אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום אני חושבת לקנות רמקולים עד 2500 ש"ח אני רוצה לחבר אותם גם לטלויזיה וגם למחשב הייתי בכמה חנויות להלן ההצעות שקיבלתי רסיבר של HARMAN KARDON 158 רמקולים JBL 200 או מערכת קולנוע PIONEER HTP 071 אשמח לקבל חוות דעת על המוצרים שהוצעו לי או לקבל הצעות טובות יותר? תודה
-
- 5 תגובות
- 938 צפיות
-
-
אז לאבא שלי היו את הרמקולים האלה הרבה זמן ומצאנו להם סבוופרים להחלפה כי הם היו יבשים וקנינו לא מיזמן חוטי נחושן שוודיים שעלו הרבה ועכשיו האיכות ממש טובה, מה שקרה זה שהם לא היו בשימוש הרבה ואז גילינו שהם נחשבים טובים ואפילו פתחו מחדש פס ייצור אז השקענו. http://photos.walla.co.il/danieln9
-
- 6 תגובות
- 938 צפיות
-
-
רציתי לשאול אם יש שיפור או הבדל מהותי בין כרטיס קול חיצוני ולבין כרטיס קול מובנה? כמובן שהרמקולים פה קשורים ואני משתמש במערכת סטריאו פשוטה כרגע של pannsonic (סתם אחת ב1000 שקל). כרגע יש לי כרטיס קול מובנה במחשב שלי ואני מתכוון להשתמש בו לעריכת סאונד ויצירת מוזיקה כמובן שהיצרן מתהדר ב7.1 ערוצים וHDaudio וכדומה... ובמחשב של אחי יש כרטיס קול של ESI JULI@ ועניין אותי לדעת עד כמה יהיה הבדל כי גם אם הכרטיס הרבה יותר טוב עד כמה אני יצליח להבחין בזה בגלל הרמקולים תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 938 צפיות
-
-
בעייה ממש קשה – עשיתי כל בדיקה אפשרית, לדעתי רק מומחה של ממש יפתור את הבעיה. אשמח לקריאה שלכם. תיאור הבעיה: העקיבה של העכבר בזמן התזוזה לא מדוייקת. הסמן זז בדיליי קטן ואינו עוצר או זז בצורה חדה, אלא "גולש". עכבר: תוצרת לוג'יטק, דגם: MX610 מסך: טלויזיה לד תוצרת Sharp דגם lc-46le 8246 מחשב: כרטיס מסך: ATI Readon hd 6450 הכרטיס מכוון על 60 הרץ (אולי פה נעוצה הבעיה) מעבד: i3 מערכת הפעלה: windows 7 32 bit במסגרת הניסויים עשיתי את הבדיקות הבאות: החלפתי משטחי עכבר שונים, חיברתי עכברים שונים חוטיים ואל חוטיים, עדכנתי ביוס, עדכנתי דרייברים, הדבר היחידי שמנע את הבעיה היה חיבור של מסך מחשב במקום מסך הטלויזיה. לדעתי הבעיה נובעת מהפרשי ההר…
-
- 2 תגובות
- 938 צפיות
-
-
יש לי פה זרוקים 2 כרטיסי טלויזיה: 1: avermedia EZMaker USB2.0 ו2:philips LifeView Fly Prime 30 עכשיו ברצוני להמיר באיכות מיטבית ככול שאפשר (בכל זאת זה קלטות ישנות מאוד) את הסרטים לקובץ וידאו ולצרוב אותם.. איזה כרטיס יהיה הכי מתאים למשימה ? איזה יותר מומלץ? ואיזה אתם ממליצים להשתמש שתעשה לי את זה באיכות הכי טובה שניתן ולא תיפגום באיכות? ואיזה הגדרות אני צריך להגדיר שם שינתן לי איכות הכי טובה?יש שם yuy2 codec וכל מיני כאלו מקודדים שאני לא יודע מה הכי טוב וגם אפשרות אפשרות שתיהיה בתוכנה אופציה לחיתוך קטעים ופיצול..והבהרה של התמונה(כי חלק מהסרטים שאני ממיר מהקלטת זה סרטים שכבר עברו המרה ממסרטה ושם התמונה קצת חשוכה... ניסיתי לעבוד פעם עם התוכנה Ulead VideoStudio אבל הי…
-
- 0 תגובות
- 938 צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות אוזניות בתקציב של עד 600 ש"ח.(חריגה ל-650). צריך אוזניות קומפקטיות ואיכותיות. מוכן שהקומפקטיות תבוא על האיכותיות, האוזניות צריכות לשרת אותי בטיולים וכ"ו כך שהם צריכות לבודד טוב כלומר שרעשים מבחוץ לא ישמעו. עכשיו אני לא כל כך מבין בנושא האוזניות אבל אני יודע שיש אוזניות inear ויש כאלו שמתלבשות לך על כל האוזן. האם אני יקנה אוזניות בתוך האוזן זה יגרע מאוד מהאיכות? האם שווה להשקיע בכזה מצב? (בH-10 יש mx400 של סנהייזר). מקווה לקבל עצות טובות ועינייניות. תודה לעוזרים.
-
- 10 תגובות
- 938 צפיות
-
-
אני מתכוון לקנות את Logitech Z5500 בשביל המערכת קולנוע ביתי שתהיה בסלון. הבנתי שבמחיר שלה, 2600 ש"ח, היא עדיפה על אלטרנטיבות של רסיבר + מערכת רמקולים. אני צודק? מבחינת כרטיס קול וכבלים, מה אני צריך כדי לקבל ביצועים אידיאליים מהמערכת?
-
- 0 תגובות
- 937 צפיות
-
-
אשמח לקבל הצעה ל-LCD 32 אינץ בטווח של 2K-2.3K למטרת צפיית בסרטים, XBOX , וחדות מעולה בצפייה בעיקר. מקווה שתיארתי נכון את המאפיינים הדרושים בגדול התלבטתי בין הדגמים: toshiba 32AV605 lg 32LH32UR toshiba 32X3000C samsung 32B450 אשמח להצעות נוספות. תודה !!
-
- 2 תגובות
- 937 צפיות
-
-
ראיתי את הביקורת וסיקרן אותי לדעת מה הביצועים של כרטיס הקול שלי CREATIV 5.1 LIVE! DIGITAL הדגם הספציפי יותר הוא SB220 עכשיו כשהרצתי את תוכנת הביצועים האמורה קיבלתי תוצאות גבוהות יותר מהכרטיסי קול המצויים בביקורת אומנם לא בהרבה אך עדיין יותר גבוהים וזה נראה לי תמוה ביותר ואשמח אם אוכל לקבל הבהרה לגבי העניין... אני חייב לציין שאני משתמש באותה גרסת תוכנה 5.5 ובאותם מבחני ביצועים דו"ח ה HTML שיצא לי זהה לדו"ח הנתון באתר. הייתי מעלה את הדו"ח עכשיו אבל אין לי מושג איך מעלים קובץ HTML לרשת...
-
- 4 תגובות
- 937 צפיות
-
-
אוקיי.. אז אני מחפש זוג רמקולים קדמיים לבית של חברת Cerwin Vega. אני מחפש רמקולים מהדגמים הבאים: או E-712 או V-12F לא אכפת לי איזה דגם מבין השניים. מה שיותר זול יותר טוב. באינטרנט ראיתי הכי זול E-712 ב- 5 אלף. אם מישהו יכול להביא לי הצעות איפה יותר זול אשמח. תודה מראש! :
-
- 1 תגובה
- 937 צפיות
-
-
מישהו מכיר חנות של מגברים יד שניה שהמחירים בא טובים תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 937 צפיות
-
-
אני רוהצ אולי לקנות את הרמקולים האלו ורציתי לשמוע ביקורת עליהם, אני יודע שיש גם את ה- ATLANTIC 400 שהם יותר חדשים מהוולדוס אבל אמרו לי שהם פחות טובים. אז יאללה תמליצו...
-
- 1 תגובה
- 937 צפיות
-
-
שלום לכל הגולשים. אני צריך המלצה לאוזניות IN EAR בשווי של עד 350 ש' - אפשרי חריגה של עד 150 ש'. הנגן שברשותי - COWON +D2 אני שומע בכל מיני סגנונות (בעיקר אלקטרוני אבל גם רוק/פופ/RNB/ישראלי/שקטים ועוד). הדגש באוזניות הוא על איכות סאונד. זה הדבר הכי חשוב לי - לא עניין של באסים מודגשים או טרבלים חדים. פשוט פירוט סאונד והפרדה גבוהה ככל האפשר בתודה מראש לכל מי שממליץ
-
- 4 תגובות
- 937 צפיות
-
-
אחה"צ טובים לכולם אני מחפש מערכת שמע 2.1 באיכות טובה במחיר של עד 400 שקל אני לא נעול על איזה חברה או משהו אלא רק על איכות יש לציין שאני יכול לקנות רק מחנויות באיזור המרכז מרחובות ועד תל אביב תודה לכולכם
-
- 6 תגובות
- 937 צפיות
-
-
ראיתי מבצע כלשהו שבו מוכרים במכירה קבוצתית את הנגן MP3 הבא: נגן MP3\WMA +טייפ +512MB +רדיו PROSOUND פרטים: זיכרון נייד USB בנפח 512MB המשמש כ-4 מוצרים: מכשיר Disk On Key לאחסון קבצים בחיבור USB ישיר. נגן MP3 מנגן קבצי MP3 וWMA. רדיו FM איכותי. טייפ מנהלים דיגיטלי בעל 144 שעות הקלטה LYRICS - מציג את מילות השיר !!! מפרט טכני: מהירות העברת נתונים עד 4Mbps. מפענחים MP1/MP2/MP3/WMA/WMV/ASF. יציאת סטריאו 8mW+8mW Max 32ohm. טווח תדרים 20Hz-20KHz. יחס S/N של >8.5dB. ממשק USB1.1. תאימות: Windows 98/SE/ME/2000/XP, Mac OS10. משקל 30 גרם (ללא סוללה). במחיר 380 ש"ח. (המשלוח בחינם. ב 20 תשלומים וכו'...) זה באמת שווה את המחיר? (לפי האתר כבר הוזמנו כ 280 יחידות) נ.ב זה אתר מוכר - לא …
-
- 6 תגובות
- 937 צפיות
-
-
-
בסביבות ה500 ש"ח. מערכת 2.1 איכותית למוזיקה. יש לי כרטיס קול Creative X-Fi Xtreme Gamer Fatality (השגתי ב330 ש"ח באיביי לפני שנה וקצת), כך שאני אשמח למשהו שינצל את זה. כרגע יש לי מערכת כלשהי של קריאייטיב שקניתי לפני 3 שנים במחיר של 160 ש"ח. תודה רבה (:
-
- 4 תגובות
- 937 צפיות
-
-
שלום! ברשותי כרטיס קול משולב על הלוח, בעל 3+2 יציאות - 3 מאחורה, 2 מקדימה. כאשר הכרטיס מכוון לפורמט של 6 ערוצים, שלושת היציאות האחרויות הן החיבורים למערכת הרמקולים, ו2 היציאות הקדמיות הן מיקרופון או אוזניות. הבעיה שלי היא, שאני רוצה לחבר עוד מכשיר לכרטיס הקול בכניסה של LineIn - מה שבתצורת 6 ערוצים, לא קיים אצלי בכרטיס קול (שוב - יש רק כניסת מיקרופון מקדימה). עכשיו - האם אוכל לצרף כרטיס קול רגיל ופשוט לחריץ PCI, דרכו לחבר את המכשיר החיצוני לLineIn של כרטיס קול זה - ולשמוע אותו דרך כרטיס הקול הקיים כבר (המשולב)? כלומר האם אפשר לשתף פעולה בין הכרטיסים ולשלשב בין היציאות/כניסות שלהן? או שמא אם אני מחבר לכרטיס אחד - אז רק בו אפשר לשמוע/להתעסק בצורה אחרת...? תודה מראש, לכל מי …
-
- 11 תגובות
- 937 צפיות
-
-
לא רוצה לפרסם שלא במקום הנכון. האם מותר כאן? תודה
-
- 1 תגובה
- 937 צפיות
-
-
חבר צריך המלצה לרמקולים 2.1. תקציב 1300-1400 ש"ח גג חשבתי להמליץ לו על אלו: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=31325 מה אתם אומרים? יש משהו טוב יותר בתקציב?
-
- 4 תגובות
- 937 צפיות
-
-
[table][tr][td][table][tr][td][table][tr][td]רציתי לשאול אם ניתן לחבר טלויזיה למגבר באמצעות כבל HDMI - ז"א שהאות אודיו יצא מהטלויזיה וייכנס למגבר?[/td][/tr][/table][/td][/tr][/table] [/td][/tr][/table]
-
- 2 תגובות
- 937 צפיות
-
-
היי, אני מחפש תוכנה טובה להעברת שירים (mp3) מהמחשב למיני דיסק של Sony שיש לי. יש לי את התוכנה שקיבלתי איתו, אבל היא לא משהו, היא סתם כבדה ומסובכת, ועושה בעיות, אז אני מחפש משהו יותר טוב, אם יש... כל הצעה תתקבל בברכה, תודה
-
- 1 תגובה
- 937 צפיות
-
-
שלום, יש לי מחשב חדש עם כרטיס קול (ומסך) מובנים בלוח אם, ויש לי כרטיס קול (ומסך) ממחשב ישן יותר, שטובים מאד ואני רוצה להעביר אותם למחשב החדש. אני בטוח שכרטיס הקול יכול להתחבר לחדש אבל יכול להיות שכרטיס המסך לא. אז נדבר רק על כרטיס הכל. נגיד ואני יודע לחבר אותו ויש לי את הדריברים הנכונים. מה עוד צריך לעשות? צריך איכשהו "לבטל" את הכרטיס קול המובנה בלוח אם? אם כן, איך עושים את זה? במנהל חומרה? פשוט לבטל אותו שמה? או מה? תודה
-
- 6 תגובות
- 937 צפיות
-
-
Toshiba SD1850 ל Toshiba SD2550 לא הבנתי כל כך מה ההבדלים ביניהם (חוץ מ 150 ש"ח) אודה על עזרתכם.
-
- 2 תגובות
- 937 צפיות
-
-
יש לי כרטיס קול OB בלוח שיש לו רק יציאות אנלוגיות... יש לי במחשב הישן כרטיס קול Creative LIVE 5.1 אבל אין לו יציאה אופטית.. יש לי רסיבר ואני רוצה לחבר אותו עם יציאה אופטית כי זה מה שהכי שווה לא? חשבתי על לקנות FU Hercules Fortissimo III 7.1 אני אשמח עם תמליצו על מישהו יותר טוב בסביבות התקציב האם כדאי בכלל להחליף אותו ב LIVE 5.1 או לחבר את הLIVE לרסיבר ביציאה אנלוגית או דיגיטלית שלא הבנתי ממש מה ההבדל בניה לאופטית
-
- 7 תגובות
- 937 צפיות
-


