תמיכה טכנית למחשבים
פורום בנושא תמיכה טכנית, פתרון בעיות ותקלות במחשבים האישיים.
38,319 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, אני מנסה לחבר את המחשב שלי בעל כרטיס המסך ATI RADEON 5850 למסך הטלוויזיה שהוא FHD ותומך ב1920X1080 כאשר אני מגדיר במחשב 1920X1080 אני מקבל בטלוויזיה NO SINGAL. כשאני מוריד את הרזולוציה ל 1280X720 רק אז אני מצליח לראות את המחשב בטלוויזיה. אפילו במחשב רשום לי על המסך טלוויזה שלי LG ש 1920X1080 RECOMMENDED . בגלל הבעיה הזו אני לא יכול אפילו לעשות DUPLICATE לשני המסכים כי ההגדרות הטבעיות של שניהם הם 1920X1080. מה אני עושה כדיי לגרום לכך שאני אראה בטלוויזיה בהגדרות FHD ?? תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 933 צפיות
-
-
אהלן חברים, ברשותי לפטופ לנובו יוגה 13, דור ראשון, בימים האחרונים במהלך הגלישה, אני מקבל הודעות שגיאה שאין לי חיבור אינטרנט ולאחר מספר נסיונות של תיקון פותר הבעיות, לפעמים האינטרנט חוזר לי לכמה דקות ואז שוב מתנתק. נסיתי את הבדיקה הזאת גם על הרשת הסלולרית שלי, והבעיה זהה שאני מחובר לסמארטפון שלי . מאז שפרמטתי את המחשב לפני כשנה, לצערי מאז כל פעם שאני מנסה להתחבר התחברות ראושנית לווייפי, לרוב עליי לבצע תיקון שגיאות ופתרון בעיות של וינדוס, ולאחר תיקון הבעיה אני מצליח לגלוש ללא בעיה. לרוב הוינדוס מודיע שהשגיאה הינה באיפוס מתאם ה-WIFI, או שער ברירית מחדל. אשמח אם תוכלו לייעץלי בנושא כדי לפתור תבעיה.
-
- 4 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
היי, לפני זמן מה שהמחשב עלה לWindows הופיעה לי הודעה של שגיאת lsass ולאחר מכן המחשב התכבה. ניסיתי לפרמט את המחשב\להתקין מחדש את הwindows דרך ההתקנה הרגילה (bootable cd) אך ללא הצלחה כיוון שזה הגיע לשלב מסויים (אחרי ה starting windows) ונכבה המחשב, העברתי את ההארד דיסק שלי למחשב אחר ודרכו התקנתי את הwindows - הפעם בהצלחה לאחר שהעברתי את ההארד דיסק למחשב שלי הwindows עלה ,הגיע למצב שאני רואה את הdesktop אך לאחר כ-2 דקות של שימוש המחשב שוב נכבה. השאלה היא כזאת - לפני שאני מחליף את הספק שלי, ישנה אפשרות אחרת שגורמת למחשב שלי להתכבות מעצמו?.. קראתי שנית את חוקי הפורום - אנא התעלמו מהודעה זו.
-
- 4 תגובות
- 804 צפיות
-
-
שלום לכם יציאת הטלויזיה לא פועלת מאז שהתקנתי את חלונות xp התקנתי את ה detonator האחרון לxp וכשאני מעביר לטלויזיה הוא מעביר ישר למסך המחשב, איך אפשר לתקן את הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן. אני מנסה להוציא סאונד מהמחשב לרסיבר. לוח האם שלי הוא: Gigabyte GA-H87-HD3 for 1150, מערכת הפעלה Win8.1 64bit. יש סאונד דרך יציאת האוזניות של המחשב, אבל אני מעוניין להעביר את הסאונד דרך כבל ה-hdmi, ולא להשתמש ב-aux. בגלל שהרסיבר ישן יחסית (Kenwood KRF-V5100D) ולא כולל כניסת hdmi, אני מחבר כבל מיציאת ה-hdmi שבלוח האם למפצל הזה: http://www.ebay.com/itm/321653665284 שמקבל כאינפוט hdmi ומוציא hdmi וכבל אופטי. את ה-hdmi אני מחבר לטלויזיה (שעובדת גם עם המפצל, ולכן אני מסיק שהוא תקין) ואת ה-optical out אני מחבר לכניסה האופטית ברסיבר. אבל - אין סאונד. אני מסתכל על הכבל האופטי ורואה שהיציאה שם אדומה באופן קבוע, ולכן אני חושב שהבעיה היא שהמחשב לא מוציא סאונד דרך יציאת ה-HDMI. …
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
התוכנה הזו שינתה לי כל מה שצריך להיות כאילו פונט בצבע שחור לאדום! והאיכות נפגמה! אוי ידעתי לא להתחיל עם אוברקלוקינג לא רציתי רציתי כולה לשלוט במאווררים! איך אני מחזיר את זה למצב הרגיל תעזרו לי בבקשה!
-
- 4 תגובות
- 653 צפיות
-
-
זהו המפרט בקצרה: מעבד: conroe 6300e לוח אמ של אסוס שכחתי את השם שלו.. כרטיס זיכרון 1024 סטיק אחד.. 7600GT כ.מ ספק 480W של טמלטק מארז סופרנו עם חלון צדדי.. אני מדיי יום מנקה את המאווררים מבחוץ של המחשב ופעם בחודשיים אשלח אותו לניקוי פנימי.. אז ככה זאת התמונה של התוכנה speedfan: http://img84.imageshack.us/my.php?image=fanse4.png אפשר להגיד שזה הממוצע של המצב.. לרוב זה לא כך אלא יותר קר.. =] ואני חושב לקנות מאוורר בקרוב... בכל אופן.. ואין לי OC
-
- 4 תגובות
- 593 צפיות
-
-
שלום, קניתי מחשב נוק דגם nuc7i5bnk והמאוורר שלו רועש כמעט כל הזמן. אני לא מפעיל שום דבר כבד על המחשב. אבל גם כשאני מפעיל סרטונים ביוטיוב הוא מתחיל ממש להרעיש וכל פעולה קטנה גורמת למאוורר להגביר סיבובים ומאוד להרעיש. שיניתי בביוס בהגדרות המאוורר לשקט וזה לא עוזר. מה ניתן לעשות במקרה הזה? תודה.
-
- 4 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בחברה מחשב חזק עם ווינדוס 10 פרו שעליו יש תיקייה משותפת וכלל העובדים נכנסים אליה ושומרים מידע לפי תיקיות והרשאות שנתתי מבעוד מעוד. אל התיקייה המשותפת ניתן להיכנס גם ברשת הפנימית וגם בחיצונית על ידי תוכנה שנקראת OPENVPN -כל עובד קיבל קבצי סרטייפקציה בכדי שתהיי תקשורת בין המחשב שלו לבין השרת קבצים במשרד. חשבתי להביא שרת NAS בכדי לגבות השרת קבצים שהזכרתי למעלה ואז חשבתי לעצמי אם יש אפשרות לעשות את אותו עקרון רק עם השרת NAS ולוותר על המחשב שמשמש כשרת קבצים? האם השרת NAS יוכל להחזיק כמה וכמה משתמשים בו זמנית? האם ניתן להתחבר מרחוק בצורה מאובטחת לשרת קבצים? האם ניתן לתת הרשאות לתיקיות כמו בווינדוס?לפי יוזר?קבו…
-
- 4 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
היי חברים, קודם כל אני מצטער אם כבר נשאל פה על התקלה הזאת, לא מצאתי בנעוץ. אז זה הסיפור: לפני בערך שבועיים המחשב התחיל לעשות ריסטרט (בתוך מערכת הפעלה) אחרי כמה זמן של שימוש. אחרי פעמיים שזה קרה גיליתי שהמאוורר של המעבד בקושי זז והסיבה היא התחממות יתר. העברתי את המחשב לחבר שעוסק בתחום, לא היה לו את החומרים לתיקון אז הוא העביר לאיש מקצוע אחר שטען שהבעיה הייתה המשחה התרמית (והחליף אותה) [בעוד שאני חשבתי שיהיה צורך להחליף את המאוורר כולו]. ביקשתי מהחבר שיבדוק את המחשב, הוא אמר שהמאוורר עובד כמו שצריך ומע' ההפעלה עלתה והכל בסדר, וקיבלתי את המחשב חזרה. כשניסיתי להפעיל בעצמי, אף אחד מהתקני הקלט/פלט לא הראה סימני חיים, המחשב השמיע רצף צפצופים שלפעמים פסק אחרי בערך 20 ולפעמים לא פ…
-
- 4 תגובות
- 957 צפיות
-
-
המפרט שלי בצד.. מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 4 תגובות
- 688 צפיות
-
-
קודם כל, אם זו לא הכתובת, נא להעביר למדור המתאים. לא ידעתי לאן לשייך את השאלה הזו. יש לי כבל לחיבור הטלויזיה למחשב. מבובר בכבל לחיבור AV (הטלויזיה היא CRT ללא כניסות מוצלחות יותר), כאשר למחשב הוא מחובר ע"י מתאם לS-VIDEO. עד לפני כמה חודשים הוא היה מחובר ל6600GT, והכל היה בסדר. אחרי זה שדרגתי ל8800GT, ואתמול ניסיתי לחבר את הטלויזיה. כלום לא עובד. שמתי לב שבמתאם יש רק 4 פינים, בעוד שליציאת הS-VIDEO בכרטיס המסך יש "מקום" ל8. אני לא זוכר איך זה היה בכרטיס הקודם (הוא כבר לא אצלי) - אבל זה הגיוני שהסטנדרט של החיבור השתנה ואני צריך מתאם עם 8 פינים, או שזו בעיה אחרת?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זה כבר מתחיל להיות דיי מתסכל כל פעם שאני משחק ג'נרלס(זירו אוור אם זה משנה) אז המחשב שלי עושה רסטרט בלי שום קשר... ההשערה שלי שזה קשור בזיכרון שהוא נעשה עמוס ואז בשביל לנקות הוא עושה רסטרט אבל זה רק השערה.. טוב אנ דיברתי בשם חבר שלי כי הוא לא רשום פה ומה שאני יודע שיש לו 512 מגה זיכרון אם צריך עוד משהו אני ישאל. תודה.
-
- 4 תגובות
- 774 צפיות
-
-
אהלן חברים, המחשב שבמפרט בצד נכבה לי רנדומלית בזמן הרצה של TUNEUP , לאחר ניסיון הדלקה , המחשב לא עולה ואין תצוגה על המסך בכלל. בהתחלה חשבתי שאולי מדובר בכ.מסך אבל גם לאחר החלפה שלו לישן שלי (GTX 275) לא היה שינוי. על הלדים שבלוח אם מופיע ישר בהדלקה קוד 68. ניסיתי לאפס עם הג'מפר, להוציא את הסוללה ואפילו הוצאתי את הסטיקים של הזכרון אך הכל לא עזר. אשמח אם תוכלו לנסות לעזור לי. בתודה מראש
-
- 4 תגובות
- 956 צפיות
-
-
שלום, החלטתי להחליף מארז למפרט הקיים שלי. פשוט פירקתי את כל המפרט והרכבתי בחזרה במארז החדש. מהלוח לא הוצאתי את המעבד והזכרונות, אלא העברתי אותם כמו שהם. חיברתי ספק כח ללוח ולמעבד, כרטיס מסך, החוטים של המארז ללוח, ובקיצור, החזרתי את החומרה למצב הקודם... וכעת המחשב לא נדלק. החלפתי כבל חשמל, ניסיתי להדליק ידנית על ידי סגירת מעגל בין שני הפינים של PW SWITCH, הוצאתי והכנסתי חיבורי חשמל בין ספק ללוח וכלום. המחשב לא נדלק. יש למישהו רעיונות נוספים שאפשר להריץ? משהו נוסף עשוי לקצר הדלקה? (מפרט המחשב נמצא ב"מפרט שלי").
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם.. אז ככה, הסאונד במחשב שלי לאחרונה ממש מוזר. אבל ממש! אלו הן לא הבעיות שיש לי במחשב: אין סאונד, הסאונד מעוות.. קורה, אבל זה לא המקרה ברגע זה. הבעיה מוזרה, אני לא יודע איך לתאר אותה ממש אבל אני אנסה: חסרים ערוצים בסאונד. בדקתי הרבה שירים והגעתי למסקנה שלפעמים חסרים ערוצים נמוכים ולפעמים גבוהים, כך שזה לא נותן לי סינדיקציה לשום דבר. זה התחיל כששמעתי את השיר האהוב עליי Highway Star של Deep Purple.. ואני שומע אותו באמת הרבה לאחרונה, כך שמיד שמתי לב לזה. אבא שלי אמר שזה שטויות, בדקתי המון שירים והחלטתי שזה לא. התחלתי מהקטן לגדול בסדרת הפתרונות שהעלתי. בהתחלה חשבתי איך זה התחיל. הקצה הזה לא הוביל אותי לשום מקום. ואז התחלתי לחשוד ברמקולים, אולי הזמן פשוט עשה את שלו.. …
-
- 4 תגובות
- 956 צפיות
-
-
יש לי gigabyte gtx 570 עם הבעיה הנ"ל. למי פונים? לחנות? ליבואן?
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי מעבד אינטל. ובכל זאת יש לי בעיה. ניסיתי להתקין את הפאטצ' אבל זה לא עוזר. הינה הודעת השגיאה המופיעה לי: מה עושים? מה הבעיה? תודה.
-
- 4 תגובות
- 625 צפיות
-
-
יש לי את הaurora 3d 570 וכשאני מכבה אותו כל הלדים מתחילים להבהב פעם בשניה וגם המאווררים זזים קצת כאילו המחשב מנסה להידלק ואז אני לא יכול להדליק אותו.. אני יכול להדליק אותו רק אחרי שאני מוציא את הכבל של החשמל ל10 שניות..
-
- 4 תגובות
- 674 צפיות
-
-
היי חברה, היום חזרתי הביתה להפתעה הזאת בתמונה מצורפת. עכשיו השאלה היא איזה דיסק זה? על השניים הגדולים יותר יש לי 5 שנות אחריות, על הקטן אני חושב שעברו כבר 3 שנים... אגב, אם מישהו יודע איפה להשיג PHENOM 2 940 במחיר זול, אשמח לשמוע תודה! [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 897 צפיות
-
-
שלום רב! במחשב הנוסף בבית קיים קשיח עליו הותקנה מערכת ההפעלה, וזמנית חובר דיסק נוסף ע"מ לגבות קבצים. כעת ברגע שדיסק הגיבוי נותק, המחשב אינו מצליח להעלות את מערכת ההפעלה למרות שהיא מותקנת על הדיסק הראשי. ניסתי להחליף חיבור על הלוח/כבל SATA/כבל חשמל אך שום דבר לא הועיל. הקשיח מזוהה בביוס ואף מסומן כהתקן הראשון לבוט. ניסיתי לשנות הגדרות ביוס ל- load fail safe defaults \ load optimized defaults ללא הועיל הלוח והקשיח: GIGABYTE GA-P35-DS3L WD Caviar Green WD7500AADS 750GB מה לעשות? איפה יכולה להיות הבעייה?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קניתי HD של 3TB, כאשר חיברתי אותו למחשב, המחשב מזהה רק 2TB ומראה לי עוד 780GB, שאני לא יכול לעשות איתם כלום ... כלומר, כשאני הולך ל MANAGE (לחצן ימני כל המחשב שלי), אני רואה שם אתץ ההארד דיסק מחולק ל 2, ל 2TB הוא נתן לי לעשות פורמט ולחלק השני שהוא 750GB הוא מראה לי אותו אבל לא נותן לי לעשות איתו כלום, כאילו הוא לא שמיש. מה אני עושה ??
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הי, אולי אתם תוכלו לפתור לי את התעלומה. הייתי צורבת DVD X8 בזמן של 10 דקות (צרבתי קרוב ל-50 DVS's) לאחרונה, ואני לא יודעת מה השתנה, זמן הצריבה גדל משמעותית ל-25 דקות למרות שקנפגתי את ה-nero לעבוד עם Cache מקסימלי ועם Buffer מקסימלי הצורב הוא NECX16 שכמובן מגיע ללא Drivers האם למשהו יש רעיון ? אני עובדת עם Windows xp proffesional ומחוברים שני כונני DVD אחד לקריאה בלבד והשני הוא הצורב בתודה מראש
-
- 4 תגובות
- 674 צפיות
-
-
שלום, הBIOS של אחד המחשבים שלי נדפק כנראה. יש לי המון דברים חשובים (אני מקווה שזה הביוס ולא אחד הכוננים הקשיחים שמת) על ההרד דיסקים שיש בו. אני רוצה להוציא אותם, לחבר אותם למחשב אחר ולהעביר את הקבצים מהם אל המחשב האחר. איך אני עושה את זה? ניסיתי לחבר וזה נותן מסך כחול. וסידרתי את הJUMPER לסלייב וגם בBIOS של המחשב האחר שיניתי, עדיין לא פעל. איך אני עושה את זה? מעביר קבצים מההרד דיסקים האלה (של המחשב שלא פועל עכשיו) למחשב אחר? אני ממש חייב לעשות את זה בקרוב! תודה.
-
- 4 תגובות
- 613 צפיות
-
-
הי, חברים. לאחרונה פתאום, כנראה, נמחק לי מתאם הרשת החוטי של לוח האם P5QL-E מבית Asus. זה קרה לי באמצע גלישה, אם זה משנה משהו. אני לא מצליח למצוא מתאם רשת חוטי לכרטיס הרשת החוטי שמובנה בלוח האם ושמתאים ל-Windows 8 או 7 בגרסה של 64 סיביות (bits). אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי. אני יכול לגלוש רק בצורה אל-חוטית ולא בצורה חוטית וזה פתרון זמני שאני לא רוצה להשתמש בו. ניסיתי הכל: להוריד מתאמים מהאתר של Asus, לנסות להשתמש במתאם שנמצא בדיסק שהגיע עם לוח האם, בדיקות חיבור, שינוי כבלים, יצירת רשתות חוטיות חדשות.... אני מודה מראש מאוד לעוזרים!!!
-
- 4 תגובות
- 985 צפיות
-


