אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
ההורים רוצים לרכוש ואני אומר לחכות עד שיגיעו החדשות עם הLED. בכל מקרה, מה אתם ממליצים? LCD , PLASMA ... איזה חברה , איזה סוג, מה הנתונים וכו'... תודה לכל העונים.
-
- 8 תגובות
- 983 צפיות
-
-
שלום חבר'ה, יש לי את ה Audio-Technica ATH-A900 כבר כמה שנים טובות ואני מרוצה מהן מאוד, לפני יומיים הן נפלו לריצפה ומאז שומעים רק בצד אחד. מאחר והן נקנו בעזרת משלוח ישירות מיפן אני לא יודע לאן לפנות על מנת לתקן אותן ע"י מישהו שמתמצא בזה ללא נזק נוסף. האם אתם מכירים משיהו שיכול לתקן לי אותן? תודה
-
- 1 תגובה
- 983 צפיות
-
-
שלום. אני עתיד לקבל השבוע את הX-540, ואני רוצה לרכוש להם כבלים מארכים. תיכננתי על הכבלים האלו http://www.ultrapro.co.il/products/88811, משום שלא מצאתי זכר לנקבה, אז חשבתי לרכוש גם כאלו http://www.ultrapro.co.il/products/94936 אבל הם נורא יקרים למתאמים, שווה להשקיע את המחיר? או שמישהו יכול בבקשה להביא לי מוצר יותר זול שלא יוריד מהאיכות? (מאותה חנות בבקשה) תודה
-
- 10 תגובות
- 983 צפיות
-
-
היי הגיע הזמן להחליף את הרמקולים המדהימים שיש לי מתוצרת אלטק לאנסינג מדגם ATP3. מי שמבין יודע שהרמקולים האלה פשוט מצוינים והבס עמוק מאוד וממש מרעיד את החדר. אבל לאחר כ5 שנים המגעים החלו להתרופף, כפתור הווליום הפסיק לעבוד ועוד כהנה וכהנה.. הבנתי שהדגם שמחליף את הסדרה הנ"ל (VS4621) פשוט גרוע. לכן אשמח אם תמליצו לי על רמקולים 2.1 בתקציב של עד 400 שקל. תודה.
-
- 2 תגובות
- 983 צפיות
-
-
טוב אני יודע שיש אחריות לכל החיים של iRiver והדיסק הקשיח שלי עושה לי בעיות...אני רוצה לשלוח אותו לטאיוון כי קניתי אותו בארהב אז רציתי לדעת מה אני צריך לשלוח ואיך הכי כדאי... ודבר שני...אני מודע למחיר שזה יעלה ככה שאולי עדיף ללת ליבואן בארץ שיטפל בזה...כמה זה יעלה לי? תודה...
-
- 13 תגובות
- 983 צפיות
-
-
מי שהוא יודע מאיפה אפשר להשיג תכבל הזה בארץ? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 6 תגובות
- 983 צפיות
-
-
היי, רציתי לדעת אם למישהו במקרה יש מושג כמה אמור לעלות iRiver H10 עם 20 ג'יגה בדיוטי פרי והאם מישהו יודע במקרה על מבצעים דומים על נגנים בנפח דומה.
-
- 4 תגובות
- 983 צפיות
-
-
יש לי SOUNDBLASTER LIVE VALUE לפי מה שאני יודע תומך ב-4 רמקולים השאלה היא אם אני יכול לחבר אליו רמקולים 4.1? 2.1? תודה
-
- 6 תגובות
- 983 צפיות
-
-
שלום בהפסקת חשמל שהייתה היום נהרסו האוזניות שלי,היו פשוטות,עם אחריות לשבוע,כי זה היה מוצר פשוט. ההורים הקציבו 200 שקל,אבל ברוב הפרומים תמיד אמרו לי לחסוך עוד. אני צריך אותם למשחקי יריות מגוף ראשון,עדיפות לסראונד(5.1?+),בתקציב של 300 במקסימום.
-
- 4 תגובות
- 983 צפיות
-
-
שלום לכולם לא ראיתי שהנושא הנ"ל נידון עדיין קודם (או לפחות לא מצאתי) האם תוכלו לכוון אותי מעט מה ההבדלים בין כל ה-3? ברור שה07'ים ברמה אחת (או 3) מעל ה-06 אבל הייתי מעוניין לדעת בדיוק במה. הייתי רוצה להתחיל בבקשה באיכות הבניה, הנוחות, בידוד הרעש, ו(אני חושב שקוראים לזה) מיקרופוניות- ה"רעש" שאנו שומעים כשהאוזניה זזה או מתחככת בבגדים וכו'. ברור שגם (ואפילו בעיקר) איכויות השמע בתדרים השונים ועבור הסגנונות השונים הם אלו שמשפיעים הכי הרבה, אבל עבורי קשה לי מאוד למצוא IEM שבאמת לא מכאיבות (אוזניים מאוד בעייתיות), לכן מאוד מעניין אותי ההבדלים בין ה-3 הנ"ל בקריטריונים שציינתי. אשמח אם תוכלו גם להרחיב את הדיון לשאר האספקטים והקריטריונים בהבדלים בין ה3.. המון תודה
-
- 1 תגובה
- 983 צפיות
-
-
-
שלום לכולם יש לי DVD שאמור לקרוא כתוביות בעברית[הDVD חדש לגמרי-הדגם הוא LG DVIX8816W] אבל כשאני מנגן בו סרט שידוע לי בוודאות שהוא אמור לעבוד עם התרגום[בדקתי על DVD אחר] הכתוביות מוצגות כג'יבריש. באפשרויות של ה-DVD אני יכול לבחור את שפת התרגום, אז אני רושם את הקוד של השפה העברית[שכתובה בחוברת הוראות] אז עדיין כתוב בג'יבריש. מה אפשר לעשות כדי למגר את התופעה? תודה לכולם.
-
- 2 תגובות
- 983 צפיות
-
-
היי, אני מתלבט בין 3 סטים (אין לי אופציה לאחרים, ואני מקבל אותם במחיר מיוחד). Logitech X530 Creative t6100 creative t6160 הסדר הוא גם סדר המחיר וגם סדר האיכות לפי ידעתי... אני פוזל מאוד לכיוון הלוגיטק, הם אומנם ישנים, אבל אמורים להיות מעולים. מחשבות ? תודה
-
- 7 תגובות
- 983 צפיות
-
-
אני שוקל לקחת את ה Logitech Z-5500 שימשו גם למחשב לשירים ומשחקים וגם לטלויזיה לסרטים או פשוט לקנות מערכת קולנוע ביתית עם רסיבר בסביבות 2500 ש"ח ... אני מדבר על סט של 5 רמקולים... מה אתם אומרים?
-
- 5 תגובות
- 983 צפיות
-
-
איזה קידוד חסר לי?! אם מישהו יוכל לקשר אותי למקום בו אוכל להוריד את הקידוד החסר, אודה לו מאד
-
- 4 תגובות
- 982 צפיות
-
-
שלום לכולם התחדשתי בטלוויזיה 55es6300 של סמסונג יש לי מחשב נייח עם 460GTX / נייד עם 260M , קניתי כבלים HDMI 1.4 האם יש סרטוני Full - SBS להורדה ? האם ניתן להפעיל על הלפטופ גם ? כיצד רואים במחשב הנייח ? יש לי Bsplayer / Power DVD Ultra ויש מקודדים Klite Full הרסיבר הינו Denon 1604 (דגם ישן יחסית) אבל יש בו Dolbi Pro Logic 2 ו- DTS ומחובר ל-6 רמקולים תודה רבה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 982 צפיות
-
-
אני רוכש דירה חדשה . בסלון יש לי שני חלונות שהמרחק בינהם הוא 160 סנטימטר. אני רוצה להשתמש בכל הקיר לשים טלוויזיה ואני לא יודע איך למקם את הרמקולים מהצדדים. הבנתי שמעל ומתחת לטלוויזיה זה לא מומלץ. תודה
-
- 2 תגובות
- 982 צפיות
- 2 followers
-
-
כמו שהכותרת אומרת אוזניות + מיקרופון לגיימינג (ונטרילו , טימ-ספיק וכדומה) מה דעתכם על הדגם הבא http://www.pcgames.co.il/products/product.aspx?productid=1867
-
- 7 תגובות
- 982 צפיות
-
-
שלום, הטלוויזיה שלי הלכה לעולמה ואני מחפש LCD 26 אינץ'. אשמח לקבל המלצות לטלוויזיות אמינות שאיכות הצפייה בהם היא טובה. התקציב לא ממש מוגדר- אם ישנה טלוויזיה טובה במיוחד שכדאי לשלם עליה עוד קצת, אני אשלם עליה. הכניסות המינימליות: HDMI, SCART, DVI\VGA, S-Video. ושאלה קטנה: האם כדאי לקחת 24 אינצ' של דל? או שכדאי כבר טלוויזיה? תודה מראש למגיבים
-
- 6 תגובות
- 982 צפיות
-
-
איך הכרטיס קול הבא: http://www.pchardware.co.il/docs/pd929388361.htm והאם בעתיד אני אוכל להקליט מהגיטרה החשמלית למחשב באיכות טובה(שלא כמו הקלטות בכרטיס קול רגיל!!!)?
-
- 8 תגובות
- 982 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין להזרים שמע מהטלויזיה למקרן קול בסלון (מסיבות אסתטיות אני מעדיף מקרן ולא מערכת) אך גם מעונין ביכולת שידור השמע לרמקולים בגינה. אני גם רוצה שאפשר יהיה לשמוע בשניהם ביחד וגם אופציה לכבות כל אזור בנפרד. אין לי צורך ביכולת להזרים שמע שונה לכל אחד מהם בנפרד. הטלוזיה מדגם LG 65SM8100. אפשר לחבר BT מהטלוזיה למקרן או לרסיבר שמחובר לגינה, אבל אז לא אוכל לשמוע במקביל כי הטלויזיה לא תומכת בשידור BT (או כל שידור אחר) לשני מכשירים במקביל. אשמח לקבל הצעות... תודה!
-
- 0 תגובות
- 982 צפיות
-
-
שלום, לגבי שני הכרטיסים הנ"ל איזה כרטיס מנצח נטו מבחינת איכות הסאונד שהוא מוציא? ללא קשר למחיר, וגם ללא קשר לפיצ'רים הנוספים שהם מציעים, אלא נטו מבחינת הסאונד+ דרייברים. מה הייתם לוקחים? תודה
-
- 7 תגובות
- 982 צפיות
-
-
שלום אנשים אני מחפש המלצה לקניית זוג רמקולים למחשב (2.0) בתקציב של עד 130 שקל. חשוב לי שתהיה יציאה לאוזניות ושזה יהיה ממותג נחשב (חוץ מ- Logitech יש עוד משהו על רמה?) בנתיים מחיפוש שעשיתי, מצאתי את Logitech LS11 שעולים באייבורי 121 שקל. http://www.logitech.com/en-us/speakers-audio/home-pc-speakers/devices/LS11-speakers יש חלופות אחרות טובות יותר, או דומות רק יותר זולות? תודה רבה מראש!
-
- 2 תגובות
- 982 צפיות
-
-
האם 2 רמקולים קוביות של BOSE יספיקו כרמקולים קדמיים במערכת קולנוע בייתי זה בנוסף לCENTER ו2 אחוריים שכבר קיימים אלה הרמקולים http://www.baligam.co.il/tel_aviv/offers/bose_cube?utm_source=mahayom&utm_medium=mahayom&utm_campaign=mahayom
-
- 1 תגובה
- 982 צפיות
-
-
דיברתי עם מישהו שיש לו מערכת קולנוע ביתית מדהימה. לגבי הטלויזה אני יודע שעלתה 30,000 שקל. לגבי הרסיבר גם לא יודע. אבל לגבי הרמקולים הוא כמעט הפיל אותי לרצפה..... הוא אמר שהמערכת שיש לו זה זאת http://www.bwspeakers.com/index.cfm/fuseaction/products.models/Label/Model%20Nautilus עכשיו בגלל שזאת החברה הטובה ביותר בעולם, ואני יודע שהם מוכרים כל רמקולי לחוד. כמה אתם חושבים שמערכת רמקולים כזאת אמורה לעלות?? לפי דעתי יותר מ-100,000 שקל רק הרמקולים! לא ככה?
-
- 11 תגובות
- 982 צפיות
-


