עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by Hakiru,

    אני מחפש DVD שקולט MP4 ו-MKV עם אופציית חיבור ל-USB יש כזה דבר במחיר זול? אם יש אפשרות גם להגדיר את גודל ועיצוב התרגום בו אז גם מצויין,מישהו יודע מאיפה כדאי ליקנות?

    • 3 תגובות
    • 940 צפיות
  2. אני לא מדבר על מגבר של גיטרה תודה

    • 1 תגובה
    • 940 צפיות
  3. Started by hichcock,

    יש לי את התוכנה הנ"ל במחשב (הגיעה איתו) רק מה? אני לא מצליח להפעיל קבצי AVI.... באיזה קבצים היא תומכת? למישהו יש מושג? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 940 צפיות
  4. שלום לכולם יש לי כרגע בעיה שהיא בעיה נפוצה כבר לרוב השחקנים שמשחקים ב BFBC2 . יש לי כמובן כרטיס קול מובנה של REALTEK . המשחק קורס לי כל 30 דק' משחק בערך ( זה לא ה-OC הוא יציב ברזל ב-OCCT אחרי הרצה של שעה ) . בכל אופן חשבתי על כרטיס חיצוני . הייעוד שלי הוא כמובן לשחק בראש שקט עם BFBC2 . שומע המון מוסיקה וגם לסרטים ( אם זה באמת ישנה משהו ) . בנוסף יש לי מערכת רצינית שמחוברת למחשב . התקציב הוא לא כל כך מדוייק , כי אני לא ממש יודע מה התקציב לכרטיסי קול . הדרישה שלי לא מקצועית ,סהכ רוצה להשביע את רצוני . וגם לא מוכן להוציא עוד כסף מיותר על שטויות . תודה רבה למי שמוכן לעזור בנושא .

    • 6 תגובות
    • 940 צפיות
  5. מאז ומתמיד אני מחובר אנאלוגית (5.1) בין הכ.קול לרמקולים ושומע רעש רקע סטציונרי מרגיז שכזה.. האם ההחלפה לכבל אופטי תפתור את העניין? ואם בכבלים אופטיים מדובר - מה מתאים לי? מצ"ב תמונות של הכ.קול והחיבור לרמקולים:

    • 1 תגובה
    • 940 צפיות
  6. אני מתכנן לשדרג קצת את החדר ולהתחדש בטלוויזיה ומערכת אודיו חדשה בעקרון אני מחפש טלוויזיה שאני יצפה בה ממרחק של 3~3.5 מטר אז חשבתי על 32" או קצת גדול יותר , וכמובן גם מערכת קולנוע ביתי חדשה. התקציב הו כ1500~2000 למסך ועוד 700~1000 לרמקולים, בקיצור 2200~3000 לשניהם אני יודע שהתקציב יחסית נמוך אבל אני אשמח מאוד אם תצליחו לא לעבור את ה2500.

    • 5 תגובות
    • 940 צפיות
  7. Started by balagan777,

    קניתי טלויזיה חדשה Sony KDR-46-EX401 (זאת מהמבצע של באליגם) חיברתי את הטלויזיה למחשב בעזרת כבל HDMI (שאני לא יודע מה הנתונים שלו, קיבלתי אותו מחבר) לאחר כמה זמן הצבעים משתנים לגוון ורוד ואחרי עוד קצת זמן חוזרים לעצמם. (זה כמובן קורה הלוך ושוב ולא רק פעם אחת) ניסיתי לחבר את הכבל לשתי כניסות שונות בטלויזיה וקיבלתי את אותה תוצאה, בשיטוט בפורומים קראתי שטלוזיזיות סוני לא אוהבות כל כבל HDMI שמחברים ואני חושב שאולי זו הבעיה. ד"א - בחיבור VGA לא קרתה התופעה ולכן אני מניח שהבעיה היא ככל הנראה בכבל. השאלה שלי היא בעצם, האם יש אמת בכך שטלויזיות דוני לא אוהבות כל כבל HDMI? ובכל מקרה, אני רוצה לקנות כבל חדש האם יש המלצה למשהו ספציפי בהתאם לשאלה הקודמת?

    • 2 תגובות
    • 940 צפיות
  8. Started by Boomer,

    מישהו יודע אם יש דרייברים חדשים באיזה מקום לכרטיס קול הזה שמגיע On Board עם הלוחות של GigaByte? פשוט באתר הדרייברים הם מלפני כמעט שנתיים ואמרו שעדכון דרייברים לכרטיס קול אמור לתקן את הבעיות ב-BF1942 (בעיות איטיות)

    • 0 תגובות
    • 940 צפיות
  9. Started by dddd01,

    שלום רב לכולם, קניתי היום divx itt 4400 (מכשיר כמו dvd כזה שמראה סרטים ) עכשיו יש בעיה אני מכניס דיסק עם סרט עם תרגום לא מובנה( תרגום סיומת sub\srt ) והוא לא מראה תרגומים ...הוא מזהה שיש תרגום אך לא מראה אותו... מה צריך לעשות !? אולי לשנות פורמט תרגום ,אם כן אז למה צריך להמיר אותו ואם אפשר בבקשה תביאו קישור לתוכנה שעושה את זה. אם צריך לעשות משהו אחר תפרטו בבקשה.

    • 2 תגובות
    • 940 צפיות
  10. Started by BMW850,

    http://www.ivory.co.il/category.asp?catcode=416&OrderBy=saleprice בטווח ה-130-160 שקל. עדיף מישהו שיש לו את אחד המוצרים האלה ויודע שהוא טוב (יחסית כמובן). תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 940 צפיות
  11. Started by ido,

    הצגת שמות שירים בעברית באיפוד.. פתרונות ? שמעות על משהו שאפל הולכת להוציא פונטים ? anything !?

    • 1 תגובה
    • 940 צפיות
  12. עדיף בתצורת כרטיס. השימוש הוא גם לחיבור סינטיסייזר דרך מידי וגם (במקרים אחרים) צפיה בסרטים בסראונד. מה מומלץ? ושאלה בהקשר הזה, אין שום בעיות בכרטיסים חיצוניים מחוברים USB? אין לייטנסי?

    • 0 תגובות
    • 939 צפיות
  13. שלום , אני חדש פה.. ויש לי שאלה.. יש לי רסירבר של סוני STR-D665 .. המפרט שלו: Dolby Pro Logic Receiver Stereo: 100w x2 into 8 ohms (40-20k Hz) at 0.8% THD; Pro Logic: 100w x3; Surround: 15w x2; subwoofer preout; FM sens. 11.2 dBf A/V Remote; Hall and Stadium modes; 30 presets; video dubbing; 3 audio/ 2 video inputs 17" W x 5 1/4" H x 12 1/4" D ו 2 רמקולים שקניתי בנפרד.. הרמקולים של התדרים הנמוכים 150, 8 אום ושל הגבוהים 60 , 8 אום לפי הנתונים האלה , אני אמור לשמוע בעוצמה חזקה לא ?

    • 2 תגובות
    • 939 צפיות
  14. המחשב מחובר לטלויזיה בעזרת כבל DVI-HDMI, הטלויזיה היא LA32A450 של סמסונג וכרטיס הקול הוא asus xonar d2. כפי שמצוין בכותרת, כאשר אני מחבר את הטלויזיה למחשב אין לי סאונד בכלל

    • 4 תגובות
    • 939 צפיות
  15. Started by jetman,

    שלום שוב אחרי התלבטויות וקריא של תגובות וסקירות, וכלתתי ללכת קימת סופית על ה PX200 ,מה דעתכם עליהם ? אני רגיל לשמוע באזניות in-ear ובאזניות קשת בדרך כלל מתחיל לכעב הראש והאוזניים חמות ,אבל עד כו' לא יצא לי בכלל לשמוע באזניות קשת מקצועיות ,רק אזניות למחשב ב20 שקל פחח ואתם בטח מבינים כמה שהם זבל וכמה לא נוחות. המוזיקה שאני שומע היא משנות ה 80 בערך ,סגנונות synthpop , euro disco ,גם רוק אבל לא הרבה בזמן האחרון ,אחח תקופה טובה זו הייתה ,חבל שנולדתי ב 88 ,אבל זה שירים שנעשו באהבה ,היום קימת אין מה לשמוע , הדבר היחיד שמדיג אותי זה עד כמה הם אטומות ? כי זה לא full head ,אבל אהבתי את העיצוב והםv גם קלות , חשבתי על akg 24P או 26 או משהוא בסגנון ,אבל לפי תגובות הם לוחצות יותר מיד …

    • 4 תגובות
    • 939 צפיות
  16. איזה דגם מן הבאים עדיף: Microlab X13: http://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=750585 או Philips SPA5300: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=745923 אני אשמח אם תנמקו

    • 3 תגובות
    • 939 צפיות
  17. קיבלתי הצעת מחיר של בערך 8 אלף (לא ניכנס יותר מדי לפרטים) על מערכת סטריו חדשה (לא יד שניה) שמורכבת מ מגבר סטריו נטו Cambridge Audio Azur 640A סידי Cambridge Audio Azur 640C וזוג רמקוליים מדפיים TANNOY FUSION 2 שנאמר לי עליהם שיש להם טווח תדרים מצויין והם יורדים ממש נמוך בבס אבל לא שמעתי אותם עדיין בכל מקרה אני הולך לשמוע את המערכת הזאת בקרוב ורציתי את חוות דעתכם עם המחיר נשמע לכם הגיוני ומלבד שאם המערכת תישמע לי טוב האם Cambridge Audio היא חברה טובה ואמינה מאוד כפי שנאמר לי או שסתם מנסים למכור לי משהו שנשמע אולי טוב אבל לא יחזיק מעמד הרבה זמן ? ועוד שאלה שיש לי עדיף לקחת Cambridge Audio Azur 540D במקום הסידי בגלל שהוא גם מנגן DVD וMP3 אבל מבחינת איכות הסאונד שלו בהשמעת די…

  18. טוב השאלה בכותרת... תקציב עד 250 ש"ח, מקסימום 300 ש"ח. זה הלוח http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3855#ov (אם זה משנה, אז שאר המפרט בצד). אז כמו שאתם יכולים לראות הכרטיס צריך להיות בעל חיבור PCIeX1 או PCIeX16. והכי חשוב שיתאים ל-Windows 7.

    • 0 תגובות
    • 939 צפיות
  19. היי, חבר שלי כרגע רוצה לקנות מערכת רמקולים 2.1 חדשה למחשב. עכשיו, יש שלושה מערכות שהוא מתלבט ביניהן, ואת שלושתן הוא משיג באותו מחיר, ככה שאל תתייחסו למחיר, אלא למי יותר טוב. והמערכות המועמדות הן: Creative Inspire 2400 http://www.yamahamultimedia.com/yec/products/speakers/ystms201.asp - Yamaha YSTMS201 http://www.yamahamultimedia.com/yec/products/speakers/ystms35d.asp - Yamaha YSTMS35D תודה מראש על ההמלצות

    • 8 תגובות
    • 939 צפיות
  20. Started by idofr,

    אחים שלי היי אני קונה עכשיו IPOD ושמעתי שקיבצי AAC גם קטנים יותר גם שווים יוצר וגם חוקיים יותר בכול מיקרה רציתי לדעת אם יש איזה תוכנה שהופכת MP3 לAAC

    • 3 תגובות
    • 939 צפיות
  21. שלום, יש לי טלוויזית LCD 32" שמחוברת למחשב שלי בחיבור DVI-HDMI. נתוני המחשב שלי הם: מעבד: Intel Core2Duo 6320 @ 1.86GHz זיכרון פנימי: 2GB מערכת הפעלה : Windows Vista כרטיס מסך: NVIDIA G-Force 8800GTS 568MB יש לי את הסרט "העולם המופלא" ב Full HD 1080P , ובכדי לנגן אותו דרך המחשב הורדתי את הדרייברים והקודקים הנחוצים: AC3Filter , CoreAVC pro, FFDShow , Media Player Classic כאשר מתנגן קטע שבו מים זורמים או להקה גדולה של ציפורים , הסרט והסאונד מתחילים לקרטע ואף לקפוא לכמה שניות. **הבעיה קיימת בסרטים נוספים ואף שמתי לב שה-CPU USAGE מגיע ל 90% בקטעים מסויימים של הסרטים. הייתי רוצה לדעת אם הבעיה היא בעקבות מערכת חלשה או בעקבות באג?? אם הבעיה היא אכן מערכת חלשה אשמח שתמליצו מה לש…

    • 7 תגובות
    • 939 צפיות
  22. Started by DAVIDD,

    H-10 אייריבר איך הבאנדל שלו,איכות שמיעה, חסרונות,יתרונות מחיר 1380 שווה?? יאללה תריצו תגובות אני חושב ללכת על הנגן הזה :s05:

    • 5 תגובות
    • 939 צפיות
  23. Started by fab2244,

    שלום, אני מעוניין לרכוש את האוזניות הנ"ל מאמזון https://www.amazon.com/SteelSeries-Arctis-Illuminated-Headset-Headphone/dp/B07FZQJ8PY/ref=sr_1_3?crid=YJ369GQPCWJR&dchild=1&keywords=arctis%2B5%2Bsteelseries&qid=1603205600&sprefix=arctis%2B5%2B%2Caps%2C320&sr=8-3&th=1 וראיתי שגובה המיסים שהם גובים גבוה מ17%, 33 דולר עבור מוצר של 100 דולר. ידוע לכם האם ישנה טעות ויהיה החזר או שלא? תודה רבה

  24. שלום, האם יהיה לי נוח להשתמש בטלוויזיה (הגודל עוד לא הוחלט וכך גם התקציב, מרחק צפייה 3.5 מטר) בתור מסך מחשב? אני רואה סרטים בFHD וגולש באינטרנט.. אם כן, איזה גודל עליי לבחור ואיזה דגם? המסך יתחבר לממיר HD של הוט ולמחשב. בתודה מראש, בן

    • 8 תגובות
    • 939 צפיות
  25. אני מעוניין בשני רמקולים (אפשר גם 2.1, אבל עדיף שלא) לשימוש כללי, כולל משחקים ווידאו. לא צריכים להיות עוצמתיים, ולהיפך. אני הולך להשתמש בהם בעיקר לווליום נמוך יחסית, לכן דרישה עיקרית תהיה שהצליל (במיוחד דיבורים) ישמע ברור ככל האפשר גם בעוצמות נמוכות עד שקטות. דרישות נוספות (פחות חשוב אבל רצוי): לא גדול מדי (שאפשר לשים בקלות על השולחן עם המחשב) אם שייך שתהיה יציאת אוזניות על הרמקולים עצמם אני לא כ"כ יודע את טווח המחירים של הדברים האלה, אז קצת קשה לקבוע תקציב.. נגיד 200 ש"ח, עם עדיפות לכמה שפחות, אבל אפשר לחרוג אם צריך.

    • 5 תגובות
    • 939 צפיות

דיונים חדשים בפורומים