עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. Started by Spitted,

    יש לי אוזניות Etymotic Research 6i שקניתי יד-שנייה לפני כחצי שנה ואני מאוד נהנה מהם. לא היתה לי איתם שום בעיה עד שפתאום שמתי לב שבאוזנייה השמאלית לא שומעים כלום. כשמשחקים קצת עם הכבל שלה ומניחים אותו בזווית מאוד ספציפית היא עובדת, ובתזוזה הכי קטנה מפסיקה לעבוד שוב. מרגיש כמו איזשהי בעיה של מגעים בתוך האוזנייה. מה אפשר לעשות? האם לדעתכם אני אוכל לתקן אותה בעצמי יחסית בקלות או שצריך לשלוח לתיקון? (אם כן אז איפה? האוזניות לא נקנו בארץ)

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  2. יש לי טלוויזיה 37 אינץ' עכשיו באגדרות בדרייבר יש כל מני פורמטים מה יותר טוב 1080P או 1080I?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by jety,

    אני לא מבין כל כך בכל העניין.. בכל מקרה יש לי כאן רסיבר ישן מאוד Pioneer SX-727. אני רוצה לחבר מהמחשב >> לרסיבר >> לרמקולים. השאלה שלי האם יש בכלל ממיר כזה שיוכל להתחבר למחשב ולרסיבר? אם כן איזה? בנוסף איזה חיבור זה מהרסיבר לרמקולים? ואיפה אני יכול למצוא אותם? הנה תמונה להמחשה: http://img14.imagevenue.com/img.php?image=33812_P1010075_122_972lo.JPG בנוסף, הרמקולים גם הם מאוד ישנים, החיבור אליהם זה שני חוטים שאני מצמיד לברזל. הכבל שלהם בעצם בקצה הוא רק חוט הברזל, שאותו מסובבים סביב החיבור ברמקול. Audio Line OFC Speaker Cable 1.5mm תמונות להמחשה: http://www.audioshop.co.nz/cable/speakerwire.jpg http://www.audioshop.co.nz/cable/lightspkrcable.jpg רק כמובן מבודד ו…

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by StarMo,

    השימוש העיקרי שלי בסאונד במחשב זה מוזיקה ומשחקים.. אני הולך להיות כמעט תמיד עם אוזניות.. על ה- giga Byte GA 7VRXP שיהיה לי יש כרטיס קול Creative 128 הוא כרטיס טוב? מניח את הדעת? מצאתי שכשאני מחבר את האוזניות לרמקולים ואת הרמקולים לכרטיס קול, אני שומע הרבה יותר טוב.. כדאי לי להשקיע ברמקולים נורמאליים אם אני הולך להיות כל הזמן באוזניות?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  5. Started by Guns AND Moses,

    קניתי סט רמקולים חדש...לא סטאליסטים אלא "גדולים" ואני מתלבט איפה הכי כדאי למקם אותם...ובאיזה גובה? בעיקר אני מתלבט לגבי הסנטר....חובה שהוא יהיה על הטלויזיה כי זה לא אסטטי כל כך אם לא אז איפה? ובקשר לאחוריים באיזה גובה הם צריכים להיות מעל לספה?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by Jonnyboy,

    הבעיה טופלה, אך תודה מראש על העזרה (שלא ניתנה)

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by ClubCaliber,

    יש לי מערכת "קולנוע ביתית" המורכבת מרסיבר 5.1 JVC מהדיוטי פרי, רמקולים קידמיים של AIWA מערכת NSX-5222 ורמקולים אחוריים של פירלס SR-377. אני לא מרוצה. השאלה היא, האם להשקיע את הכסף בכרטיס קול איכותי (Audigy 2ZS) ומערכת 7.1 (נגיד Creative T7700). או להשקיע את המחיר הזה + כמה אלפים ולעשות לי מערכת על רמה. ..?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by dman22,

