עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. טוב אז הכותרת אומרת הכל... לפני כמה שבועות קניתי מערכת רמקולים Creative inspire 4.1 ורק אתמול שמתי לב ששתי הרמקולים שמחוברים ליציאה האחורית לא משמיעים שום צליל! בדקתי את החיבורים למחשב והכל בסדר. אין לי מושג מה לא בסדר וקיוויתי שפה תוכלו לעזור לי אגב אני לא יודע אם זה קשור או לא אבל יש לי כרטיס קול: ac97 audio תודה מראש

    • 10 תגובות
    • 975 צפיות
  2. תאמת התקציב שלי דל אבל הרמקולים ישמשו אותי למחשב לשירים סרטים וכאלה לא יותר מיזה יש בחור שרוצה למכור לי רסיבר של פרוסאונד+רמקולים של פירלס (2 ריצפתים סנטר ואחורים) וכול זה ב-600 שקל עכשיו רציתי לדעת האם זה שווה את המחיר?

    • 1 תגובה
    • 975 צפיות
  3. Started by Saggitarius,

    שלום, וערב טוב לכולם! בעזרת השם בזמן הקרוב אני מיתכוון ליקנות מחשב חדש שיהיה מבוסס על PIV 3.0C, ואני צריך עזרה ממכם לגבי איזה כרטיס קול לקחת. נתחיל עם זה שאני מיתכוון ליקנות את מערכת ה ATP 3, האם היא מערכת בעלת סאונד איכותי וכמו כן גם איך העוצמה שלה? עכשיו, אני נוטה יותר לכיוון הסאונד של המוסיקה (כלומר שירים וכל מה שקשור לזה) והסרטים ומעדיף איכות גבוה שלהם. הסאונד של המישחקים פחות מעניין אותי, עדיין שיהיה טוב אבל אני לא מיתכוון ליקנות רמקולים 5.1 או כאלה למינהם , אני רק רוצה סאונד סטריאו באיכות גבוה בתקציב נתון. דבר נוסף זה שיש לי אורגן חשמלי של YAMAHA בדגם EZ - 30 (למיקרה שאולי מישהו מכיר) ואני מעוניין אהיה לחברו למחשב ולהקליט לתוך המחשב שירים שאני אנגן ( זה אפשרי נ…

    • 5 תגובות
    • 975 צפיות
  4. Started by madix,

    אני מחפש כרטיס טלוויזיה שאני אוכל לחבר אליו את הממיר של HOT, רצוי בצורה דיגיטלית כלשהי (HDMI?), ואם לא, אז באיכות טובה (כלומר, שלא יקליט ב-SD). חיפשתי קצת משהו כזה, גם בפורום, אבל לא מצאתי. מישהו יכול לכוון אותי למוצר כזה?

    • 1 תגובה
    • 975 צפיות
  5. יש לי במחשב מודם-פקס 56K Intel HaM Data Fax Voice 5628 כמובן שעדיף שתקליט את השיחות לפורמט חסכוני (MP3) ולא אכפת לי מה היא תעלה, העיקר שתהיה פשוטה להפעלה לצרכים ביתיים בלבד

    • 2 תגובות
    • 975 צפיות
  6. Started by GAL_FX,

    חיים ברשת > חדשות גם השודדים למדו מה זה iPod השודדים בניו-יורק הצטרפו למהפכת האוזניות הלבנות עלייה חדה במספר מעשי השוד של מכשירי ה-iPod ברכבת התחתית מאת: מערכת חיים ברשת 18:18 21/02/2005 שודדי העיר ניו-יורק החליטו להתחבר להייפ החדש שסחף את העיר והצטרפו למהפכת האוזניות הלבנות. מספר רב של תלמידים וסטודנטים נשדדו בחודשים האחרונים בתחנות הרכבת התחתית בעיר, לאחר שהאוזניות הלבנות הסגירו את גובה המשכורת של הוריהם. ממשרד משטרת התעבורה בדרום ברוקלין נמסר כי מספר מעשי השוד של מכשירי ה-iPod הוכפל בחודשים האחרונים, כך פרסם עיתון הניו-יורק פוסט. בשבוע שעבר נדקר תלמיד תיכון שנשדד ונזקק ל-44 תפרים. בניסיון להיאבק בתופעה, החלה המשטרה לחלק פליירים ברכבת התחתית המציעים לתלמידים לח…

    • 10 תגובות
    • 975 צפיות
  7. Started by Born2Kill,

    http://www.akg.com/personal/cproducts/powerslave,view,specs,pcategory,4,id,825,nodeid,11,_language,EN.html אמרו לי בבאג שאלה אוזניות טובות למשחקים, עולות שם 250 ש"ח. כעיקרון הדרישה שלי הם למשחקים, שיישמעו טוב במשחקים. (למשל ב-CS שיישמעו את הצעדים של האוייב).

    • 10 תגובות
    • 975 צפיות
  8. Started by Moty_p,

    ראיתי שיש חיבור XLR עם 4 5 ו 6 פינים רציתי לדעת למה הם משתמשים ואיפה עושים בהם שימוש לדוגמה בכבל XLR (זכר נקבה) עם 3 פינים משתמשים הכי הרבה לחבר מקרופונים למיקסר

    • 1 תגובה
    • 975 צפיות
  9. Started by amir.o,

    יש לי מין מגבר ישן +פטיפון ,רציתי לדעת אם אפשר לחבר אותו ליציאה של המידי בכרטיס קול ? האם זה אמור לעבוד ?

    • 2 תגובות
    • 975 צפיות
  10. Started by enter,

    אוקיי אני משחק על טלוויזיה 42LC41 LCD LG. אז איזה רזולוציה עדיפה לדעתכם? אני שמתי לב שב1080i רואים יותר נחמד וגם פחות ירידות FPS במשחקים...מה אתם אומרים??

    • 4 תגובות
    • 975 צפיות
  11. Started by tamiravigan,

    יש לי כ.קול שהדרייבר עושה לי BSOD מדי פעם ונמאס לי...(REALTEK בלה בלה..) איזה כ.קול כדאי לי לקנות עד 200? לCREATIVE יש כמה באותו מחיר +- LIVE 7.1 AUDIGY SE AUDIGY VALUE איזה מבניהם עדיף? תודה

    • 9 תגובות
    • 975 צפיות
  12. יש לי במחשב כרטיס קול on board בעל 6 יציאות יציאת אחת ל2 רמקולים קדמיים אחת לסבופר אחת ל2 רמקולים באמצע וכו' ממש מוכן למערכת קולנוע ביתית כרגע אני משתמש ברמקולים למחשב שלא מממשים את מלא הפונטציאל ואני רוצה לחבר למחשב 6 רמקולים רגילים לאחר ניסיון התגלה שלמחשב אין מספיק זרם לספק לרמקולים (ללא מגבר פנימי כמו של מערכת) ושומעים חלש בעוצמה מקסימאלית לכן אני מחפש מגבר בעל לפחות 6 ערוצים כדי שאוכל לחבר צד אחד למחשב וצד שני לרמקולים אם מישהו מכיר חברה או מקום או אתר שמוכר מגברים כאלה אשמח לדעת המחיר שאני מוכן להשקיע הוא עד 500 שח אמ יש יותר יקרים אני עדיין רוצה לדעת עליהם כדי להכיר את המוצרים בשוק תודה רבה מראש ski farm

    • 4 תגובות
    • 975 צפיות
  13. שלום שלום ;D אז שמתי לב שיש וויכוח בין הJBL לסנרהייזר, כרגע אני נוטה יותר לכיוון הJBL בגלל הבאנדל הסגנון שאני שומע הוא בעיקר רוק כבד ובאוטובוס\כשאני הולך ברגל, כך שצריך בעיקר בידוד (חשוב) והדגשה לבאסים גם תעזור. אני אשמח להמלצות לכיוון הזה או השני, כולל חוות דעת מנסיון אישי (המחיר גם יכול לעלות עד ל250, אבל לא יותר). תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 975 צפיות
  14. יש לי מחשב AMD ATHELON 3000, לוח אם EPOX 8KDA3J, זכרון 512*2, כרטיס מסך MSI 9800 PRO PLUS 128MB?TV,DVI וצורב די וידי של LG.(כרטיס קול 6.1 מובנה) רמקולים 5.1 CREATIVE. אני קונה עכשיו מסך LCD 26-30'' לחדר, ואני רוצה לחבר אותו, בנוסף למסך מחשב שלי. המטרה הסופית הוא שימוש במחשב לצפיה בסרטים(DVD, AVI...) על המסך החדש. השאלה היא מה אני צריך לעשות בשביל זה, והאם אני יכול בצורה נורמלית להתשמש ברמקולים של המחשב של כאשר אני צופה בטלוויזיה או משחק ב PS2. המון תודה מראש, ניב..

    • 13 תגובות
    • 975 צפיות
  15. עדיף כמה שיותר זול. היו לי עד לפני לא מעט זמן MX350 ודיי התאכזבתי. לא מאיכות הסאונד, אלא מאיכות הבנייה הנמוכה (החוט ממש דק ורגיש) וגם מהסיבה שהאוזניות התקלקלו ונדפקו דיי מהר. גם הן דיי מציקות לי באוזן אני מעדיף קשת, שתהייה אוזנייה כמה שיותר נוחה. איזה אוזניות קשת טובות יש במחיר הזה? איך ה- PX100 אוזנייה טובה? כמה בערך היא תעלה לי אם אני אקנה אותה בארץ? http://www.sennheiserusa.com/newsite/productdetail.asp?transid=005206 תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 975 צפיות
  16. Started by rikimaru,

    התחדשתי לי באוזניות של Speed Link Home Editon (תודה) ובזמן שאני שומע מוזיקה אני כל הזמן שומע קיטועים מעצבנים, אני לא חושב שהבעיה היא באוזניות מאחר וניסיתי אותן עם מכשיר אחר (ושמעו ממש פצצה), אני חושב שהבעיה היא בכרטיס קול המובנה אבל לא בטוח (לוח האם שלי הוא D945GNT של Intel), השאלה היא האם יש מה לעשות (כמו למשל להוסיף כרטיס קול או משהו אחר)?

    • 6 תגובות
    • 975 צפיות
  17. Started by tzolerguy,

    שלום יש לי רסיבר עם יציאה שאני יכול לבחור אם לעבוד איתה עם רמקולים של 8 אום או רמקולים של 4 אום.... הרמקולים שלי הם 6 אום .... מכאן באה השאלה מה יותר בריא לרסיבר?? תודה

    • 2 תגובות
    • 975 צפיות
  18. Started by Slash4,

    שלום לכולם, אני מחפש אוזניות גיימינג איכותיות ולא מבין בנושא כל כך ולכן מאוד אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי, קצת סיפור רקע: (למשתעממים מהר אפשר לעבור למטה) אני משחק המון על המחשב, כל סוגי המשחקים הכי כבדים כרגע, ומדבר המון בסקייפ תוך כדי. עד עכשיו כל פעם שקניתי אוזניות, חלה בהם בעיה אחרי חודשיים שלוש - או שהמיקרופון התקלקל , או שנהייתה בעיה במגעים ולא שמעו באוזן אחת או בשניהם. אני לא יודע עם זה רק מזל רע או לא, אבל בכל מקרה החלטתי להשקיע יותר ולקנות זוג איכותי לגיימינג. אז ככה, הנה מה שאני צריך מהם, והתקציב מאוד גמיש. אם דרוש 600 או יותר כדי להתאים לדרישות שלי, אין בעיה, אם אפשר פחות - מה טוב. * חשוב לי שיהיה מיקרופון טוב ואיכותי בסט, עדיפות מאוד גדולה למיקרופון גמיש(שא…

    • 1 תגובה
    • 975 צפיות
  19. Started by eladbu,

    מחפש תוכנה שיודעת לנגן sacd הדיוידי שלי מנגן אותו בסטיראו ולא מצאתי תוכנה מתאימה דיסק של הפינק פלויד דארק סייד 30 שנה בשישה ערוצים

    • 8 תגובות
    • 975 צפיות
  20. איך אני בודק (במחשב) איזה region סרט DVD שיש לי?

    • 2 תגובות
    • 975 צפיות
  21. Started by R0tem1,

    אני משתמש בוינודווס ויסטה, הלוח אם שלי הוא ג'יגאבייט NFORCE 560, הרמקולים הם קריאיטיב 580GD שמחוברים בחיבור אופטי (SPDIF). שמתי לב שבלוח הבקרה אני יכול לבחור באיזה פורמט של סאונד להשתמש, מה הכי איכותי ומה הכי כדאי לי? האפשרות הכי גבוה שעובדת היא זו שמסומנת בתמונה, להישאר איתה? ואם אפשר גם הסבר בכמה מילים מה זה אומר? תודה

    • 0 תגובות
    • 975 צפיות
  22. יש לי SB AUDIGY 2, וגם CREATVIE INSPIRE 6.1, ואתמול חיברתי אותם ושמתי לב לתופעה מעניינת: הרמקולים הקידמי ימני והקידמי שמאלי נשמעים הכי חזק מכולם! וגם הסנטר הקידמי, שהוא צריך להיות הכי חזק (20 RMS), לעומת (8 RMS) ברמקולים הרגילים, גם נשמע חלש יחסית... איפה הבעייה? בתודה MOOMOO

    • 2 תגובות
    • 975 צפיות
  23. לצערי לא מצאתי ביבואן ובאף מקום אחר,אני מתלבט אם לחכות לgr7 הגרסה החדשה או לקנות את הbass editon מפה>> http://www.ebay.com/itm/VSONIC-GR07-BASS-Edition-High-Fidelity-Professional-Stereo-Inner-Ear-Earphones-/380504885821?pt=US_Headphones&hash=item5897dbca3d או http://www.amazon.com/Edition-Dynamic-Isolation-Earphones-Earbuds/dp/B00ATWLG8Y/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1390417766&sr=8-1&keywords=gr7+bass השאלה אם אין חשש לזיופים ומאד אשמח אם תעזרו לי להחליט ואגב האם ידוע פה למישהו מתי אמור לצאת הגרסה החדשה של gr7 ?

    • 0 תגובות
    • 974 צפיות
  24. Started by Frozen-Ice,

    דיברתי עם "נועה מחשבים" לפני כמה דקות והם אמרו לי שהפסיקו לייצר את ה Z-5500 ושדגם חדש יותר יצא בחצי מרץ האם מישהו יודע מתי ?? ומה הוא הדגם ?

    • 14 תגובות
    • 974 צפיות
  25. כי הוא נשרט בקלות ? נייקי ואפפל הכינו לכם הפתעה נעימה : http://www.bit-tech.net/news/2006/05/24/Nike_iPod_kit_adds_Apples_Nano_to_essential_train/

    • 14 תגובות
    • 974 צפיות

דיונים חדשים בפורומים