עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. שלום אני אשמח לקבל המלצה למקרן בעיקר בסכום הנ"ל. המליצו לי על PTAE900 של פנסוניק שלפי חוות דעת הוא אחלה מה אתם אומרים?? בנוסף מאיפה אפשר לקנות נורה כאשר שלי נשרפת?וכמה עולה (+-). תודה רבה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by thebenjamin,

    מחפש רמקולים 2.1 עד 300-350 ש"ח... למוזיקה וסרטים, מעט משחקים יהיה נחמד אם יהיה שלט וחיבור לאוזניות..

  3. האם רעש במגברים מבוססי טרנזיסטור הם בתדרים אחרים מאשר התדרים של האות המקורי???.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by itaysk,

    אני מחפש מערכת 5.1 בתסביבות 500 שקל... יכול להיות שהתקציב ישתנה אני יודיע לכם אבל בינתיים תנו הצעות בינתיים מה שראיתי זה הסט של GENIUS ושל AZTECK או משהו כזה....

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by Zil,

    אני דיי חדש פה, וזה נראה לי כמו המקום לשאול שאלה שכזו, יש לי מחשב שאינו בשימוש, תהיתי האם אפשרי בישראל ליצור תחנת מדיה PVR שתתמוך גם בEPG, אני לא בטוח איך EPG עובד, האם זה עובד ביס ? בכבלים הדיגיטליים? כמו המדיה סנטר של מיקרוסופט או HTPC, עם רשימת תוכניות והכל. להוציא ~800 שקל על כרטיס PVR, לפני שאני יודע שאני אוכל לנצל אותו כמו שצריך.. יהיה דיי מבאס. תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by Trin1ty,

    שלום .. ברצוני לדעת איזה טלוויזיות מומלצות נמצאות בתג מחיר של עד 3500 ש''ח .. הגודל הרצוי הוא 37 אינץ' .. המרחק צפייה הוא 2 וחצי מטר ככה ש HD READY יהיה מספיק בהחלט . הטלווזיה תחובר לממיר הוט בהתחלה אבל יוחלף לממיר HD בזמן הלא רחוק .. שימושי הטלווזיה : קונסולה , WII ככה שלא נחוץ HD FULL .. צפייה בסרטים באיכות גבוה .. וכבלים ( HOT ) . תודה לעוזרים : )

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by Avivo,

    יש אפשרות לעשות סרוונד (5.1) כשהרמקולים האחוריים אל חוטיים? יש כזה דבר בכלל? אם כן, איפה משיגים? ואם לא, מה אתם ממליצים ל2.1 אייכותי במיוחד?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by Roeebaeloha,

    אהלן חברים, יש לי מערכת 5.1 של לוגיטק- Z506 כבר תקופה ארוכה, נדמה לי שאפילו מעל ל-5 שנים.. היא מערכת מעולה ואני מאוד מרוצה ממנה אבל בשנה + האחרונות היא כבר עושה לי הרבה בעיות ואני מעוניין להחליף אותה.. מחפש להתחדש במערכת 5.1 בסגנון של ה-506 בנוסף אם זה בכלל אפשרי אשמח שגם תיהיה לה אופציה להחבר אליה בבלוטוס.. אבל בעיקרון הכי חשוב לי זה החיבור למחשב ואיכות הסאונד תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by shaihood,

    אז ככה אני רוצה לבנות מפצל שיפצל לי את לי מ יציאת PL ל 2RCA לערוץ ימין ו 2RCA לערוץ שמאל? ניסיתי לבנות משהו אבל זה יצא לי קצת מחורבש ועושה רעשים ולא מתפצל טוב.... תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by naknir,

    אהלן חברים, רציתי לדעת מה הם כרטיסי Full Duplex והאם הכרטיס קול שלי (של nForce2, מובנה על לוח האם שלי, עם Soundstorm) הוא כרטיס כזה? אני שואל כי אני זוכר שרציתי פעם לערוך עם המחשב הנוכחי (הישן) שלי מוסיקה ולעבוד עם כמה ערוצים, ואז התוכנה הודיעה שהכרטיס לא תומך בכך היות והוא אינו Full Duplex אז אני מקווה עכשיו שבמחשב החדש שלי, הכרטיס החדש הוא כן Full Duplex.... תודה מראש, ניר.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by urik,

    היי קיבלתי חיבור usb למיני דיסק. בפעם הראשונה שחיברתי הכל עבד טוב אבל עכשיו שאני מחבר הוא מזהה אתו אבל לא מוציא שום סיגנל עזרה בבקשה!!!

