עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. בסביבות 300 ש"ח !!!! תודה רבה ....

    • 2 תגובות
    • 942 צפיות
  2. Started by יונתן4,

    שלום אני מחפש רמקולים בתקציב של 400 ש"ח אז בחרתי בaltec lansing vs2421 שעולים בארץ 320 במקרה חבר טס לארה"ב וראיתי ששם המחיר הוא 120 אז אני אקנה כבר דרכו אבל התקציב נשאר אז יש המלצות לרמקולים ב400 שקל לקנייה בארה"ב? המחיר גמיש אם 100 שקל יעשו הבדל רציני... בעיקר למוזיקה אבל גם משחקים מישהו יודע במקרה אם יש בעיה להעביר רמקולים שלא בקופסא במכס? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 942 צפיות
  3. יש לי IHP 120 ... שמעתי שאפשר לעשות שיראו עיברית ב דגמים החדשים יות של IRIVER ורצעתי לדעת אם זה אפשרי גם בשלי??? אה ועוד משהו... מה עם בטריות חיצוניות... יש חיה כזאת בארץ?

    • 1 תגובה
    • 942 צפיות
  4. Started by tom123p,

    מחפש רמקולים שנותנים תמורה לכסף. בפוסטים האחרונים בעניין לא ראיתי כל התייחסות לרמקולים זולים בפורום בדפים האחרונים... תודה מראש!

  5. Started by holy_moses85,

    אני צריך רק סאב וופר... ובחנות אמרו לי שמינימום סאב וופר איכותי למחשב נמצא במערכת הזאת... יש לי בעייה קטנה המחיר הוא 350 שקל... ואני צריך רק סאב, יש לי רמקולים מצויינים והכל עם מערכת אבל חסר לי סאב אני רוצה סאב איכותי... אז תגידו אם הסאב במערכת הזאת שווה ואם יש מערכות עם סאב לא פחות איכותי מזה במחיר נמוך יותר... תודה מראש!

    • 10 תגובות
    • 942 צפיות
  6. אצלי בכרטיס קול אז ככה זה רמקולים Cambridge Creative Labs INSPIRE-2-1-2400 זה ה2.1 ולי יש כרטיס קול של Sound Blaster Live Value עם 4 יציאות מאחורה אז אם זה יתחבר תודה לעוזרים ואם ה VALUE זה 4.1???

    • 4 תגובות
    • 942 צפיות
  7. Started by shlomi8,

    לפני בערך 3 חודשיים קניתי את הרמקולים "sbs 580 5.1 " עכשיו היה לי פעם את "sbs 370 2.1" אבל כשאני שומע מוזיקה אני מרגיש כאילו שומעים יותר טוב ברמקולים הפחות יקרים ה370 לא יודע הבאס יותר טוב אני חושב אני ואצלי לא יודע לא שומעים הכי טוב...למישהו יש מושג למה?

    • 7 תגובות
    • 942 צפיות
  8. Started by Dima323,

    משהו בטווח של עד 2000 שח שימוש עיקרי זה לקולנוע ביתי אבל אני רוצה גם לשמוע בו מוזיקה באיכות סבירה הרמקולים שיש לי הם של פירלס(כרגע... אני אשדרג בעתיד) 5.1

    • 4 תגובות
    • 942 צפיות
  9. לא מזמן התחדשתי ב brainwavz m1 אני מרגיש חווית מוזיקה משופרת אבל יש הבדלים גדולים בין שיר לשיר אני משער שזה האיכות של השיר הבעיה אז רציתי לשאול מה עוד משפיע על איכות השמע חוץ מהאוזניות אני שומע בפלאפון סוני אריקסון x8 אז יש נגן של cowone שמומלץ למוזיקה איכותית אז השאלה העם יש שיפור משמעותי וגם איך אני יודע מה האיכות של השיר ואיזה סיומת מומלצת mp3 ogg ... ובכלל כל טיפ יתקבל בברכה

    • 1 תגובה
    • 942 צפיות
  10. Started by iib,

    עם עדיפות לצפון ולמרכז (תל אביב). במחירי סביר (נגיד עד איזור ה 350 ש"ח). חשבתי על לחקות עד שיהיה לי גישה לחו"ל לקנות אותם ב 50$ אבל אני מוכן לשלם עוד 100 ש"ח בשביל לא לחקות 3 חודשים ובעיקר בשביל אחריות בארץ... מי שיודע איפה אפשר לקנות אני אשמח, ואם יש לו מספר טלפון של החנות אפילו יותר טוב. תודה.

    • 3 תגובות
    • 942 צפיות
  11. Started by Mda101,

    ברשותי כרטיס קול Creative SoundBlaster Live! היום יש לי זוג רמקולים + סאב (פשוטים מאוד) ברצוני לקנות מערכת 5.1... קראתי במאמרים על המערכת Aztech AMS 5.1 (ביקורת של אסף בלום) לאחר דיון קצר עם חבר, הוא אמר לי שצריך כרטיס קול עם שלוש יציאות, אחת שתלך לקדמיים, אחת לאחוריים ואחת לסאב / סנטר... רציתי לדעת אם זה דבר נכון... לי בכרטיס קול יש שתי יציאות אנלוגיות, (שחור ותכלת) ואחת דיגיטלית (צהוב) (היום ישנו כבל אחד שהולך לסאב, ומהסאב יש פיצול לשני הרמקולים... מחובר לתכלת) ברשותכם, אבקש הסבר על הכרטיס שדורשת המערכת הנ"ל... את מספר החיבורים שהיא צריכה כדי להתחבר למחשב... והאם היא תעבוד אצלי בצורה יעילה... ואם, למישהו יש מערכת יותר טוב (אני צריך מהמערכת הגברה 5.1, שתתחבר למחשב, וכמוב…

    • 3 תגובות
    • 942 צפיות
  12. Started by Shasoosh,

    מישהו מכיר את הרמקולים הנ"ל? האם הם שווים את סכומם? (בסביבות ה - 700 שח) האם יש תחליף ראוי ועדיף? תודה

    • 2 תגובות
    • 942 צפיות
  13. Started by Cyron,

    יש בעיה מסויימת עם השליטה שנמצאת על ה-setellite של הווליום. כשאני נוגע יש זמזום ואי אפשר להגביר\להנמיך לפעמים זה עובד אבל רוב הזמן לא. יש למישהו מושג מה הבעיה ? יכול להיות קשור להפרעות ? תודה

    • 5 תגובות
    • 942 צפיות
  14. אנשים, אני מחפש זוג רמקולים שיהיו איכותיים בתקציב שרשמתי למעלה. אני קונה תמגבר T-AMP ובנוס, תכרטיס קול Audiotrak Maya 44 Mk.II Sound Card אוו ת XFI. אני צריך רמקולים שינצלו תכרטיס הזה ותמגבר. אל תביאו לי רמקולים קטנים כאלו של קריאטיב אוו משהוא, אני רוצה רמקולים ענקייים שיתנו עוצמה. אפשר לחרוג באיזה 200-300 ש"ח

    • 8 תגובות
    • 941 צפיות
  15. Started by eranir,

    אני צריך לקנות כרטיס טלויזיה חדש, וזו הבחירה שלי (השגות בנושא?). לכרטיס יש שתי גרסאות (מלבד ה-low profile), לאחת מצורף התואר MCE KIT ולשניה לא. ה-KIT אמורה לכלול שלט ועינית לשליטה בממיר דרך המחשב. רציתי להבין האם למעט הקלטה יש איזשהו שימוש לשליטה הזו, והאם קיימים איזשהם הבדלים נוספים בין הגרסאות.

    • 2 תגובות
    • 941 צפיות
  16. ראש - audio technica AT110 E 200 ש"ח כולל משלוח מאיביי פטיפון - thorens TD-160 500 ש"ח מיד 2 פונוסטייג' project phono box II 490 ש"ח הוקלט על ידי כרטיס קול אונבורד http://www.2shared.com/file/3507659/d73cbce3/sweet_child_o_mine.html מה דעתכם ?

    • 6 תגובות
    • 941 צפיות
  17. בוקר טוב אנשים! אני מעוניין באוזניות חדשות, שאוטמות טוב, ועדיפות לכבל חזק כי הוא תמיד נקרע.. אפילו באמצע ולא ליד החיבורים.. מאוד התלהבתי מה CX300 ושמח למשהו איכותי לא פחות. קונה רק בארץ. תודה!

