אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום פורום אודיו היתה לי תקלה במחשב ואני כולי תקווה שהכרטיס לא נשרף.אבל הכבל שמחבר בין שני חלקי ה EMU עבר התכה כלשהי ואין לי כרגע שום דרך לחבר בין שני חלקי הכרטיס.מה שקרא הוא שהפעלתי את המחשב והכרטיס האנלוגי נגע לשניה במארז.אין עליו סימנים של רכיבים שרופים וככה גם על הכרטיס הראשי. השאלה שלי האם כבל של כונן דיסקטים תקני יכול להוות תחליף או שיש צורך בכבל זהה. אשמח לעצות בנושא. תודות מראש.
-
- 4 תגובות
- 922 צפיות
-
-
מה השתנה? הפונטים באנגלית הותאמו לעיברית: התפריט של השפות: וגם Theme חדש... תורידו ותהנו! לנגן האמריקאי (עדכון קוריאני): http://members.lycos.co.uk/ohad6761/H300k-127HEB.rar לנגן האירופאי: http://members.lycos.co.uk/ohad6761/H300e-127HEB.rar (זה על לייקוס כרגע..אם למישהו יש מקום אחר להעלות שיצור איתי קשר) [חשבתי שמגיע לזה נושא לבד...אם לא אתם יכולים לנעול...]
-
- 3 תגובות
- 922 צפיות
-
-
אני מעוניין בהמלצה לאוזניות in-ear לאייפוד. בתקציב שלי הוא בערך 60-70$ בקנייה ב ebay. מה שחשוב לי זה שיהיו אטומות עם סיליקון, ושיהיו עד כמה שיותר איכותיות מבחינת חומרים, אני מעדיף אוזניות שיעבדו הרבה זמן. פלאג ישר ולא בצורת "ר" - יתרון אבל לא חובה, מכיוון שכשהאייפוד בכיס פלאג "ר" גורם להתעקמות הכבל.
-
- 2 תגובות
- 922 צפיות
-
-
שאלה לי...הdvd הזה יעני מה היתרון שלו שאני יכול לצרוב נגיד דיסק xvid... ולראות... איך אני יסביר את עצמי...ככה בוא נגיד שהפורמט האידיאלי זה dvdrip xvid יעני זה שבאיכות ממש טובה ולוקח דיסק אחד של 700 אז השאלה שלי הוא יכול לקרוא אותם?????
-
- 9 תגובות
- 922 צפיות
-
-
http://www.saleshop.co.il/Product.asp?Pid=LM-M140&Cat2Cat1ID=1323&Cat2ID=0&DeptIDReq=&aff=bazman רוצה לשמוע מכם. ;D תודה.
-
- 5 תגובות
- 922 צפיות
-
-
רכשתי מחשב נייד עם כרטיס מסך RADEON MOBILITY HD3470 בעל יציאת HDMI כמובן. רציתי לדעת מה עליי לרכוש כדי שאוכל לנגן סוף סוף HD בטלוויזיה? כבל HDMI מן הסתם אך מאיזה אכות ואודה לכם אם תתנו לי המלצות והאם יש צורך גם בכבל אודיו מסוים? שאלה נוספת היא אם אני רואה את סרט 720P או 1080P על המחשב זה רק על חצי מסך, האם כשאני אחבר את זה לטלוויזיה זה יהיה על מסך מלא? ברשותי טלוויזיה FULLHD. תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 922 צפיות
-
-
