עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by kashi,

    מישהו יכול להביא לי אתר שעושה משלוחים לארץ שיש בו את הנגן Creative Zen Micro? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 969 צפיות
  2. Started by ren,

    מה דעתכם על האוזניות שמגיעות איתו? שווים משהו או שצריך לקנות משהו יותר טוב? עד כמה צריך כיסוי לנגן (לדעתכם)? אני שואל את זה כי אני דיי סגור על לקנות את זה, אבל אם מוספים גם אוזניות טובות וכיסוי כבר מגיעים לסכמוים ממש גדולים...

    • 11 תגובות
    • 969 צפיות
  3. Started by dor1847,

    היי, אני רוצה לקנות אוזניות איכותיות וזולות שמתלבשות על כל הראש.. ראיתי כמה המלצות על הAKG K403 למרות שהן לא מכסות לגמרי את האוזן.. מה לגבי אוזניות מסדרת הHD של סנהייזר? יש לכם המלצות לאוזניות בסגנון הזה שמספקות איכות סאונד טובה ווליום חזק יחסית? כי שמעתי למשל שהHD201 מפיקה סאונד חלש מאוד ומכיוון שאני אוהב לשמוע מוזיקה בנסיעות ולהתנתק מהסביבה זה חיסרון ענק בשבילי.. אז אני מחפש אוזניות עד 200 ש''ח שייתנו תמורה טובה למחיר.. תודה רבה, דור

    • 3 תגובות
    • 969 צפיות
  4. Started by idoodi,

    טוב יש לי רמקולים 5.1 ורק עכשיו הצלחתי להפעיל את כל ה-5 רק יש בעיה.. Uploaded with ImageShack.us כמו שאתם רואים בתמונה הם מסודרים בסדר מסויים אחורי שמאלי, קדמי ימני , סאב.. אבל הבעיה היא שאני עושה לדוגמא בדיקת רמקול על שמאלי אחורי הוא משמיע קול בשמאלי קדמי אז את זה סידרתי על ידי החפלת חיבורים של החוטים אבל הבעיה העיקרית היא כשאני בודק את הסאב הוא משמיע קול באחד הרמקולים וכשאני בודק את הרמקול הוא משמיע קול בסאב..והרי כל הרמקולים מחוברים לבאס אז אי אפשר להחליף חייבורים.. מה אני עושה עכשיו? תודה מראש לעוזרים. דרך אגב..באפשרויות של הרמקולים אני צריך לבחור אם זה רמקול גדול או קטן..מה זאת אומרת?

    • 3 תגובות
    • 969 צפיות
  5. Started by 0_o,

    אהלן הרמקולים החדשים הגיעו ואני בעיקרון די מרוצה חוץ מבעייה אחת... אני משתמש בכרטיס קול אונבורד והוא נראה לי די סבבה אבל הסנטר נשמע מאוד חלש ומשעמיע רעשים מוזרים בעיקרון במצב רגיל הוא כמעט אילם :\.. שאני מפעיל את ה Matrix Mode שזה בעצם שילוב של הרמקולים הקדמיים אז הוא עובד סבבה אבל אני לא בטוח שזה באמת הפעולה שהוא אמור לעשות.. מה אתם אומרים יש דרך לסדר את זה אני משתמש בדריברים 643.. או שעדיף לקנות כרטיס קול חדש שתומך ב Dolby Digital.. חוץ מזה עוד שתי שאלות קצרות.. דולבי דיגיטל באמת עוזר במשהו.. רק בסרטים מקוריים על DVD וחוץ מזה כלום? והאם אפשר לחבר את הרמקולים האלה בחיבור דיגיטלי? תודה !

    • 7 תגובות
    • 968 צפיות
  6. Started by amits1995,

    שלום, לפני כחודשיים רכשתי מסך 55 אינץ של פיילוט (טעות שלי, אני יודע) בקיצור מאוד בניתי על הנגן המובנה שלו... היה כתוב שהוא תומך בכל מיני קבצים, בלה בלה בלה ובין היתר "(קבצי MPEG4 בלבד) MKV" טוב, הוא לא מריץ MKV.. מדבר עם השירות לקוחות אחרי כמה ימים מגיע למנהלת מחלקה והיא מתחילה לזיין לי תשכל שזה יכול להפעיל (!!) רק MKV שהוא בפורמט MPEG4... אני בחיים לא שמעתי על דבר כזה. חיפשתי באינטרנט ובאמת שאין לי מושג מה זה השקר שהיא מכרה לי. יש לי הרבה סרטי HD שאני מוריד, רובם MKV, חלקם MP4. שום MKV לא עובד על הטלוויזיה, לא מNTFS ולא מFAT32. אשמח אם תסבירו לי באיזה קבצי HD המכשיר כן יכול לתמוך ואני אנסה.. תודה מראש, עמית.

