אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום חברים, אני קונה מחשב חדש ואני מעוניין להתחדש ברמקולים חדשים, כבר כמה שנים שאני עובד בעיקר עם הלפטופ ועם הרמקולים המובנים שיש לו, אבל מכיוון שמדובר במחשב נייח אני רוצה כמובן שיהיו לו גם רמקולים. ההתלבטות הראשונית שלי היא להחליט האם לקחת 2.0 או 2.1. ראיתי אצל חבר שיש לו סאב וופר והרגשתי שזה עושה יותר רעש של באס מאשר מוסיף למכלול המוזיקלי (אולי מדובר ברמקולים לא כ"כ איכותיים, לא בדקתי). מה דעתכם, האם כדאי ללכת על 2.0 או 2.1 לגיימינג, מוזיקה וסרטים. התקציב שלי הוא בסביבות ה-300, אבל אם אפשר למצוא משהו איכותי בפחות אז בכיף (לא אודיופיל גדול). תודה
-
- 5 תגובות
- 929 צפיות
-
-
היי, אני מחפש פיתרון אלגנטי להחלפה בין רמקולים לבין אוזניות, משהו בסגנון מפסק עם שני חיבורים שאוכל לבחור איזה מהם יהיה פעיל על ידי הזזת מתג או לחיצה על כפתור. יש חיה כזאת?
-
- 4 תגובות
- 929 צפיות
-
-
היי קניתי אוזניות JBL 220 ומשום מה הם הגיעו בלי מתלה לצוואר עכשיו רציתי לדעת אם מוכרים דבר כזה בנפרד ואם כן אז איפה אפשר למצוא מי שלא הבין אני מדבר על דבר כזה http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=469313# תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 929 צפיות
-
-
אני רוצה ליקנות השבוע MP3 וההחלטה קשה איזה ליבחור אז אני מקווה שתוכלו לעזור לי בבקשה אם אתם יכולים. אז ככה: Sandisk Sansa E250 2GB http://www.zap.co.il/ratemodel.asp?model_id=410905 iAudio U3 1GB http://www.zap.co.il/ratemodel.asp?model_id=375936 מי הכי טוב? או שיש יותר טובים במחיר הזה מיתחת ל- 800 שקל ואם אתם יכולים תפרטו לי . לי חשוב נטו מוזיקה חשוב שיהיה בו אוזניות טובות ואיכות סאונד טובה!! תודה
-
- 9 תגובות
- 928 צפיות
-
-
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=8602 היתי בטוח שפלזמות מוגבלות מבחינת רזולוציה ביגלל הטכנולוגיה אבל לפי זה ועזבו תגודל הטלויזה הזות תומכת ב1080P אמיתי או במילים אחרות הפלזמה זה לא זן ניכחד כמו שחשבתי ויש להן מה להציעה
-
- 8 תגובות
- 928 צפיות
-
-
חברה מישהו מכיר רמקולים של חברת אורטק ( 4.1 ) . האם הם טובים , והאם שווה לקנות אותם ב 300 ש"ח . תודה .
-
- 1 תגובה
- 928 צפיות
-
-
אז אני קניתי את הרמקולים 5.1Z5500 ועכשיו הבעיה היא לסדר אותם . יש לי כמה שאלות: 1) אם אפשר לשים את הבאס בכל מקום בחדר? 2)באיזה גבוה עדיף שהרמקולים יתלו? 3)האם הסנטר יכול להיות בגבוה המסך מחשב למרות ששאר הרמקולים תלויים ? תודה
-
- 12 תגובות
- 928 צפיות
-
-
שלום. אחי הקטן אוהב לשמוע מוזיקה במחשב והרמקולים שלו פשוט חרא אז אני רוצה לקנות לו רמקולים חדשים. לא צריך משהו יותר מידי איכותי, יש לי במחשב שלי לוגי'טק Z 640 ובשבילו זה כמו רמקולים ב10000$ אז אני מניח שאפשר למצוא בבערך 200 שקל משהו טוב. יש המלצות? האם יש לרמקולים שלי גרסה של 2.1 שנמכרת בארץ?
-
- 9 תגובות
- 928 צפיות
-
-
השימושים שלי הם מוזיקה ומשחקים.. 50%-50%. ואם יש לכם אוזניות במחיר של 400 שקל אחרות יותר טובות מאלה תציעו..
-
- 2 תגובות
- 928 צפיות
-
-
יש לי כמה חתיכות של ATP3 במשפחה ויצא לי לשמוע אותם הרבה. החסרונות שלהם ממש מפריעים לי. אתמול יצא לי לשמוע את ה 199 ואם לומר בעדינות "נפלתי מהרגליים". הבעייה שלא היה לי זמן לבצע ממש בדיקות. השאלה שלי היא האם אתם בטוחים, כפי שעולה מהדיונים כאן, שה ATP3 טובים מהם? מישהו שמע פעם את שניהם צד לצד?
-
- 9 תגובות
- 928 צפיות
-
-
-
הי, אני חדשה אז קודם כל שלום מישהו יכול לתת לי קצת מידע על המכשיר החדש של בזק? אני מחפשת סטרימר טוב כבר הרבה זמן ועד עכשיו לא ראיתי משהו כזה ממש בארץ. תודה
-
- 11 תגובות
- 928 צפיות
-
-
היי יש לי מחשב Pentium-II עם מעבד 355Mhz וזכרון RAM של 512MB/133Mhz. כשאני צופה בוידאו קליפים באינטרנט, למשל ב-YouTube אז הסרטון כל הזמן קופץ (ניסיתי להוריד קבצים וראיתי שקצב ההורדה מגיע ל-200K אז זה כנראה לא קשור לקצב הורדת נתונים). יש למשהו רעיון מה צריך לעשות כדי שהסרטון ינגן כמו שצריך? (חוץ מלקנות מחשב חדש...) תודה
-
- 3 תגובות
- 928 צפיות
-
-
-
לחבר שלי יש את "סרט" מסיבת הסיום שלי ושלו של כיצה ח', בפורמט XviD. אני רוצה להראות את "הסרט" למשפחה שלי בטלוויזיה, ב-DVD. ה-DVD שלי תומך בפורמטיים הבאים: CD/DVD/VCD/SVCD/MP3 אני כבר הבנתי שהדיוידי שלי לא תומך בפורמט XVID של הסרט שיש לי במחשב, אז איך בדיוק אני הופך את הסרט הזה לאחד הפורמטים המתאים לצפייה בדיוידי? וכמובן שיהיה באיכות גבוהה. ואני לא מעוניין להוסיף לסרט שום אפקטים או משהו כזה, רק ישר לצרוב אותו בפורמט שמתאים ל-DVD שיש לי.
-
- 12 תגובות
- 928 צפיות
-
-
שלום. אני מעוניין לרכוש מחשב קולנוע ביתי עם הדרישות הבאות: [list type=decimal] [*]תאימות מלאה של המפרט ל- XBMC. [*]יכולת התקנה של דיסק קשיח בגודל 3.5 אינטש (עדיפות ליכולת להתקין 2). [*]קירור פסיבי. [*]רשת קווית 1GB + WiFi. [*]יכולת התמודדות עם סרטים ב- High Bitrate ובכל פרופילי הדחיסה. [*]שלט אלחוטי תואם XBMC. [*]יציאב אופטית לסאונד. [*]יציאת HDMI ו- Display Port. האם אתם מכירים מחשב מוכן מראש שעונה לדרישות הללו? אם לא, כיצד ניתן לבנות ידנית (אני מניח שנקודת התחלה היא המארז ולוח אם תואם), אילו חלקים תואמים לדרישות הללו? תודה ושבוע טוב!
-
- 0 תגובות
- 928 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה! אני אמנם לא סגור על זה- שזהו הפורום המתאים ....אך לדעתי יש פה אנשים שכן יתמצאו ויוכלו לתת לי עצה.... אז אמנם דוד מאמריקה לא מגיע (זה פשוט נשמע טוב ככותרת ;D )...... אבל ידידה שלי מארה"ב כן מגיעה לארץ..... ופתאום הבזיק לי רעיון שאולי אוכל לבקש ממנה לרכוש לי משהו בארץ זבת החלב והגאג'טים הזאתי... ואני אחזיר לה את הכסף פה בארץ...... אמנם זה די מטומטם.... כי אין לי ממש רעיון למה לקנות... וכבר יש לי מינידיסק וכרטיס המסך שלי X800 XT VIVO אמור להגיע מחו"ל... אבל כשמישהו מגיע מאמריקה ... זה פשוט דורש את זה!.. זו הזדמנות שלא תסולא בפז- לבזבוז של עוד כסף! קיצור... אז אני מבקש מכם לתת לי רעיונות לגאג'טים שלא תופסים הרבה מקום... (שלא תצטרך לסחוב משהו במיוחד בשבילי)..…
-
- 9 תגובות
- 928 צפיות
-
-
-
היי, אני יודע שבניגוד לארץ בחו"ל מפרסמים את ה EPG בפורמט של xml tv באופן חופשי לכולם. שמעתי שגם בארץ ניתן לחבר את המחשב ללוח השידורים, אבל לא מצאתי שום דרך. מישהו יודע איך עושים זאת?