אז ככה אני לא מוצא את הדבר כי גם אני לא יודע איך קוראים לזה מאז ששינו תגוגל זה לא מוצא לי דברים בעברית או שאני עשיתי משהוא דפוק שאני לא יודע עלו. אז ככה יש לי אוזניות USB אלחוטיות עכשיו אני רוצה בעיקרון לחבר אותם לרסיבר או לטלוויזיה עצה אבל הקטע שהחיבור USB של הטלוויזיה לא מזהה תחיבור של האוזניות. אז אני רוצה לקנות חיבור רגיל שהופך לUSB ואפשר להוציא מימנו מוזיקה ושיזהה תאוזניות ראיתי דבר כזה אצל איזה מישהוא. עם לא הבנתם אותי אני יעשה את זה יותר מפורש(:. האוזניות זה אלו: http://i.ebayimg.com/t/Plantronics-995H-Wireless-Headset-used-good-with-accessories-/00/s/MTMxMVgxNjAw/$(KGrHqF,!oMFBmH1Q9GFBQg(uVOjhw~~60_35.JPG ממש ממש תודה לעוזרים זה אמור להתחבר לטלוויזיה ומישם לUSB של…
-
- 2 תגובות
- 922 צפיות
-
-
שלום... יש לי יומולודת בסוף ינואר ואני מעוניין בנגן אודיו חדש ומצוחצח, כרגע יש לי דיסקמן של אייווה מלפני איזה 4 שנים ואוזניות קוס פורטה פרו, עכשיו, חשבתי לעצמי שיהיה הכי כדאי לי לקנות נגן שמבוסס על דיסק קשיח, אבל איזה? ראיתי שמדברים רבות וטובות על הנגן של iriver או על ipod ורציתי גם לדעת עם אני אוכל להעביר שירים מדיסקים רגילים אל תוך נגנים האלו, והאם גם מפטיפונים? מה ההבדל באיכויות הסאונד בין שני הנגנים? תודה רבה... אהה וגם להזמין מהאינטרנט נכון...?
-
- 8 תגובות
- 922 צפיות
-
-
שלום לכולם קניתי לפני בערך שנה מערכת 2.1 למחשב של Altec Lansing דגם VS4121. אני מאוד מרוצה מהמערכת, אבל מאז לפני כמה שבועות היא לא עובדת טוב. חיבור ה- Input שנמצא בסאבוופר, שדרכו אני מתחבר מהמערכת למחשב, נשבר. אני צריך לשחק המון עם הכבל כדי לקבל סאונד טוב, אבל זה לא עובד טוב. לפעמים הבאס נעלם ולפעמים אני שומע רק מרמקול אחד. אני לא רוצה להשתמש באחריות כי אני צריך לשלוח לחברה את המערכת, ורק המשלוח של הסאב לחו"ל יעלה יותר ממערכת חדשה. למישהו איך רעיון איך לסדר את הבעיה, או אולי מכיר מקום שיכול לתקן את זה באזור הצפון(חיפה)? חיפשתי בגוגל ובדפי זהב ומצאתי מעבדות תיקון לרמקולים, אבל אצל אף אחד לא היה רשום שהם מתקנים Altec Lansing. תודה, יובל
-
- 1 תגובה
- 922 צפיות
-
-
שלום אני צריך המלצה על רמלוקים 2.1 למחשב בעיקר למוזיקה ואולי גם למשחקים עד 500 שקל. אם אפשר שיהיה מהחנות skypc.co.il.
-
- 2 תגובות
- 922 צפיות
-
-
רצתי לנקות את המארז .. נתקתי כבלים בטעות, לא ידעת לחבר אותם אחרי זה, הדלקתי את המחשב ואין לי קול ..אני לא יודע לחבר אותם 7 כבלים ..מישהו יכול להגיד לי איך לחבר אותם?
-
- 2 תגובות
- 922 צפיות
-
-
אני מחפש רמקולים למחשב וכרטיס קול, שניהם ביחד עד 1500 ש"ח, תודה.
