עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by IdanS,

    יש לי ככל הניראה בעיה בלוח האם שמסתכמת בזה שכרטיס הקול מסוג realtek ac97 שיש לי המובנה בלוח לא עובד למרות שהוא מזוהה ע"י המחשב ומערכת ההפעלה ללא התנגשויות וכל הדרייברים מותקנים כהלכה,וב-BIOS האודיו קונטרולר מוגדרים enabled. לאור העובדה שאין לי עצבים וזמן לאשפז שוב את המחשב במעבדה ואולי לקבל שוב לוח אם פגום,החלטתי לקנות כרטיס קול מבוסס PCI שאפשר להרכיב בפשטות על לוח האם.מה שרציתי לשאול: 1)האם התקנת כרטיס קול חיצוני מבוסס PCI עלולה לקחת יותר משאבי זיכרון ומשאבי מערכת ולפגוע בצורה כזו או אחרת בפעולת המחשב? 2)האם התקנת כרטיס קול כזה עלולה לגרום להתנגשויות? אם כן, מה היא הדרך הכי טובה ובטוחה להתקנת כרטיס הקול החדש (האם זה דורש הגדרה ב-BIOS שבה האודיו קונטרולר שמתייחסים לכרטיס …

    • 4 תגובות
    • 935 צפיות
  2. Started by Gimel,

    מה אתם אומרים?

    • 5 תגובות
    • 935 צפיות
  3. Started by m_a_t,

    על איזה מינידיסק אתם ממליצים בין 800-1000 שקל? שיהיה גם עם שלט. תודה חובה שיהיה לקנייה בארץ, אין לי אף "שליח" בחו"ל, ואני לא רוצה להתחיל להסתבך עם מכס.

  4. Started by smoke_man,

    למטרת מוזיקה וסרטים רצוי אוזניות כפתור על איזה דגמים אתם ממליצים?

    • 5 תגובות
    • 934 צפיות
  5. Started by shlomi2003,

    עם הם לא טוסבים מבקש הצעה טובה לרמקולים לסרטים מוזיקה שיהיה באיכות !!! http://www.pch.co.il/docs/pd1470287440.htm התקציב 500 שקל גג 600 ויש לי ABIT AN7 יש לי כרטיס קול מתאים נכון ?5.1 ?

    • 4 תגובות
    • 934 צפיות
  6. Started by FunkyMonk,

    אני מחפש המלצות למסך טלוויזיה LCD 32", כאשר התקציב נכון לעכשיו אינו ידוע לחלוטין. אני לא מחפש משהו זול, אבל אני גם לא מחפש משהו יקר, אני מחפש משהו טוב. כלומר, אני מחפש המלצות לטלוויזיה שיחסית למחיר שלה היא טובה מאד ומציגה תמונה טובה. את התקציב אני כבר אשיג לפי המחיר של ההמלצות..

    • 6 תגובות
    • 934 צפיות
  7. Started by romchik19,

    שלום לכולם אני חדש פה , רציתי לשמוע את הדעות של האנשים שיש בפורום על כמה דברים קודם כל אני עוסק בעריכה ויצירה בקיובייס אני מחפש רמקולים טובים בשביל סאונד מדוייק ואיכותי ומודגם בכל התדרים (לא חייב להיות חזק במיוחד) התחלתי לבדוק את האפשרויות בחלילית (חנות למוסיקה) , הדבר היחידי שמצאתי זה מוניטורים קטנים של M-AUDIO AV40 . הם נחמדים , אבל הבעיה שהם לא יורדים לתדרים שאני צריך (?! איך זה יכול להיות אם זה רמקולים מקצועים של אולפן) התחלתי לחפש הלאה , ומצאתי ביקורת על 5 הרמקולים הכי טובים לבית. ביניהם עצרתי על Z2300 או SOUNDSTICKS או הAV40 איזה לבחור אין לי מושג ... התקציב במקרה הוא עד 1000 ש"ח עכשיו הבאיה השניה היא מיקום הרמקולים , הנה תמונה של החדר סימנתי 2 אפשרויות ה…

    • 4 תגובות
    • 934 צפיות
  8. Started by tuvia,

    אחר הצהריים טובים. היום קניתי רמקולים סט 5.1 של creative ועובדים מקסימום 3 רמקולים, הסאב ושתיים אחרים. הסט נקרא 5.1 sbs 560 ויש לי כרטיס קול aureon terratec 5.1 fun. הדרייבר מעודכן. יש למשהו מושג מה הבעיה?

    • 11 תגובות
    • 934 צפיות
  9. שימוש ביתי הכוונה: 70% מוזיקה(שומע הרבה אלקטרו-האוס, חשוב באסים) 30% משחקים/סרטים מתלבט בעיקר בין SRH240 ל- Sennheiser HD205, קונה ב- KSP בלבד, אין אפשרות לחריגה מהתקציב. עזרתם הלכתי על Sennheiser HD205, מרוצה!

    • 0 תגובות
    • 934 צפיות
  10. היי, הנה הכרטיסי קול, אנא כתבו מהו כרטיס הקול העדיף מהשלושה: Creative X-Fi Titanium Fatality Pro או Creative X-Fi Titanium 7.1 או Creative X-FI Xtreme Gamer FATALITY תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 934 צפיות
  11. מה ההבדלים בין LED ל LCD ? האם שווה לשלם יותר בשביל LED , ואיזה דגמים ממולצים ?

    • 1 תגובה
    • 934 צפיות
  12. השאלה בכותרת, בלי חריגה גדולה מדי.. תודה!

    • 6 תגובות
    • 934 צפיות
  13. יש איזה ייתרון לCREATIVE לעומתם, והאם אפשר לקנות אותם ללא חשש. המלצות, אם הם טובים, וכו'.

    • 3 תגובות
    • 934 צפיות
  14. האם אני יכול לחבר דרך חיבור S/PDIF את הרמקולים שלי t6060 creative? איך? אני רואה את החיבור במחשב שלי אבל לא מוצא אותו ברמקולים...

    • 1 תגובה
    • 934 צפיות
  15. שלום רב, האם ניתן לחבר ישירות מחשב HTPC למערכת סטריאו 2 ערוצים? לדוגמא NAD320BEE ואיזה חיבור איכותי יותר וכמה איכות ניתן להשיג ? תודה

    • 6 תגובות
    • 934 צפיות
  16. יש לי זוג רמקולים קטנים המתחברים לסאב קטן, שהוא מתחבר לכניסת ה SOUND במחשב. הבעיה היא שמהרמקולים ומהסאב הקטן יוצא זמזום חלש אך מעצבן - בזזזזזזזזזזז ;D הרחקתי מכל מכשיר אלקטרוני שיכול להפריע - לא עזר. אפילו ניתקתי אותם לגמרי מהמחשב, הרחקתי מכל דבר אחר, וחיברתי לשקע חשמל אחר בכלל בבית - עדיין אותו בזזזזז 1. האם זה אומר שמקומם של הרמקולים הללו הוא בזבל, או שיש מה לעשות ? 2. אני מעוניין בזוג רמקולים קטנטן לחיבור למחשב לשמיעת הסאונד (משהו מאוד פשוט, בלי סאב ובלי שום תחכום, רק כדי לשמוע את הסאונד) יש המלצה למשהו קט, סביר וזול ? תודה !

    • 7 תגובות
    • 934 צפיות
  17. Started by subarel,

    החלטתי לרדת מכיוון של 37 אינצ' כי ההבדלי מחיר בין 32 ל 37 זה בערך 50% וזה מוגזם. לדעתי אני יוכל לקנות אותה בבערך 5.5K. למישהו יש המלצה למשהו אחר (באותו סדר גודל של מחיר) או סיבה למה לא לקנות אותה...?

