עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by Cupid Me,

    ^ תודה

    • 11 תגובות
    • 953 צפיות
  2. ?האם קיים כרטיס שממיר את רזולוציית המסך מחשב לרזולציית מסך טלויזיה (הנמוך בהרבה ממסך מחשב) לכדי 720 על 656 זאת משום שהגעתי למסקנה שבכדי להנות מסרט באיכות הטובה ביותר זקוקים להרבה יותר ממה שחשבתי...למה זה? כאשר היום אני שם סרט די וי די במחשב וחושב כי האיכות היא איכות עילאית...הכל שטויות..סרטים מצולמים במקורם על רזולוציה נמוכה (זהה למסכי טלויזיה) שהיא או 720 על 576 במסכים שהיחס גודל שלהם הם 4:3 או רזולוציה של 1024 על 576 במסכים שהיחס גודל שלהם הוא 16:9 מה שקורה למעשה כאשר אנחנו מפעילים סרט די וי די במחשב ומגדילים אותו על כל המסך התמונה נמתחת בהרבה משום שרזולוצית המחשב גבוהה בהרבה משל מסך טלויזיה לכן בכדי לראות הכי טוב שאפשר צריכים לקנות מסך טלויזיה...(אני כבר הייתי משקיע בא…

    • 9 תגובות
    • 953 צפיות
  3. שלום, קניתי טלוויזיה lcd 40" samsung c530 וחשבתי לקנות רמקולים MICROLAB SOLO 6/7 לחבר אליה. אני מתכנן גם לחבר את הטלוויזיה למחשב דרך כבל HDMI ולראות סרטי HD. השאלה שלי היא: כשאני מחבר את המחשב לטלוויזיה ורואה סרט, ישמעו את הסאונד דרך הרמקולים שמחוברים לטלוויזיה, נכון? האם יש יציאות ספיציפיות שאני צריך לבדוק אם יש ברמקולים/טלוויזיה? תודה מראש, טום

    • 0 תגובות
    • 953 צפיות
  4. Started by mrraz,

    אני צריך פתרון הקרנת סרטי MKV לLCD 32 שיש לה 2 כניסות HDMI אחת מחוברת לממיר HD של YES והכניסה השניה פנויה. הבנתי שאני זקוק לסטרימר הבעיה שאין לי באיזור חיבור רשת לכן אני זקוק לסטרימר עם דיסק קשיח (אפשר גם כאופציה מאחר ויש לי דיסקים פנויים) או לסטרימר בלי כלום אבל עם חיבור USB ואני אזרים סרטים מ DOK או מדיסק נייד על איזה סטרימר לא יקר אתם ממליצים ?

    • 5 תגובות
    • 953 צפיות
  5. השימושים העיקריים שלי זה משחקי מחשב מידי פעם, ושמיעת מוזיקה לעיתים רחוקות. זה בעיקר משמש אותי במצבים שצריך לשמור על שקט בבית כי מישהו לומד. אני טס בימים הקרובים לחו"ל ורציתי לקנות בשדה אוזניות או לחילופין לקנות מחר ב KSP או חנות אחרת. אשמח להצעות

    • 1 תגובה
    • 953 צפיות
  6. Started by asilbob,

    הכרטיס קולל צריך להגיע אחרי חג סוכות ..... עכשיו השאלה שלי איך אני מחבר תכרטיס קול למחשב בדיוק אני מחבר אותו בחומרה של המחשב ומה עושים אחרי זה ? כי פשוט יש לי כרטיס קול מובנה בלוח והוא פועל עכשיו איך אני עושה שהכרטיס קול החדש שקניתי היפעל במקום המבונה ? ותסבירו לי הוראות פחות או יותר של ההתקנה ואיך הכרטיס שקניתי טוב נכון ? אני משלב אותו עם הMX5021

    • 8 תגובות
    • 953 צפיות
  7. המפרט של המחשב שלי: מעבד - Athlon 64 3000+ גיגה זכרון כרטיס מסך - geforce 4 Ti4200 אני מנסה לנגן סרטים באיכות 720P והמחשב שלי מקרטע. רואים תמונה אבל היא זזה בקפיצות כל כמה פריימים והסאונד הוא גם כן מקוטע. בדקתי ותוך כדי ניגון הסרט ניצול המעבד מגיע ל100%! האמת המחשב שלי לא חזק מספיק לנגן סרטים באיכות כזאת? או שהכרטיס מסך שלי יוצר את הבעייה? אני אשמח לשמוע מה אני יכול לעשות כדי לתקן את הבעיה ולנגן סרטים באיכות של 720P

    • 8 תגובות
    • 953 צפיות
  8. Started by DAVIDD,

    מה עדיף :s05:

    • 6 תגובות
    • 953 צפיות
  9. Started by meirdor,

    אני לא יודע אם אני מגזים או לא אבל זה לא קרוב אפילו לביקורות שמהללות תמערכת ברשת הבאס סבבה לגמרי הבעיה היא ברמקולים עצמם אני לא יודע משהו חסר.... במוזיקה של האוסים הסאונד סבבה לגמרי אבל במוזיקה ישראלית זה לא קרוב אפילו לסאונד של האוזניות JBL REFERENCE 220 אולי אני מגזים??אולי אני אאודיופיל ואני לא יודע מזה ??אני בהתלבטות אם לזרוק לפנדה את הרמקולים האלה בפרצוף או לא אחרי הכל ב 420 ש"ח אין לי כזאת אלטרנטיבה אחרת ....

    • 0 תגובות
    • 953 צפיות
  10. Started by pMor,

    צריך המלצה לנגן דיסקים שתומך בדיסקי MP3 עד 200 שקל (אם אפשר)

    • 7 תגובות
    • 953 צפיות
  11. Started by Killer-Storm,

    עזוב אחי פה יודעים רק לעשות צחוק מאנשים... :-X גם עלי ירדו, לא נורא ככה זה פה חינוך גרוע אתה יודע... טוב בכל מקרה אל תתבאס.

  12. Started by cloewy,

    שלום רציתי לדעת בבקשה איך אני מחבר והאם אני צריך כרטיס קול: יש לי לוח אם של gigabyte 8sg667 שכולל תמיכה ב- 6 ערוצי קול, וsound blaster בסיסי על הלוח ברצוני לחבר את המחשב למערכת הסטריאו שלי כדי לקבל מוזיקה בפורמט 5.1 האם אני צריך לקנות כרטיס קול שתומך בזה כמו ה- creative audigy? או שמספיק לי שלוח האם שלי תומך בנושא? אם אני לא צריך לקנות כרטיס קול, כיצד אני מחבר זאת למערכת, למערכת חיבורי RCA האם יש כבל? תודה חן

    • 2 תגובות
    • 953 צפיות
  13. יש לי בעמדת עבודה 3 מחשבים- שלושתם מחוברים ב KVM שתומך גם בסאונד. רמקלים קריאטיב- 5700. באחד מהמחשבים- לוח אסוס P5B - לאחרונה התחיל רעשים מעצבנים-כששועים מוזיקה- אלה כמו רעשי חשמל, תוך כדי המוסיקה. כאילו רעש של "מגבר שנשרף". מכירים ? זה לא הרמקולים, כי בשאר המחשבים שומעים מצויין. זה גם לא ה KVM- החלפתי מיקומים. זה התחיל לפני כמה חודשים- אבל ממש "בקטנה" , עכשיו זה ממש מרגיש עד כדי מצב שלא ניתן כבר לשמוע אפילו רינגטון... מה הבעיה? הלוח ?

