אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
שלום חברים לאחרונה נכנס לי ג'וק חדש בדמות המקרן הנ"ל לראש. לצערי עם נסיון העבר ג'וקים כאלה בדרך כלל משיגים את מטרותיהם... מבחינת כל ה"מסביב" אז הכל מסודר, הסלון ניתן להחשכה כמעט מוחלטת וגם ככה 95% מהשימוש יהיה בלילה, HTPC יש, מערכת סטריאו יש, מקום יש, מסך ידני אני אקנה ולא אני לא מתכוון לחצוב בתקרה אני פשוט אעביר את הHDMI בתוך תעלת פלסטיק או משהו. אז אפשר לקנות בארץ כאשר המחיר הזול ביותר הוא בסביבות 5500, או בארצות הברית כאשר האופציה המתאימה למפונקים כמוני זה השירות של BUY2USA שקונים מ-AMAZON משלחים ודואגים לכל הפרטים, בסך הכל יוצא בסביבות ה4200. בנושא האחריות החנות שהגעתי אליה דרך Zap מציינת במפורש שניצול אחריות זה ע"י משלוח לארה"ב על חשבוני - שזה אותו דבר כאילו ק…
-
- 1 תגובה
- 987 צפיות
-
-
שלום... עכשיו יש לי את הרמקולים 4.1 של EACAN , הם אחלה של רמקולים אבל אני רוצה לחדש קצת. אני ראיתי את הרמקולים CREATIVE INSPIRE 7700 ב1000 שקל אצל נועה , אז אני רוצה לשאול איזה רמקולים 7.1 חדשים אפשר לקנות באותו מכיר אבל יותר איכותיים/חזקים(אם יש) , אם אפשר לא לחרוג מהמחיר... תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 987 צפיות
-
-
היי! אני מחפש תוכנה שיכולה לקבל כקלט קובץ סאונד מפורמט כלשהו, ולהוציא כפלט את אותו הקובץ אך עם טווח עוצמה גדול יותר (מוכפל אפילו). תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 987 צפיות
-
-
אני מחפש תחנת עגינה לאייפון. אני מעוניין בכזו שתהיה יחסית מינימלית ובעיקר תתן את התכונות הבאות: - יציאת AUX לחיבור למערכת חיצונית - שלט לשליטה על השירים (play,next,pause..) פחות חשוב זה שיהיה בה שעון. אם זה מגיע בתצורה ללא רמקולים - מה טוב, ואם אין ברירה, עדיף משהו מינימלי יחסית. טווח המחיר גמיש ונע באיזור ה-500 שקלים
-
- 0 תגובות
- 987 צפיות
-
-
תקציב די גדול אין עדיין מדוייק אבל תקציב שצריך להספיק לכל הרמקולים הבנויים למחשב. אני די אוהב סאונד טוב יש לי IAUDIO 6 + CREATIVE EP-630 אוזניות מעולות לדעתי, העדפתי על CX300 בגלל החיבור בעיקר ובגלל הסאונד שנאמר לי שהוא יותר חם(לפני זה היו לי MX500 מקוריות לכמה זמן ואני חייב לציין שזה זבל שלא מהעולם הזה, מאיכות הבניה ועד הסאונד). טוב עכשיו לעיקר: אני שומע בעיקר רוק,מטאל ודברים דומים אז אני צריך שלא תהיה בעיה לרמקולים עם הצלילים האלה, החדר שלי קטן משהו כמו 4*4.5 מטרים, מקום על השולחן לא ממש חסר, אני לא שומע בעוצמה גבוה בכלל אז אני צריך שידייק כמה שאפשר בסאונד נמוך ואני מוכן לסבול זיופים בסאונד גבוה. יש לי כרטיס קול AL888 OB http://www.realtek.com.tw/products/productsView.…
-
- 13 תגובות
- 987 צפיות
-
-
יש לאח שלי כרטיס קול CREATIVE SOUND BLASTER AUDIGY מחובר בכבל אופטי לרסיבר שיודע לפענח DTS... וכל פעם שהוא מנסה לשמוע קובץ WAV מקודד בDTS: http://www.sr.se/multikanal/english/e_index.stm אפשר למצוא שמה כמה קבצים כאלה..... קבצי AC3 שגם נמצאים שמה הוא כן מצליח לשמוע. ניסינו להשתמש בתוכנה WINDVD ו POWERDVD וכל מה ששומעים זה רעש מחריש אוזניים למישהו יש מושג מה הבעיה? נ.ב. לא כתובה שום הודעת שגיאה בקשר לחומרה או תוכנה...
-
- 1 תגובה
- 987 צפיות
-
-
שלום , קראתי רבות כאן בפורום על הATP3 והבנתי שהוא פחות או יותר חביב הפורום. כרגע למחשב שלי מחובר רסיבר של JVC אשר אליו מחוברים שני רמקולים של חברת KODA (כן כן מה לעשות...) שומעים לפי דעתי די סביר והמטרה העיקרית היא מוזיקה . רציתי לדעת האם רמקולים של ALTEC LANSING יתנו לי תוצאה טובה יותר ? ושאלה נוספת האם ניתן איכשהוא לחבר אותם למחשב דרך הרסיבר או שהחיבור הוא ישירות אל כרטיס הקול בלבד ? תודה
-
- 6 תגובות
- 987 צפיות
-
-
-
יש לי את הנגן Iriver H320 ואני רוצה לחבר אותו לאוטו....הבעיה שלי היא שאין לי טייפ באוטו (יש לי נגן דיסקים) אז חשבתי ללכת בכיוון של משדר רדיו של בלקין ואני לא בטוח בקשר לאיכות שלו (Belkin TuneCast II Mobile FM Transmitter ) אז אני רוצה המלצות לפתרונות או איך המשדר הזה מתפקד או אם יש משדרים אחרים ....או כל דבר אחר שיעזור לי!
-
- 4 תגובות
- 987 צפיות
-
-
שלום רב, רכשתי כבר מסוג display port ל- HDMI... איך אני יכול להיות בטוח במאת האחוזים שאני מעביר מידע לטלוויזיה במהירות המספיקה לצפייה בשידורי 3D ללא שום פיחות באיכות התמונה ? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 987 צפיות
-
-
יש מבצע בבאג על האוזניות ואני שוקל לקנות אותם אבל רציתי לדעת מה דעתכם על האוזניות , האם שווה לקנות אותם (המחיר - 279) השימוש העיקרי של האוזניות הוא גיימינג \ מוזיקה , אז מה אתם אומרים? שווה לי?
-
- 3 תגובות
- 987 צפיות
-
-
המוכר במחסני חשמל הדגים לי..900 שח, הוא אמר שהם 250 ואט RMS (האמנם?)נשמעו באמת אחלה..שמעתי אבל (ודי הגיוני) ששם זה ישמע טוב ואצלי בבית לא..(לדוגמא,שם חדר אקוסטי,ואולי פעלו בנוסף עוד רמקולים בזמן ההדגמה, כי היה שם פול רמקולים..) המטרה לקניית הרמקולים היא ממוצעת למדי לחדר רגיל ממוצע שיהיה בו בקרוב מחשב..לשמוע מוזיקה,סרטים,משחקים.. מה הם באמת הנתונים הטכניים שלהם? איך הם ביחס לשוק ובכלל?/ יש אולי משו יותר טוב בטווח המחירים? -מה אני צריך לדעת כשאני משווה בין רמקול לרמקול? (שאדע להבא..) כל תגובה תתקבל בברכה תודה!!
-
- 1 תגובה
- 986 צפיות
-
-
שלום כולם.. אני רוצה לחבר את מערכת הרמקולים 5.1 שלי ( שהיו מחוברים למחשב עד עתה ) לטלויזיה. הרמקולים שברשותי הם Creative T6060 איך אני מחבר את הרמקולים לטלויזיה? באיזה כבלים להשתמש? תודה רבה.
-
- 8 תגובות
- 986 צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש נגן אודיו נייד... לא סגור על סוג אלא רק על מחיר עד 1000 ש"ח זקוק לעזתכם בבחירה תודה
-
- 5 תגובות
- 986 צפיות
-
-
-
שלום האוזניות הקודומות נעבדו לי ולכן אני צריך אוזניות הקדמות היו Creative EP630 ממש נהנתי מהם ממש טובות אז אני מחפש משהוא בסביבה ואני צריך שחוט של האוזניות יהיו שווים באורכם בקיצור קבל פשוט ולא כל השטויות השימוש העקרי שלי איתם הוא שמיעת מוזיקה בזמן ריצה
-
- 3 תגובות
- 986 צפיות
-
-
אני משתמש במערכת של לוגיטק Z-5500 שמחוברת לכרטיס קול של קרייטיב אוודיג'י פלטיניום אי אקס, ורציתי לדעת מה אני אמור לעשות באמת בכרטיס קול ובאילו חיבורים עלי להשתמש בכדי שהרמקולים באמת יעבדו כ-5.1? הכרטיס קול מעודכן לגירסא האחרונה ואני משתמש בכבל אופטי שמחבר מהרמקולים לכרטיס קול... תודה מראש
-
- 11 תגובות
- 986 צפיות
-
-
כמו שאמרתי למעלה... שאני רוצה לישמוע שיר או משהו זה אומר לי שאין את הגדרות הקול וגם אני לא שומע כלום מהרמקולים ולא כלום איך אני יכל להגדיר שיהיה לי סאונד במחשב? תודה לעוזרים..
-
- 2 תגובות
- 986 צפיות
-
-
המטרה היא בעיקר מוזיקה, מעט סרטים, לחדר קטן יחסית, שיהיו גדולים, יפים וחזקים! יש לציין כי כמות הבאס ואיכותו, חשובה לי מאוד. לגבי החברה, אני לא מבין כ"כ אבל רצוי חברה בעלת שם מוכר... הייתי מועוניין לקבל מספר הצעות לגבי הרמקולים, ולינקים לקניה בארץ... שיהיה לכולם סופשבוע נעים ונחמד, תודה, Aviko
-
- 6 תגובות
- 986 צפיות
-
-
שלום לכולם!!! באחרונה הבחנתי ברעש מציק מהמגבר רעש כזה שעושה אממממממ אפילו כשהמגבר על מינימום ווליום מה עושים??? המגבר זה סאב וופר של לנקו שאליו מחוברים הרמקולים של המערכת קולנוע ביתית.. תודה!!!
-
- 3 תגובות
- 986 צפיות
-
-
שלום לכולם אשמח אם תוכלו לעזור או להכווין אותי, יש לי רסיבר של yamaha HTR-3068 שנקנה לפני כ-3 שניפ ומחוברים אליו שתי מקורות: 1. מחשב HTPC 2. ממיר YES והיציאה כמובן מחוברת לטלויזיה. בעבר כאשר הייתי מדליק את הרסיבר על מקור ה HTPC הייתי מקבל מיידית את האות וידאו. מצד שני, אם הייתי מדליק את הרסיבר על מקור ממיר ה YES, כאשר הממיר נמצא על ערוץ HD לפעמים היה לוקח לתמונה זמן להתייצב אם בכלל (לפעמים פשוט היה מראה מסך ירוק ואז הייתי צריך לכבות ולהדליק את הרסיבר מחדש). לכן הייתי מעביר את הערוץ בממיר לערוץ SD רגיל (לדוגמה ערוץ 22) וישר מקבל אות על הטלויזיה. היום הבעיה היא שעל שתי המקורות יש לי בעיית סינכרון/HANDSHAKE. ז"א שאם אני…
-
- 0 תגובות
- 986 צפיות
-
-
אז ככה יש לי מערכת של JVC MX-D302T יש לי אותה כבר כמה שנים והיא עובדת טוב מאוד אבל אני רוצה להחליף רמקולים למה הם מתחילים לזייף הרמקולים מתחברים למערכת דרך שני כבלים פשוטים השאלה האם אפשר להחליף רמקולים? ועם כן חניות ממולצות והאם כדי להחליף או ששוה כבר לקנות מערכת חדשה? אביב.
-
- 10 תגובות
- 986 צפיות
-
-
דגש על תמיכה בכמה שיותר פורמטים, תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 986 צפיות
-
-
קניתי טלוויזיה לפני כמה ימים (40pfl5507k) ושמתי לב שהמסך שחור לפעמים רואים קצת כתמים לבנים כאלה בטלוויזיה באזורים מסויימים.. הם לא ממש מורגשים אבל שמתי לב לזה.. ואני זוכר שמזמן קראתי שזה היה למישהו והוא שלח לתיקון ותיקנו לו את זה.. השאלה שלי היא אם זה בסדר שאני רואה טיפה כתמים לבנים? שאני אומר כתם לבן אני מתכוון כאילו לבן טיפה מרוח..
-
- 0 תגובות
- 986 צפיות
-
-
יש לי מצלמה המשמשת לשידור וידאו בסטרימינג. המצלמה מחוברת למחשב דרך כבל FIREWIRE IEEE1934a. האם יהיה ההבדל באיכות הוידאו אם אשתמש בכבל מסוג IEEE1934b? תודה!
-
- 0 תגובות
- 986 צפיות
-


