עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. אז ברוב טמטומי קניתי את המערת MICROLAB M111, למערכת אין שליטה מהסאב על עוצמת הבאס והוא פשוט לא פרופורציינלי לעומת המוסיקה, לא מותקן לי שום כרטיס קול חוץ מהסטנדרט במחשב ואין לי איקולייזר, כשנכנסתי לאיקולייזר של הרמקולים מסתבר שהסאב "מולבש" על הרמקולים ולכן אין משמעות אם אני מוריד או מעלה את הטאב של "סאבוופר". מה לעשות? יש תוכנה יעודית לשלוט על זה? אני לא יכול לשמוע שירים זה עד כדי כך גרוע.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by segev22,

    ככה כשאני עובר בערך את ה60% עוצמה של הרמקולים הקול של הזמרים וכל הצלילים מתחילים להישמע מעוותים וסתם רועשים בלי איכות. 1.ממה זה נובע? 2.אולי שתי הרמקוליםהם בהספק שלהם חלשים מאוד ביחס לסאב ולמגבר? 3. אם הם באמת חלשים ביחס לסאב ולמגבר אולי כדאי לחבר במקומם רמקולים גדולים של מערכת סטריאו?(פשוט יש לי מיותרים של פנסוניק במצב ממש טוב). 4.אופציה נוספת אולי הכרטיס קול שלי לא מספיק איכותי?(זה הכרטיס קול שמגיע עם הלוח הם שלי(לא מובנה) והוא די איכותי בגדול).

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by buuhaa,

    אהלן. מקווה שזה הפורום הנכון לשאול... יש לי מספר קלטות טייפ ישנות ואני רוצה להמיר אותן לדיסק. אין לי חומרה מתאימה ולא זמן... האם מישהו יוכל לייעץ לי מנסיונו כמה זה עשוי לעלות לי במעבדה. משום מה לא מצאתי מישהו שעושה את זה בירושלים. תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. שלום רב,רציתי את עזרתכם בקניית אוזניות,בנתיים התמקדתי על ה ULTRASONE 550,אם יש לכם המלצות נוספות אני אשמח,אגב האוזניות בעלות התנגדות של 64 אום,לאייפוד לא תהיה בעיה להגביר אותם טוב?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by shloosh,

    1000 ש"ח http://www.productwiki.com/sennheiser-ie-7/ למי שלא מכיר בנתיים מאוד מרוצה, סאונד חם ומלטף, נוחות בטירוף,מקבלים case מעולה. עכשיו אני מריץ אותם טיפה אז הסאונד עוד ישתפר. מומלצות בחום!

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. משהוא יודע אם אפשר לשחק באקולייזר של ITUNES, ולהעביר את השיר ל IPOD עם ההגדרה החדשה של האקולייזר?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Hi everyone, i encountered a problem with my ipod. The iPod itself works just fine, its the lack of information on apple website. I recently placed an order for a pair of soundmagic pl 50 in ear headphones, the headphones have the internal resistance of about 55ohm, now from what i understand this is not a small value. Now logic will dictate that such a small device as an ipod shuffle wont have a high amplification and as we have seen over the years apple makes their money from making small and good looking devices and not on performance. So my question is, is there a way to know what is the amplification per channel on that little device? "L]mW + [R]mW]" . Cheers Roma…