-
- 8 תגובות
- 922 צפיות
-
-
התקנתי ווינדוס 7 64 ביט. לוח אם - ASUS P5B, כ.קול מובנה, הורדתי את הדריבר של SoundMax לווינדוס 7, והיו לי איתו בעיות. התקנתי בנוסף עוד כ.קול על המחשב creative audigy 7.1 ..המחשב מחובר למערכת, שממנה יש 2 רמקולים רגילים. עדכנתי תדריבר החדש ביותר, וכרגע הבעיה היא שרמקול ימין ושמאל לא מופרדים, כלומר אם אני מסמן שרק רמקול שמאל יעבוד שומעים נורא חלש (משני הרמקולים) ואם אני מעביר למרכז או לימין (לא משנה) שומעים בשניהם חזק. יש אפשרות לשנות בהגדרות מ2.1, 4.1, 5.1, 7.1 ואוזניות, ניסיתי לשים כל אחד מהם, וסימנתי שרק צד שמאל כאילו יעבוד, אז בחלק מהמקרים לא שמעתי כלום (משני הרמקולים) ובחלק שמעתי מאוד חלש, שוב משני הרמקולים. במשחקים זה עושה בלאגן שאין הפרדה בין צד שמאל לימין.. בעיות דרי…
-
- 3 תגובות
- 922 צפיות
-
-
אוקי בחדר שלי יש לי כרגע מערכת כזאת: 2 רמקולים קידמיים + טויטרים של B&O 2 רמקולים אחורים של JVC ומגבר של Technics עכשיו אני רוצה לקנות סאב, ובמגבר אין לי יציאה נפרדת לסאב, אז אני צריך לקנות גם קרוסאובר, כמה עולה בערך ואיפה אפשר להשיג?
-
- 9 תגובות
- 922 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות טלוויזיה עבור xbox360 אמריקאי שקניתי לאחרונה. איך הדגם הזה? http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=822243 האם יש בעיה של תאימות ntsc pal?
-
- 1 תגובה
- 922 צפיות
-
-
אז ככה: לאחר עיון בחיפוש לגבי אוזניות אני עדיין בהתלבטות(אני לא מבין באוזניות בכלל ויש פה אנשים שמבינים אז אני צריך את העזרה שלכם): התקציב שלי הוא 100-140 שקל ככה, וראיתי כמה אוזניות שמתאימות לי: האוזניות האלה(זה לא כפתור שכחתי איך האוזניות האלה נקראות): http://www.music10.co.il/shop/product_info.php/cPath/21_24/products_id/93 איך הם??? או אוזניות כפתור: זה MX400 קישור: http://www.music10.co.il/shop/product_info.php/cPath/21_24/products_id/83 או זה MX450 קישור: http://www.music10.co.il/shop/product_info.php/cPath/21_24/products_id/84 או שאתם יכולים להציע לי אוזניות יותר טובות ממה שהבאתי כאן עד 140 שקל.... תודה רבה לעוזרים... עריכה: ושכחתי לשאול, בדגמי ה-MX מה זה הדבר הזה …
-
- 8 תגובות
- 922 צפיות
-
-
טוב אז ככה אני מתלבט בין שני מערכות 2.1 ו5.1 בדוגרי לרוב אני שומע מוזיקה ורואה סרטים וסדרות וכמעט לא משחק במחשב...(שיהיה לכם רקע כללי לשימוש הרמקולים) בכל מיקרה אני מתלבט בין הרמקולים האלו Logitech Z506 Creative Inspire T6160 MicroLab X13 יותר לכיוון ה-MicroLab אם יש לכם הצעות אחרות לגבי רמקולים אשמח שתשתפו אותי... נ.ב התקציב שלי עד 500 חריגה של 100 שקלים יש לי עוד בעיה בגללה אני מתלבט בין ה5.1 לבין 2.1 החדר שלי בנוי ככה... http://up354.siz. co. il/up1/itmy0bwmndcx.png אז חשבתי להשים 2 רמקולים בשני צידי המיטה וכל שאר הרמקולים באיזור המחשב... חבר שלי אמר לי שזה מסובך לעשות את זה... בכל מיקרה רציתי לשאול את דעתכם על מיקום הרמקולים האם זה בכלל אפשרי לעשות א…
-
- 2 תגובות
- 922 צפיות
-
-
אני מתלבט בין שני סטרימרים, התכנים יהיו על הארד דיסק חיצוני שמחובר בUSB2 לראוטר, לכן חייב שיהיה חיבור LAN בסטרימר הראשון: http://dx.com/p/neo-x5-rk3066-android-4-0-google-tv-player-w-wi-fi-tf-1gb-ram-16gb-rom-black-176074 והשני: http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=14273 השני עולה 150 שקל יותר אבל הוא של חברה יותר מוכרת. מה עדיף?
