עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. אני מחפש לקנות רסיבר משומש אבל אני לא יודע כמה וואט לכל ערוץ כדאי לקנות.... כל מה שאני רואה זה 80W-100W לערוץ והרמקולים הממוצעים שאני רואה הם 150W כל אחד...מה אני מפספס פה?

    • 3 תגובות
    • 962 צפיות
  2. חיפשתי ב-IQPC, ב-LogicPC, ב-FoxPC, וב-TMS, ולא מצאתי אותם. תהיתי אם מישהו אחר מצא אותם במקום אחר...

    • 5 תגובות
    • 962 צפיות
  3. Started by Blizzarder,

    שלום, אני מעוניין לרכוש טלוויזיה חדשה והייתי רוצה לקבל ממכם המלצה. דבר ראשון הטלוויזיה היא לחדר שלי כך שהיא לא יכולה להיות גדולה (חשבתי על 32) ואני לא מתכנן להוסיף לה רמקולים וכו' רציתי לדעת גם מה ההבדל בין LED, LCD ופלזמה? לפי מה שהבנתי LED הכי טוב אבל אשמח אם יש לך הערות בנושא זה או בפרטים טכנים אחרים חשובים. ולבסוף, יש לכם המלצה על טלוויזיה (גודל 32)?

    • 5 תגובות
    • 962 צפיות
  4. שלום כולם, אני צריך עזרה לבחור בין שני האוזניות האלה המטרה העיקרית שלהן זה שמיעת מוזיקה וצפיה בסרטים בלפטופ אני כרגע בחו"ל ויכול להשיג אותן בסביבות 200 שקל, אשמח לקבל את ההמלצה למה יספק אותי בצורה הכי טובה בתודה מראש, לירן

    • 7 תגובות
    • 961 צפיות
  5. Started by shaib1,

    בס"ד משהו יודע אם יש עדכון כדי לראות עברית (ולא עברית הפוכה) בנגן iriver h10 ?? וגם אם משהו יודע על עברית בכלל לנגן של iaudio x5l ?? תודה

    • 2 תגובות
    • 961 צפיות
  6. Started by ArZi17,

    אמממממ אין לי שמץ של מושג לאיזה פורום זה קשור. בקיצור קניתי 2 זרועות לתליית רמקולים - זרועות שצריך לקדוח בקיר בשביל לתלות אותם. השאלה שלי זה אם יש מכשיר שבודק שבקיר שאני קודח אין מאחוריו חוטי חשמל שאני יכול בטעות לפגוע בהם. ואם כן איך הוא נקרא כמה הוא עולה וכל זה... חחח תודה מראש:]

    • 1 תגובה
    • 961 צפיות
  7. מהם ההבדלים ביניהם? כלומר, מה ההבדל בין האוזניות שמוכרים בחנות של הטאוור רקורדס ב10ש"ח לבין אוזניות שעולות 300ש"ח? ואני לא מתכוון להבדלים בין היצרנים... ;D בכל אופן השאלה שלי היא כללית לכל האוזניות... כלומר, אני כבר יודע שיגידו לי פה איכות וכו' אבל אנא תפרטו... האמת שקניתי את האוזניות האלו ב10ש"ח, נשמעים לא רע בכלל אבל כבר הבנתי שיש הבדל בין לא רע ל-טוב אז אקיצר מהם ההבדלים? תודה

    • 2 תגובות
    • 961 צפיות
  8. Started by LRa,

    הטלוויזיה היא לסבתא שלי ככה שפונקציות לא ממש חשובות, בעדיפות מסך שטוח. התקציב הוא עד 3500 פלוס מינוס. תודה

    • 1 תגובה
    • 961 צפיות
  9. Started by Yair Tz,

    שלום, ברשותי 2 רמקולים של Sherwood, דגמים SP-77 BASS REFLEX SYSTEM, ועוד רמקול שמשמש גם כסאב, מחברת SEAS. ה-OUTPUT המצויין על הרמקולים של SHERWOOD עומד על 80W ו-84dB כל אחד, ועל ה-SEAS מצויין 90W והוא בא עם סאב של 10", D.TWEETWER של 1" ו-MIDRANGE של 4". רמקול אחד של SHERWOOD עושה לי בעיות כאשר הוא על ווליום גבוה לכן ה-SEAS מחובר במקומו, יוצא ככה שמחובר רמקול 1 של SHERWOOD וה-SEAS. שניהם מחוברים למגבר שהכנתי מרמקול ג'נרי שכתוב עליו שהוא מספק 360W, דרכו אני גם שולט על הווליום, ה-BASS וה-TREBLE. הבעיה היא שה-OUTPUT שהרמקולים נותנים הוא חלש (אומנם הוא די חזק אבל אין באמת הרגשה של 90dB) גם בווליום מלא, וגם ב-BASS מעל 35% הרמקול של SHERWOOD מתחיל לחרחר, האם זו בעיה של ה"מגבר" ש…

    • 5 תגובות
    • 961 צפיות
  10. שבוע טוב מחפש אוזניות מהסוג שנתלה על האוזן כל אחד במפוצל אפשר לחרוג מהסכום אני מזמין מאיביי אלא אם כן יש בארץ משהו כדאי האחרונות שלי היו של פליפס shq3000 וממש לא אהבתי

    • 0 תגובות
    • 961 צפיות
  11. Started by Dr. David,

    יש לי רסיבר YAMAHA RX-V520 .... האם יש לו כניסה/יציאת קול דיגיטלית - SPDIF ??? תודה לעונים

    • 5 תגובות
    • 961 צפיות
  12. היי, אני מעוניין לרכוש טלויזיה חדשה בגודל של 46" ומעלה. יש שלושה דברים קריטיים עבורי - -איכות תמונה (אני מעדיף פנל IPS או VA) -אפשרות לתלייה -אפשרות לנגן סרטי MKV מUSB. דברים שהייתי שמח: -LED -עיצוב חדשני -SMART

    • 0 תגובות
    • 961 צפיות
  13. שלום אני קניתי לא מיזמן מערכת קולנוע ביתית וההייתי רוצה אם אפשר שתיתנו לי מדריך או הצות איפה למקם את המערכת בצורה הכי טובה למשל יש לי זוג רמקולים אחוריים שיהיו תלויים על הקיר למעלה אז כמה ס"מ בערך לתת רווח בין התיקרה לרמקול עצמו וכאילו דברים... תודה מראש.

    • 13 תגובות
    • 961 צפיות
  14. טוב אחרי שיטוט רב כאן בפורום החלטתי לקנות את הכרטיס הנ"ל. כרגע אני משתמש בכרטיס ONBOARD של REALTEK וממש מאוכזב מהסאונד של המערכת. אני יודע שאתם ישר תשאלו אותי באיזו מערכת אני משתמש כדי לדעת אם תהיה השפעה לכרטיס אז אני כבר אומר שהמערכת לא פשוטה, לא רמקולים למחשב או משהו כזה למעשה המערכת היא: רסיבר ONKYO TS 576 שמחובר למערכת רמקולים 5.1 של CAV DT220 כך ששיפור בסאונד בהחלט אמור להיות. הדרישות שלי ממנו הן שיפור במשחקים שיפור דחוף למוסיקה בסטריאו והעברה של סאונד ב HD ולכן החלטתי ללכת עליו. מישהו יודע האם לכרטיס יש באגים כלשהם? האם הוא מעביר את פורמטי הסאונד החדשים בHD ללא בעיות? ומאוד מאוד חשוב לי איכות הסאונד של מוסיקה בסטריאו.. קראתי כאן שמישהו בפורום רשם שהכרטיס החדש פחות ט…

  15. Started by ranj,

    יש לי כרטיס מסך 8600GT . ליציאת ה VGA שלו מחובר מסך המחשב וליציאת ה DVI מחובר ה LCD עם כבל DVI ל HDMI והעברתי כבל pl מכרטיס הקול של המחשב לטלויזיה (ליד כניסת ה HDMI יש כניסת pl שמיועדת למחשב) התמונה מופיעה מצוין אך אין קול, חיברתי מחשב אחר וכן יש קול כנראה שזה משהו בהגדרות אבל לא הצלחתי לעלות על הבעיה (כמובן שכאשר אני מחבר את המחשב לרמקולים רגילים הכל עובד רק בטלויזה לא ) . יש לי כרטיס קול מובנה על הלוח . דגם הלוח -Gigabyte GA-P35-DS3L דגם הכרטיס קול - Realtek ALC888/1200 @ Intel 82801IB ICH9 - High Definition Audio דגם הטלויזה - samsung 37B530 . ודבר נוסף האם אני יכול להגדיר למחשב ולטלויזיה לכל אחד רזולוציה שונה ? תודה רבה לעוזרים !!!

    • 3 תגובות
    • 961 צפיות
  16. Started by MiOB,

    שלום לכם, חיפשתי בנוגע לכרטיס ללכידת וידאו בפורום, אך רוב הנושאים נותרו ללא מענה, משום מה. בכל מקרה, אני רוצה להתייעץ עמכם לגבי הדרך האיכותית ביותר להפיכת המחשב למעין TIVO. (או יס מקס / הוט מג'יק המקומיים.) קו המחשבה שלי הוא כך: אקליט תכנים מהממיר דרך כרטיס לכידת וידאו, ואשדר את התכנים האלה דרך מזרים מדיה קיים (PCH-110) חזרה לטלויזיה. הטלויזיה היא CRT, כך שחיבור המחשב (ובכך השמטת המזרים מדיה.) אליה הוא די מעצבן, ולכן אני נעזר במזרים מדיה קיים. האם יש לכם רעיון טוב יותר / יעיל יותר? הממיר: ובכן, ברשותי ממיר HOT מסוג ג'וניור (כלומר, זה שמו העממי ב-HOT, אני מניח, דגם ABQ 1H4G.), אשר בעל היציאות הבאות: SCART X 2 - TV-OUT + VCR (Video) Optical X 1 (לא רלוונטי, אני מני…

    • 1 תגובה
    • 961 צפיות
  17. אני מעוניין לרכוש אוזניות Full Size. התקציב הוא עד 500 ש"ח (פחות או יותר). אני אשתמש בהן רק בבית/משרד ולכן ניידות לא חשובה לי. האוזניות מיועדות להאזנה כללית (בעיקר מוסיקה וסרטים), ובשלב הראשון הוא יתחברו לכרטיס קול On-Board. אני עובד בסביבה שלעיתים הופכת להיות קצת רועשת - אנשים מדברים, יש טלפונים וכו' (עוצמת הרעש בינונית, כמו שניתן לצפות מסביבה כזאת לא משהו יוצא דופן). לפעמים אני צריך להתרכז, הרעש קצת מפריע לי, ואז אני משתמש באוזניות כדי לבודד את עצמי. יחד עם זאת אני לא מצפה לאיטום או בידוד מלא, אלא אוזניות שמבודדות בצורה סבירה. הדברים שחשובים לי (לאו דווקא על פי סדר חשיבות, הם חשובים לי בערך באותה מידה): 1) איכות הצליל - אני לא אודיופיל ועדיין חסר ניסיון בתחום האודיו אי…

    • 0 תגובות
    • 961 צפיות
  18. Started by DimaX,

    היי! קודם כל תזכורת לאשכול הקודם שלי: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=195098.0 החלטתי להעלות את התקציה ל400 ש"ח. עכשיו שאלה אחרונה לפני קנייה: האם העובדה שהATP3 הם מתחילת 2004 לא גורעת מהכדאיות שלהם? תודה.

    • 13 תגובות
    • 961 צפיות
  19. Started by almogila,

    האם ניתן לחבר מחשב שמחוברים עליו כבר מקלדת ועבר למחשב נייד ולראות דרך המסך של המחשב הנייד יש לו מחשב נייד DELL INSPIRON 1520 בשורה התחתונה כל השליטה מתבצעת ממקלדת ועכבר שמחוברים ישירות למחשב ורק הצפיה מתבצעת דרך המחשב נייד תודה

    • 1 תגובה
    • 961 צפיות
  20. Started by ~Patriot~,

    שלום רב, אני על סף קניית מחשב חדש ורציתי לדעת על איזה רמקולים כדאי לי ללכת. אני משחק בהרבה משחקים וצופה בהרבה סרטים וסדרות. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 961 צפיות
  21. Started by Godmoney,

    טוב די. אני באמת רוצה כבר להנות מיכולות ה HD של הטלווזיה החדשה שלנו. אני לא מתכנן לקנות נגן BlueRay בקרוב וגם לא לקנות PS3. איך אני יכול לראות שידורי HD כיום?

    • 8 תגובות
    • 961 צפיות
  22. כמו שכתוב בכותרת, יש סרטים שהוא פשוט לא מנגן (סרטים צרובים) חשבתי שאולי יש בעיה במקודדים שיש ב DVD עצמו, האם אפשר להוסיף מקודדים ל DVD ? אם כן איך עושים את זה? תודה.

    • 4 תגובות
    • 961 צפיות
  23. לפני כמה חודשים קניתי את האוזניות האלה ואני מאוד מרוצה. http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=300849.0 לא ידעתי איפה לשים את זה, אבל חשבתי שזה המקום המתאים ביותר כי הכי סביר שיהיו פה אנשים שנתקלו בבעיה... הפלסטיק של הקשת, מעל הרמקול השמאלי, בחלק הפנימי ("אחורה") התחיל להיסדק בצורה משמעותית. ממש בתחילת הקשת ליד הרמקול ממש. אני אצרף תמונה כשאני אגיע הביתה. קרה למישהו משהו דומה? יש המלצות לגבי איך לטפל בדברים כאלה? משה.

    • 6 תגובות
    • 961 צפיות
  24. Started by Cha0stAlker,

    אהלן, אני מעוניין לקנות כבל עם שני ראשים של XLR (זכר) וראש של כבל אודיו סטנדרטי 3.5 מ"מ בצד השני (משהו כזה). העניין הוא שאני מעוניין בכבל ברמה מקצועית, ויש המון חברות והמון כבלים כאלה. האם מישהו יכול לעזור לי למצוא כבל כזה? אציין כי הוא ירכש בניו יורק ויובא עם קרוב משפחה. תודה.

    • 0 תגובות
    • 961 צפיות

דיונים חדשים בפורומים