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by Guy King,

    הבנתי שבעבר היו בעיות תאימות והכרטיס לא עבד. יש לי WIN7 ואני חושב לקנות את הכרטיס, האם הבעיות עדיין קיימות?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. יש לי בעיה עם הכרטיס קול במחשב הנוכחי. האיכות שמע שלו ירודה יותר והווליום המקסימלי נמוך יותר. ערכתי בדיקה עם מחשב נוסף שיש לי, ולא הופתעתי לגלות שצדקתי. כרטיס הקול שלי הוא- Realtek ALC 883. (לוח ג'יגאבייט, נו.) הכרטיס קול במחשב השני גם הוא Realtek, דגם- AC' 97, גרסה קודמת פחות טובה מזאת שבמחשב הנוכחי. ערכתי בדיקה עם אותן האוזניות בפול ווליום. במחשב השני- איכות קול ממש ממש טובה, חדה, חיה, וכמובן גבוה נורא בווליום מקסימלי. במחשב הנוכחי- איכות קול נחמדה אך חלשה יותר בהרבה באיכות מקסימלית, חדה אולי כן, אבל לא חיה במיוחד. בדקתי את ההגדרות בשני המחשבים, אם זה בקרת ווליום, התקני קול, לוח הבקרה של הדרייבר... אותן ההגדרות. אני ממש לא יודע מה הסיבה... אנשים, יש לכם מושג?…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. זה הרסיבר: http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=TXSR308&Cat2Cat1ID=146&Cat2ID=0&aff=Zap〈=he אני רוצה לצרף אליו מערכת 5.1 , רמקולים קטנים הניתנים לתלייה על הקיר ובמצב ה"גרוע" שניים קדמיים עומדים. מחפש רמקולים איכותיים שינצלו את ההספק של הרסיבר בצורה הטובה ביותר. תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  11. Started by overload,

    אני מחבר 5.1 רמקולים למחשב ומגבר שתומך רק בדולבי פרו לוג'יק. האם אני יוכל לשמוע בדולבי עם כרטיס קול פשוט (סטריאו AC97 ישן)? והאם משחקים במחשב משתמשים בדולבי או רק AEX THX ו-דולבי סראונד?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Computertalk,

    שלום אני רוצה לקנות מכשיר MP3 Player - 20GB - לא צריך יותר מזה, ואני צריך שיהיה בו דיסק קשיח על מה אתם ממליצים ולמה? מחיר לא משנה חייב תשובה בדחיפות. תמליצו גם על חנות. תודה

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by Idan-h,

    הלכתי היום לבאג בכוונה לרכוש את הנגן הנ"ל, והמוכר אמר לי שלנגן אין רדיו. במפרט של הנגן כתוב שיש רדיו, וגם בביקורות של זאפ פה כתוב שיש רדיו. מצד אחד נראה לי מוזר שהמוכר ינסה למנוע ממני לקנות אצלו, לכן זה נראה כאילו באמת הייתה לו כוונה טובה. מצד שני באג ידועים כיבואני MPIO, וכדרך אגב הוא הציע לי את הMPIO FY600, שעל פניו נראה מצויין, אך עולה 60 שקל יותר. בכל מקרה המוכר עבד עלי או שהוא צודק?

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by אבשה,

    אז ככה אני לא דביל אני יודע שאפשר לחבר טלוויזיה למחשב אבל יש לי בבית טלווזיה ישנה (קנינו לפני שלושה חודשים 47') והטלוויזיה הישנה שלנו (היסתכלתי מאחורה) יוצרה ב-1996 והיא מהטלוויזיות השמנות אבל בכל זאת חבל לזרוק חיפשתי את הדגם באינטרנט ולא הצלחתי למצוא זה כנראה ישן מדי זה הדגם הזה: onwa K-A120 onwa זה החברה... והחיבורים היחידים שיש זה audio in video in וכבל שמחבר אותה לחשמל וכבל שמחבר אותה למכשיר כלשהו בקיצור אשמח אם תעזרו... נ"ב זה המחשב שלי<<<<<<<<<<<<<<

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by totbod1,

    שלום, אני מעוניינת לקנות אוזניות שישמשו אותי בכמה נגנים שונים. הסתכלתי בעיקר על דגמים של חברת Sennheiser, אבל לא הצלחתי להבין מתוך הנתונים אילו נותנות תועלת אל מול עלות. אשמח לקבל עזרה בנושא. יש לציין כי האוזניות ייקנו בארה"ב ככל הנראה, ולכן התקציב בדולרים.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. שלום לכל הגולשים. לא מזמן קניתי מחשב חדש שכולל בו לוח אם של גיגהבייט דגם GA-MA78GM-S2H המכיל יציאתSPDIF אופטית. הבעיה שאני מצליח לשמוע משאר היציאות חוץ מבאופטית. בדקתי את כל ההגדרות האפשריות, בדקתי שמהכבל יוצא אור אדום מהצד השני. אני מחבר אותה למערכת סטריאו ישנה שמכילה את היציאה הזאת. ביציאה הRCA הרגילה היא עובדת רגיל.באופטית לא שומעים כלום. אודה לכם אם תוכלו לעזור לי בעניין. נ.ב. המערכת היא של AIWA דגם NSX-BLI4