    • 2 תגובות
    • 934 צפיות
  18. קניתי לפני חודש פלסמה 32 והיא מחוברת אצלי לממיר בכבלים בננות הרגילים ורואים בה תתמונה מרוח טיפה, אמרו לי שאני צריך לקנות כבלים איכותיים יותר בהתאם לחיבורים בטלוויזיה וזה ישפיע די הרבה זה נכון ?? כרגע כל המערכת טלויזיה רסיבר דיוידי ממיר מחוברים בכניסות של הבננה הפשוטות(האדום לבן וצהוב ) איזה אז כבלים אני צריך כדי לחבר את כל המערכת כדי שיראו בתנאים אופטימלים ?? (המרחק בין כולם לא עולה על החצי מטר) החיבורים של הטולויזיה הם : 1 ) HDMI 2) D SUB - VGA 3)Y Pb/Cb Pr/Cr (מה זאת הכניסה הזאת?!?) 4)S-VIDEO 5-6)יציאה וכניסת וידיאו 7)יציאה Coaxial (מה זה גם ?) 8)כניסת אודיו VGA/DVI החיבורים של הממיר YES MAX הם: 1)בננות רגילות 2)אינטרנט (למה אני צריך את זה?) 3)VCR וTV בצורה של מלבן עם…

    • 1 תגובה
    • 934 צפיות
  19. שלום אני צריך משדר על בסיס בלוטוף שהתחבר לרסיבר ויוכל לקבל סאונד מהמחשב על בסיס הבלוטוף את המכשיר אני יזמין מחול מאמזון או אי ביי, אני מעדיף מאמזזון בגלל המשלוח המהיר יותר. תודה

    • 1 תגובה
    • 933 צפיות
  20. Started by Mike-,

    אהלן, תהיתי אם כל טלויזיית FHD יכולה להציג תוכן שמגיע מכניסת הVGA ב1920x1080 ? או שיש הגבלה כלשהי ? יש לי מחשב שמחובר למסך 22" בVGA ומציג ב1920x1080 בלי בעיה, האם יש נכון גם לגבי טלויזיות ?

    • 1 תגובה
    • 933 צפיות
  21. Started by ohad2890,

    יש לי טלויזיה דיי ישנה ואבא שלי הביא לי DVD לחדר ואחרי שחיברתי אני מחפש תערוץ של הDVD ואין אני יכול לשמוע את הסרט אבל לא יכול לראות... =\ אולי אני צריך לחבר את הDVD לממיר? יש לי ממיר של הוט.. תודה לכל העוזרים...

    • 6 תגובות
    • 933 צפיות
  22. Started by moran-k,

    שלום רב אני מעוניינת לקנות את הרמקולים microlab m880 למחשב הפרטי שלי. רציתי את חוות הדעת שלכם. תודה.

    • 1 תגובה
    • 933 צפיות
  23. אני קונה בארץ. אני רוצה את זה ליצירה ולמשחקים יצירה של סגנון רחב בעיקר טראנסים ומטאל. משחקים זה בעיקר קאונטר סטרייק ומשחקי יריות. תודה לעוזרים. וגם אם אתם יכולים להמליץ לי על מקום שאני יכול לשמוע ציוד בירושלים אני אודה לכם.

    • 0 תגובות
    • 933 צפיות
  24. שלום לכולם יש לי כרטיס קול על לוח האם. כרגע מחובר יציאה מהכרטיס קול למגבר (במפצל ביחד עם הרמקולים של המחשב) בכבל scart רגיל לאחת הכניסות במגבר. הבעיה שככה לא ניתן לשמוע סראונד אלא רק את 2 הרמקולים הקדמיים השאלה היא איזה כבל אני צריך להוציא מהכרטיס קול ומאיזה יציאה כדי שאוכל לראות סרטים מהמחשב ולשמוע סראונד. יש לי 6 יציאות בכרטיס קול וזה מה שכתוב עליהם: יציאה ירוקה רגילה line out יציאה ורודה למיקרופון יציאה כחולה line in יציאה כתומה כתוב לסנטר ולסאב יציאה שחורה לשני רמקולים אחוריים יציאה אפורה-לבנה לשני רמקולים צדדים תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 933 צפיות
  25. Started by רונאלדו,

    ב H10 גירסת ה 6 ג'יגה מופיעה ההודעה הבאה ללא אפשרות עבודה עם המכשיר "systems file missing" "to restore the system files,connect H10 to iriver plus" אני יודע ש iriver plus זו התוכנה שלהם אבל עקב התקלה הזאת המחשב לא מזהה בכלל את המכשיר מה הפיתרון? האם הקישור הזה מספק פיתרון? http://www.misticriver.net/showthread.php?t=12886

    • 6 תגובות
    • 933 צפיות

דיונים חדשים בפורומים