עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אודיו וקולנוע ביתי

פורום בנושא רמקולים, אוזניות, כרטיסי קול, מעדכות סטריאו' סראונד וכו'

  1. נכון , רוב המוזיקה לרוב האנשים תשמע הכי טוב דרך שני רמקולים , אבל חשוב לזכור שלא כל המוזיקה זה אותו הדבר למשל יש הרבה שירים שהוקלטו בפרולוגיק ונשמעים נהדר בפרולוגיק.. יש הרבה מוזיקה אלקטרונית שתהנה מהאפקטים של הDSP... יש קטעים שישמעו נהדר במצב של הופעה או קונצרט... אבל לרוב מוזיקה הכי נעים לשמוע משני הרמקולים בלי שום אפקטים שמעוותים והורסים ובטח לא לשמוע שיר שלא קודד בפרולוגיק על מצב פרולוגיק (כי אז כל המוזיקה עוברת לסנטר וזה פשוט נשמע רע, ומתוך נסיון אישי, סנטר של 1200 ש"ח של סרווין ווגה לא יכפר על זה ).

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. שלום אני זקוק להמלצה לאוזניות בתקציב הנ"ל. אין ברשותי מגבר לכן הם צריכות לעבוד גם ללא הגברה. השימושים: מוזיקה, מוזיקה, ומוזיקה. דוגמאות ללהקות שאני שומע: Pearl Jam, Alice In Chains, Foo Fighters, Led Zepplin, Pink Floyd ורבים וטובים אחרים הסגנון די ברור. חשוב לי מאוד הפירוט, באסים מדברים אליי אבל באסים מדוייקים ולא כאלה שבולעים את הצלילים האחרים. מקור השמע הוא Ipod touch ובעתיד הלא נראה לעין כרגע אולי מערכת טובה. יש לי כמה שאלות מכיוון שאין לי שום ידע בנושא האוזניות, ברשותי רק Px100 לנגן הMP3 מעבר לזה לא היה ברשותי שום מוצר איכותי. עד כמה ההבדל בין אוזניות מוגברות ללא מוגברות הוא גדול? מהמערכת ברכב אני יודע שההבדל בין רכיב לא מוגבר למוגבר הוא אדיר, אבל מדובר בדברים שונים …

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by roeer,

    היי האם מישהו יכול להמליץ לי על מערכת הגברה שמתאימה למסיבה שתיערך בשטח פתוח בפני קהל של 200-300איש? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  4. המצב הוא כזה, הרצתי את ה SETUP של התקנת הדרייברים, הוא הסיר את הישנים, עשה ריסטרט ובמקום להתקין את החדשים התקין לי את ה"ג'ינריים" (הדרייברים ממבית מיקירוסופט) שכמובן לא עובדים. בבדיקה מול דף ההוראות באתר היצרן מסתבר שהתקנה אמורה "לשפוך" את הדרייברים בסיפרייה בשם c:\program files\hercules - אבל נחשו מה? נכון - אצלי היא לא קיימת ולכן כנראה המחשב לא מוצא את הדרייברים החדשים ומשתמש בדרייברים מבית מיקרוסופט. רעיונות? אולי יש איזושהי דרך לפתוח את קובץ ה SETUP של התקנת הדרייברים ידנית ולעדכנם ידנית מקובץ ה INF? בכל מקרה - יש למישהו את הדרייברים הקודמים של GTXP לבינתיים?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by DimaX,

    הי! אז יש לי את הנגן H10 באו איתו אזניות סנהייזר MX400... עכשיו, מי שראה אותן - יודע שהן יחסית גדולות... אחרי איזה 30 דק' של שמיעה, מתחיל לכאוב לי חלק אחד בסחוס של האוזן השמלאית.. לא יודע למה זה קורה... נראה לי האוזן השמאלית שלי משהו שם טיפה יותר קטן או שונה מהימנית, ובגלל זה מתחיל לכאוב לי הסחוס. כשאני מוציא את האזניה אז אחרי חצי דקה זה כבר לא כואב.. לא קשור לווליום. גם אם אני סתם שם את האוזניה לחצי שעה בלי מוזיקה זה כואב(כן, ניסיתי ). הקיצר רציתי לדעת אם למישהו זה קרה פעם ואם יש לזה פיתרון או - אם מישהו גם יכול להמליץ לי על אזניות טובות(לא יקרות מידיי) כפתור בעלות שם טוב והכי חשוב(כמעט) - קטנות ככל האפשר. תודה!