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. וגם היה לכם סטרימר. איך הייתם מחברים את הסטרימר? תולים אותו מתחת לטלויזיה?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. שלום מה דעתכם על כרטיס הקול שמגיע בחבילה הזאתי של ASUS http://www.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=117&l3=0&model=1439&modelmenu=1 הכרטיס הוא לא על הלוח אם עצמו, אלא יושב בנפרד ככרטיס נוסף השאלה האם שווה להשקיע את המחיר בלוח אם עבור זה? לעומת לקנות לוח אם נניח ב1500 שקל וב700-800 שקל שחוסכים לקנות את הXFI של קרייטיב ? יש לציין שאני חובב מוסיקה איכותית וגם איכפת לי מביצועים של המערכת מה דעתכם?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. יש לי אנטק 200 ברגע שאני מחבר את האוזניות לכניסה הקדמית אני שומע זמזום ברקע,ממה זה יכול לנבוע?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by OmerNeu,

    בוקר טוב, אני כרגע עם מערכת של שני מדפיים + רסיבר (wharfedale 9.1 + rotel rx-850) ואני מתכנן אולי לקנות את הuDAC או את הגרסא השניה. אבל... האם אני אמור לחשוש מאיכות החיבור הדיגיטאלי שבכרטיס הקול שבלוח האם שלי? (ALC1200) שאלה שניה: מה ההבדל בין uDAC ו- UDAC-2 ואם המחיר כדאי (לאו דווקא בארץ)? שאלה אחרונה: האם באמת כדאי לקנות DAC לסט סטריאו למרות שאני לא רק שומע מוסיקה במחשב ?(אבל זה שימוש עיקרי) מה יהיה ההשלכות של הuDAC על פני כרטיס קול כמו של אסוס? תודה לעונים, עומר

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  21. http://www.audioengine.co.il/products.htm ויש לי כרטיס קול realtek ac97 האם כדאי להחליף לכרטיס קול יותר טוב ? האם זה ישפיעה על האיכות של הצליל ?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by arik100,

    אוקיי יש לי טלויזיה עם ממיר עידן + פנימי. אני מחבר את האנטנה של הבניין עם היציאה האדומה - יציאה שפשוט מכניסים. הבעיה היא שזה בעייתי מבחינת מגעים וכל תזוזה קטנה הורסת את התמונה. אני מעוניין לחבר את הטלויזיה כמו החיבור של HOT - כבל COAXIAL. העיגול הכחול, חיבור הברגה. הבעייה היא שבטלויזיה יש חיבור של הכנסה. כמו מה שאני משתמש עכשיו. למישהו יש רעיון איך אפשר לפתור את הבעייה הנ"ל? תודה מראש נ.ב. לא ידעתי אם מתאים לפה או למודינג וכו' אז שמתי פה. בכל זאת . טלויזיה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  23. Started by dudimalka,

    אז ככה אני רוצה ללכת לקולנוע לראות סרט בHD שמעתי שזה נקראט הקרנה דיגיטלית ואני לא מוצא איפה יש... אם יש לכם אתר שמראה איפאה יש הקרנות דיגיליות ולאילו סרטים אז תכתבו תודה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by -Del Piero-,

    שלום לכולם האייפוד נאנו[כמו שיש בידיעה בראשי] 1 ג'יגה זמין לקנייה בארץ? מתי הוא יהיה? איך הוא? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by Load,

    אהלן. יש לי מערכת 5.1 של PEERLESS pr-2800 רציתי לדעת האם אמורים לשמוע מהוואפר דיבורים (כמו דיאלוגים בסרטים ובשירים) או רק בס נקי. המערכת מחוברת ב5.1 לכרטיס פורטיסימו 3 (game surround) ואת האמת כשזה היה מחובר כסטריאו רגיל שמעתי רק בס דרך הסאב, אומנם לא משהו אבל לא שמעתי דיבורים ומוזיקה דרכו כמו עכשיו. וכן אני בטוח שהכל מחובר כמו שצריך. תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים