d10 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

d10

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    21
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות d10

  • יום הולדת 01/01/1980

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של d10

Zone Wannabe

Zone Wannabe (2/6)

0

דירוג

  1. איזה מהכוננים האלה עדיף? או שפשוט לבחור את הזול ביותר מבין השלושה? https://ksp.co.il/web/item/227457 https://ksp.co.il/web/item/215480 https://ksp.co.il/web/item/139823
  2. זה הבורג שהוצאתי מלוח אם. זה נראה שבתוך הבורג הגדול יש עוד בורג קטן שמוברג מלמעלה. האם צריך להוציא את הבורג הקטן מלמעלה ואיתו לסגור את הכונן או לסגור את הכונן עם הבורג הגדול הזה שבתמונה כמו שהוא? טוב, הבנתי שצריך שהכונן יהיה על הספייסר ומלמעלה לסגור עם הבורג הקטן. הבעיה שהבורג לא יוצא החוצה. אחרי כל השנים האלה נדבק שם חזק.
  3. הלוח Asus H97-Plus מצאתי שם את תושבת M.2 יש שם שלושה חורים לברגים כאשר באחד מהם היה בורג מוברג. אז אני מוציא את הבורג, מכניס את הכונן לחריץ וסוגר את הכונן בצד השני עם הבורג שהוצאתי, נכון?
  4. שלום, אני רוצה להתקין כונן פנימי SSD חדש במחשב נייח. המחשב ישן בערך בן 9 שנים, לוח אם Asus H97. איזה כונן SSD פנימי יתאים למחשב הזה? M.2 ?2.5? איזה דגם ספציפי? תודה.
  5. לאחר שמדליקים את המחשב ועל המסך מופיע שם של לוח אם מרגע זה המחשב נתקע ומסך מתחיל להבהב (נכבה/נדלק). לאחרונה המסך הפסיק להידלק בכלל. מה ניתן לעשות במקרה הזה? האם זה כרטיס מסך שנשבר? אציין שזה מחשב ישן (בערך 9 שנים) עם כרטיס מסך מובנה ולא נפרד. האם זה אומר שצריך להחליף את כל לוח אם? ניתן בכלל להשיג לוח אם שמתאים למחשב ישן כזה ולהחליף לבד? כדאי ושווה להזמין טכנאי בשביל זה? תודה.
×
  • צור חדש...