אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
היי, יש לי לפטופ של DELL עם יציאת VGA בלבד ומסך LCD של LG עם כניסת VGA וHDMI. הבעיה היא לא החיבור של המחשב למסך, כי זה אני עושה עם VGA בפשטות רק שאין לי סאונד מן הסתם.. שאלתי היא, האם יש איזשהו אביזר שאני יכול לחבר ללפטופ ולהוציא ממנו אולי כבל HDMI שיעביר לי גם תמונה וגם סאונד? או אם יש לכם הצעות אחרות הכל יתקבל בברכה. מה שבסוף אני רוצה שיהיה לי זה שילוב של תמונה+סאונד על הטלוויזיה באיכות הכי גבוהה שיכולה להיות. תודה רבה לכל העוזרים
-
- 2 תגובות
- 939 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות נגן MP3 של 256MB אפשר לגלוש ל512MB ול1GB אבל תלוי במחיר אני מקציב מקסימום 500 שקל. איזה חברות טובות בתחום הזה אם אפשר איזה חמש שמות ככה טובות בתחום ומה עוד חשוב שיהיה בנגן? ואיך אני בודק את האיכות של הנגן על פי מה? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 939 צפיות
-
-
אני צריך המלצה לרמקולים ניידים שאפשר לקחת לנסיעות כאלה שיבואו גם עם סאב שיתנו איכות טובה כמובן ושיהיו נוחים לשימוש הם גם יהיו במחשב שלי רוב הזמן אז שיתאימו גם לו... אתקציב דיי גמיש אבל עד 400 ככה אלמכן יש משהו ממש טוב בקצת יותר כסף אני יודע שזה לא הרבה אבל אני לא מחפש חברה כמו BOSS אני רק רוצה משהו שישמע טוב ושיהיה קומפקטי
-
- 1 תגובה
- 939 צפיות
-
-
תנו לי בבקשה לינק דרייבר של Creative Sound Blaster live 5.1 model:sb0220 חופשתי ולא מצאתי... תודה לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 939 צפיות
-
-
הי קניתי MP3 של SANDISK מסוג SANSA M250 כשקיבלתי אותו הוא הציג לי עברית אבל בהפוך ולאחר עדכון קשוחה הוא כבר לא מראה לי עברית אלה סטם ג'יבריש יש לכם פטרון בשבילי איך להחזיר את העברית? תודה מראש BIG FOOT
-
- 0 תגובות
- 939 צפיות
-
-
מי שעדיין לא הבין אני מדבר על המגברים הישנים בדרך כלל היו עם צבא חום כזה היה מתחבר אליהם הפטיפון .. השאלה שלי היא אם אפשר לחבר אליהם רמקולים רגילים של מערכת סטיראו או שזה לא יתאים?
-
- 9 תגובות
- 939 צפיות
-
-
שלום לכולם - נתקלתי בסרימר מהסוג בכותרת בחיפושיי מחירו כולל 320GB הוא פחות מ-900 ש"ח. מחיר האקסטרימר כולל 320gb מגיע ל-1000 ש"ח מה העדיפות של האקסטרימר ?
-
- 3 תגובות
- 939 צפיות
-
-
אני מתכנן לקנות רמקולים חדשים למחשב משהו בפחות מ300 שח וחשבתי על כמה דגמים http://ksp.co.il/?select=.1047..241.&list=2&sort=2&glist=1&uin=10086&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0 או אחד הדגמים של מיקרולאב בסביבות המחיר עכשיו אני די נוטה ללוג'יטאק בבגלל שלא היה לי נסיון עם המיקרולאב יש לי סיבה להעדיף את הלוג'טאק או שעדיף מיקרולאב?
-
- 6 תגובות
- 939 צפיות
-
-
חברים, אני צריך להמיר כ 30 קלטות VHS ו 10 קלטות VHS-C לפורמט דיגיטאלי. אני לא מדבר על המרה ישירה (VHS-DVD) או לכידה ע"י כרטיסי טלוויזיה פשוטים, או מסירה לחנות צילום שמכניסים קלטת למקליט DVD של Pioneer עבור 50 ש"ח לקלטת ומחזירים סרט תיעודי על פיקסלים אפילפטיים. אני מדבר על המרה איכותית של וידיאו וסאונד אנלוגיים לפורמט דיגיטאלי, עם אפשרות הפעלת פילטרים מתאימים לסינון רעשים שמנקים את הסיגנל ומשפרים את התמונה/קול. דוגמה לשיטת עבודה: VHS ==> HuffYUV ==> H.264 AVC כאשר, לכל שלב חומרה ותוכנה מתאימים. לא מצאתי מדריך המרה ראוי בעברית, וכמעט שאין חומרה שנמכרת בארץ (למעט היצע נחמד, אך מוגבל ב- PCPOWER). ברשת, מצאתי רק שני פורומים מקצועיים פעילים: digitalfaq ו- videohel…
-
- 1 תגובה
- 939 צפיות
-
-
קניתי את האוזניות האלה ויש בעיה שאני שומע כל תזוזה של החוט. נגיד אני שומע מוזיקה והוך, כל פעם שהכבל זה אני שומע את הדפיקות שלו על החזה. בעיה באוזניות וצריך לשלוח למעבדה?