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  12. ממ חברת האוזניות האיכותית באמת והיחידה שאני כמרי זה AKG ואני רואה שאתם דמברים על פול דברים אני אשמח אם תרכזו שמות של חברות ודגמים מוצלחים של אוזניות מכל מיני סוגים כדי טיפה לדעת מה שווה ומה לא..

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by e.t,

    בקשר לכ. קול - תשאל בפורום אודיו וקולנוע ביתי באתר.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  14. היי אני מעוניין לקנות אוזניות חדשות. אני הולך לשתמש בזה לשמיעת מוזיקה ודיבור בסלולר מידי פעם, לכן חשוב לי שיהיה איזשהו 'שלט שליטה' (כמו באוזניות של האייפון, למשל). לא איכפת לי, במידת הצורך, גם לרכוש חלק נוסף שייתן לי את השלט הזה. מה צריך? -מעדיף את הגדולות (שמכסות את האוזניים). -סאונד איכותי במיוחד. -בס איכותי במיוחד. -מה לעשות..... עיצוב חשוב -תקציב כמובן כמה שפחות, אבל פתוח. נגיד עד 800 שקל כזה. ההתלבטות שלי, היא גם אם להזמין מחו"ל (ebay או משהו כזה) או לקנות בארץ. לי זה לא קריטי, השאלה מה אתם ממליצים בעניין הזה? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by THE FOX,

    ברשותי אוזניות Equation RP-21, השידרוג הראשון שנעשה בהן הוא החלפת החיווט הפנימי ע"י אנטולי. מה עוד ניתן לעשות שישפרו את האוזניות מבחינת סאונד ונוחות? יצא לי לראות שהיה אדם שהחליף את הפאדים, והוסיף שבמהלך זה השתפרה הנוחות והצליל. אז מהיכן ניתן לקנות פאדים אחרים לאוזניה, משהו שיהיה יותר נוח , כמו ב AKG K701

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by peralon,

    שלום, כשאני שומע מוזיקה כל הזמן שומעים מין רעידות כאלה ברמקולים , כאילו משהו מגביהה ומנמיך את הווליום כל הזמן זה ממש מעצבן, יש לי תכרטיס קול שבא עם רוקלייק על הלוח SOUNDMAX4 , אם יש משהו שמסדר את זה או שזה בכלל לא אמור להיות ככה, תעזרו לי בקשה אולי אני צריך להחליף את כל הלוח בגלל זה זה ממש מעצבן כי אני שומע מוזיקה נונסטופ ושומעים ירידות ועליות בווליום תודה!

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by MDK,

    גלשתי לי לבדוק משהו באתר של IRIVER ופתאום ראיתי שIRIVER הוציאו דגם חדש (רשום פלאש) של H10 שמכיל או 512 מגה או 1GB... הנה לינק: http://www.iriver.com/html/product/prpa_product.asp?pidx=68 נראה קצת דומה לרעיון של IPOD MINI לא?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by shlomibandit,

    יש לי טלויזיה מטס 29 אינצ' שטוחה יש לי די וי די פיוניר קורא דיויקס חדש שעלה לי 700 שקל ויש לי רסיבר של פיוניר משהו טוב אני צריך לחבר לכל זה 5 רמקולים טובים גדולים , שאני יהנה איתם ליראות סרטים וטלויזיה בעיקר וגם לשמוע מוזיקה , אני מעדיף איכות סוואנד מאשר הגובה , אני רוצה שיהיה לי מערכת איכותית.. אז אם אתם יכולים ולעזור לי ולהביא לי 5 רמקולים שמתאימים בשבילי , שיהיו עד 1000 שקל בלי סאב וופר ובלי רסיבר או די וי די עזרה מהמומחים בתחום תודה