    • 3 תגובות
    • 968 צפיות
  7. שלום השקעתי עכשיו תיקון על מגבר ישן עכשיו שמתי לב שחלק מהמגעים שתופסים את החוטים של הרמקולים חלודים (המגבר שכב שנתיים במחשב עם קצת טחב) אני אציין שמדובר על חיבור קפיצי שהוא כמו "תנין" לוחצים על אחד ואז מכניסים את החוט והוא ניסגר (קיים קפיץ שמפעיל את המלתעות). חשוב לציין שאלה מגעים מהסוג הישן והמגבר חזר מתיקון אלקטרוני טוטלי. אני רוצה לדעת כיצד אפשר לנקות את החלודה הזו ללא גרימת נזק כלשהו. חשבתי על מסיר אבנית אבל אני קצת חושש.

    • 0 תגובות
    • 968 צפיות
  8. Started by EZRArazEZRA,

    אני מעוניין ברסיבר טוב מאוד שתהיה לו עוצמה גבוהה באסים גבוהים במיוחד משו טוב שלא ייתקלקל תוך חודש לחיבור למחשב... משו בסביבות 1500 שקל לא יותר מ1700 שקל יש לי 5 רמקולים+סאב של AKIRA שעד עכשיו שימשו אותי טוב מאוד ~תודה לעוזרים~

    • 6 תגובות
    • 968 צפיות
  9. Started by CheNit89,

    שלום, יש לי מערכת 2.1 של קרייטיב (inspire 2500). יש לי אותם כבר כמה חודשים, ואני לא יודע בדיוק איפה למקם אותם על השולחן. כרגע הסאב נמצא מאחורי המסך (הטרנספורמר על הרצפה), לפני כן הוא היה על המארז. אני מעדיף שלא לשים אותו על הרצפה בגלל בעיות אבק וגם זה שאני כל פעם אבעט בוא. שני הקטנים נמצאים משני צידי המסך. צירפתי תמונה כדי להמחיש את, http://img81.imageshack.us/img81/326/img00072kr.jpg. אז איפה הכי טוב?

    • 9 תגובות
    • 968 צפיות
  10. תודה לכל העוזרים

  11. Started by ^DaGoN^,

    כן, הזמנתי בסוף את הנגן המצויין הזה, קראתי עליו כל כך הרבה ביקורות טובות! לא ראיתי ביקורת קוטלת אחת! פשוט נגן מצויין, נקווה לטוב, אמור להגיע תוך משהו כמו 4 ימים. 560 שקל עלה. צפו לביקורת גדולה, עם תמונות (כמעט בטוח). :]

    • 8 תגובות
    • 968 צפיות
  12. Started by bmaster1,

    שלום, יש לי מחשב נייד, Thinkpad t61 עם כרטיס מסך Nvidia Quadro NVS 140S ואני משתמש במערכת הפעלה Windows 7. אני מחבר את המחשב לטלויזיה LCD של סמסונג דרך חיבור VGA. עד אתמול לא הייתה שום בעיה, אך מאתמול המחשב מזהה את המסך החיצוני, אך אני לא רואה עליו תמונה. אתמול היו עדכונים ל Windows, אז ניסיתי להסיר אותם וזה לא עזר. הסרתי והתקנתי מחדש את ה Driver של הכרטיס מסך, אך זה עדין לא עזר. יש למישהו פיתרון אולי? תודה רבה ויום טוב

    • 14 תגובות
    • 968 צפיות
  13. Started by stingeR-,

    ואם לא, האם ניתן להמיר את הMKV(720P) לקובץ AVI אך באיכות זהה?

    • 6 תגובות
    • 968 צפיות
  14. יש לי מקלדת CHICONY-KB9900 ומערכת רמקולים של NEC שניר רמקולים וסאב! במקלדת יש לי אפשרות לשלוט על עוצמת השמע ועל מיוט וכאלה...אבל זה לא עובד לי! יש לי כרטיס מובנה (נראה לי)- [intel 82801BA/BAM ICH2-AC'97Audio controller[b-4 אני ממש צריך את זה,אבל זה לא עובד... אני ממש ממש ממש יודה למי שיעזור לי לסדר את הבעיה!!! נ.ב הדרייברים והתוכנה של המקלדת מותקנים! תודה!

    • 2 תגובות
    • 968 צפיות
  15. Started by IG,

    הי, בשבועות האחרונים אני עובד על קייס חדש לאוזניות שלי. הקייס עשוי מגוש ספוג, שאליו מודבקים "קירות" מספוג קשיח יותר. ככה אני מקבל גם קשיחות ושמירה על המבנה של הקייס וגם ספיגה של פגיעות ולחיצות... אני מקווה כל הסיפור הזה יהייה מכוסה ביריעת פלאסטיק שחורה (כמו זה ששמים בתחתית של בריכות ומאגרי מים...) למניעת רטיבות. ומכיוון שזה לא שווה בלי תמונות: (מצטער על האיכות- צולם בעזרת הפלאפון שלי...) [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 968 צפיות
  16. אוקיי אז חשבתי על הרמקולים הבאים Yamaha YST-MS35D http://www.pch.co.il/docs/pd1922839888.htm הדבר השני שחשבתי עליו הוא הwinner אבל הם לא נראים לי כל כך Winner HN480 2000W 2.1 Speakers http://www.pch.co.il/docs/pd-1128879416.htm או הCreative Inspire 2500 2.1 Speakers http://www.pch.co.il/docs/pd126513131.htm וזהו זה הכל בטווח מחירים שלי אני צריך את המערכת לסאונד ולמשחקים אני שמתי עין על הימאה מה אתם אומרים תודה למי שעוזר

    • 10 תגובות
    • 968 צפיות
  17. Started by liavliavliav,

    טוב אז אני רוצה טלוויזית Full HD - 32 אינץ . במחיר 1500-2000 - חייב FULL -HD ושיהיה ניגודיות טובות .. שיהיה טלוויזיה טובה ! אפשר גם יותר גדול כמו 37 - 42 וכאלה . אבל פשוט זה לא נראלי מתאים לתקציב.. אפשר להביא גם מבצעים LOL נגיד חשבתי על הsamsung c530 אבל זה חריגה של 300.. לא יודעע ואבל מה שיהיה יהיה , רק תביאו משהו טוב . ד"א מה אתם חושבים על זה: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=766098 זה רק להתחלה לבנתיים.. מה אתם חושבים על זה יש משהו יותר טוב לתקציב .. 1000-1500 (המערכת למשחקי XBOX360, PS2,PS3,XBOX)

  18. יש לי את לוח האם ga-p35ds3r e של ג'יגבייט, ועליו כרטיס קול 2/4/5/7.1 (אפשר להשתמש בו בכל הצורות הללו) אני מחבר בינו לבין המערכת שלי עם כבלים שמצד אחד יש PL סטריאופוני ומהצד השני שתי יציאות RCA לצד ימין ולצד שמאל. כמו בתמונה: וזה נחמד וטוב לרמקולים הקדמיים והאחוריים שבאים בזוגות . אבל עדיין נותרו לי הסאב והסנטר ועל כרטיס הקול נותרה יציאה אחת פנויה שעליה כתוב:"center/subwofer" (אני לא מתייחס ליציאה נוספת המיועדת למערך 7.1) האם לחבר ליציאה הזו כבל נוסף דומה לאחרים ואת שתי ה- RCA שיוצאים ממנו לחבר למגבר שלי למקומות המיועדים לסנטר ולסאב? או שיש כבל אחר המיועד לזה? (לא סטראופוני) תודה מראש לעונים.

    • 2 תגובות
    • 968 צפיות
  19. Started by jeyjey,

    סטריאו, עד 600 ש"ח

    • 6 תגובות
    • 968 צפיות
  20. Started by LIRON1,

    אהלן קיבלתי היום ממשהו זוג רמקולים של JVC ,אלה שבתמונה. א. הם שווים משהו? ב. למה שחיברתי אותם למערכת פשוטה של מחשב (creative sbs 2.1 370) הם לא נותנים באס ונראה לי גם שהטוויטרים לא עובדים?

    • 7 תגובות
    • 968 צפיות
  21. Started by YTZ,

    יש לי כרגע UE700 שקניתי בזמנו המשרתות אותי באופן נאמן כבר שנה שניה, אך לקחת סט כזה של אוזניות לאימונים מרגיש קצת מסוכן (1000+ ש"ח, אחרי הכל), כרגע יצא לי לשמוע על ה-Soundmagic PL30 שהן אוזניות מיצרן סיני שפה ושם יש עליהן ביקורות די טובות, אבל רציתי לקבל עוד חוות דעת והצעות לאוזניות באותו התקציב. התקציב עומד על 35$, רצוי מאיביי או כל אתר השולח מחו"ל לארץ (התקציב כולל משלוח). עדיפות לצליל חמים ומאוזן ככל האפשר, עם טיפ-טיפה דגש על הבאס.