    • 2 תגובות
    • 941 צפיות
  18. Started by sason aframov,

    היי קנייתי מגבר באב וזוג רמקולים לרכב ונתקלתי בבעיה קטנה בהתחלה חיברתי רק את הסאב למגבר בלי הרמקולים ועשיתי כיוון למגבר ואת הזוג הרמקולים חיברתי לרדיו דיסק. בשלב מסוים רציתי לחבר גם את הרמקולים למגבר והמגבר לא לא הוצאי לי את הצליל כמו שיהיה לי ברדיו דיסק למעשה הרמקולים בכלל לא השמיעו איזה צליל רק באס..חברתי בחזרה הכל כמו שהיה לי בהתחלה רציתי לדעת איפה הבעיה פה ואם אפשר לעזור לי בזה

    • 0 תגובות
    • 941 צפיות
  19. Started by roey1,

    יש במחשב שלי כרגע כרטיס קול 2.1 מובנה בלוח אם ורק 2 מתוך ה-3 עובדים. פירקתי ממחשב אחר כרטיס קול של חברת CREATIVE עם 5 חיבורים. השאלה שלי איך אני מחבר אותו.. הנה תמונה של החיבור שלו: http://www.siz.co.il/up.php?i=m5zngztnmvym.jpg תודה לעוזרים

    • 9 תגובות
    • 941 צפיות
  20. Started by WolveS,

    אני צריך אוזניות שישמשו לסרטים ומשחקים. חשוב לי שיהיו נוחות ולא מכאיבות לאורך זמן, אני הרי הולך לצפות איתן בסרטים, אין לי העדפה לאוזניות מתקפלות או לא. יש לי עדיפות לאוזניות מלאות, כאלו שאוטמות את האוזניים לגמרי ולאוזניות עם מיקרופון, אבל אם צריך אני מוכן לוותר על המיקרופון. התקציב הוא 180, אבל אם יש באמת צורך אפשר לחרוג ל200. תודה.

    • 8 תגובות
    • 941 צפיות
  21. לא שאמורה להיות סיבה אבל עם כן אז תציינו אותה

    • 10 תגובות
    • 941 צפיות
  22. עשיתי קצת סקר בפורומים בארץ בנושא סאונד והגעתי למסקנה שגם IN EAR לא יהיו רעות בשבילי למרות שהעדיפות שלי הן קשת עורפית. השאלה שלי, האם ההבדל בסאונד בין CX300 מקורי של סנהייזר לחיקוי מורגש באופן משמעותי ? חשוב לי גם קצת הבס. בנוסף, האם באוזניות מקוריות החוט ארוך יותר מבזיופים ? כי אני אחבר את האוזניות לא רק לנגן אלא גם למחשב וחשוב לי שהכבל יהיה לפחות 120 ס"מ אם אין הבדל נראה לי משתלם לקנות באיביי ב6 דולר כולל משלוח (24 שקל במקום 200 שקל) אם אין הרבה הבדלים. תודה לכל העוזרים. עריכה: הזמנתי את האוזניות האלה http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=250347461556 די זול והפידבקים לגביו היו טובים גם אם מעט. כתבתי לו שאני רוצה בשחור.

    • 8 תגובות
    • 941 צפיות
  23. Started by tmpusr,

    לשמיעת מוזיקה במחשב (Flac, 320K MP3 במגוון סגנונות אך בעיקר רוק כבד, רגאיי ופיוז'ן) - דגש על נוחות בשימוש ממושך ואיכות סאונד. מעט דחוף בגלל ה-1+1 בבאג עד יום א'. תודה מראש, גונן.

    • 2 תגובות
    • 941 צפיות
  24. Started by Spider1,

    שלום לכולם אני כבר כמה ימים חושב על פתרון שיתן לי אפשרות לשדר משני מחשבים שונים לרמקולים של מחשב מבלי להוציא ולהכניס הכבל בין המחשבים זאת נראת משימה בלתי אפשרית - הכבל קלט (קצה הכבל) של הרמקולים הוא 3.5 זכר . והמחשבים זאת כניסת נקבה 3.5 לכל אחד. אודה למציאת פתרון בנושא שמגובה עם אפשר הכוונה לחנויות כי לא מצאתי בימים האחרונים פתרון תודה וחג שמח

    • 9 תגובות
    • 941 צפיות
  25. Started by 111111,

    מצד אחד יש את האיכות צליל ה- touch ped והיופי של הקריאטיב ומצד שני יש את הפיצרים והמכוערות של האיריבר איזה משני הנגנים הוא המומלץ ביותר? אני לא יכול שלא לשים לב למכוערות של האיריבר (שחור עם נקודות או מה שזה לא יהיה) האם יש אותו בצבעים אחרים? תודה

    • 8 תגובות
    • 941 צפיות

דיונים חדשים בפורומים