-
- 8 תגובות
- 928 צפיות
-
-
אני מחפש אוזניות כפתור או in-ear בלבד (מטעמי ניידות), יש לי MX400 והאיכות שלהם לא משהו, אני מחפש איכות צליל טובה! מה אתם ממליצים? E2C לא בא בחשבון בגלל המחיר.
-
- 11 תגובות
- 928 צפיות
-
-
שלום. בזמן האחרון כשאני שומע מוזיקה במחשב אני פתאום שומע שיבושים או שהשיר מתנגן מהר ונשמע כמו עכבר אז אני עושה pause ואז play וזה מסתדר. זה קרה לי גם במשחקים. יש לי במחשב WIN 98 וXP וזה קרה לי רק ב98 מה הבעיה ואיך אני פותר אותה?????
-
- 5 תגובות
- 928 צפיות
-
-
היי אני רוצה לקנות נגן עם נפח גדול מאוד שיהיה אפשר לראות בו סרטים (צריך להעביר את הזמן בשמירות במילואים) חשבתי ללכת על: http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=6764 Cowon 80GB Q5W הוא נראה לי אחלה ובתקציב, יש למשהו ניסיון איתו או המלצות למשהו אחר? רצוי מהארץ. בנוסף אני צריך המלצה לאוזניות קשת גדולות ונחות לנגן בסביבות 500 ש"ח עם אפשרות לחריגה בתקציב. בתודה מראש לכל המגיבים
-
- 3 תגובות
- 928 צפיות
-
-
יש לי גיבסון לס פול ואני רוצה להקליט למחשב וכרגע יש לי כרטיס קול אונבורד שיש דיליי בסאונד כשאני מנגן של איזה חצי שניה. אני מחפש כרטיס קול איכותי וטוב כמה שיותר זול שיוכל להקליט לי את הגיטרה בסינק עם המחשב,וגם שהגיטרה תישמע טוב ולא בדיסטורשן לא מכוון,תודהה רבהה!
-
- 3 תגובות
- 928 צפיות
-
-
היי אחים שלי! תקשיבו אני רוצה לקנות רמקולים למחשב כי נמאס מהאוזניות 10 שקל המעפנות שלי! חחח עכשיו כמה פרטים על הכרטיס קול: בעיקרון זה כרטיס קול שמובנה על לוח האם... היציאות שלו: יש את ה-3 רגילות (כניסה,יציאה,ומיקרופון), יש גם אחת כחולה ואחת ירוקה כזאת בנפרד מהיציאות האחרות וגם יש יציאה צהובה בולטת שנראית כמו הכניסת ווידאו בטלוויזיה ויש גם מין ריבוע שחור שזה נראה לי יציאה אופטית... בפרטים על הכרטיס קול בלוח הבקרה רשום שההתקן הוא: NVIDIA® nForce Audio התקציב שלי הוא לפי דעתי 300 ש"ח. מקסימום 400 ש"ח אבל תנסו להיצמד ל-300... מה שאני צריך זה רמקולים טובים בתקציב הזה לשמיעת מוזיקה בעיקר. עכשיו מה שאני אומר זה שאני מעדיף מערכת של 2.1 טובה מאוד על-פני מערכת 4.1 שהיא פחות טובה וז…
-
- 12 תגובות
- 928 צפיות
-
-
שלום פורום, קיבלתי היום את הRAZER PIRANHA ושמעתי עליו ביקורות בינוניות. לעומת הPLANTRONICS 376 שעליו שמעתי ביקורות נהדרות. השאלה אם להחזיר את הPIRANHA ולקנות PLANTRONICS, או להוסיף 70 ש"ח ולקנות את הRazer Carcharias. תודה!
-
- 0 תגובות
- 928 צפיות
-