    • 5 תגובות
    • 953 צפיות
  14. מבקש המלצה למיקרופון איכותי להקלטה באולפן ביתי עד 600 שח, בחיבור XLR תודה

    • 0 תגובות
    • 953 צפיות
  15. חיברתי את המערכת סטריאו 2 רמקולים למחשב וזה עובד סבבה.. עכשיו יש לי גם סאב וופר בלי הזוג לווינים.. יש דרך שאני אוכל לחבר בין המערכת סטריאו לסאב וופר למחשב ? זה הסאב וופר: INSPIRE 2.1 G380 Creative אני חושב שאני צריך את שני הכבלים האלו: איך קוראים בידיוק לכבל הזה? ולכבל הזה: שאני אדע מה לבקש בהום סנטר = \ קיצר אני חושב שאני מחבר עם הכבל הראשון בין הסאב למחשב ועם הכבל השני בין המערכת לסאב וככה אני סוגר מעגל .. תקנו אותי אם אני טועה..

    • 5 תגובות
    • 953 צפיות
  16. Started by ITAMAI,

    אני קונה נגן mp3 ליום ההולדת שלי ורציתי לדעת מה עדיף אני מתלבט בין: muvo2: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=21543 הוא קטן לא ניראה משהו אבל אפשר להשתמש בו disk on key ובשבילי קצת יקר וה imp550 של iriver: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=21402 הוא נראה טוב יותר גדול יותר ועוד. אני יודע ששניהם עובדים בפורמטים שונים של זיכרון אבל בכל זאת לכל אחד יש יתרונות וחסרונות. בבקשה תעזרו לי להחליט ואם יש להמליץ על יותר טובים בערך בטווח של 1100 עם חריגה קטנה כומו הmuvo. תודה

    • 9 תגובות
    • 953 צפיות
  17. Started by DaMn18,

    מה אתם אומרים ? אמנם אין לו רדיו מובנה וגם לא יכולת להקליט, וגם עדיין אין שלט (אבל זה בתכנון).. אבל הוא זול יותר מה iHP-120 בכמעט 100$ - אפשר למצוא אותו בפחות מ 300 $ בארה"ב ! והוא גם יותר קטן (בגודל של מינידיסק) אבל עבה יותר ... ומה שהכי חשוב, אומרים שיש לו איכות סאונד טובה כמעט כמו של ה ZEN ויכולות להכנת Playlists מתוחכמים ומתקדמים. נשמע מעולה והוא בסך הכל נועד לנגן מוזיקה, מה שהכי חשוב, לא ? אז זה , או iHP-120 ? iPod who ? נראה לי שכבר הספקתי לשכוח את קיומו של האייפוד... http://www.digitalnetworksna.com/shop/_templates/cat_list_Rio.asp?cat=53#

    • 4 תגובות
    • 952 צפיות
  18. Started by Gliderpilot,

    שלום, יש ברשותי את ה CREATIVE XFI XTREME MUSIC ואת הLOGITECH Z5500.. בחרתי ב- GAME MOE בכרטיס קול וקינפגתי את BATTLEFIELD באודיו ULTRA HIGH וכמובן בכרטיס קול שלי.. בעיה היא שאני שומע את האפקטים רק מהרמקולים האחוריים .. כלומר אם מישהו יורה עלי כשהוא מלפני אני אשמע את הירייה *רק* מהרמקולים האחוריים.. וגם אם יש את פצצות האלה שבאות מהשמיים (artillery) גם אם הן נוחתות לפני אני אשמע אותם רק ברמקולים האחוריים.. מיותר לציין שביצעתי כל כיול אפשרי הן ב-SPEAKER CONFIG והן ב- THX CONFIG... מה יכולה להיות בעיה ?? אני ממש מתחרט על זה שקניתי את הזבל של רמקולים האלה

    • 6 תגובות
    • 952 צפיות
  19. Started by barakmda,

    אהלן חברים. התלבטות קשה. 5hv2 or siberia V2? ההבדלים במחירים לא משמעותיים לי - מדובר ב50 שקל הבדל (הסיבריה זול יותר), כאשר מדובר על הגרסאות ללא הכרטיס קול 7.1 שמגיע בגרסאות השחורות ועולה עוד 100 - 150 שקל יותר. אך השאלה, מה עדיף? הבנתי שה5HV2 אם זה משחקים בלבד, הסיבריה זה גם משחקים וגם מוזיקה. בנוסף הבנתי שהמיקרופון בסיבריה עדיף. תגובות? אמאממ. נ.ב - או שבכלל Plantronics 777 שעולות באזור ה350 שקל?

