אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
למטרת חיבור בין המחשב לLCD . המרחק הוא נורא קצר ככה שגם כבל של 1 מטר יספיק. אין לי מושג מאיפה ואיזה כבל לקנות זה יהיה מצויין אם תתנו לי המלצה לכבל טוב עם קישור.. תודה! שכחתי משו- שמעתי שאפשר לקנות מתאם בשביל הכרטיס מסך ואז לקנות כבל hdmi-hdmi . מה כדאי לעשות? האופציה של הdvi או של ה hdmi ? תודה רבה!!
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. האם קיים מכשיר שניתן לחברו לדיסק קשיח חיצוני - ככניסה, וביציאה חיבור לטלוויזיה? ובעצם ע"י כך הרצת סרטים דרך ההרד דיסק
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכם קניתי מערכת קולנוע/מוסיקה חדשה . עדיין לא חיברתי שום דבר. אני צריך עזרה עם החיבורים , מה בדיוק הולך למה , איזה כבלים ? האם יש הבדלים באיכויות עם כבלים שונים ? מה זה חיבורי קומפונט , סופר-וידאו (זה rca ?), קומפוזיט ? איך אני משתמש בהם ? צריך שיהיה חיבור מקביל בטלויזיה ? צריך ככל מיוחד לרמקולים ? תודה מראש לכל מי שיכל לעזור לי . דרך אגב : רסיבר rx-v430 yamaha די.וי.די : toshiba sd1850 רמקולים רצפתיים peerless sr86 אחוריים וסנטר : peerless sr/ct177
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ברשותי זוג מוניטורים אולפניים, החלטתי לתלות אותם על מתלים. למוניטורים אין חורים מוכנים לברגים, אז בהמלצת החנות שבה קניתי את המוניטורים, קניתי מתלים ממתכת שמיועדים לטלוויזיה בחנות אחרת, ועליהם שמתי את המוניטורים. רציתי לדעת, אם זה ששמתי את המוניטורים על מתלים שמיועדים לטלוויזיה יכול לגרום נזק למוניטורים,שאני שומע מוזיקה במוניטורים ונוגע במתלים, מרגישים את הרעידות מהרמקולים, מה דעתכם? יש סיבה לדאוג או שזה בסדר ואפשר להשאיר אותם על המתלים?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קניתי היום את הכרטיס: Creative Sound Blaster Live! 5.1, בשביל הרמקולים ALTEC LANSING ADA880. אז אחרי שחיברתי אותו למחשב, נתקלתי בבעיה לזיהוי הכרטיס שלי, כי יש עוד כמה עם שם דומה. אחרי שהורדתי דרייבר קיבלתי את השגיאה המופיעה בקובץ המצורף.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכם אני מחפש מערכת סטריאו גדולה (גדולה פיזית, יעני לא מהקומפקטיות), איכותית, ומשתלמת. חשוב שהיא תיהיה לפחות 2.1, ושהיא תקרא דיסקים MP3, שיהיה בה רדיו. עדיפות לבעלות חיבור USB (אם יש דבר כזה), ובעלות מספר כונני דיסקים. התקציב הוא בערך 1000 ש"ח, אם יש מערכת מציאה ביותר כסף, אפשר לחרוג חופשי. אם יש מערכת משתלמת ביחס למחיר, אפשר גם בפחות. תודה רבה! אייל.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ראיתי שיש את האתר הבא שמאפשר לעדכן את האייפוד ככה שהוא יציג עברית - http://www.yeda.co.il/iPodHE/index.html רציתי לדעת, אם התוכנה הנ"ל טובה גם לאייפוד מסוג אייפוד ננו.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן; לאחרונה סבא שלי החליט שאין לו צורך במערכת עתיקת היומין שלו והחליט לתת לי אותה. אחריי סבלות של שעתיים בערך העברתי את הכל (עדיין לא חיברתי, אני מחכה לעזרה מאחי). החלטתי בינתיים לברר גם מה שווה הציוד, ואין יותר מדיי פרטים באינטרנט. רסיבר: AKAI AA-R22L אקולייזר: JVC SEA-60 נגן דיסקים: KENWOOD DP-R3080 פטיפון: SANYO TP B2 ובינתיים משודך לזוג מדפיים מבית פיליפס (דגם לא ידוע) מה דעתכם? עריכה: התקבל גם נגן תשלילים. נוספו תמונות http://img139.imageshack.us/img139/476/img0209bm9.jpg http://img266.imageshack.us/img266/8955/img0211sh5.jpg http://img266.imageshack.us/img266/2057/img0212dj5.jpg http://img523.imageshack.us/img523/9640/img0215ru9.jpg
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם! רציתי לדעת אם יש תוכנה שבא ניתן נגזור מסרט את פס הקול שלו? נכון להיום אני מנגן את הסרט ומקליט אותו בתוכנה אחרת.... הבעיה שהזמן שזה לוקח את אותו הזמן של הסרט... שזה יותר מידי! תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקנות אוזניות חדשות כי האוזניות שיש לי עכשיו ממש לא טובות והם באיכות נמוכה . התקציב שלי הוא 520 שקל עם חריגה של איזה עשרים שקל . בנתיים ראיתי שיש את ה SHURE SRH750dj ואת ה reloop rhp 10 אני שומע דאבסטאפ ראפ היפהופ מטאל , תראש מטאל וממש קצת קלאסי , בקיצור הכול חוץ ממזרחית ודיכאון אבל עם דגש על תראש מטאל , מטאל דאבסטאפ ראפ והיפהופ. חשוב לי איכות שמע כמובן העיצוב פחות אבל עיצוב טוב גם נחמד שיהיה אפשרי להסתובב איתם ברחוב שיהיו ניידות תודה למי שעוזר
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה דעתכם על הקריאטיב אודולוג'י 2 (בלי תוספות מיוחדות) ועל הרמקולים AVS500 על אלטק לנסינג? רציתי לקנות את ההרקולס GTXP אבל אין בפלונטר ובזיגזג לא עושים תשלומים בויזה, אז זה מה שנשאר לי. אז אני אודה לכם על דעות בקשר לשני המוצרים האלה, או לינק לחנות ישראלית שיש בהם את שניהם ועושים תשלומים בויזה. תודה.
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, הייתי מעוניין לתת למחשב שלי את היכולת לנגן מוזיקה באיכות ראויה, ולכן אני זקוק לעזרה בבחירת כרטיס קול ורמקולים הולמים. הכוונה היא, כמובן, לסטריאו בלבד. באשר לתקציב, חשבתי על כ-1000 ש"ח לכרטיס ו-1000 לרמקולים. אם לדעתכם זה לא מספיק, אשמח אם תעירו על כך. תודה רבה.
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
השימוש בעיקר להשמעת מוזיקה ללא הגברה חיצונית.
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן, ראשית אבהיר - איני יודע איפה לשאול זאת ולכן בחרתי בפורום זה, אם זהו לא המקום אנא העבירו בבקשה לפורום המתאים. אוקיי, אז ככה - יש לי מחשב ויש לי ממיר דיגטלי של HOT, השאלה היא האם אני יכול לחבר את הממיר הידגטלי למחשב ולצפות כאילו זה TV? האם זה אפשרי? אם כן, אשמח לתדרוך! תודה רבה רבה מראש!
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני עומד לקנות את הנגן iaudio u2 אבל לאחר שערכתי השוואה ב-cnet ראיתי שהנגנים כמעט זהים! בבקשה תגידו לי מה ההבדלים ביניהם ואיזה מהם יותר טוב? http://reviews.cnet.com/4504-6495_7-0.html?tag=pageNav&orderby=-7eRating&qt=&cdi=5502846&id=31129769&id=31236411&tag=txt
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://halalit.co.il/products/139796 איך הרמקולים ? אין לי תקציב גבוהה והרמקוליים האלה ניראיים ממש פצצה אני חייב לומר איך האיכות שלהם ? הם שווים את המחיר<? ונגיד ואני קונה אותם צריך להוסיף סאב וואפר ? ומגבר?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום רב לכולם, אז כך אני מעוניין לקנות אוזניות איכותיות וטובות אשר יביאו לי סאונד כמו שצריך השימוש העיקרי שלי הוא גיימינג\משחקים וכמובן שגם שירים וסרטים. - התקציב שלי פחות או יותר 800 ש"ח כרגע אני כבר קרוב ל4 וחצי שנים עם Steelseries 5hv2 אבל הגיע הזמן לקבל סאונד ואיכות כמו שצריך! סה"כ אני מאוד מרוצה מהם אבל אני רוצה להרגיש את החוויה ולהנות כמו שצריך והם לא נותנים לי את זה. הדברים החשובים באמת שאני מחפש באוזניות הם כך: נוחות, קלות, שלאוזנים יהיה אפשרות לנשום אוויר ולא חם! חשוב לי מאוד שיהיה ניתן לנקות אותם בקלות, ועם צריך אז גם חלקים להחלפה. - מיקרופון זה לא ממש חשוב לי למרות שברגע שאני משחק אז אני משתמש וכמובן יש צורך מקסימום נארגן איזה אחד. הדגמים שכבר ראיתי ואני מאוד …
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום ושנה טובה, אני מעוניין להתקדם ממערכת סטריאו ישנה בחדר לחוויית שמיעה נורמלית ואיכותית – כלומר אני מעוניין לרכוש רמקולים ורסיבר. הרמקולים והרסיבר אמורים לשרת אותי בחדר של 3.5x7 עם תקרת עץ בגובה 2.5, והדרישות הן האזנה למוזיקה ממחשב ומדיסק, טיונר, חיבור לטלוויזיה, סרטים ועריכת וידאו. התקציב הוא סביב ה- 1000 עד 2000 ש"ח. אני יודע שבסכום הזה אי אפשר להשיג שילוב של מוצרים איכותיים מאוד וכמובן שאין גבול לסכום שניתן להשקיע (בפנטזיה), אבל אפשר להשיג משהו טוב (אני מקווה). בחנות אקראית של מוצרי חשמל שנכנסתי אליה הציעו לי רסיבר של (Harman Kardon (142 + סט 5 רמקולים של Pure Acoustics ב- 2000 ₪. 1. באופן כללי, במסגרת התקציב והדרישות - האם ללכת על מוצרים חדשים או לחפש מוצרי יד שנייה…
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני לא מוצא מוצר זה (Digital to Audio Converter with DTS, LPCM AC3 support and up to 5.1 channels decoding ) במחיר עד 70 דולר. מיועד לחיבור בין טלויזיה חדשה עם יציאה דיגיטלית בלבד לרסיבר אנלוגי בן 16 שנה. לא צריך משהו יקר עם יכולת השמיעה הנחותה שלי. היחיד שמצאתי: http://www.spacehifi.com.au/av-distribution/audio-and-video-converters/digital-to-analog-audio-decoder באוסטרליה ולא שולח לארץ. היכן להשיג? תודה על העזרה וגמר חתימה טובה!
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
כבר 2 זוגות של אוזניות נהרסו לי:( כבר לא בתקופת האחריות... הזוג הראשון היה MDR-EX71 אוזנית שמאל הפסיקה לעבוד. הזוג השני היה EP-630 אותו דבר שם הבעייה הייתה כנראה קרע או משהו בסגנון, בין החוט עצמו לחיבור של ה 3.5mm. אני מתכנן לקנות cx400 או cx300, מה אני יכול לעשות שזה לא יקרה לי עוד פעם? אולי להדביק משהו\איכשהו? תודה לעוזרים...
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
עכשיו קראתי כתבה בנענע http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=198766&sid=10 בקיצור הוא מדבר פה על המהפכה שהmtv עשתה לאומת הרדיו ועל המהפכה שהאינטרנט (דוגמא kazza) תעשה לאומת הטלוויזיה יש שם חלק שהוא אומר שבעתיד יכול להיווצר מצב שאומנים יקליטו בבית יפרסמו באינטרנט וזה יתפוס יותר במטלוויזיה עכשיו לשאלה שלי הוא אומר שם שבמחשב ממוצע עם קצת שינויים אפשר להקליט באיכות אולפן וזה נראה לי לא הגיוני ההאם זה נכון? ואם לא אם יהיה לי מחשב טוב עם כרטיס קול מצוין האם כן אפשר להגיע לאיכות אולפן? או שאין מצב בשום אופן להגיע במחשב לאיכות אולפן
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
שלום, אני מתלבט אם לקנות משדר כזה ? המחשב נמצא בחדר אחד ואני רוצה לשדר לסלון שנמצא במרחק של כ-10 מטרים. האם האיכות טובה (וידאו וסאונד) ? האם זה שווה משהו ? מישהו ניסה ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
^^^^ כותרת תחובר לרוב למחשב ומדיי פעם לסלון מחפש איכות גבוהה כמו כול ישראלי אחר עלות/תועלת
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה דעתכם על aztech ams 5.1 hercules gametheter xp 6.1
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-