    אני מחפש אוזניות למחשב עם הדברים הבאים: - עם מיקרופון - אלחוטיות - איכות שמע טובה - מחיר בינוני (עד 350 ש"ח) - נוחות עזרו לי בבקשה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  9. מחפש לקנות מיקרופון איכותי עד כ150 שקלים. לא בררן לגבי החנות. אשמח לתשובה מהירה,תומר.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  10. שלום . אני מעוניין לאתר את היבואן בארץ של המוצרים של חב' - Behringer. מי מכיר מי יודע . תודה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  11. שלום לכולם. יש לי מסך 32" של פנסוניק (THL-32-C10) ברזולוציה של 1366X768. המסך משמש כטלוויזיה ומחובר ליס מקס HD ושם הכל עובד מעולה, ומחובר גם למחשב עם HDMI בעזרת מתאם HDMI ל-DVI. ניסיתי פשוט כל רזולוציה אפשרית (כולל הרזולוציה המקורית של המסך) גם דרך לוח הבקרה של NVIDIA וגם דרך ההגדרות של WINDOWS אבל אני לא מצליח להביא את המסך לרזולוציה נורמלית. אני כרגע ב-1824X1026 דרך ההגדרות של NVIDIA וזו הרזולוציה הכי נורמלית שהגעתי אליה. יש למישהו פיתרון?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  12. טוב , עברתי על כמה עמודים של הפורום והגעתי לכמה אפשרויות לקניית נגן MP3 מבוסס HD . 1. IRIVER H320 , השאלה שלי לגביו האם במציאות הוא באמת כל כך עבה (אפשר לתת לי אותו ביחס לIPOD שאותו ראיתי אצל חבר) ומתי יוצא השלט שלו + מתי יוצא עדכון FRIMEWARE עם עברית + איזה איכות סרטים אפשר לראות בנגן ? והאם אפשר לראות טבלה עם כל האפשרויות שלו. 2. Gmini - טוב אותו ראיתי אצל חבר נגנן מאוד נחמד אבל יקר ב50 דולר מהIRIVER השאלה האם הוידאו בIRIVER ממש על הפנים . 3. ראיתי את הIRIVER H10 האם הוא יותר טוב מהH320 ? או שהוא מיועד להיות כמו הMINI IPOD כדי להיות גרסה קטנה של ה3XXH תודה לעונים .

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  13. מסך 55 אינץ' LED ומעלה FULLHD SMART TV ותלת מימד עדיפות לחברת Samsung ... תקציב עד עשר אלף.. על איזה דגם אתם ממליצים?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  14. שלום למומחים, אני חדש כאן ורציתי לשאול על משהו שנראה חסכוני וטוב לאנשים שלא יכולים להציא המון כסף על מגבר ומחפשים משהו טוב לשמיעה איכותית בסטריאו. אני כבר זמן מה מחפש מגבר טוב עד שניתקלתי בזה: MP-301 MK3 Mini Tube Amplifier with Headphone Output בקישור הזה או בזה Maverick Audio TubeMagic A1 סליחה על הבורות..אך האם אני אוכל להשתמש בזה כתחליף למגבר בבית. מה שעוד אהבתי שהוא גם מסנן רעשים לאוזניות וגם קרטיס קול ומגבר גם יחד. יש לי בית קטן ואני סטודנט והדגש הוא מאוד חשוב על הסאונד. האם כדי לרכוש אחד משניהם כדי להנות מסאונד טוב. ברשותי עוד שני רמקולים וחסר לי מגבר האם לרכוש? המון תודה והערכה על המענה שלכם.שבוע טוב

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by gadykay,

    שלום חבר'ה, הכותרת די מסגירה אני צריך האמת המלצה לאוזניות in-ear עד 200 ש"ח שיחוברו בעיקר לטלוויזיה ושיהיו נוחות (זה בשביל מישהי מבוגרת).אפשרי גם להזמין באיביי.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  16. אהלן, אני מעוניין לקנות טלוויזיה חדשה, שהסיבה הראשית שאני קונה אותה היא בשביל לשחק ב-XBOX 360 ולראות באיכות הכי גבוהה שאפשר. פרטים: א. מרחק צפיה - 2 מטר. ב. גודל באינצ'ים - אני חושב ש-32 יספיק. ג. טווח מחירים - אם אפשר עד 2,500 זה יהיה מצויין. חריגה גג של עד 200 ש"ח וזה גם רק במקרה שבאמת זה משנה. ד. מה שחשוב לי בטלויזיה - שיהיה אפשר לראות באיכות הכי גבוהה כשאני מחבר את האקסבוקס. זה הסיבה שאני בעצם קונה טלויזיה חדשה ומחליף את הטלויזיה הישנה שלי. וקיבלתי המלצה על המסך הבא: Samsung LA32B530 איך הוא? תודה רבה לעוזרים!

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  17. לא קניתי כי זאת חבילה ממש ממש ממש גדולה ולא היה לי כוח לסחוב אותה וגם ככה חזרתי עם 2 תיקים יותר ממה שבאתי.... ואבא שלי אמר שבמכס ישחטו אותנו זה נכון??? תודה מראש, ניר.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by t d,

    שלום, לפני כמה ימים קניתי את IHP 120 שלי. אני לא יודע בדיוק איך לסדר את ה ID3 Tags , ניסיתי להשתמש בכל מיני תוכנות לעריכה, אבל לא ממש הצלחתי להשתמש בהן... יוצא מצב שלמשל יש לי שיר של alice in chains נגיד would מהאלבום dirt אז כתוב לי את כל המידע הזה בשם השיר : alice in chains - dirt - would , ככה שממש קשה לי למצוא שירים בנגן, אני רק שמתי בתיקיות שלי אמן וככה אני בוחר את השירים לפי אלבומים, אבל אני רוצה שב title יהיה כתוב רק שם השיר... מישהו אולי יכול להגיד לי מה הדרך המומלצת לבצע זאת? תודה!

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by Aviko,

    קיבלתי ביום חמישי האחרון את הנגן, הוא מדהים, רציתי לדעת כמה דברים: 1. האם מישהו מכם מכיר איזה אתר שאפשר להוריד ממנו אפילקציות וישומים מסוימים שיוכלו לפעול על הנגן? 2. האם אפשר להוריד מאיזשהו אתר תמיכה בעברית לנגן? 3. מהיכן אני יכול להשיג לו מטען שיתיאם לו? 4. לכמה זמן של מוסיקה הסוללה מספיקה? 5. אשמח לקבל כל פיסת מידע שיש לכם על פיצ'רים ודברים נחמדים שאפשר לעשות עם הנגן.. תודה, שבוע טוב, אבי

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  20. אני צריך את עזרתכם במציאת רמקולים לרכב שלי, רצוי משהו זול ועמיד!! התקציב לא גבוה, כ-200-250 שח אני לא צריך טוויטרים או בסים מיוחדים, רק להחליף את הרמקולים הקיימים שהלכו לעולמם. לא צריך להתאים לסיגנון מוסיקלי מסויים יש אפשרות להזמין מחו"ל ולהגדיל טיפה את התקציב במידה ויש משהו מומלץ.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  21. כמו שהכותרת אומרת, אני מחפש משהו איכותי אך לא כל כך יקר, לנגן X5L. עריכה: חשבתי על אלה, מה אתם אומרים? http://www.music10.co.il/shop/product_info.php/cPath/21_24/products_id/62?osCsid=10e48e7ec004197e04866b5ab2f2cc52

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by גדעון,

    [Text היי מבקש לדעת איזה פלאג אין צריך להשתמש ואם מישהו יכול לשלוח לי? שאלה נוספת האם יש אתר עם מילות השיר? גדעון

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  23. Started by pazer005,

    יש לי כרטיס טלוויזיה ישן - MSI TV Anywhere Master http://us.msi.com/index.php?func=proddesc&prod_no=638&maincat_no=132 אני מתכוון עכשיו לחבר אליו ממיר HD של הוט ורציתי לשאול אם הוא יוכל לשדר HD על המסך שלי.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  24. מחפש אוזניות ספורט טובות ואיכותיות רב תכליתיות. האיכות של הסאונד צריכה להיות טובה , אבל לא אודיופילית, בשביל זה יש לי מערכת סטריאו טובה בבית השימושים של האוזניות- חיבור לנגן סנסה של סן דיסק או לאייפוד נאנו בעיקר עבור, מכון כושר- מכשירי כוח , וריצה אני אוהב אוזניות בסיגנון קשר מעל הראש, אבל לא מצאתי משהוא שממש נראה לי , עד עכשיו היו לי אוזניות סוני A35, שמאוד היו נוחות, והן גם מתקפלות וקומפקטיות, הבעייה שהן נהרסות אחרי שנה עקב מגעי חשמל לא טובים . חשבתי לקחת את האוזניות Sennheiser PMX80 אבל השאלה אם זה לא יפריע לי כשאני עושה אימון עם מכשירי כוח ,כשאני צריך לשכב על ספת כושר? וכן קראת בביקורות בארץ ובחול שמשום מה הן לא נוחות לשימוש של מעל שעה.... האוזניות מן הסתם צריכות לש…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by OmerS,

    אהלן, בעוד מספר ימים אני אמור לקבל את ה- iPod Touch, יש לי כמה שאלות בנוגע לאוזניות ואשמח אם תוכלו לענות. 1. מה האיכות של האוזניות שמגיעות עם המכשיר? האם עדיף לחכות ולשמוע או שכדאי להזמין מראש אוזניות איכותיות יותר? 2. אני מעדיף אוזניות in-ear, הסתכלתי בעיקר על CX300 - CX500 של Sennheiser, מה ההבדל בין הדגמים השונים? האם הוא מהותי? 3. חשבתי להזמין את האוזניות מ- eBay אבל הבנתי שקיימים שם הרבה זיופים של Sennheiser, איך מזהים וממה כדאי להיזהר? אשמח גם לשמוע המלצות ודעות בנוגע לאוזניות אחרות. תודה מראש! נ.ב. איך האוזניות in-ear של Sennheiser בפעילויות ספורטיביות כמו ריצה? למישהו יש ניסיון?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים