עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. שלום, אני מעוניין לחבר את הכרטיס RADEON HD4670 של GIGABYTE לטלויזיה. לטלויזיה שלי יש כניסת S VIDEO ו-AV, ולכרטיס יש רק יציאות HDMI, DVI, VGA. על מנת לחבר ביניהם בכל זאת, אני רוצה לקנות מתאם מ-VGA ל-SVIDEO (להבנתי אין מתאם מהיציאות האחרות ל-S VIDEO, או שבכל מקרה הוא יקר יותר אם קיים). מה שמוזר לי הוא, כשאני מסתכל על המפרט של הכרטיס מצוין במפורט שאין לו TV OUT, המפרט מופיע פה: http://www.techbuy.com.au/p/93282/VIDEOCARDS_RADEON_PCI-EX_4XXX_SERIES/Gigabyte/GV-R467D3-512I.asp האם זה אומר שהכרטיס לא תומך בשידור לטלויזיה, גם לא דרך יציאת ה-VGA? תודה רבה לכל מי שיגיב!

    • 7 תגובות
    • 972 צפיות
  2. אהליין. אז אחרי שזיגזג אכזבו אותי ולא השיגו לי את הכרטיס. ניסיתי להזמין מ PCHARDWARE.CO.IL שגם היום הודיעו לי כי לא יעלה בידיהם להשיג את הכרטיס הזה בתקופה הקרובה...אם בכלל... האם יש מקומות שכן מוכרים אותו? במחיר סביר? האם שווה? אני חושב כבר לקנות את ה GXP אבל נראה לי זה סתם זריקת כסף לדבר שאני לא באמת אשתמש בו...כלומר, אין לי צורך בחיבורים הללו... אני רוצה איכות סאונד ל MP3 משחקים וסרטים לפעמים... מה לעשות??? תודה מראש אמיר מיואש.

    • 5 תגובות
    • 972 צפיות
  3. Started by [NOS],

    מצאתי סאב 800 עם מגבר 1100 ב600$ עסקה שווה? יש משהו יותר חזק?

    • 11 תגובות
    • 972 צפיות
  4. שלום לכל חברי הפורום! בקצרה: אתמול ב4 בבוקר סגרתי את הסקייפ עם חבר, סגרתי את הסקייפ והשארתי את המחשב דלוק, ב9 בבוקר קמתי והוא לא עבד. לא משנה מה עשיתי restart , דרייברים של הכ.ק. בדקתי על כמה מחשבים.. הדבר היחידי שיש שמשום מה כשאני משמיע שיר זה נראה כמו הרמקולים בדיוק הם זזים באותו קצב. אני כבר מיואש חברה!

    • 0 תגובות
    • 972 צפיות
  5. Started by waizman,

    היי אני צריך המלצה לטלויזייה 32" בתקציב של בערך 4000 שקל. הטלויזיה תשמש ב 95% מהזמן לצפייה בכבלים ושאר הזמן תחובר ללאפטופ. עדיף שלא של שארפ כי יש לי עוד טלויזיה שלהם בחדר צמוד ואני לא רוצה שהשלטים יתנגשו. תודה!

    • 3 תגובות
    • 972 צפיות
  6. Started by razoli,

    ראיתי באיתן היום (חמישי) מבצע של מגה אל טלוויזית לסידי T-משהו האם משהו שמע אליה שווה או שיש משהוא עדיף עד 2500

    • 0 תגובות
    • 972 צפיות
  7. Started by alon83438,

    שלום האיספייר 5500 שווה? שמעתי שה7500 אדיר ושה3500 לא משהו (כולם 5.1) מה אתם אומרים עדיף של ATP4\5?

    • 4 תגובות
    • 972 צפיות
  8. יש ברשותי אוזניות 5.1, עכשיו הבעיה יש 3 כבלים, שחור, אפור חזק, אפור חלש אפשר להגיד לבן. וכרטיס קול שלי יש שחור, כתום, אפור חלש אפשר להגיד לבן. עכשיו אני מחבר שחור לשחור, אפור אל אפור, לבן אל כתום, העם זה חיבור נכון? עם אפשר לדעת מה מסמן כתום\שחור\אפור בכרטיס קול שלי? נכון שזה מביך אבל הייתי מחובר לכרטיס קול במחשב אחד ושמה הצבעים אותם צבעים כמו של 3 החיבורים באוזניות.

  9. שלום פורום. אני מתלבט בין כמה אוזניות, אני ירשום את השם הלינק שלהם ואת המחיר (KSP) : Razer Carcharias : http://store.razerzone.com/store/razerusa/en_US/pd/productID.169415800/categoryId.35096300 390 ש"ח SteelSeries 4H : http://www.steelseries.com/int/products/audio/4h/information 250 ש"ח בKSP SteelSeries Siberia : http://www.steelseries.com/int/products/audio/siberia-full-headphone/information 280 ש"ח בKSP SteelSeries Siberia v2 : http://www.steelseries.com/int/products/audio/siberia-v2-full/information 350 בKSP SteelSeries 5H v2: http://www.steelseries.com/int/products/audio/5hv2/information 390 ש"ח בKSP אני צריך אוזניות שנותנות את התמורה …

    • 2 תגובות
    • 972 צפיות
  10. Started by idani1983,

    שלום, אני מחפש כרטיס קול עם יציאה אופטית, השימוש בכרטיס יהיה ע"פ הצרכים הבאים לפי הסדר:מוזיקה סרטים ומשחקים לגבי המחיר אני לא סגור אבל בסביבות ה 500 ש"ח (המחיר לא סגור עדין אני פתוח להצעות) תודה רבה

  11. Started by חובב,

    מחפש אוזניות עד 150 ש"ח ללא חריגה בעיקר למוזיקה וחשוב שיהיה כבל יחסית ארוך. תודה

    • 7 תגובות
    • 972 צפיות
  12. Started by tamos,

    רמקולים חדשים לאחי. בעיקר למוזיקה ושיחות בסקייפ. חשבתי על 2.1. תודה!

    • 1 תגובה
    • 972 צפיות
  13. Started by piro,

    ברוב הת'רדים שפתחו כאן על מערכות סטריאו הוזכרו מערכות יד שניה ש"אפשר למצוא אם מחפשים" במחירים טובים. אני רוצה לקנות מערכת סטריאו לחדר שלי, למוזיקה בלבד, וחשבתי להתחיל ביד שניה מכיוון שהתקציב שלי לא גדול במיוחד. (כרגע אין לי ממש "תקציב", במובן של כסף ביד, אבל נחצה את הגשר כשנגיע אליו). בכל אופן, השאלה שלי היא איפה מחפשים יד שניה? אני מתאר לעצמי שאין שוק לדברים האלה, אז יש איזשהו פורום או קהילה לזה? אני אשמח להפניות מכל הסוגים,. אני מחפש רמקולים ורסיבר או רמקולים ואמפליפייר (ופרי - אמפליפייר) תודה piro

    • 1 תגובה
    • 972 צפיות
  14. הגיעו לידי BALBOA 30 (הקדמיים של הסט), אחד מהם תקין ועובד בשני יחידת ה MID-HIGH הפסיקה לעבוד. ניסיתי להבין מה מקור הבעיה אך ללא הצלחה גדולה במיוחד. הרמקול מחולק ל 2 חלקים (חיצונית), אחד שכולל את יחידת הבאס (6") והשניה שכוללת את הטוויטר ו ALL RANGE (בגדלים 3/4" ו 4" בהתאמה). ניסיתי לבדוק את התנגדות הרמקולים, התנגדות ה 4" הייתה דומה לזו שנמדדה ברמקול התקין, הטוויטר כניראה שרוף כי המדידה לא נתנה תוצאה כלל :-\ עכשיו לפי הבדיקה הזו אכן אין סיבה לנשמע צלילים גבוהים ברמקול אבל הבעיה היא שגם ה MID לא עובד מה שאומר שיש בעיה נוספת ואז גם אם נביא טוויטר חדש או שהוא ישרף כמו הקודם או שלא יקרה שום דבר. איזה עוד בדיקות ניתן לעשות (לרמקולים אין אחריות)?

    • 3 תגובות
    • 972 צפיות
  15. Started by Vatos-Locos,

    מה הרזולוציה שהיא נותנת לבחור בחיבור למחשב עם VGA או HDMI ? תודה רבה. זה נושא קצת משולב של מחשב טלויזיה רזולוציות, אתם יכולים להעביר את הדיון לאן שתמצאו לנכון.

    • 5 תגובות
    • 972 צפיות
  16. Started by Ronenosh8,

    בעקבות תקלות שיש לי בממיר הנוכחי (ABS-6P47) כנראה יחליפו לחדש , אז על הדרך אני אבקש מהם דגם מסויים. כעיקרון אני יכול לבקש ממיר מסויים? ואיזה ממיר הכי כדאי לבקש בשביל שידור ל 2 מקורות (זאת אומרת 2 יציאות וידיאו, ו2 יציאות קול)

    • 0 תגובות
    • 971 צפיות
  17. Started by hutorihunzu,

    דודה שלי עתידה להגיע מארהב בקרוב ורציתי להגיד לה שצביא לי אוזניות. אני מחפש אוזניות רק עבור מוזיקה. התקציב הוא עד 160 דולר, כאשר אם אין הבדלים משמעותיים בין הדגמים אני מוכן להתפשר ולשלם פחות. דבר נוסף, חשוב שהאוזניות יוכלו לעבוד גם עם מגבר וגם ללא מגבר (נניח חיבור לאיפון טו למחשב ישירות). דבר אחרון, לא חשוב מאד שיהיו אוטומות אבל שיהיה ניתן לשמוע איתם במשרד פתוח בלי להפריע. כרגע מה שמצאתי זה Grado s80 Akg 240 Senhaiser 485 הם מומלצים? מה אתם ממליצים?

    • 1 תגובה
    • 971 צפיות
  18. שלום משפחתי רוצה לקנות טלוויזיה חדשה, חשבתי לקנות פלסמה, בגלל שבשידורי הSD והHD (העלובים) שבארץ היא איכותית יותר (לא הולכים להיות בה סרטי HD או משו כזה), על פי מרבית המאמרים. אם זאת כאשר התקשרתי לחנות אמרו לי שעלולה להיות בעיה עם מקור חום חיצוני הקרוב לפלסמה, כיוון שבביתי תנור קמין במרחק של מטר-1.5 רציתי לדעת האם עלולה להיות בעיה כל שהיא עם זה. הדבר לא נשמע לי הגיוני אבל רציתי להיות בטוח.

    • 4 תגובות
    • 971 צפיות
  19. שלום אנשי הפורום בביתי נמצא מגבר סטריאו 150 WATT של kenwood דגם Ka-52 משהוו עתיק ואיכותי ביותר אבל לצערי הוא מתחיל לקרטע עכשיו אני לא יודע אם זה בעיה במגבר או בעיה ברמקולים ( wharfedale CD 50-2 רמקולים 100 WATT 3 way) רק שאני מגביר לרמות גבוהות אז שומעים כמו שצריך עכשיו השאלה שלי האם להשקיע בסביבות ה 200 ש"ח להחלפת חלקים ישנים במגבר (ספק סופי ועוד כמה חלקים) או פשוט למכור את המערכת ולקנות ATP3 ? תודה רבה על העזרה INFERNO

    • 1 תגובה
    • 971 צפיות
  20. Started by Integer,

    לפני כחודש קניתי את המיני דיסק החדש של סוני MZ-N1 והייתי מעוניין להחליף את האוזניות שלו כי המסופקות הם באיכות מאוד גרועה הבעיה שאני לא יודע איפה ניתן לקנות בארץ אוזניות עם חוט קצר שמותאמות לשלט של המיני דיסק!!! אשמח אם משהו יוכל להמליץ לי על חנות באינטרנט או איפה שהוא בארץ (רצוי באזור הדרום) שמוכרים אוזניות איכותיות עם חוט קצר שמותאם לשלט.

    • 2 תגובות
    • 971 צפיות
  21. שלום לכולם לא מזמן התחדשתי אם האוזניות 5.1 של מדוזה הגירסה הביתית המשובחת מבין הגרסאות !! קיבלתי קופסה מהמהת אם בנדל אשיר של כבלים מגבר נו אתם מכירים את השאר !! מי שרוצה המלצות לגבי האוזניות ולשמוע אותם מזומן!! עכשיו נתקלתי בבעיה באוזניות החלק שסמים על האוזנים עשוי מבד רך כזה והוא מתמלא מהר אבק וגם השערות של הכלבה שלי נצמדות לזה ??? האם קים איזה תיק יעודי לאוזניות המלצות בבקשה??? או מגן לאוזניות רק לאוזניות חשבתי אולי לחתוך גרביונים של בחורה ולשים על החלק של האוזניים מישהו ניסה?

    • 8 תגובות
    • 971 צפיות
  22. Started by PayneBack3251,

    שלום לכולם, לפני כשנה קניתי את המערכת G51 של Logitech וראיתי את המבצע שיש על ה Z5500 ב 1300 והוא ממש מפתה אותי בגלל שממש רציתי לקנות אותו אז אבל הוא עלה כפול (2400), האם מישהו יודע אם ההבדל הוא כזה משמעותי ששווה לי לעשות את השדרוג הזה ? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 971 צפיות
  23. בואו נגיד שבמקום לקנות כ. קול שתומך ב4 ערוצים, יש לי 2 שתומכים ב2 ערוצים, זה אפשרי לחבר לאחד זוג רמקולים עם סאב ולשני זוג רמקולים רגילים ולשמוע בסראונד של 4.1? אם כן אין אני מגדיר את זה?

    • 2 תגובות
    • 971 צפיות
  24. Started by Y O N I,

    http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=c-soundblaster&db135650=135653&db46605=129097,129098&db46632=46974&db46624=46977&db46617=46621&db67504=67507 מה אתם ממליצים לי? אם יש לכם הצעה אחרת שלא נמצאת פה אז בכיף זה מחשב זמני, לכן אני לא משקיעה הרבה אבל חשוב לי גם עיניין המחיר אני משתמש ב2.1 רמקולים או אשתמש במגבר עם רמקולים (גדולים) של סוני שיש לי רק צריך כרגע מגבר זמני לא יקר זה בערך המחשב שאני קונה http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=5793&CatCode= + מספר שינויים קלים תודה לעוזרים

    • 6 תגובות
    • 971 צפיות

דיונים חדשים בפורומים