אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
אהלן. מחפש 32'' לסלון. מרחק הצפיה הוא בין 2 ל-2.5 מטר. רואה בעיקר טלוויזיה בכבלים (בדר"כ לא HD) וגם לפעמים סרטים מהמחשב. בעתיד רוצה לחבר גם media center. מקריאת ההודעות בפורום ראיתי שיש תמימות דעים על ה-32A450. אני צודק? תגידו, ומה עם פלזמה? אני לא מבין בזה כלום. תודה לכולם.
-
- 8 תגובות
- 920 צפיות
-
-
דרייברים חדשים מבית Creative Labs לסדרת Audigy. Audigy Web Update 2 - Core Driver package Audigy Web Update 2 - Creative Audio HQ Audigy Web Update 2 - Creative PlayCenter 3 Audigy Web Update 2 - Creative Recorder Audigy Web Update 2 - Creative Audigy Taskbar אני התקנתי אותם ויש איכות במיוחד לבעלי ה-5.1, להורדה ופרטים נוספים.
-
- 6 תגובות
- 920 צפיות
-
-
קיבלתי מגלודון מחו"ל , מדוד שלי . הוא קונה לי אותם .. ויש לי בהם בעיה .. הבעיה היא ב7.1 , כשאני שם את האוזניות על 7.1 אז הסאונד נהפך לפחות איכותי .. יש מן באסס כזה חזק ומגעיל .. שהורס את הסאונד , אני שומע Echo כזה חזק שומע דברים פעמיים , כיאלו הסאונד ניהיה אטום ומגעיל , ואני יודע שזה לא אמור להיות ככה .. אני שומע אפילו יותר יפה באוזניות הקודמות שלי של Silver Line ב50 שקל :-\ ... אפילו לפעמים שאני משחק אז פיתאום הסאונד נעלם .. ואני שומע רעשש חזק שהורס את האוניים , כמו שאין קליטה ברדיו .. מן טחחחח כזה חזק , וזה לא מהמשחק .. אני חייב תעזרה שלכם .. אין לי איך להחזיר את זה כי זה מחול .. -נ.ב- לחבר שלי הייתה גם את הבעיה הזאת , והוא קנה כרטיס קול תומך 7.1 וזה פתר לו אותה .. …
-
- 2 תגובות
- 920 צפיות
-
-
שלום כולם. קנינו טלויזיה חדשה 52' של פוג'יקום. חיברתי את הלפטופ לטלויזיה על מנת לראות סרטים(איכות טובה P720). כשאני מחבר אז יש ריצוד קל במסך- כמו פסים כאלה (בעיקר כשיש מסך שרובו שחור). יש לציין שבחיבור לממיר אין ריצוד. החיבור מתבצע ע"י כבל PC-VGA רגיל וכרטיס המסך של הלפטופ זה הכרטיס המובנה של אינטל- אני חושב X3100. מה אפשר/צריך לעשות על מנת לקבל תמונה חלקה לגמרי? האם זה הכבל/היציאה/כרטיס מסך/הגדרות של רזולוציה? תודה רבה עמרי
-
- 0 תגובות
- 920 צפיות
-
-
מחפש תוכנה מיקצועית שממירה היטב mp3 ל-wave באיכות טובה יותר מזה של NERO למשל. למעט התוכנה Wavelab שמחירה יקר מידי עבורי. תודה
-
- 3 תגובות
- 920 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני חדש כאן. והמליצו לי על הפורום הזה מפורום אחר. אני מחפש רמקולים למחשב - לא במחיר יקר מדיי, עד 800 שקל. לשימוש של מוזיקה , משחקים , וסרטים ... בעיקרון יש לי רמקולים כבר 10 שנים שקניתי אותם פעם ב-1000 שקל של YAMAHA משהו ענתיקה , וזה מתחיל לקרטע לי. ואני שומע בסטריאו. אם אפשר בבקשה לעזור לי. ואם אפשר יותר בזול אז בכלל כיף! תודה לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 920 צפיות
-
-
היי, יש לי דיסק של מוסיקה שכל מערכת סטריאו נורמלית קוראת. המחשב לא קורא אותו משום שהוא חסום בדרך חדשה. מישהו מכיר את החסימה ויודע איך לעקוף אותה? ;D
-
- 1 תגובה
- 919 צפיות
-
-
שמתי לב ש-TDK מייצרת גם רמקולים למשל מוצר זה בשמו tremors150 יש לו עיצוב לא רע... האם הרמקולים (בכלליות לא רק אלה) שלהם טובים?