-
- 8 תגובות
- 938 צפיות
-
-
האם למישהו יש מושג היכן אוכל להשיג את ה nforce CNR audio card riser ללוח של MSI ובאיזה מחיר? בתודה מראש גל היילפר
-
- 0 תגובות
- 938 צפיות
-
-
שלום לכולם הייתי מעוניין לדעת מה אתם חושבים על מערכת הרמקולים Creative INSPIRE 7.1 7900 ? ואיזה כרטיס קול מומלץ להשתמש איתה? המשך יום נעים
-
- 2 תגובות
- 938 צפיות
-
-
חבר'ה אני צריך המלצה לאוזניות לנגן mp3 בסביבות 1000 שקל.. מוכן אפילו להשקיע עוד אם יש המלצה מיוחדת ויקרה יותר.
-
- 12 תגובות
- 938 צפיות
-
-
אחרי שראינו את יציאת דגמי ה N10/E10 היוקרתיים לכבוד 10 השנים הראשונות למינידיסק, עכשיו תורן של היחידות הזולות יותר. l MZ-NE410 MZ-N510 MZ-NF610 MZ-NF810
-
- 3 תגובות
- 938 צפיות
-
-
-
- שלום אנשים יקרים,אני מתלבט בין מספר טלוויזיות 32" לסלון (מרחק צפייה-2 מטר) בתקציב הנ"ל,הסתכלתי על כמה דגמים : Sharp - LC-32D44 LC-32A33M LG - 32LG30 Toshiba - 32AV500 Samsung - LA32A330 Hiesense - 3233NEU - האם מישהו מכיר השוואות בין הדגמים הנ"ל,או דגמים יותר טובים במחיר הזה,או פשוט כל עזרה או עצה שתוכלו לתת לי אני אשמח
-
- 3 תגובות
- 938 צפיות
-
-
אהלן, אני עובד המון מול המחשב, גם במשרד בעבודה וגם בבית. כדי לשמור על הריכוז אני שומע מוזיקה והיום יש לי אוזניות שאיכות הקול שלהן סבירה ( AKG K404), אבל הן לא מכסות לי את כל האזניים ולכן אחרי שימוש קצר(שעה~) האזניים כבר ממש כואבות לי, אז לכן אני מחפש אוזניות סגורות גדולות שיספקו איכות קול וגם נוחות לא פחות טובה. אני שומע מוזיקה או דרך המחשב או דרך ה- Galaxy S2 שלי אז אני מקווה שהאזניות יכולו להתמודד גם עם הגברה חלשה יותר כמו של פלאפון. אם זה משנה משהו, המוזיקה שאני שומע נעה מרוק קלאסי/כבד למוזיקה קלאסית או ישראלית אבל בכלליות היא די מגוונת. אני מציב את התקציב המקסימלי באזור ה-500 שקל, אבל אם יש אוזניות ממש מומלצות שהן קצת מעבר, אני מוכן לשקול אותן. תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 938 צפיות
-
-
How Can I know if a DivX or Xvid file was encoded with AC3 or just stereo? Amir
-
- 1 תגובה
- 938 צפיות
-
-
יש לי בעיה במחשב, לא נגעתי בשום דבר. אך בכל התוכנות והנגני מוזיקה וגם הצלילים של הווינדוס נשמעים מוזר. קול ציפציף כזה, השירים רצים מהר מידי. יש לי כרטיס קול מובנה ללוח אם (Gigabyte 8S655FX), עברתי על ההגדרות שלו והכל תקין. המחשב מחובר למערכת קולנוע. מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 938 צפיות
-
-
היי כמו שרשום בכותרת אני מחפש המלצות לLCD TV בגודל 26" בתקציב 2500-3000 ש"ח בשאיפה לכמה שיותר זול מין הסתם אני לא ממש מבין בטלוויזיות מסכים וכו אבל רצוי שהTV תתמוך בFHD ושיהיה לה לפחות שתי יציאות HDMI, ראיתי את הטלוויזיה הזאת http://www.hi-fi.co.il/Product.asp?Pid=26LC41&Cat2Cat1ID=7&Cat2ID=148&aff=Zap〈=he אבל שמתי לב שזה 1080P ולא 1080I שזה אומר רזולוציה יותר נמוכה לא? בכל מקרה אני ישמח להצעות והארות מצידכם, דרך אגב הטלוויזיה תשמש בעיקר לשידורי TV רגילים מממיר דיגיטלי, וחיבור למחשב על מנת לראות סרטים וכו.
-
- 5 תגובות
- 938 צפיות
-
-
שלום לכולם AMD Vision x3 Triple Core A6-3500 Socket FM1 2.1GHz Radeon HD 6530D Box Generic CPU Cooler For AM2/AM3/FM1 Gigabyte A75M-D2H FM1, AMD A75, DDR3 1866, VGA, DVI, HDMI, 2xPCI-E, GBL Transcend 1x4GB DDR3 1600Mhz CL9-9-9-24 Frontier Opera OP17A-BK/SV ATX HTPC With 400W א. האם לדעתכם למחשב HTPC עם המפרט הבא תהיה מגבלה בפורטים כלשהם של וידיאו או אודיאו? יוכל להריץ 1080p? ב. אם אני מחבר אותו דרך כבל אופטי למערכת קולנוע ביתי - האיכות תהיה טובה (לראות סרט)? ג. הצעת מחיר שקיבלתי היא 1230 ש"ח האם במחיר הזה או במחיר עד 1500 ש"ח אפשר להרכיב HTPC טוב יותר? ד. מה הייתם משנים/מוסיפים? ובקיצור שווה את הכסף? דרך אגב, אני רוצה להריץ עליו XBMC על win7 לחבר …
-
- 6 תגובות
- 938 צפיות
-
-
הי..אני רוצה לקנות אותן(האוזניות) מתנה לבת דודה שלי היא שומעת רוק\קנטרי\ג'אז.. אם יש איזה אוזניות מאוד טובות שהעלות שלהם קצת יותר מ 250 אז אשמח אם תציינו.. -אין לי ממש מושג בתכום האוזניות- *קצת בדקתי באינטרנט וראיתי את SHURE SE115-CL איך הם..? (הם עולות בדיוק 250) קישור - http://www.diez.co.il/98174/%D7%94%D7%92%D7%91%D7%A8%D7%94---%D7%90%D7%95%D7%96%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA-SHURE--Dynamic--SCL2--In-Ear אשמח להמלצות..
-
- 0 תגובות
- 938 צפיות
-
-
הי לכולם יש לוחות אם, שבין שלל הכניסות והיציאות שלהם, יש להם גם יציאת Optical SPDIF, שמאפשרת להעביר את האודיו מהמחשב להתקן אודיו אחר, למשל מגבר עם כניסת Optical SPDIF. בלוח אם הקודם שהיה לי, אכן הייתה יציאה כזו, בלוח אם הנוכחי שיש לי אין לי יציאה כזו, אבל כן יש על הלוח 2 פינים שמיועדים להתחבר ליציאה כזו, שבאה על פאנל אחורי (כלומר כמו כרטיס, רק בלי הכרטיס אלא רק הברזל שלו, והשקע Optical SPDIF). אז יש לי את האופציה לחיבור בלוח, אבל הלוח לא הגיע עם הפאנל הנ"ל. מישהו יודע איפה בארץ אפשר לקנות פאנל כזה? תודה
-
- 1 תגובה
- 938 צפיות
- 1 follower
-
-
-
לפני כמה ימים הגבתי בת'רד על טלויזיות LOEWE ולמה הם כל כך יקרות, והתגאתי בזה שיש לי אחת 14 שנה והיא לא הייתה בתיקון לעולם... אתמול היא נשרפה ומתה. (אני והפה הגדול שלי) אם תוכלו לעזור לי למצוא משהו איכותי אני ישמח מאוד... יש לי 5200 שקל תקציב... חיפשתי בפורום ובזאפ ויש הרבה אפשרויות, אבל אין לי מושג מה טוב ומה לא.. אני מבין שבתקציב הזה באפשרות העיקרית היא 32" ,אבל אם משהו מכיר משהו גדול יותר וטוב אז אחלה... תודה רבה... רועי.
-
- 8 תגובות
- 938 צפיות
-