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  19. שלום, אני משתמש כבר כמה שנים בכרטיס קול חיצוני Behringer UCA202 הכרטיס מכיל שני יציאות RCA , שני כניסות RCA , כניסת אוזניות וכפתור למוניטור. הכרטיס מחובר למגבר סטריאו של SONY דגם RXD-700 ואליו מחוברים זוג רמקולים JBL MONITOR 4311B וסאב פסיבי 12' של סרוין וגה. לאחרונה הכרטיס מתחיל לזייף - נכבה מידי פעם , יש עיוותים בסאונד וכו'; בשביל לבדוק שהבעיה באמת בכרטיס ולא במחשב , השתמשתי בכרטיס קול הפנימי של המחשב וכמובן שהכל היה תקין. אני מאזין למוזיקה בעיקר דרך קבצי FLAC או MP3 192-320 VBR יש לציין שמידי פעם אני משתמש באוזניות (בלילה או במקרים מיוחדים) בעיקרון אני מחפש שידרוג לכרטיס הקול עד 1000 שקל שיתן תוצאות טובות יותר אין חשיבות אם הכרטיס פנימי או חיצוני חשבתי על הכרטיסים ה…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  20. חברה קניתי היום את הרמקולים חיברתי בכל הדרכים האפשריות בדקתי עם פלאפון בכל דרך אפשרית שיחקתי עם הבאס והטרבל אפילו עשיתי בדיקת סאב ביוטיוב שמתי טראקים עניינים אבל בכל זאת הסאב של המערכת הזאת לא עובד לי פשוט לא עושה כלום.. אלה רק הסטליטים שלו מוציאים צליל וזהו.. אשמח מאוד לעזרה.. אני מאוד אתבאס עם אגלה שהמוצר פשוט מקולקל ככה על ההתחלה..

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by crik,

    שלום רב, ברצוני לרכוש מערכת קולנוע חדשה שכרגע תהיה 2.1. הכוונה לרכוש רסיבר איכותי שיתאים לחבר מספר חיבורי HDMI לצרכים העתידיים ויתמוך בפורמטים העתידיים. כמו כן, לרכוש גם רמקולים שבנתיים יהיו עד אשר יתקבל תקציב נוסף (מהאישה). תודה משה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by embedded,

    החלטתי למכור את הבוקסי בוקס ולקנות HTPC שיוכל להריץ XBMC. יש לי סטרימר שמשמש אותי לניגון תכנים מקומיים. המטרה העיקרית של הHTPC היא להריץ XBMC לצפייה בתכנים על גבי האינטרנט. אלו הדרישות שלי: ============= 1 - הרצת 720P ו1080P 2 - הרצת XBMC (עדיין לא החלטתי איזו מערכת הפעלה להתקין - WIN7 או LINUX?) 3 - שקט בעל איוורור טוב - אני רוצה להכניס אותו למגרה עם חור איוורור למזנון בסלון 4 - שלט רחוק 5 - WIFI בתקן N 6 - אין צורך בHD, אני מתכוון להריץ את מערכת ההפעלה מDOK, בהמשך אולי אעביר את הדיסק הפנימי 2.5" מהסטרימר 7 - אין צורך בתמיכה ב3D או בניגון בלוריי 8 - יש לי צורך ביציאת אודיו אופטית לחיבור לרסיבר יש HTPC מובנה שעונה על כל הדרישות שלי או שעלי לקנות את החלקים בנפרד ולהרכיב מח…

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  23. אף פעם לא חיברתי HTPC ורציתי לשאול כמה דברים : 1. חובה LCD בשביל להתחבר לHTPC או שאפשר גם מטלוויזיה רגילה? 2. איזה סוגי חיבורים יש בHTPC ומה ההבדל ביניהם ? 3. האם בשביל להקליט תוכניות, לעצור, להריץ לאחור ( בעצם כל הפעולות שהYES MAX עושה) צריך כרטיס מיוחד? הבנתי שהכרטיס שכולם כאן ממליצים עליו הוא Hauppauge WinTV-PVR-150 MCE , מה הוא נותן ומה ההבדל בינו לבין ה Hauppauge WinTV-PVR-500 MCE? שווה להשקיע על היקר? 4. איך המעבד E5200 לHTPC? ה בנתי שבוחרים אותו הרבה בגלל שהוא שקט? מה לגבי E8200? כדאי? תודה ומצטער אם חפרתי פשוט אני חייב להבין את כל התמונה לפני שאני מזמין =]

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  24. זה אומר שהופסק הייצור?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים