עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by Dror-l,

    שלום לכם! היום קיבלתי את נגן ה iriver h10 החדש והמדהים שלי! שמעתי בעבר בפורום שיש הגדרות אופטימליות ל EQ הזה ורציתי לשאול מהם? בתודה מראש ובמחיאות כפיים דרור

    • 4 תגובות
    • 924 צפיות
  2. Started by overload,

    http://www.audio-technica.com/cms/headphones/3959bcea6976f903/index.html מישהו יודע מה המיקום של האוניות האלו ביחס לאוזניות כפטור של סנהיסר או ה CX300? אם אני יכל לקנות אותם במחיר של CX300, מה עדיף?

    • 0 תגובות
    • 924 צפיות
  3. Started by HairyAss,

    אני מתכנן לבנות רמקול נייד פשוט, שיכלול זוג רמקולים 5״,מגבר וסוללה lead acid. די סטנדרטי.. המגבר שברשותי מבוסס על הta2024 אם אני לא טועה, 15W לערוץ. הרמקולים שאני רוצה לקנות הם זוג מורל. טמפו 5 אינץ׳. השאלה שלי היא האם הנתונית שלהם יתאימו לשימוש עם המגבר? יספיקו לזמן סביר בווליום ממוצע עד גבוה? אני לא רוצה להתעסק בכל מיני דברים כמו קרוס אובר, האם הרמקולים יספקו לשמיעה נעימה? תודה

  4. Started by orengore2,

    שלום לכולם חיברתי אוזניות לטלוויזית LCD, ומכיוון שאין יציאת אוזניות בטלוויזיה כזו, חיברתי אותם על ידי מתאם של RCA לPL מה שקורה הוא שהווליום נורא חלש, גם כאשר חיברתי אוזניות עם מגבר פנימי יש למישהו רעיון מה לעשות? תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 924 צפיות
  5. אהלן חברה לא מצאתי תת פורום יותר מתאים לשאלה שלי מזה אז ככה קניתי חיברתי את המחשב שלי דרך הכרטיס מסך למסך המחשב וגם לטלוויזיה שניהם דרך DVI בכרטיס אך בטלוויזיה תיאמתי את זה לVGA אני רוצה לראות את אותה תצוגה בשניהם ומשום מה המסך של המחשב עובד פיקס ובטלוויזיה אני רואה רק את טפט שולחן העבודה בלי סמלים (המחשב שלי וכו....) ושום דבר לא זז שאני עושה פעולות במחשב יש לי geforce 450gts windows 7 טלווזייה :LCD TOSHIBA מסך מחשב :LCD LED LG ניסיתי לשחק בהגדרות של nivdia ולא מצאתי כלום מישהו יודע מה אפשר לעשות? תודה

    • 1 תגובה
    • 924 צפיות
  6. Started by leoH,

    שלום, אני עובד מהבית ומעוניין באוזניות חוטיות (כאלה שאפשר לחבר ישירות למחשב/סמארטפון) לצורך שמיעת מוזיקה, משחקים ודיבור בטלפון שימשו אותי להרבה זמן. פחות חשוב לי אפשרות ביטול רעשים. כך שאוזניות עם איכות שמע טובה שאין בהן ביטול רעשים בהחלט באות בחשבון. אשמח להמלצתכם.

  7. Started by Coca Cola,

    http://bug.co.il/nconfigout.asp?psn=2578&scat=292&tcat=33 או H10? המחיר קרוב בבאג יש גם X5L במחיר של 1800 אני לא חושב שאני אוכל לאסוף סכום כזה, לכן נשווה ביניהם מה טוב יותר? מבחינת מסך\סאונד?

    • 3 תגובות
    • 924 צפיות
  8. Started by Shay0600,

    מכשיר קטן שיתחבר לרמקולים גדולים וישמיע בהם את מה שיש במחשב חשוב שייהיה קטן ואם תיהיה לו הפרדה בין אחורה לקדימה זה עוד יותר טוב

    • 5 תגובות
    • 924 צפיות
  9. יש לי ATP3 ולעיתים די קרובות, לפני תחילת השיר משהו בסגנון של מאית שניה לפני שהתו הראשון מתחיל לעלות שומעים מעיין "פאק" שכזה בתדר נמוך, מה זה? הרמקולים שלי הולכים לשבוק חיים?!

    • 9 תגובות
    • 924 צפיות
  10. מחליף את ה-z906 הזוועתיים (למוזיקה, למשחקים הם סבבה...). שוקל להשאיר את שניהם מחוברים

    • 0 תגובות
    • 924 צפיות
  11. לפני כמה ימים קניתי כרטיס קול של creative : sound blaster audigy2 ומערכת רמקולים inspire 6.1 6600 התקנתי את הכרטיס בעצמי, פתחתי את המחשב והתקנתי דריברים ואת חבילת התוכונות. המחשב זיהה את הכרטיס והתוכנות עבדו אבל אחרי שמיעת מוזיקה למשך כמה זמן או באמצע משחק מחשב, צלילים צורמים היו יוצאים מן הרמקולים והמחשב היה נתקע ללא יכולת להזיז את העכבר. אחרי שעשיתי ריסט המחשב היה נתקע אפילו בדוס. משהו נתקל בבעיה הזו? המחשב שלי ישן אבל לא צריכה להיות בעיה עם הכרטיס: פנטיום 3 450. win xp . היה לי כרטיס קול מובנה בתוך לוח האם אבל אחרי שהפכתי אותו ללא פעיל בתוך רשימת ההתקנים המחשב היה נתקע אחרי שהכנסתי והוצאתי את הכרטיס כמה פעמים והתקנתי את הדריבים מחדש, התכונות שבאו יחד בדיסק לא עובדות…

    • 7 תגובות
    • 924 צפיות
  12. באתר החברה יצא חדייבר חדש למערכת קול XP 6.1 ומערכת 7.1 החדש יש צורך להוריד את ההתקנה הישנה ולהתקין את החדש. בדרייברים החדשים הם מבטיחים תיקונים לבאגים ושיפור הקול. דרייבר הרקולס 5.01

  13. כותרת חשובה לי נוחות השימוש (הכוונה שפאנל כונון השמע יהיה מלפנים) איכות טובה גם ברמות גבוהות של שמע יופי 2.1 בלבד כבלים ארוכים (מעל 1.5 מטר) חשבתי ללכת בכיוון של LOGITECH ככה שיתאים לעכבר המתוכנן ולמקלדת חח. (WAVE וG9) מלוג'י חשבתי על X240 וX230 1. האם בX240 פאנל כונון השמע נמצא מלפנים? 2. האם שווה להשקיע את ההפרש בין X230 לX240? 3. האם יש מתחרים באותו תג מחיר הטובים מהשניים שציינתי?

    • 7 תגובות
    • 924 צפיות
  14. Started by Ran B,

    אז ככה : אבא שלי טס לניו יורק ועד כמה ערים בארה"ב ואח שלי מעוניין במיני דיסק. הוא ביקש ממני שאני אחפש לו משהו יחסית זול וטוב. הוא אמר לי שאולי SONY טובים בזה.. אז כנראה הוא מעדיף של SONY.. עכשיו, לי אין הרבה ידע בקשר למיני דיסק ולציוד אודיו, לכן באתי להתייעץ איתכם על איזה נגן אתם ממליצים שהוא יחסית זול וטוב. כמובן שיהיה ניתן להשיג אותו בארה"ב, כי משם אבא שלי קונה לאח שלי. תודה, רן!

    • 5 תגובות
    • 924 צפיות
  15. שלום חבר שלי רוצה לקנות אוזניות בתקציב של עד 100 ש"ח. על אילו אוזניות אתם ממליצים? תודה רבה לעונים.

    • 8 תגובות
    • 924 צפיות
  16. יש לי 2 ממירים אחד ג'וניור הפשוט בלי VOD והשני רגיל ADB או איך שקוראים לו הפשוט בלי כל השאר והשטויות האם יש להם קודים שאפשר לשנות בהם כל מיני דברים ?! כאלה שאנחנו לא רואים ככה ?!

    • 5 תגובות
    • 924 צפיות
  17. אני מחפש תוכנה או אתר של פלייבקים...אם מישהו יכול להביא לי הוא גדוללללללללללללל

    • 0 תגובות
    • 924 צפיות
  18. יש מישהו שאני מכיר שנוסע לארה"ב וחשבתי להביא לו כסף שיקנה לי שם את ה Logitech Z680 היות ושם זה הרבה יותר זול במחיר של 225 דולר האם צפויות איזה שהם בעיות ? כמה מ"ס אמור להיות על הרמקולים ? האם תהיה בעיה עם החיבורים ? או שצריך פשוט לקנות מתאם ? האם זה בעיה להביא דבר כזה גדול מחו"ל ? הקופסא הזאת שוקלת כ 22 קילו ויביאו לי אותו בטיסה רגילה עם כל הציוד לא במשלוח מיוחד

    • 5 תגובות
    • 924 צפיות
  19. Started by Seeyouinhell2,

    אני מחפש משהו זול ואיכותי עד 60 שקל שפשוט יעבוד ויהיה נוח להשתמש בו בין אם זה לשים אותו על סטנד או להדביק אותו למסך ושיקלוט שאני מדבר חשוב שיקלוט לפחות מאיזה 40-50 ס''מ כי אני שונא להצמיד אותו אליי אגב אני לא סגור אם זה אמור להיות פה או בציוד היקפי אבל אני מקווה שתיסלחו לי אם טעיתי

  20. Started by zzz727,

    אני רוצה לחבר את המחשב למסך טלויזיה HD LCD 32"... יש הבדל בין הכבלים הללו? vga,hdmi,dvi עם איזה כבל כדאי לי לחבר? מהכרטיס מסך יש לי רק DVI ומהטלויזיה יש לי HDMI,VGA כדאי לחבר בעזרת מתאם כמו למשל כבל DVI עם מתאם VGA?

    • 6 תגובות
    • 924 צפיות
  21. על איזה רמקולים אתם ממליצים ב-600 ש"ח... אני צריך שהם יהיו איכותיים וטובים

    • 6 תגובות
    • 924 צפיות
  22. Started by Sangha,

    שלום לכולם! אז כמו בכתורת אני מעונין לקנות כרטיס קול חדש: עכשיו כמה דברים... יש את הכרטיס ?CREATIVE X-Fi Platinum + 5.25 + Remote? שמצא חן בעיני מאוד, שמצאתי אותו ב1190 שקל..ואני יכול לחרוג במחיר אבל עד 200 שקל גג. כמה שאלות: 1) איך הכרטיס הנ''ל בהשוואה לכרטיסים של סדרת ה Audigy? איכות יותר טובה פחות? 2)האם יש כרטיסים אחרים יותר טובים בדווח המחיר הנ''ל? 3) איזה רמקולים היתם ממליצים לי לקנות לכרטיס.. גם דווח המחיר הוא בין 800-1000? תודה רבה רבה לעוזרים..

    • 13 תגובות
    • 924 צפיות
  23. Started by tal_p,

    אז ככה.. יש לי רמקולים שמתחברים DVDשהוא גם רסיבר, והחיבור שלהם הוא בעצם זוג כבלים פשוטים של + ו -... רציתי לדעת אם אפשר להפוך את זה לחיבור 3.5MM

    • 8 תגובות
    • 924 צפיות
  24. שלום, אני מחפש אוזניות כמו בכותרת. אני זוכר שהייתה בעיה בנקסוס 4 עם שליטה על הווליום ושיחות דרך האזניות עצמן, זה נפתר באנדרואיד 5? תודה.

    • 0 תגובות
    • 923 צפיות
  25. Started by עילאי בן,

    מתלבט בין ד"ר דריי דגם הסולו {בלי הסוללות} לבין SHURE 840 ..... אשמח להארות/הערות ו/או המלצה לדגמים אחרים. צריך לצורך שמיעה בחדר כושר בבית....שומע בעיקר מוסיקה ישראלית וערבית קלאסית {פחות ים תיכוני} תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 923 צפיות

דיונים חדשים בפורומים