (ניסיתי דרייברים הכי חדשים 5.12.01.0644 [ניסיתי גם את של ווידנוס], והעוצמה על הכי גבוה בדקתי אלף פעם... וגם במיקסר הכל על הכי גבוה). הכרטיס קול זה CMedia PCI CMI-8738. תודה אני כבר נואש :<<

    • 5 תגובות
    • 914 צפיות
  10. אני רוצה לקנות רמקולים לחדר שינה שיתאימו לקולנוע ביתי בתקציב 300-500 אני זוכר שיש רמקולים ממש טובים של ALTEC מלפני איזה שנה שכולם דיברו עליהם.. עכשיו אין לי מושג מה הולך אבל הבנתי שעדיף לקנות רמקולים למחשב כי הם נותנים יותר איכות בזול.. אז אם אפשר המלצה על רמקולים 5.1 באיזור ה300-500

    • 3 תגובות
    • 914 צפיות
  11. Started by Dolman,

    אהלן, מחפש המלצה לטלוויזיה לחדר, גודל 32", מרחק צפייה של 2 מטר בערך (אולי קצת פחות). שימושים עיקריים סרטים בממיר HD של הוט וסרטים מהמחשב. התלבטויות - LED או LCD, hd ready או full hd. גמיש במחיר, אמשח להמלצות.

    • 4 תגובות
    • 914 צפיות
  12. Started by Royz,

    אני מצליח להכניס שירים לנגן דרך התוכנה JETSHELL, רואים אותם, הם תופסים מקום והכל. עכשיו שאני פותח את הנגן חלק מהשירים לא נמצאים ברשימה הקבצים שלא נמצאים הם קבצים שהסיומת שלהם היא .m4a מישהו יודע מה לעשות? :'(

    • 13 תגובות
    • 913 צפיות
  13. Started by SyRenity,

    היי. אני מחפש זוג רמקולים (בלי סאב) למשבח משני לשימוש בסיסי. ראיתי את שלושת אלו: Creative Inspire SBS 245 Altec Lansing BXR1220 Logitech S-120 לכולם יש סקירות טובות בזאפ - שאלה מה הכי מומלץ, והאם יש אופציות אחרות בתווך המחירים זה? תודה.

    • 0 תגובות
    • 913 צפיות
  14. קיצר החלטנו לקנות LCD ולהחליף את הטלוויזית מקרן הבומבסיטית של 60 אינצ' שיש לנו, כי נמאס מהאיכות המטשוטשת והגודל הענקי של שתופס את כל המקום. אז החלטתי ללכת על החברה LG וחשבתי על הSCARLET שלהם היא נראית מאוד יפה וגם בביצועים היא טובה עם כל הפיצ'רים שיש לה. המטרה שלנו זה LCD 42 אינצ' לסלון של 4 מטר מרחק במחיר נמוך שנותן איכות. אז היום החלטנו ללכת לחנות BestBuy קיצר ראינו הטלוויזיה LG scarlet 60UR 42' עולה 11,190 - מחיר גבוה מדיי. ואז הנציג בא ואומר שיש להם מבצע של טלוויזיה אחרת Hitachi L42X01A גם היא 42 אינצ' ועולה במחיר הכי זול בארץ 6984 והטלוויזיה היא FHD, עכשיו ההצעה הייתה מאוד מפתיעה וגם ראיתי את האיכות תמונה והיא נראתה סבבה אבל מקרוב ראו מטושטש למרות שכמעט כל הטלווי…

    • 0 תגובות
    • 913 צפיות
  15. אתמול הלכתי לשמוע בחנות אדר סוכנויות מספר אוזניות שמיועדות לנגן נייד (וגם כאלה שלא) האוזניות שניסיתי כללו את הדגמים הבאים: SENNHEISER HD205, EH215, HD457, PX100, PX200 KOSS KTX PRO, PORTAPRO, SPORTAPRO כל האוזניות נשמעו דומה מאוד עם הנגן G3 שלי. למרבה ההפתעה, למרות ההתנגדות הגבוהה, הPORTAPRO נשמע יותר חזק מPX100 באותו ווליום בתור אחד שאוהב באס אהבתי את הבאס ה"טבעי" של הPORTAPRO (בלי תוספת אפקטים בנגן). אני שומע מוזיקה באסית כמו רוק ודאנסים. לא הרגשתי הבדל גדול בין הPORTAPRO לבין הKTX שעלה חצי! (193 לעומת 410) ויחסית לPX100 שעלה 70 שקל פחות. אני משווה את האוזניות ששמעתי לSONY MDR72SL שיש לי, והן לא טובות בהרבה (לפחות לא בשמיעה בנגן). הייתי צריך לשים על VOLUME 30 מתוך 40 כ…

    • 7 תגובות
    • 913 צפיות
  16. Started by אלעד13,

    שלום איזה כרטיס קול כדאי לי לבחור? לקנות את GTXP בארץ? או להביא את האודיג'י 2 פלטינום מחול באותו מחיר? או את האקסטיג'י? או את האודיג'י פלטינום החיצוני? לאיזה מהם יש את הסאונד הכי טוב? הסאונד זה מה שהכי חשוב לי לא פיצרים לא שום דבר לאיזה מהכרטיסים האלה יש את הסאונד הכי טוב?[ הכרטיס יתחבר בחיבור קואקיסאלי או אופטי לרסיבר נדלקתי על האקסטיג'י אבל אני לא רוצה שהוא יתחבר בUSB ואז ראיתי את ההרקולס והוא נראה בן זונה או שאני יכול להביא את הפלטיונם ב150 דולר מחול... איזה הכי טוב?

    • 6 תגובות
    • 913 צפיות
  17. למשל sharpness - על כמה?noise reduction - מכוון אצלי על OFF אבל יש אפשרות ל - HIGH \ MEDIUM \ LOW mpeg noise reduction - אותם מצבים על מה לכוון אותם? יש בשלט אפשרות בשם theatre שמתי שאני לוחץ עליה זה עושה את המסך בצבע כהה ושאני עושה OFF חוזר להיות רגיל\בהיר יש לי מערכת קולנוע ביתית טובה שמכוונת אצלי על CINEMA שזה 5.1 ערוצים , קיצר איך לכוון אותה?

    • 0 תגובות
    • 913 צפיות
  18. במצב הרגיל, כשמחברים את המחשב לטלויזיה, הצלילים שיגיעו מהמחשב ייצאו משני המסכים ביחד. האם יש דרך להפריד בין הסאונד, כך שהצלילים ממה שמוצג במסך הטלויזיה יגיעו רק מהרמקולים בטלויזיה והצלילים המגיעים ממסך המחשב ייצאו רק מהרמקולים של המחשב?

    • 0 תגובות
    • 913 צפיות
  19. אני מתכנן לא עכשיו אבל בעוד הרבה זמן לשפר קצת את השמע של המחשב שלי כי נמאס כבר מסאונד ממוצע של שתי רמקולים ג'נריים רציתי לדעת איך הרמקולים האלה במשחקים במיוחד משחקים שתומכים ב eax hd advanced כמו doom3 ו quake 4 אני מתכוון לשים אותם יחד עם כרטיס מסדרת x-fi, כנראה fatal1ty fps לא בטוח ומה הם באמת לא מחוברים אחד לשני בחוטים?

    • 10 תגובות
    • 913 צפיות
  20. Started by NiceShoTe123,

    שלום, אני צריך המלצה לאוזניות. - אני ישמע הרבה טראנסים, ראפ, אלקטרוני, פופ אז צריך באס והרבה. - יחוברו כנראה לנגן COWON I7 / COWON S9 - אני ישמה רק קבצי FLAC אז אין בעיה עם פירוט גבוה. - שהאורך של הכבלים של האוזניות יהיה שווה ולא צד אחד יותר ארוך. - אם אפשר כבלים וחיבורים יותר מאסיבים ולא כבלים דקיקים ועדינים. - בלי מיקרופון - צבע שחור + כסוף יהיה נחמד. התקציב בערך 200ש"ח - יש מצב ליותר תלוי אם הן שוות את זה יש לי כמה דגמים שחשבתי עליהם: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=596068 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=401958 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=523524 senheiser CX300 - לא, הכבלים שונים באורך וזה יאק. בנתים אני בכיוון של הקריאטיב. מה דעתכם, יש המל…

    • 2 תגובות
    • 913 צפיות
  21. Started by Mr Gadget,

    האם מישהו יודע איך משחזרים את Software Version שהגיע עם המכשיר(1.3) ולא 1.4 אחרי שעידכנתי

    • 3 תגובות
    • 913 צפיות
  22. Started by LRa,

    שלום, אני מחפש טלוויזיה לאמא שלי, לצפייה בהוט, 37 אינץ עד 2,000 ש"ח. לא חשוב לי שתהייה full hd ואני מעוניין בכניסת usb לצפייה בסרטים. במידה ואין טלוויזיה 37 טובה במחיר הזה, אתפשר על 32. תודה

    • 1 תגובה
    • 913 צפיות
  23. עד לפי שבועיים המחשב היה מחובר לרסיבר דרך כבל באורך מטר וחצי, ומחובר בתור מכשיר אחד. הכל עבד כמו שצריך. עברתי דירה, עכשיו הכבל באורך 10 מטרים ומחובר בתור מכשיר אחר. הגדרתי את חיבורי הקול ברסיבר (onkyo tx-sr606) ככה שיקבלו מידע מהחיבור המתאים, הגדרתי במחשב (לוח אם p5q כרטיס קול עליו) להוציא צליל דרך היציאה הדיגיטלית (RCA בניגוד ליציאה הפנימית שניתן לחבר לכרטיס המסך) ואין לי צליל ברסיבר. האם יכול להיות ש 10 מטרים זה ארוך מדי? אולי יש בעיה אחרת? תודה

    • 5 תגובות
    • 913 צפיות
  24. Started by Ibrow-Now,

    אם לוח בא עם כרטיס קול עליו ואני רוצה לשים כרטיס נורמלי, איך מנטרלים את הON BOARD?

    • 6 תגובות
    • 913 צפיות
  25. היעוד העיקרי שלו היא שמיעת מוזיקה במחשב. כמה שיותר איכותי, יותר טוב (למרות שאני יודע שהתקציב לא ממש מאפשר זאת). אשמח להמלצות. תודה רבה.

    • 12 תגובות
    • 913 צפיות

דיונים חדשים בפורומים