-
- 0 תגובות
- 921 צפיות
-
-
איך אני מעדכן את הכרטיס קול המובנה בלוח אם ? GA-EP35-DS3R 2.0 לא הצלחתי למצוא על איזה כרטיס קול מדובר,אפשר לקבל קישור ? [TABLE] [TR] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE] [TR] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [/TABLE]
-
- 1 תגובה
- 921 צפיות
- 1 follower
-
-
היי, בתור קורא נלהב של פורום אודיו, החלטתי סוף סוף לקחת חלק מעט יותר פעיל, ולתת מרשמיי הראשוניים לסט הרמקולים בתצורת 2.0 audioengine5, אשר רכשתי לאחרונה. סט זה זכה לביקורות נלהבות בעולם, שמשום מה הייתי חייב לנסות ולשמוע בעצמי על מה כל המהומה. כמו כן מתאים בעיקר לאנשים הרוצים להינות מאיכות מוזיקה טובה, אולם אין להם זמן לחקור כל מגבר קיים ומדפיים בנפרד, כדי להגיע לשילוב האידיאלי שנשמע לטעמם. רמקולים אלו מוגברים ולכן אין צורך בחיבורם למגבר. כמו כן טובים גם במידה ומוגבלים מבחינת מקום, שכן אין צורך בהקצאת מקום גם למגבר. תחילה אקדים בכך, שניסיוני בתחום האודיו מזערי עד לא קיים, ורק לאחרונה נחשפתי "לנפלאותיו" המתרגמות לעיתים קרובות להוצאות לא קטנות. בכל אופן, ההקדמה היא כדי להגיד…
-
- 4 תגובות
- 921 צפיות
-
-
אוקי זה הכרטיס שיש לי Creative AudioPCI [ES1371,ES1373] זה מה שרשום עכשיו אני לא מוצא לו דריבר ככה גם הxp עכשיו למה אני רוצה דרייבר לכרטיס כי xp לא נותן לי ליבחור אפשרות של תפיקוד ב2.1 ועכשיו שיש לי את הרמקולים המדהים האלו [ATP3] אני לא יכול להנאות בשיא
-
- 2 תגובות
- 921 צפיות
-
-
אני משתמש בX-FI אקסטרים מוזיקה תחת ויסטה 32 + הדרייבר שניתן להורדה מהאינטרנט. 1. האם יש audio console תואמת ויסטה להורדה איפשהו, או שאני אצטרך להמתין לשחרור של קרייטיב? (המשך 07') 2. בעיה A: כל התקני כניסת האודיו line in, מיקרופון.. לא עובדים. בקונסול יש אפשרות לברור איזה התקן יעבוד ואיזה לא, פה הוא פשוט לא עובד -אף אחד מהם. מה יכולה להיות הבעיה? איך אפשר לברור התקנים? 3. בעיה B: למעשה, בלי הקונסולה איבדתי את כל האפקטים והיכולות של ה-audio creation mode. יש דרך להחזיר אותך/ להפעיל אותם דרך הדרייבר המפגר של קרייטיב? תודה!
-
- 13 תגובות
- 921 צפיות
-
-
מה יותר איכותי מבחינת סאונד סנייזר CX300 או PX100?
-
- 1 תגובה
- 921 צפיות
-
-
אני נכנס לחדר חדש ומעוניין לקנות מערכת רמקולים 5.1 למחשב, אני מתלבט בין הLogitech G51 לבין הCreative Gigaworkes G550 ראיתי שלcreative יש יותר עוצמה, מה עדיף מביניהם? אני קונה גם מחשב חדש, על הלוח אם יש לי כניסת 5.1, האם קניית כרטיס קול 5.1 בסביבות 300 ש"ח, תשפר את איכות הסאונד או שאני לא ירגיש בהבדל? תודה
-
- 0 תגובות
- 921 צפיות
-
-
איזה רמקולים עדיפים? ההבדל במחיר הוא בכמה שקלים. או בכלל, יש רמקולים במחיר הזה (או מקסימום 100-150 שקל יותר) יותר כדאיים?
-
- 0 תגובות
- 921 צפיות
-