-
- 2 תגובות
- 919 צפיות
-
-
אהלן, ברשותי רמקולים מדגם Altec Lansing ATP3 בני 8-9, ולאחר ששירתו אותי נאמנה כל כך הרבה שנים רמקול שמאל הפסיק לעבוד (בדקתי חיבורים וכן כל דבר שניתן לעשות מבלי לפתוח את הרמקול עצמו/את יחידת הסאב). תהיתי לעצמי, בתור אחד שאין לו שמץ קלוש בנושא האודיו היוקרתי ועולם ההגברה, האם ניתן וכדאי לחבר רמקול מדפי דמות ה-Wharfedale Diamond 10.1 למחשב, ללא רסיבר או אמצעי מתווך כלשהו? במידה וכן, האם כרטיס עם יכולת הגברה מובנת (דוגמאת ASUS Xonar מדגם מסוים) יכול לתת לרמקולים הללו את הכח הדרוש להגיע ליכולת מספקת? האם בכלל שווה להיכנס לזה או שכדאי להשקיע במערכת 2.0/2.1 יעודית? אני לא מתכוון לקנות בעתיד הנראה לעין טלוויזיה כך שאני לא רואה את עצמי רוכש מגבר/רסיבר לשדך לה או למחשב? תודה מראש!
-
- 6 תגובות
- 919 צפיות
-
-
קניתי לי את ה-VS2421 לפני כחצי שנה ולפתע הם התחילו להציג דיסטורשיין כשהווליום עולה, שלא להזכיר שכל פעם שאיזה חיזר ממאדים משתמש בפלפון שלו אני מקבל הפרעות מבהילות ומעצבנות כשאני מנסה להירדם. האם זה נפוץ והאם חנות מחשבים מחוייבת להחליף לי אותם בגלל הדיסטורשיין?
-
- 7 תגובות
- 919 צפיות
-
-
http://www.yeda.co.il/iPodHE/index.html עפ"י YNET העדכון בגרסתו הסופית (לא בטא) יצא עוד כשבוע וחצי. אני ממליץ לחכות ורק אז להתקין. מיותר לציין שבניגוד לשאר תוספות העברית, עדכון זה אינו מסיר את האחריות.
-
- 7 תגובות
- 919 צפיות
-
-
היי, אני הורדתי ASIO ורציתי לדעת מספר דברים בקשר להגדרת שבו: 1.מה הן ההגדרות הנחשבות לטובות ביותר? [bUFFER SIZE SAMPLES] וה-LATENCY SAMPLES OPTIONS האם ככל שזה יותר גבוה זה יותר טוב? 2.האם השיפור אמור להיות משמעותי עם ה-ASIO? ועכשיו לכ.קול: למוסיקה, מה עדיף: כ.קול מקצועי [כמו לדוגמה ה-Audiophile 192 או משהו בטווח מחיר זה] או כ.קול כמו ה-ASUS D2? בעיקרון כ.הקול הזה מסוגל לנגן קבצים באיכות של 192KHZ 24BIT, האם זה הבדל משמעותי באיכות מול 44.1KHZ 16BIT? בתודה מראש!
-
- 5 תגובות
- 919 צפיות
-
-
אהלן. אני מרכיב לעצמי מערכת 5.1 - מהרבה טלאים בעיקר. רמקולים אחרויים הם זוג 2.0 מוגברים, הקדמים גם 2.0 מוגברים, הסנטר יהיה רמקול אחד מתוך 2.0 פשוטים יחסית אבל איכותים של הרמן קרדון. הסאב וופר הוא בעצם מערכת 2.1 שהתקלקלו לה היציאות של הסטאלטים. היא בעצם מתחברת במיניפלאג (שמעביר סטארו) וחותכת את התדרים הנמוכים לעבר הסאב. שאני מחבר אותה לערוץ שמעביר סאב+סנטר - הסאב מנגן גם את התפקיד שלו, אבל גם את התפקיד של הסנטר. יש מין מפצל כזה שנכנס למיניפלאג של סטארו, וחותך את הסטארו לשני ערוצים? וככה בעצם אני יכול לחתוך את הערוץ של הסנטר ולקבל רק את הערוץ מונו של הסאב? (אני לא יכול לחתוך את הערוץ הזה מהתוכנה, לא ניתן.)