    • 4 תגובות
    • 968 צפיות
  22. שלום אנשים, ראיתי את הפוסט על נגני MP3 אך זה לא עזר לי כי אנשים שם מפרסמים את הנגנים הכי יקרים (וכמובן הכי טובים) כמו הMPIO והIRIVER -באמת יש לכם כסף להוציא על זה או שסתם שמתם את זה להוציא את העיניים? קיצר, אני לא מחפש נגנים HIGH END כאלו, אני מחפש נגנים פשוטים יותר, לשים בתוכם MP3, לחבר למערכת ברכב ולעשות טיולים איתם... משהו בסביבות 300-500 ש"ח, תלוי באיכות ובנפח. אני דווקא מבין ממש טוב בחומרה ש/ל מחשבים אבל אין לי מושג בנגני MP3, קניתי אחד, עבדו עליי ועכשיו אני מנסה לקבל את כספי בחזרה. אשמח אם מישהו ייתן לי סקירה קצרה על מה חשוב שיהיה בנגן MP3, מה יש בתוכם היום.וד"א אנא תקראו את האזהרה שלי, אני נכוויתי, אל תכוו גם. צונזר ע"י אחראי הפורומים - אסור בשום פנים ואופן ל…

    • 14 תגובות
    • 968 צפיות
  23. Started by cb,

    קודם כל שנה טובה לכולם...! אז ככה,יש לי ALTEC LANSING ATP 3,אחלה רמקולים תמורת המחיר הזול.יש לי אותם בערך שנה כבר...תיפקדו מצויין עד לפני חודש בערך.קיצר אני לא הרבה בבית אני חייל קרבי ובאחת הפעמים שחזרתי לפני כמה שבועות שמעתי מוזיקה והיו חירחורים בסאונד מין הפסקות קטנות שנשמעות מכניות כאלה קשה להסביר.לאחר מכן עם הזמן זה המשיך להפסקות של ממש לכמה שניות וחזרה.במיוחד כאשר הסאונד חזק,למשל שיחקתי במשחק יריות ובקטע עמוס של סאונד ופיצוצים הסאונד פשוט הפסיק וקרס או שהחירורים היו כאלה חזקים שפשוט לא היה אפשר לשמוע כלום.לא מזמן הרמקולים פשוט שווקו חיים ולא היה צליל במשך כמה שעות..חזרתי לצבא ל21 ושחזרתי הביתה תיכננתי לקנות רמקולים חדשים חשבתי שהרמקולים גמרו תקריירה,אבל הופתעתי לגלות…

    • 3 תגובות
    • 968 צפיות
  24. Started by LazyCat,

    אני מעוניין לקנות את אחד הנגנים הללו בנפח 512MB, אני יודע ש- iAudio מייצרים נגנים מצויינים, אבל גם ה- SanDisk לדעתי עושה את העבודה (קניתי אחד לחברה...). מי שישתמש בו צריך נגן אמין, פשוט ונוח להפעלה, בעל קליטת FM טובה וצליל סביר+ מה אתם אומרים?

    • 7 תגובות
    • 968 צפיות
  25. Started by tolik_d,

    שלום לכם... אני די חדש בעניין ה-LCD למיניהם. לאחרונה רכשתי LCD של METZ (דגם LC26TL) לחדר השינה... עכשיו רק נישאר לי לחבר אותה בצורה האופטימלית ביותר לממיר של YES. ממה שהבנתי כאן, הדרך האופטימלית לחיבור היא באמצעות SCART אבל אחרי חיפוש קצר הבנתי שישנם עשרות סוגי כבלים של SCART והמחירים שונים בהתאם... ??? מישהו יכול לתת לי עצה לגבי סוג הכבל/אורך/מחיר/חנות? שיהיה בסביבות 200 ש"ח... בנוסף, אם יש המלצות אחרות לגבי החיבור, אשמח לשמוע אותן!! הכניסות שיש בטלויזיה הן RF, AV, 2XScart, PC-Audio, YPbPr,YCbCr,HDMI. תודה!

    • 13 תגובות
    • 968 צפיות

דיונים חדשים בפורומים