אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
לפני כ-9 חודשים קניתי בארה"ב את ה-Shure SE310 ששירתו אותי נאמנות ומאוד אהבתי את הסאונד שלהן. לפני כמה שבועות אחת האוזניות פשוט הפסיקה לנגן. דיברתי עם מספר מעבדות וחנויות, ואף חנות לא הסכימה לקחת את האוזניות האלו לתיקון. כעת יש לי מספר אופציות: - לנסות לתקן את האוזניות, בכל זאת יכול להיות שזה פשוט כבל שנקרע בפנים (מישהו מכיר מקום בארץ שיעשה את זה ולא ישחוט אותי במחיר?) - לקנות אוזניות חדשות בארץ, שהאופציה הזאת קצת מבאסת אותי, כי לקנות משהו שיגיע לרמה הזאת כרוך בהשקעה של מעל 1000 ש"ח, כשבזמנו קניתי את האוזניות בכ-150$. - לקנות אוזניות חדשות בחו"ל, כאשר כאן יש בעייתות שאין אחריות מסודרת (ואם שוב הן נדפקות גם אני נדפק) וגם שלוגיסטית זה יותר מסובך. בכל אופן, אשמח להמלצה על …
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום חבר'ה אני מעוניין לקנות את הבובה הזאת לסלון בדירה החדשה, הסלון הוא לא גדול (בכל זאת שכירות בת"א...) אבל המחיר של הטלוויזיה לא גדול גם כן (6000 ש"ח) האם לדעתכם ההשקעה היא ראויה ומה הן האלטרנטיבות (אם ישנן במחיר הזה). תודה על העזרה, ועל הטיפים, מקסים. ** אני גם מתלבט באופן כללי בין 32 ל 37.
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לצפות בסרטי HD במחשב הורדתי את התוכנה VLC אבל יש בה כל הזמן הפרעות וקיטועים שמעתי שאפשר לצפות עם POWERDVD אבל הוא כאילו לא מצליח לזהות את הסרט יש תוכנות אחרות שמומלצות? יש דרך אחרת להפעיל דרך POWERDVD? תודה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מבקש עזרה בחיבור נכון מלוח אם GA-MA78LMT-S2 לרסיבר ONKYO TX-DS575 על מנת לקבל 5.1.. בעיה שבלוח אם שלי אין יציאות אופטיות ודיגטליות וכרגע אני נהנה רק מ 2ערוצים(סטריו)... העם יש פתרון חוץ מלקנות כרטיס קול חצוני(לוח עצמו תומך עד 7.1). תודה מראש וממתין לתגובתכם!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אממ זה בערך התקציב שלי אני יכול לחרוג אבל תנו אפשריות... רציתי לדעת גם מה ההבדלים בין המערכות חוץ מהמותג? תודה מראש Smiley סליחה שהקפצתי קודם פשוט לא עונים בפורום הזה...
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני לא אנין טעם (או במקרה הזה סאונד) בעניין הזה ואין לי צורך במערכת יקרה כך שאני צריך לדעת מה המערכת 2.0 באיזור ה 200 ש"ח הכי טובה. אני לא רואה סרטים כמעט על המחשב ומוזיקה אני שומע עם אוזניות, אבל כשאני משחק במשחקים בלי לשמוע מוזיקה ביחד אני שומע דרך הרמקולים כך שהרמקולים לא מיועדים למוזיקה וסרטים אלה רק למשחקים. אני יודע שתגידו שב200 ש"ח כל המערכות גרועות (במונחים שלכם לפחות), אבל אני משתמש ממוצע ואני צריך רק משהו סביר. אגב, אני ראיתי את המערכות שמומלצות בסטיקי, אבל יש שם איזה 4 מערכות במחירים שונים, ואני לא יכול להחליט מה הכי טוב לי מבינהן כי אין לי מושג בקשר לפרמטרים במערכות סאונד שעושים אותן יותר טובות. תודה מראש.
-
- 12 תגובות
- 999 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות מחשב לחבר לאולפן הקלטות ביתי ואשמח לעזרתכם: 1)איזה כרטיס קול עדיף (אולי משהו אחר בכלל?) 2)במה להשקיע יותר זכרון - מעבד - הרדיסק 3)איזה תוכנה מומלצת (או שבאה עם הכרטיס?) תודה
-
- 8 תגובות
- 999 צפיות
-
-
יש לי מגבר+רמקולים ואני משתמש ביציאה אופטית כשאני רואה סרטים/מוזיקה וביציאות האנלוגיות כשאני משחק. אני רוצה לקנות מחשב חדש ומתלבט לגבי לוחות האם החדשים עם האודיו המובנה לעומת כרטיס קול נפרד. בעצם האפשרות היא לקחת Gigabyte GA-Z77-DS3H ולהוסיף משהו כמו Asus Xonar DX 7.1 ב420 ש"ח = 960 ש"ח או Asus P8Z77-V LE PLUS עם Realtek® ALC889 ש"ח 840 או Asus P8Z77-V LX עם Realtek® ALC887 ש"ח 640 או Gigabyte GA-Z77-D3H עם VT2021 ש"ח 540 או Gigabyte GA-Z77X-UD5H עם Realtek ALC898 codec Support for X-Fi Xtreme Fidelity® and EAX® Advanced HD™ 5.0 ש"ח 1050 מה אתם ממליצים?
-
- 1 תגובה
- 999 צפיות
-
-
הרמקולים תומכים שכן חיברתי אליהם Dvd והוא ניגן אותם בDolby Digital כאשר חיברתי עם אותו כבל ( ליציאה אופטית בשניהם ) לכ.קול שלי לא היה dolby Digital אלא רק Pro Logic 2 . ( הרמקולים שלי הם Logitech z-5500 )
-
- 7 תגובות
- 999 צפיות
-
-
היי חבר'ה האמת זה קצת דחוף.. אחי מתחתן עוד 5 שעות, וגיסתי לעתיד מעוניינת בשיר הזה בתור השיר לאחרי החופה ונזכרה ברגע האחרון. http://www.youtube.com/watch?v=oUwiZbNu_E0 עכשיו הקלטתי אותו מהסרטון ברשת, אבל יש רעש רקע קצת מעצבן מהטלוויזיה. תהיתי אם יש כאן מישהו שמבין בעריכת אודיו ויכול לערוך את ה-Hummm הזה החוצה או להגיד לי כיצד לעשות זאת (יש לי Adobe Audition 1.5) אייסי: 234060
-
- 8 תגובות
- 999 צפיות
-
-
יש לי ביטס ורק עם האייפון של חברה שלי הם עובדות יפה יש לו כרטיס קול מעולה .. מזה הדבר הזה ? יש לי גלאקסי נוט שמשאיר לו אבק חוץ מהכרטיס קול המאפן שיש לו שלא שומעים כלום בו. אני מחפש כרטיס קול רציני שיתן מענה להם גם בחיבור למחשב כי אני ממש בבעיה . אני שונא את המכשירים האלה ואני בקרוב ימצא את עצמי עם אייפוד מה שלא בא בחשבון בכלל כי אני שונא את המכשירים הללו.. אני צריך כרטיס קול פנימי וטוב .. המלצות ?
-
- 2 תגובות
- 999 צפיות
-
-
שלום לכולם בטוח שכבר דנתם בנושא זה אבל בכל זאת... יש לי הרבה קלטות ווידאו ביתיות ואני מעוניין להמיר אותם ל DVD. ראיתי ב ZAP הרבה כבלים שמתאימים לזה. האם יש מישהו שמכיר טוב את הנושא ויכול להמליץ על כבל מסוים וגם תוכנה? תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 999 צפיות
-
-
-
שלום חיברתי את הממיר למחשב לכניסת הליין אין ואני שומע את זה קצת חלש ועם רעש ברקע כזה תזזזזזזזזזזזז רעש זה משתנה מכבל לכבל יענו בעחת יותר ואחד פחות (בדקתי 3) איך אפשר לפתור את הבעיה ??
-
- 6 תגובות
- 999 צפיות
-
-
שלום, הבעיה שלי היא כזאת, אני מרבה לשמוע מוסיקה במחשב. ואני מקשיב במערכת סטריאו רגילה שני רמקולים. וקניתי גם כרטיס קול לא מזמן הבעיה היא כזאת שיש תקופות בהן הצלילות של הבאס ברמקולים היא ממש טובה, שומעים חלק וכמו שצריך ויש תקופות שבהן שומעים את הבאס מתכתי וצורם כזה ולא טוב, וזה מה שקורה עכשיו. אני עדיין לא הצלחתי להעלות על הפתרון מה גורם לרמקולים להישמע טוב, אני חושב שזה קשור איכשהו לדרייברים אבל אני לא מצליח לסדר את זה. מה צריך לעשות?
-
- 12 תגובות
- 999 צפיות
-
-
-
-
אני יודע שהרמקולים האלה יותר טובים http://www.skypc.co.il/scripts/prodView.asp?idproduct=466 מהרמקולים האלה http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=27550] מהרמקולים האלה http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=27550 אז מה יותר טובים ראיתי שלראשונים יש פחות ואאט RMS אז איזה רמקולים יותר טובים כדי להחליף את הרמקולים שלי תגובות רציניות בבקשה
-
- 8 תגובות
- 998 צפיות
-
-
האם הנתונים האלה ( מה שפלוס מינוס כל נגן MP3 FLASH זול מציע היום ) : יחס 90dB S\N יחס THD קטן מ 0.25% הספק 10mW לערוץ מספיקים בשביל להשתיק סביבה רועשת ( כלומר דגש על ההספק ) ואם משהו יכול להסביר בבקשה מהוא כל אחד מהנתונים (יחס S/N THD וכו') תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 998 צפיות
-
-
אהלן, קיבלתי 2 זוגות רמקולים של החברות הנ"ל: WHARFEDALE 510.2 B&O BEOVOX 2400 מישהו מכיר את הדגמים? שווה משהו? בנוסף פטיפון של B&O Bang & Olufsen BEOCENTER 4600 בלי מחט, שלפי מה שהבנתי עולה 500 דולר.. :s05:
-
- 5 תגובות
- 998 צפיות
-
-
אני עובד עם כרטיס קול שמגיע עם הלוח אם שלי - ABIT IT7 MAX. המחשב שלי מחבור לרסיבר וכאני מעביר לערוץ של המחשב נשמע זמזום מעצבן ומתגבר ככל שמגבירים את הווליום של הרסיבר (בלי קשר לסאוד של המחשב). מכשירים אחרים שמחוברים לרסיבר לא עושים בעיות. כשאני מחבר לחיבור של הסאונד במחשב אזניות במקום את החיבור לרסיבר אין זמזום. מה יכולה להיות הסיבה לכך??? עזרו בבקשה.
-
- 7 תגובות
- 998 צפיות
-
-
האם הוא מסוגל להקליט ב-24 ביט ? בכל אופן אני רוצה לשמוע עליו דיעות/איך הוא ביחס לכרטיסים אחרים וכו' ?... ד"א הוא עולה משהו כמו 800 שקל...
-
- 4 תגובות
- 998 צפיות
-
-
תשמעו אנשים אני עד עכשיו בהלם טוטאלי ...פשוט לא יאמן מה מוד של בלו טאק מסוגל לעשות לאוזניות של 180 שקל האוזניה השתנתה פלאים הסאונד פשוט מחרמן לעומת הסאונד המקורי והמקור שמע הוא נגן סיני צריך לשמוע אותם על אייפוד ומוזיקה באיכות טובה הבאס נהיה באמת באס הדוק עם עומק כשצריך ונותן בראש ! ולא מרוח ולא הייתה מבין מאיפה הוא בא בכלל אחד הדברים המועילים והטובים שעשיתי לאוזניה ... פשוט פצצתי בפלסטלינה הזואתי את כול החיפוי הפנימי של האוזניה ... והורדתי את האטימה מהרמקול היה שם סוג של נייר ככה שאלמנט מנגן ישירות לחלל האוזניה שעכשיו אטומה רצח ! :'( האוזניות נשמעות עכשיו סוף הדרך אבל אני מרגיש שהנגן עכשיו קצת חלש בשבילי ! נו טוב אני סתם מתלהב ;D ;D :anim-jjd: :an…
-
- 2 תגובות
- 998 צפיות
-
-
אני מנסה לעשות לו STOP כמו שצריך והוא רושם לי THE DEVICE GENERIC VOLUME CANNOT BE STOPPED RIGHT NOW.,TRY STOPPING THE DEVICE AGAIN LATER. וזה לפעמים עושה את זה ולפעמים לא מישהו עוד נתקל בבעיה הזאת ומה אני יכול לעשות כדי לפתור את זה אוףףף :'(
-
- 5 תגובות
- 998 צפיות
-
-
מה אני צריך (חומרה/תוכנה) בכדי לחתוך קטעים מתוך סרט די.וי.ד. שאני יכול לראות במחשב על מנת לשלב אותם במצגת פאור פוינט? ואותה שאלה עם המקור אינו סרט די.ו.די. אלא קובץ avi?
-
- 3 תגובות
- 998 צפיות
-