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. מה דעתכם על הרמקולים הבאים? למישהו יש אותם? מה היתרונות/חסרונות שלהם? האם הם הכי טוב לתקציב של עד 270 ש"ח והאם הם עדיפים על הX-230 של LOGETICH. בקיצור תנו חוות דעת: MicroLabA6321 http://zap.co.il/compModels.asp?model_id=451502

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. צריך רמקולים 5.1 בסביבות ה450 שקלים בערך שישמשו אותי למוסיקה, סרטים ומשחקים... חשבתי על: Logitec X530 או Microlab M960

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. בחיפושים אצל ההורים (דקה לפני שעמדו לזרוק לרגל נקיון פסח...) נמצאו הפריטים הבאים שמקורם במערכת סטריאו נשכחת משנות ה-70: מגבר Scott R316 פטיפון BSR Belt Drive Series P163 מה דעתכם? שווה? יכול להוות בסיס למערכת טובה (עם תוספת רמקולים טובים וכו')? אם כן, איזה ציוד נוסף יכול ללכת עם זה טוב?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  9. Started by idoodi,

    שלום קודם כל מה נישמע טוב אז ככה קניתי את מערכת ה-x530 כמו שהמליצו לי רבים אבל הופתעתי לגלות שרק שתיים עובדים התקשרתי לחנות שממנה קניתי את הרמקולים ואמרו לי שצריך להוריד איזה תוכנה שקוראים לה kx משהו והמחשב שלי ינגן בכל הרמקולים כיאילו עכשיו הוא מנגן בצורה מסויימת וצריך לשנות תהגדרות ולא הצלחתי למצוא מישהו יכול לעזור לי או לתת פתרון לבעיה... בתודה מראש עידו

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by liavliavliav,

    Sharp 32L400M Metz LC32TL Samsung C530 Sansui 3210 תדרגו אותם ..

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. מה אתם אומרים על הרמקולים מבחינת איכות?... והאם הם יפריעו למחשב כלומר ידוע שרמקולים יוצרים שדה אלקטרומגנטי האם הם יפריעו למחשב או למסך???.... הסאב כנראה יישב כמעט מטר מהמארז.... יפריע או לא?? תודה מראש !

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by alex_2007,

    IPOD LINUX זה אורס את אהIPOD ???? שוה לעתקין את זה ומה זה עושה??? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by Nigga_Lover,

    שלום! היום, אחרי משהו כמו 30 שנה של שירות נאמן, כנראה התקלקל משהו במגבר ההרמן קרדון 630 שלי. הסימפטום הוא שהמגבר הפסיק להשמיע בצד ימין. השאלה היא, האם יש מישהו שיודע ומוכן לעזור בתיקון, או לחלופין מכיר טכנאי טוב והוגן באיזור ת"א? תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  14. עד היום השתמשתי במערכת בתור רמקולים שהייתי נשאר איתה אם אחי לא היה לוקח אותה... אבל בגלל שאני לא יכול לשנות את המצב אז אני צריך לקנות רמקולים והחלטתי לקנות גם כרטיס קול באותה הזדמנות. החלטתי לקנות סראונד, אני משתמש בעיקר למוזיקה ומשחקים במחשב. אין לי הרבה כסף, בסביבות ה500 לשניהם, אני יכול לעלות ל600 אם 500 לא יספיק אבל לא מעל... למישהו יש המלצות?

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by Armageddon,

    I'm considering buying new computer speakers in the US with a 100 $ budget I would be glad to get some advice and recommendation, I would also prefer if the speakers would be available in newegg. Thansk in advance.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by Elite_Sniper,

    בתקציב של מקסימום 350 זה כרטיס טוב(יש לי רמקולים T6060 של קריאייטיב)? ראיתי תכרטיס ב270 בKSP השימוש הוא משחקים ומוזיקה טוב תודה רבה בכל מקרה הלכתי על creative 2 zs ב380 שקל

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. כרטיס הקול המובנה בלוח Gigabyte MA770T-UD3 מחובר בכבל RCA-PL למגבר סטריאו ומוציא רעש סטטי מעצבן בווליום גבוה בעיקר בתזוזת הגלגלת של העכבר. (נוסה עם חוטי ואלחוטי, בשניהם אותה הבעיה.) מה גם שהסאונד לא משהו, אני מתאר לעצמי שחיצוני ישפר את העניין. המגבר יכול להתחבר רק ב RCA, כך שאין לי צורך בחיבורים דיגיטליים למיניהם. סוג החיבור לא משנה (PCI או PCI-E). חשובה תאימות עם כל מערכת הפעלה (Windows 7/8, UNIX). האם DAC עדיף? משחק משחקים, אך בכל מקרה המגבר מוציא סטיראו בלבד. לא חשוב לי אם הקניה היא מחו"ל או מהארץ. תודה ;D

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. שלום אני מעוניין לדעת מה זה בעצם כרטיס טלוויזיה? האם הוא עובד גם בלי אינטרנט ? איזה ערוצים הוא מסוגל לקלוט? אם אני לקוח של הוט ואני קולט בעזרת חוט אנטנה ערוצים כמו 1 ,2 ,10 וערוצים רוסים . זה אומר שאני אקלוט גם בכרטיס הזה? והבנתי שיש גם כרטיסים שמקליטים -האם בכרטיסים הפשוטים האיכות הקלטה סבירה? אני לא מקצועי ואני מעוניין בכרטיס לשימוש ביתי בלבד בתור עוד טלוויזיה בבית... איזה דגמים מומלצים ? תודה רבה מראש ויום טוב.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. הי, אני רוצה לקנות רמקולים חדשים שיחליפו את הרמקולים הנאמנים ב 30 שקל שהיו איתי כבר שנים רבות. מעולם לא היו לי רמקולים יותר רציניים מאלה כך שאני לא ממש יודע למה לצפות מרמקולים. הדרישות שלי פשוטות: * אני לא ממש רגיש למוסיקה כך שמבחינת "איכות הצליל", כל מה שאתם מחשיבים כסביר הוא מעל ומעבר בשבילי... * עיצוב שחור/אפור * מינימום אורות מנצנצים, או לפחות שיהיה אפשר לכסות את האורות בקלות. * ניצול מקום טוב- לדוגמה הרמקולים שיש לי עכשיו מעצבנים כי החוט ביניהם קצר מידי ואני לא יכול למקם אותם בדיוק איפה שאני רוצה. * אין לי כוח להתקין רמקולים על קירות או למתוח כבלים על הקיר וכו'. * חיבור לאוזניות משיקולי ניצול מקום ופשטות, אני מסתכל בעיקר על 2 רמקולים או 2.1 רמקולים. ויש לי שאלה: …

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by Sweet_Tooth,

    מה אתם חושבים על הפלא הזה?!

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. אני מתכנן לקנות 2 מסכי LCD בגודל 37-42 fullHD, עדין לא סגור על דגם, אני מחפגש עוד אנשים לקניה משותפת במחיר נוח יותר, מישהו בענין?

  22. Started by ALÞHA,

    פאנל פיליפס. ממליצים?...

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by wArezm0n,

    לפני כחודשייים החלפתי כרטיס קול לESI Juli@ כאשר חיברתי את הכרטיס לא היו בעיות אך במשך הזמן חוותי כמה התרסקויות עם מסכים כחולים ושמתי לב שרשום Juliat.sys ככה שאני יודע שזה מהכרטיס עשיתי פורמט והבעיות נמשכו לפני כשבוע עשיתי פורמט והיום היה לי עוד התרסקות ובכלל אני חווה הרבה האטות במערכת מאז שהחלפתי כרטיס קול.. בדקתי את הכרטיס על מערכת אחרת והמחשב לא התרסק כך שאני יודע שהבעיה אינה מהכרטיס אלה התנגשות בין דרייברים האם ידוע על בעיה זו הלוח אם שלי הוא DFI NF4 ULTRA-D LP מעבד 3500+ 939.. זיכרון CRUCIAL 512*2 בלי אובר קלוק בלי כלום.. כרטיס מסך X850XT אם זה משפיע על משהו..

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. אני רוצה לקנות רמקולים 5.1 שיהיו למוזיקה בעיקר וגם לסרטים בעיקר יענו שניהם עכשיו אלו המערכות הכי טובות שמצאתי במחירים האלו(נראה לי תקנו אותי אם אני טועה) אז ככה חשבתי על הרמקולים האלו: 1. Logitech Z-680 http://www.logitech.com/index.cfm?countryi...crid=2&detail=2 עולים: 2430 שקל 2. creative MegaWorks THX 5.1 550 http://www.creative.com/products/product.a...oduct=240&nav=2 עולים:2020 שקל 3. אלו אני חושב שעדיין אין בארץ :\ (סתם שאלה:איך אני יכול לדעת מתי הם יהיו?). Logitech Z-5500 Digital http://www.logitech.com/index.cfm/products...,CONTENTID=9486 עולים:נראה לי שהם יעלו הון. אז איזה לקחת? אבל עם נימוק אם אפשר בבקשה ולגבי הכרטיס קול יש לי כרטיס קול מובנה 5.1 הלוח אם…

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. יש לי כרגע בחדר סוני3. lcd 32 אינצ' FHD ומחשב שולחני. אני רוצה לקנות מערכת (5.1) ולחבר את הכל לרמקולים של המערכת. מה המכשירים שאני זקוק להם כדי לחבר הכל לרמקולים ואיך אני עושה את זה ? התקציב הוא 1000 ש"ח. תודה.!.!

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים