אודיו וקולנוע ביתי
פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'
27,557 דיונים בפורום זה
-
חברה אני מעוניין לרכוש DVD נייד עם מסך כדי להעביר את הזמן בצבא אשמח אם תעזרו לי ותמליצו לי על אחד טוב הדרישות שלי: -מסך 9 אינץ' -כניסת USB+כרטיסי זיכרון -תמיכה בכל סוגי האודיו והוידאו פרט לHD כמובן (לא קיים דבר כזה נראה לי) -שתהיה לו תמיכה מלאהסנכרון כתוביות נפרדות לסרטים ושלא יעשה לי חרבטיטה בכתוביות. -סוללה כמה שיותר חזקה שמחזיקה לכמה שיותר זמן ללא הטענה -טווח מחירים: עד 800-850 שקלים ראיתי 2 דגמים דווקא שמתאימים לדרישות אבל אני לא יודע איך הם ואיך האיכות שלהם הדגמים: -AKAI DP4003 APEX PDVD933 תודה מראש על העזרה
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כשאני מכניס קובץ טקסט לנגן אז הוא מחלק לי את המילים ולא יורד כל סוף מילה או שורה למשל: כשאני מכניס קובץ טק סט לנגן אז הוא מח לק לי את המיל ים ולא יורד כל סוף מילה או שורה משהוא בסגנון הזה. האם יש פתרון לבעיה הזאת?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני עובד דירה בקרוב לדירה לבד, ואני מעביר איתי את כל המערכת שלי שהיא טובה לדירה החדשה ואני קונה מחשב נייד שישתמש באינטרנט אלחוטי. רציתי לדעת אם יש דרך שאני יכול כביכול לחבר את המחשב למערכת בצורה אלחוטית כלומר, שאם אני מתחיל לשמוע שיר במחשב הנייד אז יהיה אפשר לשמוע אותו גם במערכת בלי חיבור של חוטים, ואם כן במה זה כרוך (רסיבר, נתבים, כרטיס קול מיוחד וכדומה). תודה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, אני מעוניין להאזין לאוזניות הנ"ל על סט מאוזן\לינארי\שטוח (יכול להביא את שלי) במידה וזה אפשרי. בתודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, האוזניות יחוברו לאייפון ב- 90% מהזמן ולמחשב נייד בשאר. השימוש העיקרי הוא מוזיקה. תודה
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני יודע ש DVDR נחשב להכי טוב, אבל יש XVID TS וכו איזה פורמטים נחשבים לטובים ?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אח שלי מתכוון לקנות בחודש הבא מכשיר Ipod. לכן הוא ביקש ממני לשאול מספר שאלות לאלו שמכירים את המכשיר או מכשירים אחרים. 1) אז איך המכשיר? מבחינת נוחות , קלות שימוש, משקל, גודל וכו'. 2) יש מכשירים יותר טובים בשוק? מה היתרונות שלהם עליו? 3) כמובן שהערות נוספות על המכשיר ומכשירים אחרים יתקבלו בברכה.
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות כרטיס קול חדש, ואני מתלבט קשות בין 3 כרטיסים. CREATIVE Audigy 4 SE 7.1 - עולה 300 CREATIVE X-Fi XtremeMusic - עולה 700 CREATIVE X-Fi Platinum + 5.25 + Remote - עולה 1100 1100 זה המקסימום שאני מוכן להשקיע, אבל השאלה היא אם ההבדלים באיכות מאוד גדולים בין כל אחד מהשלושה... זה למוזיקה, ועם אוזניות GRADO SR80
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום! רציתי לדעת איך אני יכול לחבר את הטלוויזיה שלי למחשב? אז כך הטלוויזיה שלי פשוטה ובעלת חיבור RCA בלבד (אדום לבן צהוב) במחשב שלי מותקן כרטיס מסך מדגם 8600GTS של חברת LEADTEK בעל שני חיבורים של DVI וחיבור של (S-VIDEO (7 PIN אני רוצה לחבר את המחשב לטלוויזיה כך שגם תמונה וגם סאונד יעברו... אם תוכלו להגיד לי אם זה אפשרי ואם כן איזה מתאמים וכבלים אני צריך
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הגיע הזמן לקנות אוזיות חדשות ואני ממש מטלבט, אני ישתמש בהם בעיקר לGaming אבל גם למוזיקה ודברים אחרים
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה לחבר את TVOUT של הכרטיס מסך שלי ל component בטלוויזיה ויש לי כמה שאלות: מהכרטיס יוצאים שלוש בננות נקבות RGB ובטלוויזיה יש שלוש כניסות גם נקבות RGB, האם אפשר לחבר בין בננות של הכרטיס מסך לכניסות בטלוויזיה עם שלושה כבלים של RCA רגילים? או שלא כי אני לא יודע אם כבל component בנוי באפון מיוחד מבפנים לאומת ה כבל RCA הרגיל. תודה.
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני לא יודע אם זה הפורום הנכון, אבל רציתי לבקש את עזרתכם. הנגן נחמד מאד, אך אינו מגיע עם תמיכה בכתוביות בעברית. יש דרך כלשהי להוסיף לו תמיכה בעברית (חיפשתי באינטרנט עדכון FIRMWARE אך לא מצאתי...)? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
ערב טוב אני לא מצליח לישמוע בכל הרמקולים נסיתי לשנות הגדרות בוינדוס אבל עדיין ללא התצלחה אני בדקתי את כל הרמקולים וכולם עובדים אבל אני לא מצליח שכולם יעבדו ביחד מה אפשר לעשות נ.ב ניסית גם לשחק עם החיבורים וגם זה לא עזר !
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
nuforce uDAC יכול לנגן קבצים באיכות 24/96 כאשר הוא מחובר באמצעות USB? לינק לדף המוצר - http://www.nuforce.com/hp/products/iconudac2/index.php תודה, levelone.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני פשוט לא מבין איך אפשר למכור רמקולים בכזה מחיר... http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=33381
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי את הרמקולים כשנתיים ותמיד השתמשתי בהם כסטריאו בלבד. והיום כשניסיתי לחבר את האחוריים, שמתי לב שהם לא משמיעים... פשוט לא יוצא צליל מהיציאות האחוריות, מהצידיות הכל עובד. וכן אני ניסיתי את כל הגדרות הערוצים וכל זה. הרמקולים מחוברים דרך מפענח DDTS-100 בחיבור אופטי. מה ניתן לעשות?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מקווה שלא ערתי פה על החוקים אם כן תערכו את האשכול תקציב 1000-1500 שקל לפחות 32" אין לי מושג מה ההבדל בין hd ready ל hd full מקווה שהמחירים טובים אחרי שיצא ה led המסך מיועד לטלוויזיה אבל חשוב ביותר שיהיה אפשר לחבר אותו למחשב באיזה יציאה טובה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז ככה, עד עכשיו הייתה לי טלוויזיה "רגילה" ונהנתי ממנה. לצערי היא שווקה חיים ואני החלטתי להתקדם ולקנות lcd העניין הוא שהלכתי לאיבוד. לא הבנתי אם עדיף לי לקנות hd או hd ready אם בכלל. בתכלס אני צופה בסרטים שאני מוריד מדיוידי איכות dvdrip וצופה בטלוויזיה ישירות ללא ממיר - מה שנקרא ערוצי הוט הלא מוצפנים .... אני לא מתכוון לקנות ממיר ופוחד שההשתדרגות בטלוויזיה תפגע לי דווקא באיכות הצפיה. דבר נוסף חשוב לי שתיהיה האופציה לצפות בתוכניות גם ב3:4 כי המריחה לצדדים נוראים בעיני... מה לעשות ??? גלשתי באינטרנט ושאלתי מוכרים וכל אחד אומר לי משהו אחר... לעזרתכם אודה,
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני קונה טלוויזיה lcd ואני רוצה לחבר אותה למחשב. הבעיה היא שהיא תלויה על הקיר הנגדי למחשב שזה אומר שאני אצטרך לעשות כמה חציבות בקיר כדי להעביר את הכבל. אני חושב על להעביר רק כבל של וידאו כי יש לי בכל מקרה רמקולים מחוברים למחשב ואין צורך להשתמש באלו של הטלוויזיה [עדיין לא יודע אם יהיו אבל באופן היפותטי...] לפי המדידות שלי אני צריך משהו כמו 7 מטר של כבל, האם האיכות תהיה ירודה, האם בכלל שווה לחצוב בקיר בשביל זה? הגם שאני לא יודע איזה סוג של כבל אני אצטרך? נ.ב. אני מחבר את המחשב לדיוידי בעצם כדי שלא ייראו יותר מידי מהכבל. תודה מראש
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מתכוון לדגם עם המסך של ה-20 ג'יגה. אה וגם כמה בערך הוא אמור לעלות?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז איזה נגן? את הקליפ יש לי, נתתי אותו לאחי אז נראה לי שאני אלך על משהו אחר אלא אם כן הוא העדיף ביותר. ומה ההבדלים בין הסנסה אקספרס לסנסה קליפ? הנה ההבדלים במחירים. Sandisk 1GB Sansa® Express MP3 Players מחיר 165 ש"ח Sandisk Sansa Clip MP3 1GB Black מחיר 143 ש"ח או Sandisk Sansa C240 1GB מחיר: 159 ¤ ואשמח לראות הסבר מדוע נגן X עדיף על נגן Y .
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
טוב קניתי את המחשב HTPC הראשון שלי (XP PRO) יש עליו MEDIAPORTAL ואני שואל אם יש תוכנה טובה/נוחה יותר ממנו... עכשיו השאלה העיקרית היא שאני צריך לקנות שלט ל HTPC בתקציב מצומצם של 200 ש''ח בערך אבל אחד שיעבוד... זאת אומרת שנגיד שלא רק מקש אחד יעבוד וזהו שיהיה נורמאלי פשוט ונוח תודה רבה על העזרה והתשומת לב
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני משתמש ב-Winamp כבר המון המון זמן (קצת מעל 15 שנים) ואני מאוד אוהב את הפשטות שלה והאקוולייזר ואת זה שבתחילת כל שיר קיימת אפשרות לשמוע את השיר בעמעום (Fade In) אבל אני חושב שזמנה כבר הגיע ואני מחפש תוכנה שתחליף אותה. אני מחפש תוכנה לא כבדה כל כך עם אותם אפשרויות אקוולייזר ועמעום בתחילת כל שיר כמו שיש ב-Winamp אבל שתציג את השירים כמו iTunes (לפי אמן/דיסק וכ'ו). קיימת חיה כזאת?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
*שיהיה כלול חיבור אופטי למשחקים, מוסיקה הצעות יתקבלו בברכה
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי מחשב HTPC עם כרטיס קול Creative SoundBlaster 5.1 האם אפשרי לחברו לרסיבר כך שיוציא סראונד מסרטי HD ו-DVD? אם כן אך?? או שכדאי לקנות אחר, תקציב של 200-250 שקל. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-