    • 0 תגובות
    • 952 צפיות
  20. שלום לכולם! היום רכשתי והתקנתי כרטיס קול של M audio revolution 5.1 הכרטיס עובד מצויין על נגנים כמו VLC ו Media Player Classic של K-LITE גם כל הצלילים של מערכת WINDOWS VISTA עובדים מצויין! אבל ברגע שאני פותח את ה MEDIA CENTER של VISTA אין לי סאונד בכלל... ??? האם מישהו מכיר את הבעיה ויודע איך לפתור אותה בבקשה? תודה ! הערה : מדובר במערכת HTPC לכן אני צריך את ה MEDIA CENTER של VISTA

    • 7 תגובות
    • 952 צפיות
  21. Started by sebi,

    אז ככה אין לי יציאת HDMI במחשב (נייד) יש רק את היציאה של המסכים רגילים- RGB נראה לי קוראים לזה. קניתי כבל RGB TO RGB וחיברתי לטלוויזיה אבל כשאני מעביר AV זה לא עובד...למישהו יש פתרון??

    • 8 תגובות
    • 952 צפיות
  22. Started by lm007,

    קניתי את האוזניות, אבל הצורה של הפלאג 3.5 שונה מכל התמונות שיש ברשת. בתמונות יש לגומי שמעל הפלאג צורה ריבועית כמו פה בתמונה האחרונה http://www.anythingbutipod.com/forum/showpost.php?p=169342&postcount=51 ובשלי יש צורה עגולה. האם זה זיוף? דרך אגב, איך מוסיפים קיצור כמו שצריך בלי שכל הכתובת תופיע?

    • 4 תגובות
    • 952 צפיות
  23. אחרי כשנתיים עם ה-Shure SE115 קצת נמאס לי מאוזניות In-Ear(לא נוח) והגעתי למסקנה שאני גם ככה תמיד עם תיק אז זה לא באמת משנה עניין הניידות מחפש המלצה לאוזניות קשת בתקציב של סביבות ה-400 שקלים עם אפשרות לחרוג טיפה אם זה באמת שווה את זה 95% מהשימוש יהיה מוזיקה, ג'אנר בעיקר רוק ומטאל 95% מהשימוש יהיו מחוברות לאייפון אני מכיר טיפה את הנושא של סגורות / פתוחות..קשה לי להגיד מה אני מעדיף, פתוח להצעות ואם אוכל לשמוע את הדגמים שתמליצו לפני קנייה אני יעשה את זה ניידות/מתקפלות/מגיעות עם קייס שאפשר לזרוק בתיק בראש שקט - יתרון אבל לא חובה תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 952 צפיות
  24. שלום, ברשותי מערכת חמודה של זוג רמקולים ריצפתיים B&W ורסיבר סטיראו של Onkyo, וגם אוזניות RP21. עד היום השתמשתי ב-DVD של pioneer והתוצאה הייתה די עלובה. יש לי אוסף ענק של lossless על המחשב ואני מעוניין לנגן מוסיקה דרכו (מתכנן לרכוש נייד). אחרי קריאה הבנתי שהפתרון הוא לרכוש DAC ושני הדגמים שאני חושב עליהם הם הZero וה Beresford. אני חושב שהם יעשו עבודה טובה יחסית למערכת שיש לי ואני לא חושב שאני זקוק למשהו באלפי שקלים. איזה משני המכשירים האלה עדיף? יש משהו עדיף בתקציב? (Super Pro,Gigalab moon,Fubar II?) והאם יש פיתרון טוב יותר? תודה לעוזרים

    • 8 תגובות
    • 952 צפיות

דיונים חדשים בפורומים