-
- 0 תגובות
- 919 צפיות
-
-
אהלן, אני כרגע בחיפושים אחרי רמקולים ניידים לN85 שלי. אני מחפש רמקול עם עוצמה טובה, וגם איכות, אבל שיהיה קומפקטי ולא משהו ענק (שיהיה באמת נייד) אני חשבתי על Jbl on tour Xt או JBL on tour הרגיל, אבל אני לא מכיר את השוק הזה ולכן אני פתוח להצעות אחרות. התקציב שלי הוא 700 ש"ח (אם יש משהו באמת ששווה אני יוכל לחרוג קצת)
-
- 2 תגובות
- 919 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות אוזניות חדשות! תקציב- 450 שקל. אפשר אולי גם קצת יותר.... מקום קניה- רק מאמזון ( amazon) שימושים- להקשבה למוזיקה מחוץ לבית, דרך הנגן שלי שהוא גם הפלאפון שלי (גלאקסי S ) פנוקציות- שישתיק את הקול מבחוץ, שיראו טוב, כמובן שהאיכות מוזיקה עדיף שתהיה גבוהה אם באסים טובים, נוחות, עמידות, ומעוד חשוב שיהיה פירוד והפרדת צלילים גבוה (שישמאו כל צליל בנפרד במקום בגוש מעורבב.) סוגי מוזיקה- רוק (sistem of a down,ACDC, GUNZ N ROSES) , ג'אז, מוזיקת מערבונים (הטוב הרעה והמוכארמוזיקה אם צלילים של חיות והרבה כלים), בעיקר דברים מורכבים אם הרבה צלילים! אני מעוד אהבתי את הAKG הקודמים שלי, אבל הם היו לא נוחות מספיק.. וגם התקלקלו לי המגעים.. היה לי AKG K518 ו AKG K512
-
- 1 תגובה
- 919 צפיות
-
-
יש אפשרות כזאת? תודה רבה לעוזרים.
-
- 12 תגובות
- 919 צפיות
-
-
יש לי יומהולדת עוד חודש וקונים לי X5L ובמקרה יצא לשמוע קצת עם הSR60 שלי בביה"ס וזה בילתי נסבל...אי אפשר להנות ממוזיקה שיש כל כך הרבה רעש רקע... לכן יחד עם הנגן אני רוצה גם אוזניות סגורות... יש לי 350ש"ח להשקיע (משהו כמו 80 דולר) לאוזניות סגורות...(חשוב שיהיו בגודל מלא ) תודה מראש. ולל,מסתבר שאבא שלי עשה טעות וקנה את הX5L 30G...התכוונתי ללכת על 280PRO וכשהוא הגיע לחנות לא היה לו מספיק כסף...הוא חזר היום ולא אמר לי על זה כלום עד שהגיע...אבל,אני עדיין מעוניין לקנות אוזניות ב350 ש"ח רק שבגלל שאבא הולך לארה"ב בעוד חודשיים אני מתכוון לקנות אותם בארץ. אז ההתלבטות היא בין 212P ל201,שלפי מה שהבנתי ל212 יש בעיות באס שמעלימה כל זכר למיד ולהיי ואני בטוח שאם איקולזייר נכון אפשר לשנות …
-
- 10 תגובות
- 919 צפיות
-
-
אני מעונין לקנות מחשב יד שנייה כדי לראות סרטים לטלוזיה .. שאלתי עם פנטיום 3 800 מספיק בשביל לראות סרטים בלי קפיצות ? ואם לא איזה מחשב מספיק בשביל זה (הרעיון לא להשקיע יותר מ 1000 שקל ) מדובר רק במעבד + זיכרון + לוח אם+כרטיס מסך פשוט +DVD+ מארז משופצר+ ספק פשוט
-
- 11 תגובות
- 919 צפיות
-
-
יותר נכון , חבר שלי זקוק... וזה לא בדיוק התחום שלי, אוקיי אז הדרישות מהמכשיר הן: * תומך USB2 * עם 512מ"ב לפחות *אחריות מעל לשנה * עד 300 ש"ח תודה רבה רבה רבה
-
- 9 תגובות
- 919 צפיות
-
-
אני מניח שזו שאלה פעורה למדי, אך אנא היו סבלניים. רכשתי מערכת Microlab x15, כפי שמצויין בכותרת. כלל החיבורים הם בתוך הסאבוופר, אשר כולל חיבורי output לכל 5 הרמקולים הנוספים. הבעייתיות היא בחיבור כרטיס הקול במחשב לכניסות בסאב וופר. החיבורים במחשב הינם סטנדרטיים, ולפי מה שראיתי ישנן 3 יציאות רלוונטיות - יציאת front, יציאת rear, ויציאת center/sub. עם זאת, בסאבוופר עצמו ישנם 6 כניסות נפרדות, כלומר, כניסה לכל רמקול ולא יחס של 1:2 כפי שמתואר כאן. אם כן, מה הדרך לחבר את המחשב לרמקולים? יש לציין שגם הכבלים שהגיעו עם המערכת הינם במבנה של 1:1. תודה, גיא
-
- 0 תגובות
- 919 צפיות
-
-
קודם כל, אם כדאי אני מוכן להשקיע יותר.. אז ככה, אני מחפש אוזניות איכותיות, מהסוג הקטן ז"א בלי הקשת, מופרדות.. חשוב לי גם שהן יהיו טובות לריצות, שלא יפלו במהלך הריצה. איכות הצליל אבל חשובה יותר מהכל. אני מחפש משהו באמת איכותי יש המלצות? נ.ב - איזה סגנונות ? אני שומע הכל מהכל, אומנם פחות מזרחי אם זה משנה...... תודה מראש !
-
- 2 תגובות
- 919 צפיות
-
-
היי. השתמשתי עד כה באוזניות של Bludio (דגם UFO). עבדו מצוין עם כל אמצעי השמעה, למעט מסך של סמסונג דגם Q7 מודל 2018. חיבור האוזניות ב-BT למסך, היה חלק ומהיר. התקלה באה לידי ביטוי בכך שלאחר זמן רנדומלי, הצליל באוזניות הופך למקוטע לחלוטין, עד כדי בלתי שמיש. לעיתים, אם הייתי עוצר את השידור ומחדש השמעה, התקלה הייתה עוברת ולאחר מכן חוזרת אחרי זמן רנדומלי כלשהו. פעלתי רבות מול יצרן האוזניות, ללא פתרון. לפני שבועיים רכשתי אוזניות של סוני מסידרת הדגל שלהם ה-XM4. ושוב, הסיפור חזר על עצמו. האוזניות נשמעות מצוין עם כל אמצעי השמעה למעט הטלוויזיה. שוב, חיבור מיידי, אך צליל מקוטע לחלוטין אחרי זמן קצר. המסקנה שלי, הייתה שמדובר בתקלה במסך עצמו ולא באוזניות. הגיוני? יצרתי קשר…
-
- 0 תגובות
- 919 צפיות
-
-
שלום אני מחפש ספיקרים למחשב ושיהיה ניתן אולי בהמשך לחבר למערכת רצינית בסלון. במטרה של בעיקר שמיעת מוזיקה ומשחקים לעיתים רחוקות. הסתכלתי על הGLA-55 ואיכות השמע מדהימה אך המחיר קצת גבוה, אני מחפש משהו בסדר גודל האיכויות האלו במחיר יותר סביר (במקרה ויש) אני צריך 2 ספיקרים כי אין לי מקום למערכת של 5, וטווח המחירים יכול להגיע גם לאלף+ ש"ח. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 919 צפיות
-
-
ראיתי את הכרטיס קול הזה מה אתם אומרים http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=5737 איך הכרטיס קול הזה הוא שווה את הכסף או שיש משהו בסביבות ה500 שקל יותר טוב
-
- 9 תגובות
- 919 צפיות
-
-
יש לי רמקולים של CREATIVE 5.1 ויש לי כרטיס קול ON BORD של ASUS P4G8X מה אתם אומרים!!
-
- 8 תגובות
- 919 צפיות
-


